10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@renieta, mooie foto's, fijn he dat je het verschil zo goed gaat zien! goed hoor!
    idd heerlijk weer vandaag! hoop dat het morgen ook nog zo wordt, dan kun je bbqen en mijn moeder viert haar verjaardag dus, ik hoop dat het pas laat op de avond gaat regenen.
    of natuurlijk helemaal niet ;)

@melanie, wat een verschil zeg, tussen de 2 foto's! Knap hoor!

@hvj, ja dat is altijd lastig, als je ander werk wil gaan doen, meestal moet je dan weer een erg lange opleiding volgen.
    Dat is ook wat mij tegenhoud, want hoe leuk het werk ook is na 10 jaar wil je misschien toch wel een keer wat anders.

@kimmetje, fijn dat het zo goed gaat, veel plezier vanavond!

Nou meiden, wij gaan zo maar is boodschappen doen enzo, en natuurlijk genieten van het heerlijke weer!!!

Fijne dag iedereen!

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier een super gelukkige emma !!
    na 3 weken tim uit logeren ivm de verbouwing heb ik hem net weer naar huis gehaald !! woehoeeee
    hij vondt het erg kapot groot en tja nog vies haha wat een mietemeut is het toch
    zelf ook lekker niet meer elke dag op en neer naar hem toe ! zalig
    gister en vandaag wel nog zooooo veel moeten poetsen maar alles voor de kleine !
    gewicht blijft mooi stabiel .. zit nog steeds op 74 en ik moet vandaag of morgen ongi worden dus super netjes !!
    ik vraag me af of ik echt nog af kan vallen.. maar blijf me netjes aan de calorieen houden !
    met dit zalige weer eet je toch al minder he!!
    hopelijk heb ik zelf vanaf nu ook meer tijd om gezellig hier mee te beppen .. lees wel mee maar overal op reageren lukte gewoon niet

dikke knuf voor all en ik zag prachtige foto's !!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst.. ik ga niet reagere hoor!

Gisteren een erg leuke avond gehad.. heerlijk gekookt en daarna gegeten met elkaar.

Vooraf: pastasalade met tagliatelle, allerlei groenten en spekjes en asperges.

Hoofdgerecht: Gevulde kipfilet met aardappelsoesjes, andijvie met brie en spek, witlof met ham en kaas , venkel met goudse kaas.

Nagerecht.. Chocomouse met allerlei soorten chocola en koek.

Ik heb van alles niet eens de helft kunnen opeten. Wat ee porties zeg! Pfff..

Was vanmorgen maar 200 gram zwaarder als gisteren.. 74 kilo!:D

Vanmorgen als 16 km gefietst.. Vanavond staat een BBQ in de planning..

Ga van het weekend geen calorieen tellen maar lekker genieten met mate!;)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :) Sorry niet bij gelezen. Man is vissen, Levi ligt ziek op bed, huishouden is half gedaan maar even tijd voor mezelf.

Vandaag netjes de taart afgeslagen op verjaardag. Als lunch mocht ik een beker melk en een snijkoek maar daar zou ik het echt niet op redden dus heb het ingerolen voor 3 volkoren crackers.

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow de boodschappen zijn weer binnen. Wij gaan morgen toch maar wel bbqen met vrienden van ons.
    Net ff wat vlees gehaald, moet morgen nog wat hamburgers en saucijsjes en varkenslapjes uit de vriezer halen..
    Zit nu aan een italiaanse bol met kaas en ham en komkommer.. heerlijk :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker :)

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja heerlijk, net alweer ff in bikini in de zon gelegen, werd me oplaatst te warm. Vriendlief is ff naar de kroeg.. doen ze altijd op zaterdagmiddag, ff een 17 uurtje pakken.
    18.30 is ie weer thuis.
    Ben even eieren aan het koken voor door de sla, we weten ijsbergsla met komkommer, tomaat, ei en augurken. Naturel dressing erover.
    Gekookte krieltjes erbij, die bak ik ff op en een stukje kipfilet erbij :D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow bikini. de laatste keer dat ik die gedragen heb was tijdens de zwangerschap van mijn zoontje. durfde ik daarna niet meer. nu dus in een burgelijk badpak

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik moet eerlijk toegeven dat ik nu al 3 jaar niet meer gezwommen heb bijv aan strand ofzo of zwembad, omdat ik me schaam voor me eigen lichaam. Lig dus nu ook sinds dit jaar weer in een bikini, maar alleen achter het huis.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Is toch een eerste stap naar het strand toe !

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja klopt.. maar zal niet gauw gebeuren. Voel ik me te onzeker over..

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Meiden,
    lekker genoten van het weer?

Nou wij hier wel, en we gaan het zeker nog even doen! heb alleen even geen tijd om alles bij te lezen. Ventje staat nu te koken voor mij omdat ik me moet klaarmaken voor concert vanavond. zit op een muziekvereniging heb heb vanavond een solo:D:D helemaal trots op mezelf, daarna als een gek in de auto voor nog een feestje in brabant... hoe gek kan je jezelf maken. ik denk dus niet dat ik voor morgen avond op het forum ben!! geniet er allemaal van en tot gauw!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, succes vanavond !

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Annemie veel succes en veel plezier op het feestje :d

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    annemie succes
    renieta top zeg weer in bikini ! ik ga voor de trankini .. mijn buik is zo verlept ! is een los vel ..
    MvE top dat het gister zo leuk en lekker was ! en succes met niet tellen haha
    kaatje hoe gaat het nu met de kleine ? en goed van de geen taart nemen

hier net een ZALIGE salade op met heeel veel sla tonijn op water een ei wat ui en een pistolet erbij ! ow ow ow wat was het lekker en wat zit ik vol !
    lekker laag in de calorieen vanavond lekker nog een glaasje rose (of 2)

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenavond dames

Hier druk bezig geweest: de stad in, bij vrienden, douchen, hond gaan wandelen en zometeen naar de oude buurtjes eens bijkletsen op de fiets (HEERLIJK)
    Ik woog van morgen 87.3 kilo (net zo zwaar als mijn vriend) en ben nu in 10 weken 11 kilo precies afgevallen :d ben echt helemaal happy!
    Ben van maat 48/50 naar maat 44 gegaan!!

de voor en na fotos van de 2 dames die ze ook geplaatst hebben zijn erg mooi! je ziet het echt SUPER goed!!Dames ga zo door!
    Ik vind het erg motiverend werke om mijn voor en na fotos te zien want wil nooooooooooooit meer zo DIK worden dan ik eerst was!

Hebben jullie nog bbq plannen??
    Wij gaan morgen bij schoonouders bbqen dus verheug me er wel op! vandaag dan ook opgelet met eten:

O: 2 crackers met seerkaas
    T: water en aardbeien
    L: 2 crackers met kaas
    T: water en appel
    A: broodje gezond (zonder kaas alleen ham, ei en veel groente)
    T: water (zit inmiddels op 3 liter water echt niet normaal)

Iedereen een fijne dag/avond nog

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb bijna het eten klaar, gekooktke krieltjes die ik in beetje olijfolie heb opgebakken, sla met wortel, tomaat, komkommer en eieren.
    En een stukje kipfilet erbij, net heerlijk in het zonnetje een glas sangria gehad.

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    SUPER goed te zien meid! je ziet er nu ehct uit als of je maat 38 hebt

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Het verschil is echt ongelovelijk zeg!:$

Kaatje.. Vervelend dat Levi ziek is.. niets ernstigs? En een beker melk en een plakje ontbijtkoek is i.d. niet veel.. ;)

Renieta.. Morgen dus lekker BBQ.. heerlijk he?!

Dani.. Grappig dat je even veel als je vriend weegt. Ik weeg nu zelfs 6-7 kg minder.. Ik was altijd zwaarder dan hem.. Hij tilt me nu zelfs op!:D

Annemie.. Veel plezier vanavond en succes met je Solo! Wat speel je?

Emma.. Genoten van je salade lees ik!:)

Wat een ontzettend lekker weertje zeg! Vanmorgen dus gefietst, vanmiddag even het dorp in geweest voor nieuwe bh's was toch echt nodig nu..:) Ze waren me allemaal te groot geworden.
    Daarna nog even een halfuurtje in de zon gezeten..

Voor Esmee het zwembadje opgezet en er zelf ook nog even ingezeten!:D

Vanmiddag een pistoletje met rookvlees, schaalte yoghurt en een 1/2 sausijzenbroodje gehad,

Tussendoor een handje chocostukjes

A: 2 schijven meloen, wat stokbroodstukjes, lepel saté saus. 2 chipolata's, hamburgertje en 1 satétje. En een opscheplepel salade.. Zit dan ook propvol. Was wel erg lekker..

Vanavond gaan we lekker een filmpje kijken.. Met wat chipjes natuurlijk!;)

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ben geslaagd voor de mooiste dag op 21 Juni

Deel Deze Pagina