10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik weet nu heel zeker dat het snaaien van alleen zijn komt, want heb er nu weer zin in pfff.

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @MvE: Dank je wel:D Gaat goed he:D

Zow vanavond spagetti gegeten, ja netzoals gister, had nog wat over ;)
    Net heerlijk gesport en nu lekker op de bank, kan morgen gelukkig uitslapen, heb late dienst.

3. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Kom vandaag trouwens uit op 1343 kcal, is wel hoog of niet?

O: 2 br brood met kaas/casselrib en light jam
    Kop koffie met magere melk.
    T: Mueslireep
    L: 200 ml magere yoghurt met 50 gr cruesli
    T: Banaan/Kiwi
    A: Bord spagetti bolognese

totaal 2 liter water gedronken.

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier ook weer thuis !
    ga zo lekker bankhangen !
    welkom nieuwe meiden
    ben nog niet ongi maar kan morgen ook nog natuurlijk .. dus ff afwachten ... het wroet wel dus zal wel komen !
    goed dagje met eten zit op 1000c dus misschien zo ff wat pakken van fruit ofzo ..

ben nog in gevecht met KDV ... die dagen regelen pfff
    ach morgen weer lekker vrij !

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sweetroosje.. Ik ben ook eerder te verleiden tot snoepen wanneer mijn vriend niet thuis is.. Als je echt zin krijgt in wat lekkers smeer je je zelf 2 boterhammen ..;)

Emma.. Is het lastig met oppas op het moment? Lekker dat je nog wat mag pakken straks! Kan me daar altijd op verheugen!

Renieta.. Prima menu vandaag. En ik vind het helemaal net hoog, je valt er mee af dus dat is toch prima?

Ik kan maar niet goed naar het toilet is erg lastig.. Weet dat het komt door de bananen .. Daar maar even een beetje in minderen..;)

Misschien toch nog even een sinasappeltje pellen en dan maar geen chips..

Net kon ik het niet laten om te wegen.. en ik woog 1,2 kilo zwaarder als vanmorgen.. Wordt er echt verdrietig van..:(

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ai ai maar MvE savonds weeg je altijd meer !! niet op de schaal gaan staan savonds ! je plast het zo weer weg
    komt goed ! je bent juist zo goed bezig
    en ik bedoelde PSZ .. pff ben beetje duf !
    tja het zijn vaste dagdelen in vaste groepjes maar het komt niet zo uit allemaal ... maar we zoeken een oplossing ! want het is goed voor de man om te gaan

7. MamavEsmee

Emma.. misschien ben ik het morgen i.d. weer kwijt.. Maar ik had gehoopt iets te zijn afgevallen en het lijkt dat ik alleen maar aankom de laatse paar dagen..:( Terwijl ik juist minder eet! Psz gaat hier ook een drama worden. Je bent "verplicht" om een ochtend en een middag af te nemen. S'middags slaapt Esmee nog en die ga ik echt niet wakker houden.. Dan wil ze nooit meer s'middags naar bed.;)

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja dat hebben wij dus nu ook tim slaapt nog de hele middag en hij moet een middag ... en dan of als papa thuis is of als hij naar opa en oma moet ! ja dat werkt lekker zo
    maar het is niet anders ... en hij zal er ook ooit aan moeten geloven ! wat een gedoe ... maar hij is best eenkennig dus ik wil zeker dat hij naar de PSZ gaat ... is vanaf 1 juli ! dan is het 4 weken later ook weer vakantie dus misschien maar vanaf sept doen ....
    en misschien zoekt je lichaam ff naar haar nieuwe balans
    en niet kunnen kakkie doen werkt ook niet mee he ! het kan er zo weer af zijn haha
    ik heb nu de slankthee als ik dan verstopt zit kan ik binnen een paar uur lekker opgelucht weer verder haha

9. MamavEsmee

Emma.. maar gaan jullie Tim wel wakker houden s'middags? Hier zijn de wachtlijsten vrij lang,. ik denk dat Esmee pas na de zomer mag/gaat! Laten we hopen dat de weegschaal morgen weer wat anders laat zien!;) Thanx voor je peptalk.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

MvE, ok dus het ligt niet aan mij dat ik zo een vreetzak ben? Zit nu aan de rooibosthee met honing hmm. En meid laat je niet gek maken door de weegschaal s'avonds, die is dan altijd zwaarder!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Emma en Renita, hang ze op de bank. Hier ook met de benen gestrekt heerlijk.

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Wat een heerlijk weer vandaag, we zijn bijna de hele dag buiten geweest.
    Celeno was alleen niet erg in zijn hum, maar ja... hij is dan ook niet helemaal fit.

@mve, ja hij was toch nog gaan slapen, maar bleef toch een beetje chaggie vandaag, misschien dat het morgen weer over is.

@meisjev, wouw een tweeling, best schrikken waarschijnlijk!
    Toevallig bij een kennis precies hetzelfde, die heeft al een dochter en ging voor de tweede, dat waren er ook gelijk 2 ;)

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Joepie… de computer is ineens op wonderbaarlijke wijze uit zichzelf genezen :D

@ MamavEsmee: Tja, die koek. Boterham was inderdaad beter, maar een koek lekkerder :p Kom op meid. Vergeet die stomme weegschaal en weeg pas Vrijdag weer. Ik snap dat het frustrerend is! (ik had vorige week hetzelfde) Maar echt… het komt goed meid!

Iemand een leuk idee voor cadeau voor een tweeling (een jongen en een meisje) die 1 word?

Liefs

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden......

Zo, de rust is hier terug gekeerd.
    Was even hectisch vanaf 17.00 uur, we waren laat thuis en moest 17.00 nog koken. Heb dan snel de neiging te zeggen: "we halen wel wat". Maar had de boodschappen al gedaan dus gewoon mijn geplande aardappeltjes, bloemkool en vlees gegeten. En het was heerlijk. Lekker beetje witte creme saus light erover. Daar zit trouwens weinig kcal in :$. Per portie van 63 gram maar 28 kcal.
    Daarna afwassen, opruimen, stofzuigen, dweilen ( doen we tegenwoordig s'avonds, het stofzuigen en dweilen ;)). Esmee ligt tegenwoordig 19.30 op bed inplaats van 19.00 uur. Dus alles schuift op.

Hier een prima eetdag gehad, alleen door het kroketbroodje en het sundea ijsje toch wel aardig hoog uitgekomen. Baal er wel een klein beetje van eigenlijk :(. Maar was wel erg lekker :p.
    Tsja, ik gooi het vaak op *zwanger, mag meer eten*, maar het is eigenlijk bull shit ;). Vind het nu ook geen excuus hahaha.
    En die 1.5 kilo aangekomen, ja, was wel schrikken. Maar van die 1 kilo was ik al wel op de hoogte dus het viel ook wel een beetje mee. Ach, en als je zwanger bent, je komt ook aan he. Dus maak me niet al te druk op het moment. Alleen wil het binnen de perken houden. Al moet ik dan niet elke dag iets lekkers nemen, en sinds het weekeinde gebeurt dat eigenlijk wel :):(. Zondag pizza, gisteren pizza gemaakt, vandaga kroketbroodje en ijsje. Hm, heb denk ik even een verzetje nodig meiden. Had voor maandag een lijst gemaakt wat ik eten moest, maar dat is nu lastig omdat ik er dan totaal geen zin in heb als ik het moet eten, ook door de misselijkheid. Maar goed............

@Mamavesmee, hm, de opdracht die jullie moesten doen klinkt ook niet zo super gezellig. Voor sommige collega's kan het inderdaad heel confronterend zijn he. Bij mij in het team ook wel collega's die alles heel persoonlijk opvatten. Je moet dus heel goed nadenken hoe je iets wilt formuleren zonder hun een naar gevoel te geven. Is wel lastig. Wat betreft de ossenworst...... had het gekocht, en had er ZOOOOO'N zin in. Maar voelde niet goed, dus toch even gegoogeld. En je mag dat helemaal niet hebben :(. Is ook rauw vlees. Snif snif....!! En je recept voor smooty;), wil ik wel graag weten. Klinkt erg lekker. En wat super van die training :). Klinkt erg leuk, wil ik ook wel hahaha. Ging het van het werk uit?

@Mamarianne, liga ken ik. Maak ik voor Esmee ook. Twee liga's prakken met gekookt water. En het is nog lekker ook. Pik zelf ook een hapje haha. En wat een lief nichtje :).

@Moppie, euh........... augurken met slagroom. Gadsie, nee, daar heb ik geen interesse voor hoor. Bleeehhhh!!!! Goed idee he, de bloemkool :p. Het was ook heerlijk , en gezond.

@Renieta, vind het nogal verbazend dat je zo hoog uit bent gekomen met wat je hebt gegeten. Heb je het wel goed berekend? Naar mijn idee zou je lager uit moeten komen.

--------------------------------------------------------

Dan NU...... de verwachte foto ;)

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @butterfly, mooi hoor je echo! altijd bijzonder weer he?
    Hoever ben je nu?

16. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Fijn dat je pc weer werkt :D
    En een cadeau, lego misschien? leuk voor jongens en meisjes en je hebt ook wat simpeler lego vanaf anderhalf.

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @sweetroosje: Dank je wel, ga niet laat me bed in, ben moe. Kan morgen uitslapen.

@Butterfly: Mooie echo zeg:D Ik heb geen idee of ik het goed heb berekend, heb 1 portie spagetti bolognese gedaan en dat was al 480 kcal.
    Zit nu trouwens op 1328, want heb 1 koffie gehad en neem nu geen koffie meer, zit aan een mok thee.

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    En nog een......

Alles was goed, ik was alleen geen 9 weken en 5 dagen, ,maar 9 weken en 1 dag :D. Baby was verder erg beweegelijk en druk hahaha. Zo grappig te zien ook.

Oh, en wat ik even delen wil....
    Een client van mij gaat naar de dietiste en die heeft een boekje gekregen. Heb het eens bekeken. Je lacht je slap, er stond het volgende in:
    * halfuur tv kijken verbrand je 42 kcal mee.
    Lijkt me sterk....
    Leuk om te weten:
    * halfuur fietsen verbrand je 30 kcal mee.
    * halfuur eten koken verbrand je 96 kcal mee.
    * halfuur tuinieren verbrand je 120 kcal mee.
    * halfuur huishoudelijk werk verbrand je 126 kcal mee.
    * halfuur rustig fietsen verbrand je 135 kcal mee.
    * halfuur trap aflopen verbrand je 168 kcal mee.
    * halfuur trap oplopen verbrand je 438 kcal mee.

Grappig he hahaha

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Is inderdaad leuk, maar ik ben er vergeten bij te zeggen dat ze al 2 oudere broers van 2,5 en 5 hebben die al een hele hoop speelgoed hebben. Dus ook veel lego en duplo enzo... Ik zit te denken om iets van kleren te kopen maar ik weet dat anderen dat ook doen., Vind het ook zo sneu als ze dadelijk maar weinig speelgoed hebben gekregen, al weten ze zelf nu toch nog niet dat ze jarig zijn en wat dat inhoud enz...

@ Butterfly: Mooie echofoto hoor. Een goed dat je niks bent gaan halen maar toch netjes je aardappels met bloemkool hebt gegeten.

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Melanie, joeppieeeeee pc doet het weer!

Butterfly, mooie echo's meid. En of ik die info moet geloven, wel heel sterk als je alleen van tv kijken 48kcal afvalt haha.

Renieta, doe dat maar ja! Slaap ze lekker uit morgen.

Deel Deze Pagina