10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Whoehoeeee , meiden we gaan goed hoor !!!! Alweer aan deel 3 begonnen ... Hier flink gepoetst vandaag en bij mijn ouders gaan eten , hadden friet gegeten van de snackbar maar was echt zo vies , ben eigenlijk wel ff genezen van de friet ;)

@ humbley , ik heb je even een pb gestuurd i.v.m. mijn nieuwe gewicht voor de lijst ..
    @ emma29 , zou vannacht niet naast jou willen slapen :p:p wel lekker chilli heb ik allang niet meer gehad ...
    @ sweetroosje , is echt een emotioneel tv programma he , kijk het bij voorbaat al niet ...
    @ mamavesmee , heb altijd in de detailhandel gewerkt , in de winkel en als receptioniste , heb ook nog 1.5 jaar lang een studie gedaan toen ik Sara had maar daar ben ik helaas in januari mee moeten stoppen dus nu toch maar weer iets in de richtingen waarin ik gewerkt heb :( Helaas heb je zonder diploma's geen schijn van kans op iets anders ....

Heb me trouwens ook opgegeven voor een workshop die de 24ste plaatsvind , en die workshop is helemaal niet goed voor de lijn geloof ik :) ik ga stapeltaarten leren maken :p:p

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Emma, hier ook chili con carne op. Gisteren en vandaag en nu is die op, morgen eten we bij schoonzus dus hoef niet bedenken wat te koken.

Humbly, zag het net ja haha. Thnx voor het op de lijst zetten, valt zwaar tegen als ik zie dat ik de enig ben die langzaam afvalt (snik snik). Volgens mij staan er ook een heleboel die niet meer meekletsen, is het dan niet handig om die te verwijderen?

Rianne, hahaha bij deel 4 mag jij weer haha.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nicole, ik kijk het altijd vooraf op internet en is idd emotioneel omdat kanker ook vaak voor is gekomen bij ons in de familie dus heb het ook van dichtbij mee gemaakt. Het idee al dat ik mijn kleine achter zou moeten laten (als ik in hun schoenen stond) maakt me al gek pff. Zag een stukje die de volgende keer komt dat PJ overleden is pfff.

Zo ff thee pakken.

4. nicole26

Weet precies wat je bedoelt , heb een nichtje van 11 die een hersentumor heeft en nu midden in de chemo's zit en een tante die nog geen 2 jaar geleden overleden is aan kanker dus ik dit soort dingen toch te confronterend , verschrikkelijk inderdaad als je eraan denkt dat je afscheid moet nemen van je kindje en weet dat je ze alleen achter moet laten , afschuwelijk ... had dat ook heel erg met de film , komt een vrouw bij de dokter , heb er 2 dagen over zitten piekeren en snotteren ...

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Jeetje zal moeilijk zijn voor je tante dat haar dochter van 11 het heeft, pfff moeilijk hoor. Mijn buurvrouw heeft ook een hersentumor en heeft 2 kinderen, 1 van 13 en 1 van 7 pfff.

Krijg er een brok van in mijn keel.

6. nicole26

Het is al bijna een jaar gaande , ze kwamen er vorig jaar achter terwijl het kind al 5 jaar met hoofdpijnen rondliep maar geen huisarts die daaraan dacht , ze werd constant naar huis gestuurd met het advies rusten en dat ze spanningshoofdpijn had en toen er eindelijk een vervangende huisarts een scan liet maken lag ze s'avonds nog onder het mes , heeft nog een schedelbreuk en een beroerte opgelopen onder de operatie dus ze is nu ook nog eens licht gehandicapt geworden ... maar goed nieuws de tumor was niet meer te zien op de scan maar ze zal nooit meer de oude worden helaas ...
    Maar wat erg ook van je buurvrouw , als je zoiets meemaakt inderdaad van dichtbij mag je je zo gelukkig prijzen als je zelf en de kids gezond zijn ....

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    sjeees nicole wat verschrikkelijk

mijn nichtje heeft leukemie gehad als baby,.. is goed afgelopen en nu is ze zelf zwanger !! laten we hopen dat het bij haar ook posi af mag lopen

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Het openen van een nieuw topic ;)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mail van peuterspeelzaal binnen tim mag juli beginnen
    ik heb gevraagd op maandag woensdag
    komen ze met woensdag vrijdag of dinsdag donderdag
    jah duhhhhhhhhhhh
    gelijk maar ff mail terug gestuurd dat dat het hem dus niet gaat worden !!

10. nicole26

@ emma , laten we inderdaad maar hopen op een goede afloop :) Dus jou mannetje gaat binnenkort naar de peuterspeelzaal , spannend zeg :D

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja zeker spannend !!
    hij is een rustig kind en eigenlijk of bij mij of papa en opa en oma dus dit is heel goed voor hem !
    moet alleen wel kunnen op de dagen dat het ook bij ons kan natuurlijk .. ben benieuwd
    pff wat gaan ze snel dan ineens zeg

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Joehoe, deel 3! :D

@ Humbly: Ahhh… wat een schattige foto. Ik heb vaker zo’n positieve verhalen gehoord over de stoepa. Een vriendin van mij heeft er ook heel veel baat bij!

@ Emma: hahahaha… wat dacht jij? Voor het geval het nog niet duidelijk is, dat deel 3 er is… Ik zal het even extra groot melden? Hahaha Daar kun je in ieder geval niet omheen!

@ Humbly: Dat is handig, dat je patat niet kan eten in je zwangerschap. Had ik dat maar eens. Mijn kun je voor een grote puntzak patat met een dikke klodder belgische mayo echt wel wakker maken!

@ Nicole: Geen gezonde maar wel een hele leuke workshop lijkt me. Zou ik ook wel willen leren! Veel plezier!!!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nicole, pff die artsen soms grr. Maar gelukkig is de tumor weg, wel minder van de gevolgen ervan. Ja idd ben ook heeeeeeeeeeel erg blij dat ik en mijn kleine gezond zijn, en wens iedereen die ziek is beterschap!

Emma, spannend je mannetje naar de psz!

Melanie, hahaha dat je daar voor wakker kan worden. Mijn slaap is heiliger dan welke eten dan ook haha.

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Appel in partjes, doosje rozijntjes..:D er door, en dan een beetje kaneel .. erg lekkerrr.. vooral met wat yoghurt er bij!

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nicole.. Nee, zonder diploma kom je zelden in een nieuwe branche aan de bak, misschien werken/leren? En je gaat een leuke workshop doen zeg! Ook lekkerrrr..

Emma.. hopenlijk kan Tim toch op maandag-woensdag..

Wij gaan zo lekker wat chippies eten.. Net de was weg gestreken en nu x factor er op.. leuk!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Als ik niet aan het lijnen ben is mijn slaap me ook heilig. Maar nu vind ik die zak friet toch wel erg verlijdelijk! Erg he?

18. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

ook lekker:
    appel schillen, klokhuis eruit met appelboor
    in schaaltje zetten en kaneel + zoetstof erover strooien
    halve tot 1 minuut in de magnetron
    *pling*
    en dan met koude vanillevla eten! (of zonder)

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Oh meiden, Ik heb honger.

Ik heb net al 20 gram kroepoek gehad, terwijl ik NOOIT 's avonds na het avondeten nog iets neem. En nu heb ik nog honger! Niet normaal meer. Vriendlied had hetzelfde, en pakte een stukje chocolade-ei! Ruikt zo lekker! mmm

Heb het eventjes moeilijk! :(

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

ik heb al 2 weken de neiging om alleen maar vette troep te eten. heb volgens mij al 4x patat gehad ofzo!
    vanaaf ook gebakken aardappeltjes met groene pesto en doperwtjes + 2 gebakken eitjes.

zucht... moet echt morgen boodschappen doen! gezonde dingen halen!

Deel Deze Pagina