10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Super mamavanrianne. ben benieuwd.
    Lekker menutje hoor MvE

Ik zit nu aan een bakje aardbeien, moet nog even zien wat ik vanavond aan doe.. we gaan naar een tentfeest.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Emma, nog steeds mega verkouden. echt heel zielig. Morgen een lunch met een paar vriendinnen ( van dit forum ) en hun kids, dus hoop dat hij dan iets opgeknapt is.
    Klinkt lekker je broodje. Ik mag vanavond ook een toastje met 30+ kaas, joepie :D

Dani, lieve weegschaal dus vanochtend. super !

calorieën Hoeveel calorieën proberen jullie max. binnen te krijgen op een dag ?

bbq toevallig twee weken geleden gedaan dus zal wel weer even duren.

Mamavanesmee, nee hoor, gewoon griep. Incl. de hele dag snotterbellen en tranende ogen.
    Heerlijk middagje gehad dus met dit lekkere weer.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Bedankt voor de complimenten. ik voelde me heel mooi in mijn gala(achtige)-jurk:) Maar ik durf me de eerste 3 dagen niet te wegen, ik heb me qua eten nog aardig kunnen inhouden, maar wel iets van 8 wijntjes gehad.
    Ik ga maandag weer op de weegschaal en tot die tijd ga ik gewoon door waar ik was gebleven.. Nu OP naar de 68 kilo!!!!

@ kaatje: ik probeer elke dag maximaal 1800 cal te eten. als het minder is dan is dat mooi, maar wel meer dan 1500 want ik wil niet te snel afvallen. ik ben bang dat ik dan een hangbuik krijg8)

wat een verschil Dani Renieta en Melanie!
    knap hoor! Melanie, ik had een heel ander beeld bij 130 kilo;)

meiden iedereen succes met afvallen

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ons kleintje : Thanx voor je antwoord. Zit met sonja vaak onder de 1000, alleen gister en vandaag niet. Leek me al zo weinig. Nu neem ik af en toe wel eens een cappucino dus dat compenseerd dan misschien weer iets.

Ik had trouwens ook een heel ander beeld bij 130 kilo.

5. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

Hier gaat het slecht vandaag. Heb net een ijsje gehad en vanmiddag ook al een glas 7-up. Morgen gaan we BBQ-en en dan vanaf maandag weer streng.

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Hvj: Jammer dat je eitje niet gegroeid is, maar wel fijn dat je ongi nu opgewekt wordt.
    Hoop dat alles snel weer op orde komt, en dat jullie snel aan iui kunnen beginnen!!

@FOTO'S: SUPER!!!!!!! wow wat is het bij jullie allemaal al duidelijk te zien zeg!!!

@Love: thanx meis :) lief van je!
    Ik heb maar een maandje streng voor mezelf kunnen zijn, 10kg afgevallen, 5 er weer aangevreten (bouwvakkersmenuutjes :p ) maar over een jaartje pak ik de draad gewoon weer op ;)
    Wil je er eigenlijk nog wat af hebben of houd je het bij 67-68?

@Rianne: fijn dat je geslaagd bent. Wat heb je gekocht? FOTO :p

===

Zow, dat is wat ik onthouden heb... Lange dag gehad, spontaan besloten om naar Brabant te rijden om een badkamer uit te zoeken (badkamer outlet, leuke roadtrip toch?) en dat is goed gelukt!

Ochtend: 2 kommetjes aardbeienyoghurt met crunchy
    Middag: 3bh met zuivelspread en komkommer, pakje chocolademelk, spa rood
    Tussen: flesje cola, pringles (tankstation...)
    Avond: 2 puntjes (ong. een kwart) pizza, baguette kruidenboter, flesje cola
    Nu: zometeen nog ff 2 puntjes pizza (bij Dominos geweest vanaaf) in de oven gooien...

Pffft wat warm om de hele dag in de auto te zitten zeg!
    Had graag nog even langs Scheveningen gewild ivm Royal beach concert. Bon Jovi fan - zij speelden vanavond... Maar was niet te doen om met dit weer naar de kust te rijden! Zijn tot Dordrecht gekomen :p

Ben echt bekaf...

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Foto volgt later :p als we getrouwd zijn ;)

8. steenbokje

Maar dat duurt nog 2,5 week :p

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    maandag nog 2 weekjes ;)
    Kom je langs kan ik het ook laten zien :p

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Emma: Fijn dat tim weer thuis is!

@ MamavEsmee: Fijn dat je zo hebt genoten van het eten gisteren, en dat de weegschaal niet zo streng was daarna. En vandaag lekker geBBQd… heb ik ook wel zin in. Ik vind het ook wel fijn om het verschil op de foto’s te zien. Ik zie nu pas hoe dik ik eigelijk was. Ik heb een bestandje aangemaakt, met alle 4 de foto’s naast elkaar, (van begin, -10 kg, -20 kg en -30 kg) en ik kijk er regelmatig naar, gewoon om te zien dat ik die beginfoto NOOIT meer wil!

@ Dani: Wat een supermooi resultaat zeg! Was het maar waar dat ik maat 38 had. Het is toch echt 44 en xl!

@ Kaatje: Vervelend zeg, dat Levi ziek is (mooie naam trouwens :D) Ik hoop dat ie snel weer beter is.

@ Mama Rianne: Super… wat voor iets is het geworden?

@ Ons kleintje en Kaatje: 130 kg bij iemand van 1m 60 geeft waarschijnlijk ook een ander beeld dan bij iemand van 1m 90 (zoals ik)

@ Moppie: Toevallig, wij zijn vandaag ook in Dordrecht geweest!

Hier vandaag qua eten geen goede dag gehad. We zijn vanaf 14.00 uur bij vrienden geweest. Hun zoon (mijn vriend z’n petekind) werd 2! Dus heb daar een stukje appelkruimeltaart op, verder wat kleine augurk in ham rolletjes (3 of 4) en wat zoute pepsels. We zijn daar mee frietjes blijven eten. Frietjes met een frikadel speciaal gehad. En op de terugweg naar huis, ook nog naar de grote gele M voor een MacFlurry… Dag was toch al verpest. De weegschaal zal dus morgen niet zo lief voor me zijn…

Ik zou morgen eigenlijk met mijn ouders in Belgie frietjes gaan eten, maar dat gaat nu dus niet door. Tenzij het morgen meevalt op de weegschaal maar dat zal wel niet… We zullen zien.

Vandaag op de verjaardag heel veel leuke reacties gehad. Over dat ik zoveel afgevallen ben :D Ze vonden allemaal dat ik niet veel meer moet afvallen. Maar er zal toch echt nog minimaal 10 kg af moeten (voor een gezond gewicht).

Ik ga nog even wat drinken, en dan zo naar mijn bedje…

Liefs

11. steenbokje

Hee wat grappig, beiden in Dordt vandaag :p
    Hoop dat de schaal morgen lief voor je is!!

Wij gingen onverwacht ffies bij kennissen langs. Wilden ergens wat eten, dus pizza gehaald. Net nog ff 2 puntjes in de oven gegooid, voor morgen zijn er nog 2 over :p

Wil jullie allemaal even laten zien wat we besteld hebben voor onze nieuwe badkamer:

View attachment 76645

*bubbelt nu al* (van blijdschap... owww wat gaat dit heerlijk zijn voor mn zere rug!!!)

Vriendlief en ikke passen er perfect in met zn tweetjes, zonder met de benen in de knoop te zitten. Wat een luxe! Maarja... begin met een paar kale muren he, dus kan zelf kiezen hoe het er uit komt te zien. Aangezien we er zeker zo'n 15-20 jaar moeten wonen mocht dit wel vond ik :D

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Moppie: Wat een SUPERbad!!! Heerlijk decadent!

13. steenbokje

Whahaha ja best wel he! Maarja... rijden niet voor niets helemaal naar Brabant :p

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :)
    Ik werd vrolijk van de weegschaal vanochtend 2 kilo afgevallen !
    Heb straks die lunch met vriendinnen maar ga me wel inhouden qua eten

Melanie, thanx. Hoorde die naam 12 jaar geleden en is altijd in mijn hoofd blijven hangen. Helaas werd die naam opeens erg populair.
    Het gaat gelukkig alweer iets beter met hem.
    Vind dat je af en toe wel een sas dag mag hoor ;) moet geen mega straf worden.

Moppie, wow lekker zo'n bad !

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Een strapless jurk en een sjaal die ik dan om heen sla en wat bij elkaar knoop met een armband en nog een sjaaltje met aan de onder kant 2 hartjes dat komt ook weer wat terug in de armband........de kleur enzo ;) mogen jullie op wachten :p
    Ook schoenen gevonden voor eronder :D
    Helemaal HAPPY dus :D

Weten jullie waar je van die pareltjes kan vinden voor in je haar evt voor het trouwen? Via Google kan ik het niet echt vinden!

Nieuwelingen WELKOM!!!

Kaatje goed hoor 2 kilo eraf!!
    En mooi geworden zeg je Tattoo :D

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    MamaRianne, misschien via een kapper ofzo ? Kwam via google deze tegen maar vind hem wel behoorlijk prijzig
    Bruids Bijoux
    Thanx. ben er ook super blij mee

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    dank je

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Schade is, zoals verwacht, niet beperkt gebleven. 1kg erbij. Ik baal er echt van. De laatste tijd, kan ik het allemaal niet zo goed meer weerstaan merk ik...

Liefs

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

@mopje wat een super heerlijk bad (*is jaloers:p*)
    @kaatje ik zit zelf tussen de 1000 en 1200 cal in (dit ivm maagbandje) je moooooooooooooooooo ook kijken naar je energieverbruik. hoe minder je doet des te minder je binnen hoeft e krijgen om af te blijven vallen
    @melanie86 meen je serieus dat je nu nog maat 44 hebt? ziet echt uit als 38 hoor..........had ik niet gedacht

@all hier vanavond bbqen maar zoals het er nu uit ziet gaat alles het water in lopen :( in Zeeland regent het momenteel al dus hoop dat het tot vanavond laat wegblijft!
    Gisteravond heerlijk op de fiets naar de oude buurtjes geweest was echt lekker!
    vanmorgen l gepoetst en opgeruimd en nu alleen nog even de was ophangen! we gaan nu even kijken wat we vanmiddag gaan doen denk wandelen met de hond ofzo!

Jullie plannen??

Groetjes

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Nou ben net een een half uurtje wakker.. zijn gisteravond ff naar de kroeg geweest en daarna naar een tentfeest waarbij ik de BOB was, dus aan de water gezeten.
    Net een italiaanse bol met ham/kaas/komkommer op.

Gister was me gewicht nog 75,5 en vanmorgen 76.0, dus schommelt lekker.
    Vanmiddag om 15 uur komen er een vriend en vriendin van ons gezellig bbqen, heb o.a stokbrood met kruidenboter, rundvleessalade, halve perzeik en ananas, piri piri stokjes en schashlik stokjes, hawaiw stokjes, drumstick, hamburger en varkensfiletlapjes. Niet echt goed voor de lijn bedenk ik me nu... * zucht *.
    Iemand een tip/idee om niet teveel aan te komen, maar dat ik toch wel wat eten kan?

Share This Page