zo ik ga me eens omkleden en dan tim wakker maken en dan gezellig feesten !! tot misschien nog later meiden zal dan wel vanavond worden
EMma.. veel plezier! En ballorig is minstens 20 minuten met de auto. Dus fietsend niet echt te doen.. *** Esmee is wakker, ga lekker een schaaltje meloen opeten met haar en daarna een flink stuk wandelen! Tot vanmiddag.
Emma, is idd erg weinig met Sonja, maar zit op het moment thuis dus verbruik niet zoveel energie, dan kan het wel. hvj, idd wel vaker gehoord over die Leontien Ladies Ride, denk dat als je een goede conditie hebt 35 km zeker te doen moet zijn. mamavanEsmee, idd die biertjes daarbij heeft hij een litteken van 2 operaties ( net onder broekrand ) en daarboven hoopt al het vet ect zich op heb je geen kinderboerderij een dorp verderop ofzo waar je heen kan fietsen ? Het lijkt er op dat levi niet gaat slapen vandaag,dus ga hem er maar uithalen. Toen ik net ging zeggen dat hij moest gaan slapen was hij uit zijn bed op zijn kastje geklommen. Tijd voor een peuter bed dus.
Jawel hoor maar nog niet optimaal De centimeters blijven belangrijker dan het gewicht,en als ik zie dat ik daar wel in naar beneden ga dan geeft me dat ook een goed gevoel!
Kaatje.. Vervelend voor je man, heb het zelf ook boven het litteken van keizersnede.. Echt lelijk zo'n randje. De dichtsbijzijnde kinderboerderij is 45 minuten fietsen en pal door een bos. Durf ik niet * schaam* Rianne.. Fijn dat je er te vreden mee bent. Is het belangrijkste!
mamavanesmee, weet niet wat voor weer het morgen wordt,maar anders een stuk fietsen en dan een tas/koelbox met een broodje meenemen en dan ergens lekker wat eten en drinken en weer terug fietsen.
@MamavEsmee: Balen he als er dan niks te doen is op je werk! Enneh, ik ga denk ik ook eens meloen scoren, lekker! Hier inmiddels nog niet veel gedaan. Kreeg net een mailtje van mijn leraar (heb volgende week donderdag examen) dat veel dingen van alle leerlingen nog niet in orde waren. Totdat ik even ging kijken, en ik dus ook iets vergeten was. Dikke stress nu, want ik kan de helft niet meer terugvinden op mijn pc, en ik kan 2 opdrachten niet indienen ter beoordeling waardoor mijn leraar het ook niet kan nakijken. Net de leraar gemaild, en hij adviseerde om de helpdesk te bellen maar ik kan nergens het nummer vinden. Dus maar weer verder zoeken...... :x
Die kans is idd groter ja Wandel ze en geniet van je meloen! @Emma, feest ze en tot vanavond. @Kaatje, een goede conditie zit er hier niet echt in maar lijkt me gwn leuk om het een keer te proberen/ervaren. Zo leer ik fietsroutes kennen hier wat ik niet ken.
Neem je toch iemand mee en ga je het gewoon proberen. Als het dan echt niet meer gaat laat je je gewoon met de auto ophalen maar dan heb je het iig wel geprobeerd.
Hallo iedereen, Ben je even een paar dagen weg geweest moet je 12 pagina's gaan lezen om even bij te blijven! Ik was begonnen met reageren maar er staat zoveel om te reageren dat ik dan denk zelf een hele pagina volschrijf... dat ga ik nu maar even niet doen! Kortom, mijn weekend. Mijn solo ging kei goed!! Ik speel bugel bij een fanfare. (en ik klus ook nog wel eens op de trompet bij) Het stuk waar ik solo in had was concierto d aranjuez, voor de geinterreseerde, het is een mooi stuk met oorspronkelijk een gitaarsolo maar ook voor brassband geschreven. ga maar eens kijken op youtube!! Na het concert direct in de auto gestapt en naar Uden gereden. stuk omgereden omdat de A2 dicht was... grrr.. uiteindelijk om half 1 gearriveerd in brabant, duurde het feest maar tot 2 uur... haha. een heerlijk broodje met 2 grote worsten op en wat bier en rose... en schuldig dat ik mijn voelde... uiteindelijk om 3.45 uur op bed. Die ochtend maar rustig aan gedaan. bakkie thee, jus d orange en een paar broodjes. Toen nog op visite bij mijn vriend z´n peettante ( en die is zo gastvrij dat je echt met een volle buik terug komt) Na de visite maar terug gereden en toe echt even langs de MC voor een mc flurry. Heerlijk! was ik echt aan toe, en toen nog thuis een patatje gehaald. Vanmorgen voelde ik me zo rot over alles en ik maar denken dat ik nog was aangekomen. en wat denk je Ben ik nog een ons afgevallen ook! haha ik lach me rot! vandaag weer volgens SB lekker lasagna eten, mijn ventje is er gek op! ik heb verder geen plannen meer dus ga weer bij lezen en actief aan de SB!!
Kaatje.. dat is i.d. wel leuk! Koelboxje me en ergens " picknicken" .. Mijn plannen inmiddels omgegooid. Ga morgenvroeg zwemmen en woensdag op de fiets naar mijn moeder ( 16 km heen en terug). annemie. Goed weekend gehad dus! Hvj.. geniet van je pizza! *** Hier zo'n 45 minuten gewandeld en tussendoor thee gedaan bij mijn schoonzusje. Het eten staat al op! Erwin moet overwerken.. Esmee eet gewoon optijd anders is ze daar te moe voor. Eet ik samen met Erwin. Zit nu aan een heldere cup a soep.. Heb rommel in mijn buik. Heb vanmiddag alleen een extra appel op. Voor de rest goed aan mijn menu gehoude!
Hebben jullie ook zo'n trek na een (paar) slechte dag(en) Ik eet net zoveel als de vorige weken maar mijn buik blijft maar rommelen. MvE, lekker gewandeld dus. Goed dat je je aan je dag hebt gehouden!! Annemie, klinkt als een goed weekend. Kimmetje, dat is flink balen. Ik hoop dat het je gaat lukken om ze terug te krijgen. Zo, ga de kinderen wakker maken anders is het hier vanavond groot feest rond bedtijd.
Hoi Hoi Zow vanmiddag ff 2 wasmanden met was gevouwen en opgeruimd, wasgoed gestreken. Wc schoongemaakt en de vaatwasser uitgepakt. Even naar de dierenwinkel voor konijnenvoer geweest en ff bij de action geweest, me waxinelichtjes waren bijna op. Heb nog leuke zwarte ballerina's voor 5,60 meegenomen en leuk zwart vest die je vast kunt knopen voor 4,50 euro. Geen geld dacht ik zo en maat M is toch wel errug motiverend haha. @Emma: ja was vanacht echt warm.. niks aan. Ben vandaag ook wel moe merk ik. Leuk dat alles bijna klaar is Veel plezier bij de verjaardag. @HvJ: Wat kunnen mensen soms stom doen he, niet eens helpen... waar moet dat toch heen met deze wereld.. Ik vind dat wel een erg leuk idee zeg van leontien, al vind ik 35 km meer als genoeg haha. Heb totaal geen conditie daarvoor. @Suzanne68: Balen van die 4 kg meid. Wat zijn eigenlijk plakpillen? Wat vreselijk van de 4 miskramen, kan er helaas over meepraten ( 3 gehad) Dikke knuf voor jou!!! @MvE: Leuk is dat he, zit je langer in de auto dan dat je bij de bespreking zit... errug fijn haha. Ja k heb geen aardappelpuree en misschien dat ik nog iets van aardappelen erbij doe.. ff zien. Denk het niet. @Mamarianne: Super meid, en veel succes bij slim belly, laat je het nog even weten hoe je 1e bevinden waren @Kimmetje: Pff das balen meid.. lang leve computers. Heb je het inmiddels al gevonden? @Annemie: leuk weekend gehad dus, wel balen dat het feest al gauw was afgelopen. Hmm lasagne, lekker hoor. Ik heb vanmiddag 2 koffie gehad en een banaan. Zo eten maken rond half zes a zes uur. Vanavond nog geen plannen. Morgenochtend om 8.20 in medisch centrum wezen om te kijken of er een eitje groeit en om 10 uur in de sportschool voor slim belly. Morgenmiddag ff extra route rijden van 15.50-18.15. Valt mee
Nee nog niks gevonden.........maar ik herinner me net dat de 1e praktijkkaart ook niet geschreven was volgens mij, en ook niet hoefde omdat het de activiteit uitvoeren zelf was (kun je dus ook niet schrijven). Nu maar hopen dat ik die andere 2 nog wel in kan dienen ter beoordeling. Maar heb gelukkig nog een week de tijd.......
Hier een beetje koorts, hoofdpijn, constant niezen en voel me totaal niet lekker. De kleine ligt er alweer in, wat een slecht moeder ben ik he (ik heb geen puf en zij is ook ziekjes). @MvE, weet niet eens of ik die nog ga bestellen omdat ik me niet lekker voel en dus geen trek heb. heb net kommetje magere yoghurt op en voor mij voldoende. @Fruitje, hoe oud zijn je kids? @Annemie, leuk weekend gehad zo te lezen. @Kimmetje, succes met je examen volgende week. @Renieta, ach mensen komen zichzelf vaak tegen. Ja denk zelf ook dat 35km meer dan genoeg is haha, hier is de conditie ook 0.0 Ik slaag ook altijd bij Action, leuk winkeltje.