10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Fruitje, ongeveer 860. Maar daar komen dan nog wel mijn koffie en een sappie ofzo bij.

MamaRianne, he bah een chago dag. Hoop dat hij vanmiddag nog een beetje bijtrekt

Emma, veel plezier op verjaardag

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. hier ook al mijn menu voor vandaag, morgen en woensdag ingepland.. De weegschaal was niet lief.. Maar het stomme is, op maandag heb ik die motivatie altijd wel!:)

Renieta.. Mooi menu voor vandaag hoor! Prima balans dagje.:)

Kaatje.. Fijn dat Levi weer wat beter te pas is.. En wat fijn dat je man met je Bakkert..:D Moet hij ook de nodige kilo's kwijt? Sonja geeft je een karig dagje vandaag.. Maar lekker veel water drinken, houd de maag gevult.;)

Jongmam.. Spannende week voor jullie. En die 5kg is er maar mooi af !

Onskleintje.. Dan moet je een nieuw doel hebben! Mijn doel is om onder de 75 te blijven. Ga ik er boven dna moet ik weer streng.;)

Zustertje.. Dan wonen jullie vast prachtig! En die MC Flurry magnum is i.d. heerlijk! :D FIjn dat je niets bent aangekomen, dan kun je na een weekje genieten er vandaag weer tegenaan! Succes met poetsen!

Fruitje.. Nee, dat zijn niet de producten die goed zijn voor de " lijn" :).. Jij ook succes met balansen!:)

Rianne.. Succes met je donderbui.. Was de weegschaal niet lief?

Emma.. Het klussen gaat in iedergeval lekker door. Heb je een datum dat het klaar zou kunnen zijn?

Nou, hier was de weegschaal helemaal niet lief.. 75,5!

Vanmorgen al druk geweest, Esmee moest om 8.45 op de PSZ zijn, daarna door boodschappen gehaald, honden uitgelaten, boodschappen weggepakt. Boven alles opgeruimd. Beneden de afwas, stof afgenomen, gezogen en gedweild. Nu op de bank met 2 kiwi's en koffie.. Over 10 minuutjes moet ik al weer weg Esmee ophalen..

Om half 12 komt mijn moeder hier oppassen. Heb van 12.00-13.00 overleg. Wie verzind het! :x Ik zit langer in de auto dan dat ik op het werk ben.. ;)

Mijn menu:
    O: 2 knackebrodjes met jam en water.
    T: 2 kiwi's en koffie en water.
    L: 2 krentenbollen.
    T: appeltje
    A: gekookte aardappels met doperewten/wortel en 2 kipspiesjes. ( 75 gram)
    T: schaaltje meloen en wat lu cracotte ( soort chipjes).

Zit ik op 1196 voor vandaag!

En dan ga ik vanmiddag nog lekker een stuk wandelen met Esmee en de honden.

3. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    De weegschaal was ook voor mij niet lief, woog vanmorgen 77.1
    Maar goed na de sangria en bbq en ijs is dat ook logisch.
    Vanacht slecht geslapen, pff het was warm bij ons op de kamer.
    Om 5 uur ging de wekker al, moest ik helaas vriendlief naar het werk brengen... en om 7 uur ging mijn wekker
    Net al even gewerkt, had een korte route, wel fijn op zo'n maandagmorgen.

Mijn menu voor vandaag:
    Ontbijt: schaaltje magere yoghurt met kellogs ( kwark was op)
    Tussendoor: 350 ml water en plak ontbijtkoek.
    Lunch: Crackers met kaas en komkommer en filet american.
    Tussendoor: Thee en kiwi + banaan
    Avondeten: Peultjes (uit pot) met varkenshaasje en moet nog iets bij.. ( iemand een idee????)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    mamavanEsmee, nee valt op zich wel mee hoor. Hij is 1.76 en weegt 77 kilo,maar heeft wel een buikje die hij graag kwijt wil.
    Komt vast wel goed vandaag, en mooie compensatie van gister
    Jeetje voor een uur naar je werk voor overleg, en dan ook nog precies rond lunch tijd. Idd niet handig

Renieta, gewoon aardappelen ? ( gekookt, schijfjes, partjes ect ) of mag je vandaag geen aardappelen?

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik wil een balansdagje doen vandaag, heb nog wel appelmoes, maar dat is ook niet zo goed..
    Rundvleessalade heb ik nog wel.. hmm weet het niet

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    En gewoon een bakje rauwkorst met yoghurt dressing erbij >?

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja k heb nog wel iets van komkommer, maar heb ook wel wokgroenten, anders bak ik daar wat van op, is grote zak, kan ik toch niet in èèn keer op.

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

hoi dames,
    heb me dit weekend erg slecht aan het dieet kunnen houden omdat we vrijdag zaterdag en zondag de deur uit waren wel heb ik gezond gegeten maar geen sonja heb het wel zoveel mogelijk geprobeerd
    wel veel water gedronken uiteraard

woensdag ga ik weer op de weegschaal zal dus niet veel afgevallen zijn denk ik

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Jeetje wat kunnen jullie kletsen, ik kan het niet bijhouden!
    Hier 3 ons aangekomen, maar dat was te verwachten. Gister slechte dag gehad, smiddags een frikadel mayo curry, en 's avonds gegourmet.
    Maar goed, die 3 ons moet wel goed komen.

Vandaag lekker rustig dagje. Even opruimen hier, want dat is hoooooooooog nodig.

@Mel: Zou jij zaterdag willen rijden? Zou fijn zijn!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Idd die 3 ons is er zo weer af.

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Kimmetje, die drie ons heb je er zo weer af, ik moet er 1,5 kg weer af hebben haha.

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Die is al een tijd niet zo lief!!! Maar ik kon vanmorgen niet eens zien hoeveel het was want als ik een licht aan doe boven dan heb ik de keet wakker!!
    Maar daarvoor was ik ook al sjacho voor het opstaan al!!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ola señorita's,

Ben ik ook weer even, zie dat jullie weer getetterd hebben (10 pagina's). Niks terug gelezen, was me iets teveel sorry.
    Hoop dat het goed gaat met jullie en de kilo's?

Hier een leuk druk weekendje gehad met mams, ook lekker gegeten zoals gewoonlijk en eerlijk gezegd niet op de calorieën gelet (Foei).
    Zaterdag van de trap gevallen op het station, heb er een dikke blauwe knie aan overgehouden en mijn rechter heup en bovenarm doen pijn. Ook heb ik een ontstoken oog (plek van de wimpers is rood en opgezwollen), en als puntje op de i zit ik met een ziek kin (diarree, loopneus, niezen, buikgriep). Helaas niet gaan sporten vandaag, was echt bekaf en ook niet in de stemming ervoor (plus de kleine is ziek). Morgen heb ik er hopelijk de kracht voor, het weekendvet verbranden.

Vandaag:

Om 4u (had honger): handje verse dadel, glas jus d'orange, banaan
    O: 2 koppen groene thee, 3 sneetjes bb (1 met kruidenboter, 1 met roerbakei, 1 met lavache qui rit)
    T: sinaasappel, 0.5l water
    L: kom kellogs met mm, appel
    T: kommetje magere vruchtenyoghurt
    A: nog geen idee eerlijk gezegd

B: met NL in beweging gedaan haha, en vanavond misschien springtouwen

Heb buikpijn (het rommelt heel erg), moet ongie worden dus op de weegschaal staan ga ik niet eens a.s woensdag.

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zometeen weer meten dus ja misschien wel weer wat cm's kwijt??

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Net me lunch op.. 3 luchtige crackers met filet american, kaas met plakjes komkommer erop en paar plakjes komkommer ernaast en 1 met aardbei light jam.
    Glas opkikker en flesje water drink ik nog, misschien dat ik nog iets van fruit neem, want heb net uitgerekend en kom maar op 900 kcal..

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Spannend mamavanrianne, hoop het voor je, ben benieuwd.

@HvJ: Kan me voorstellen dat je hoofd niet naar sporten staat, hoe gaat het met de kleine? Erg vervelend allemaal zeg.

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

De kleine ligt op bed te slapen en ik ff bijkomen op de bank (voel me brak). Weet niet wat te koken vanavond, heb nog geen boodschappen gedaan (geen zin/puf om het te doen). Mijn man wou gisteren al een pizza bestellen maar het was laat, dus misschien vandaag maar laten doen. Bij Domino's hebben ze nu tot eind Juli 2e pizza gratis, dus....
    Ben gek op hun hotchococakes hmmm jummie, dus die komen er standaard bij als we een pizza bestellen (i know heel slecht). Morgen maar hard tegenaan gaan dan!

@Rianne, ik hoop dat je geslonken bent meid. Ben benieuwd...

18. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    :Dnouja ...
    ik zou twee werkers over de vloer hebben vanmiddag dus ik lekker eten gehaald .. kwijl kwijl broodje bal en frikandelbroodjes .. hebben we samen gegeten .. zijn ze nu al pleite haha ! nouja die ene kerel heeft toch wel een uur gewerkt:D
    ach .. tim vondt het wel prachtig die mannen en slaapt al gelijk !
    na zijn slaapje op naar de verjaardag en kan ik ff lekker internetten

MvE ik denk over 3 weken dat het klaar kan zijn 8)
    nouja dat hopen we ! deze week al het stuckwerk volgende week schilderen en tim zijn amandelen eruit en dan de week er op de vloer er in !! dan het zonnescherm er nog op en klaaaaaaaaaaaaaaar
    hopen we:D
    en stoute weegschaal pfff die is niet lief !! maar ehhh ben je nu eindelijk al naar de wc geweest ?
    en wat een verschrikkelijke tijd voor overleg pfff wie plant dat nou zo in

renieta mooi menu en ai ai ook al een stoute weegschaal !! maar ik zie ook lekkere dingen staan !! ach vandaag balansdag he
    en idd wat was het warm he vannacht

kaatje toch mag je maar weinig eten met sonja hoor pff knap dat je het vol kan houden en wat een lieve man heb jij !
    en top dat levi weer beter is

noukie kan nog meevallen hoor !! gewoon vandaag en morgen ff goed opletten en het is ook maar eens weer de eerste lekkere zomerweekeind van het jaar ook he ! moeten we ook van genieten .. toch ..:D

kimmetje mmmm wat een lekker dingen en dan valt 3 ons idd wel mee ! moet toch een keer kunnen he ! en opruim ze ..

mamarianne ben je nog sjaggie .. dikke knuf ! en morgen moet de weegschaal gewoon weer extra lief voor je zijn !! anders het raam uit met dat ding :Den hopelijk 25cm er af !!

HvJ zal ik jou dan eerst maar eens een super dikke mega knuffel geven ! meid wat een ellende :$.. en zo gevallen auw dat doet pijn en zelf zo ziek en je meissie ! joh wat nou gaan sporten doe jij eens ff lekker rustig aan daar !
    mogen weer een dag en dan hopelijk allemaal weer beter en geen pijn meer

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hmmm lekker, hoop dat het gesmaakt heeft!
    Veel plezier op de verjaardag.

Dank je meid, had ik wel ff nodig ja.
    Ja gevallen doordat de CS hier bij ons geen normale lift heeft (ze hebben alleen een goederenlift 50m achter de station in een donkere tunnel waar geen medewerker staat, mij niet gezien dus), en zo sociaal zijn ze hier ook niet echt om je te helpen als ze je zien klungelen met de buggy en de trap (had een ns medewerker gevraagd maar die zei recht in mijn gezicht ik ga je niet helpen met tillen dus was al pissed-of :x).

Mijn trein stond er dus moest me haasten, na veel geklungel heb ik een man gevraagd om me te helpen (wat die mopperend deed, maar ja ik deed of ik blond was) maar door de haast ben ik op mijn rok gaan staan (heel slim) en flikkerde ik voorover op mijn rechterkant.
    Heb toen gezworen NOOIT meer met de trein te gaan, *** station :x.

Heb er een dikke blauwe knie aan overgehouden en mijn bovenarm en heup doen pijn.

Hoop ook dat we ons beiden beter voelen morgen, dan kan ik ook ff lekker sporten (doet me altijd goed) na al het lekkers s'weekend te hebben gehad

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Share This Page