10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Het is maar voor 4 weken en dan 3x in de week hoor :) dus daarna maar even zien hoe en wat!

2. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @hvj melanie &the rest
    bedankt ik wil er graag eerst eens 10 kilo af hebben(dit heb ik nog over van mijn zwangerschap mn zoon is al 2 *schaam*)

ik denk gewoon om mn voeding maar heb gewoon totaal geen trek in tussendoortjes meer en s'avonds ook niet..dus dat helpt mij gewoon heel erg.Ben ook geen sporter en hou van lekkere dingen dus een heel streng dieet hou ik nooit zo lang vol..vandaar dat ik opzoek ben gegaan naar een hulpmiddel waar ik ook geen bijwerkingen ofzo van heb zo kwam ik bij 2day diet eigenlijk via een vriendinnetje in t buitenland..

@ de rest het weekend komt eraan zijn jullie dan ook ineens minder streng? ik vind dit ergens zo dom van mezelf maar probeer altijd een excuus te bedenken alsof t een nationale feestdag is ofzo ,die maar eenmalig is:s

nou suc6 geniet van t warme weer en wees matig met bbQ-en

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    weekend Morgen heb ik een verjaardag,maar ga iig geen taart nemen.
    Zondag heb ik een lunch met vriendinnen. Op zich wel allemaal gezond,maar wel veel meer en lekkerder als mag van Sonja. Maar ga daar wel gewoon mee eten.

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi meiden, na een drukke route en een overleg erachteraan, ben ik nu net een half uurtje thuis.
    Pff heb ff een dipje haha, denk dat ik ff in de zon ga liggen...
    Heb nu eindelijk vrij weekend sinds 5 weken.. heb 5 weekenden gewerkt, soms maar half weekend.. maar toch.

Mijn menu voor vandaag:

O: schaaltje magere yoghurt en kellogs.
    T: 700 ml water in totaal en ontbijkoekreep (snelle jelle)
    L: 2 volk.brood met ossenworst, water.
    T: 2 kiwi's
    A: Bordje bami met klein beetje bapi pangang
    T: Thee

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gaat hier vandaag heel slecht met water drinken, en dat terwijl het er zulk warm weer voor is. als ik niet lekker ben heb ik sowieso minder trek in drinken

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Mooi menu vandaag hoor!

@ Hvj: De weegschaal was lief. Ik woog vanmorgen 99,4 kg. Ik ben deze week 1,6 kg afgevallen.

@ Zustertje: Heel veel plezier vandaag met alles!

@ Annemie: Goed begin meid! 3 kg eraf!

@ Mama Rianne: Succes met slim belly! Super dat je toch gaat, ook al moet je alleen!

@ Debozoe: Welkom en succes met afvallen!

@ Ons Kleintje: Super dat je je doel voor vandaag bereikt hebt meid! Veel plezier op de bruiloft!

@ MamavEsmee: Veel plezier met kleding shoppen!

@ Linny: Ik heb meestal niet zo veel moeite met het weekend. Maar nu het mooier weer word, merk ik dat het moeilijker word. Ik probeer me wel zo veel mogelijk aan mijn calorieën te houden. Maar dat lukt niet altijd.

Hier vandaag 2 uur eerder naar huis gegaan van het werk. Alles wat af, en er was niks te doen, en we waren met veel te veel collega’s. Nu lekker thuis. En dadelijk nog even lekker met een boek het zonnetje in. Had echt een baaldag vandaag, dus was blij dat ik naar huis kon. Had zo’n dag dat ik me aan alles en iedereen ergerde, inclusief mezelf. Kennen jullie dat?

De weegschaal was lief voor me vanmorgen. Ik woog 99,4 kg. Ik ben deze week dus 1,6 kg afgevallen. In totaal nu 31,2 kg! :D

Liefs

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

@MvE, ja komt omdat ik niet kon slapen van de warmte. Was om 7u al op.

@Zustertje, leuk fiets.

@Onskleintje, gefeliciteerd met je vriendin d'r trouw en super dat je je doel hebt behaald.

@Kaatje, veeeeeeeeeeeeeeel drinken meid met dit warme weer zo voorkom je uitdroging.

@Debozoe, welkom en succes met afvallen!

@Melanie, super meid 1.6kg afgevallen.

@MamaRianne, succes met SB!

@Linny, hier the same betreft weekend.

@Renieta, geniet van je weekend en smeer je in voor het zonnen.

@Hier (voor de geintreseerde in mijn verhaal), vanochtend (eigenlijk vanmiddag want het liep een half uur uit) een fm gehad en het eitje van maandag (rechts) van 14mm was vandaag ineens boven water en was maar 15.5mm kansloos dus. Nu afgesproken om ongie op te wekken want actie komt er toch niet in, en op cd 2 beginnen met puregon prikken (prikinstructies krijg ik op cd 1) en daarna weer met fm's verder om zo in de IUI te rollen.
    Heb dubbele gevoelens, voel de tempdagen zo verloren en de hoop dat ik spontaan een ei zou hebben gehad is me in de schoenen gezakt maar anderzijds fijn dat er meteen werk van wordt gemaakt. Gelukkig kan ik wel bv blijven geven, dat was een last op mijn schouder.

Vanmiddag op kraambezoek geweest en vreemd genoeg kriebelde het niet, denk omdat ik nog van slag was van de fm ofzo?

Anyways net thuis, de kleine meteen op bed gelegd want ze was zo moe en nu met benen omhoog aan het bijkomen op de bank, ben zoooooooooooooooooooooooo onwijs moe.

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @HvJ: Balen meid van dat eitje.. maar wel fijn dat er nu meteen actie word ondernomen.

@Melany: Super meid:D Gaat echt heel goed zeg!!! Ben jaloers op je :p

Nou net ff in de zon gelegen in de bikini.. maar zo begint me soapie op rtl4, dus die wil ik ff zien.

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vandaag:

O: kom kellogs met mm, 0.5l water
    T: kop groene thee, glas smoothie (banaan/aardbei)
    L (op kraambezoek): grote glas water, puntje chococake
    halve lange vinger met muisjes, halve cocoskoekje
    T: 0.5l water, 2 sneetjes bb met plak kaas, kop rooibosthee
    A: mijn avondeten van gisteren, 0.5l water
    T: kommetje magere vruchtenyoghurt

B: half uurtje gelopen

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, heel herkenbaar die dagen. Fijn dat je eerder naar huis kon. Zeker met dit weer

Hvj, zie dat je hormonen gaat spuiten. Dit heb ik zelf ook een aantal maanden moeten doen. Een tip: doe even navraag bij je verzekeraar. Bij mij werd Puregon namelijk op een gegeven moment niet meer vergoed,dus ben ik over gestapt op menopur.

*Help* Levi heeft op de laminaatvloer zitten krijten ( wasco krijt )

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je meid, goed dat je het zegt! Welke zv heb jij?

Heb geen verstand van laminaat, sorry.

@Renieta, ja idd fijn.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Toen zat ik bij zorg en zekerheid.
    Billendoekjes doen wonderen ;)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ow ok, zal eens ff bellen maandag met mijn zv over hoe vaak ze het vergoeden..

Hahaha lang leve billendoekjes!

Klopt het dat jij ook bezig bent voor een 2e?

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmiddag dames

ik ben eindleijk thuis van mijn werk wil echt nog even genieten van dit super lekkere weer! ga zo lekker lang met de hond wandelen en morgen lekker wandelen, zwemmen en savonds bbqen!!

Dank jullie voor de complimenten (hebben andere ook fotos van voor en na??)

Ik heb a.s donderdag om 14uur sollicitatiegesprek bij een kdv dus hopelijk is het goed nieuws.
    Daarbij vertrekken we volgende week vrijdag een weekendje naar Luxemburg dus dan zal ik er niet zijn!

Vanmorgen helaas geen tijd gehad om te wegen (was aan de late kant) dus dat doe ik morgen ben benieuwd wat eraf is :D

Vandaag is dit mijn menu:
    O:babypotje fruit met water
    T: water en appel
    L: water en 2 crackers met kaas
    T: water
    A: broodje hamburger (gemaakt in flavor wave) met een heerlijke salade
    T: water

Hoe gaat het hier met iedereen?
    Leuke plannen voor het weekend?

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Dani: ik heb ook foto's voor en na, alleen mijn na foto is van toen ik 21 kg kwijt was, en nu ben ik er inmiddels 31 kwijt. Zal vriendlief morgen wel eens een foto laten maken. Dan zal ik m wel hier plaatsen! Geniet ze!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We waren bezig,maar na Milou* heb ik nog een miskraam gehad en dat was eigenlijk de druppel. Lichtelijke inzinking zeg maar ;) hoop gedoe gehad dus wil eerst aan mezelf werken zodat ik zo min mogelijk stress heb in de volgende zwangerschap.

Nog een tip : Prik iedere dag op een ander plekje in je buik, zo voorkom je harde pijnlijke schijven en blauwe plekken

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Is caloriechecker bij jullie ook van de wap? 15 gr filet americain = 147 kcal enz... dagtotaal klopt wel overigens...

Mijn menu voor vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram muesli
    1 beker optimel drink

T: 1 peer
    1 kiwi (gold)

L: 1 reuzekrentenbol
    1 snelle jelle minder suiker

T: 100 gram meloen

A: 400 gram tomatensoep
    1 bruine pistolet
    1/2 met 23 gram salami
    1/2 met 15 gram filet americain

Totaal van 1188 kcal.

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Melany: Ben benieuwd naar je foto :D

@Dani: Zal even kijken voor foto's van voor & nu.

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hier woog ik nog 84,8 kg met oud&nieuw.

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009