10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Dat had ik ffies moeten weten toen we zaterdag daar pizza hebben gehaald :p Domino's zit hier niet in de buurt, dus was voor mij de eerste keer. Had geen flauw idee wat ze naast pizza's nog meer hadden...
    Maar hotchococake klinkt superrrrrrr!

Beterschap meis ;)

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Hvj.....klinkt wel leuk.Zou het zelf niet zo gauw doen...denk ik.

Nou daar ben ik weer....4 kilo zwaarder dan de laatste keer dat ik hier was.Zit nu op de 79,2 .Vandaag met frisse moed weer aan de WW begonnen.Heb alleen zaterdag een 15jarig huwelijksfeest van mijn broer.Dus probeer wel wat punten op te sparen en niet teveel te eten daar.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Aaah jammer joh, maar hebben jullie wel een 2e pizza gratis gekregen?

Het klinkt niet alleen lekker, maar het is dodelijk lekker haha.

Dank je meid.

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    HvJ nouja wat aso zeg die medewerkers van het NS ... pff en idd dan maar niet meer treinen .. stom dat mensen ook gewoon niet ff meer helpen he grrrr
    en ehhhhhhhh nee da's niks voor mij daar wordt ik veel te moe van:)
    en ik heb die lekkere dingen niet op hoor haha dat heb ik er niet bijgezet neeee ik heb pistolet met preparee op ! netjes gezond gedaan !! :D

hey moppie hoe laat s je echo ?? of ben je al geweest !!
    spannend he !! en super leuk ! geniet er lekker van he

Suzanne ai ai 4 kilo !!
    komt goed en idd dat is het mooie van WW lekker punten sparen ! kan je zaterdag lekker een bitterbal pakken (ofzow):D

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mag ik vragen waarom je het niet zo gauw zou doen?

Jij bent dus met WW bezig, al lang of pas? en hoeveel ben je ermee afgevallen? Trouwens die link die ik net plaatste heb ik via hun nieuwsbrief gekregen en dacht leuk.

Hoe komt het dat je 4kg zwaarder bent, was je op vakantie ofzo?

Leuk 15jr huwelijk van je broer, zou zeggen geniet ervan!

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Tegenwoordig heb je overal wel van die aso's tussen zitten maar moet zeggen dat er een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot verschil is met NB en ZH.

Word je moe van fietsen?

Ik zei al tegen mijn man de volgende keer dat ik met de trein ga neem ik echt geen buggy meer mee dan maar in een draagzak of gwn in mijn armen (was toch maar een reis van 45min).

Ow dus jij hebt je gezond gedragen wat goed zeg, en wat is preparee?

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Hvj....nou ik ben helemaal niet sportief en dan lijkt me 35 km fietsen wel erg ver ;)
    Ik ben een stresseter en ik heb pas mijn 4e miskraam gehad,dus genoeg stress.En ik wilde het mezelf echt niet aandoen om dan ook nog eens te gaan lijnen.Dus ik heb een poosje alles gegeten waar ik trek in had.
    Ik WW vanaf november vorig jaar en ik was er 10 kilo mee afgevallen.Ik vind het een fijn dieet.

@Emma....ja erg he...4 kilo.Maar heb ze er zo weer af hoor en ga zeker genieten van het feestje.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVJ.. jij was er al vroeg uit zeg! Pfff 4 uur..:$ Oei.. die val heeft je flink pijn bezorgd zo te lezen.. Hopenlijk gaat het zowel met jou als met je meisje snel beter. Prima menu meid.. Misschien een lekkere pastasalade? Betreft de ladies ride.. Ik vind het leuk.. Ik fiets momenteel veel. ( niet op een wielrennersfiets) maar toch.. Als je kan doen! Is goed voor de verbranding van vet!:D

Rianne.. En? Hoe was de meting?

Renieta.. Ik zou toch iets van aardappels of puree bij de groenten doen denk ik. Verder een mooi menu.

Emma.. Ok. Nog 3 weekjes bikkelen dus. En volgende week Tim al onder het mes. Spannend! Haha.. De kluslui bleven voor de lekkere lunch en peerden hem daarna :D

Moppie.. En????

Suzanne.. Er dus weer flink tegenaan! Succes meid.

Kaatje.. Ok, een paar kilo's voor je mannetje dus.. Hier ook 1tje met een klein buikje.. Hij eet gezond en niet vet.. maarja, die biertjes he? ;)

Kimmetje.. Die 3 ons valt i.d. reuze mee!

Zo.. ben er inmiddels al eventjes weer. Zat er voor de sier bij op mijn werk..:x

Inmiddels 2 meloenen geslacht en in stukjes in tubberware in de koelkast gedaan.. Als ik dan snoeptrek heb kan ik meloen pakken.;)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    suzsanne ik heb ook WW gedaan en vond het makkelijk en goed te doen ! en meis wat verschrikkelijk al 4x een mk nou kan me voorstellen dat je er echt ff klaar mee bent hoor ! dikke knuf en wat super goed van je dat je het nu toch weer oppakt ! daar krijg je ff een MEGA compliment van me voor hoor !

HvJ ik ben echt een lui mens ik ben na 5 km wel klaar met fietsen (schaam schaam ) ok 10 dan:D
    en ik ben geen balkenende fan maar over dat normen en waarde gedoe heeft hij wel gelijk we moeten elkaar eens wat meer helpen en steunen !! net zoals wij hier doen he 8)
    en dat is file amiricain maar dan op zijn brabants haha

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kan ik me in vinden meid, hoop dat je je nu beter in je vel voelt!
    Succes met het oppakken van WW.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE nou lekker dan dat je daar oppas voor hebt moeten regelen ! wat een #!&&!
    en goed bezig met je meloensnack !! toppie hoor
    en jaaaaaaaaaa ai ai volgende week tim naar het ZH gelukkig hoor ik van iedereen om me heen dat kids er weinig last van hebben en op het moment eet hij weer zo weinig dat we ook echt weer ff weten waarom het moet gebeuren

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ben trouwens bij de AH een BEESSIE sjaal gaan halen ! whahahaha die zijn echt leuk !
    ik ben de blits hoor ...
    maandag gaan we naar guuske meeuwes en de voetbal erbij kijken ! dat wordt echt top!!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja had geen slaap door de warmte, bleef maar draaien in bed en ook omdat ik honger had (gisteren om 15u gegeten voor het laatst).

Dank je meid.

Pastasalade is idd niet mis en gezonder dan pizza haha, ff kijken wat manlief wil.

Las daar dat je op elke fiets kan fietsen, ben ook geen wielrennersfan hoor haha. En het is idd goed voor het verbranden van vet, ff kijken of een vriendin van me ook wil meedoen (is toch gezelliger aangezien ik verder niemand ken die meedoen).

Hmmm meloen lekker, is zoet en gezond!

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Haha ik wou al zeggen 5km maar :p
    Idd is niet meer dan normaal ;)

Gij ook al een brbander, leuk waarvan?

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    1cm in de Taille kwijt dus in totaal nu 17.
    En 3% vet kwijt! Dat is netjes!!

Vanavond Slim Belly,hoop dan in 2 week nog aardig wat cm's kwijt te raken!

Jurre is wakker dus die moet ik uit bed gaan halen!

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Wat leuk haha, ik druk net op de link en mijn kleine meid zegt ze meteen na met haar kaje kaje en hhhhhh haha.

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja ff lekker overdrijven he !! :D

en wij wonen vlak bij breda !! kan je lekker leuk shoppen !!
    en jij ??
    leuk volk he whahahaha er zitten ook nogal wat friesjes hier in het topic he !! :D

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouw super gedaan !!
    ben je nu weer wat vrolijker ...:D

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

EMma.. Grappige sjaal is dat dan!

HVJ.. Denk dat het bij jullie toch pizza wordt of niet?!:p

Rianne.. Prima resultaat toch? Alle beetjes helpen!

Wil morgen eigenlijk wat actiefs gaan doen.. met Esmee, maar wat?

Woensdag ochtend gaan we naar het zwembad. Wou morgen eigenlijk een stuk fietsen maar heb geen doel..;)

Deel Deze Pagina