10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. I.d. sommige collega's vatten alles erg persoonlijk op. ;) Mooie echo hoor! En klopt dat boekje wel? Ik heb vanmiddag een half uur Wii fitness gedaan en zweete me kapot. En verbrand maar 60 callorieen. Kan ik beter tv gaan kijken!:D En de training wordt door de JP gegeven.. is nieuw!:) Oh.. ik dacht dat Ossenworst echt mocht.. :) sorry! En zo slecht is je dag helemaal niet hoor.. Ben jaloers op je ijsje!

Melanie..Ja, een koek is i.d. lekkerder! En pas vrijdag weer wegen vind ik erg moeilijk.. En morgen ook nog verjaardag.. Ga wel een stukje taart ( kwark) nemen hoor!:D Hema heeft erg leuk spul nu? Misschien daar voor beiden een zomer setje kopen? Of zwemkleding? Buitenspeelgoed? Of een leuke doos duplo? Zwemkaart voor het zwembad? Anders neem je ze een dag mee naar de dierentuin of kinderboerderij?

Patriesja.. Jammer dat hij de rest van de dag toch een beetje chaggie was.. Morgen weer een dag!:D

Zit hier met een knorrende maag. Ga zo denk ik alvast wat chipjes pakken!

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Butterfly: Leuke dingen om te weten.. maar of dat nou echt zo is...

Meiden k ga afsluiten, ben echt moe.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Renieta, slaap lekker.

MvE, geniet van je chippies. Ik geniet nog steeds van mijn rooibosthee met honing!

4. Isabella81

13 apr 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie volgens mij kan het weleens dat je juist door dat je dan ff wat meer of vetter gegeten hebt je lichaam een beetje schrikt en je stofwisseling wat hoger wordt, misschien dat je daardoor in het weekend meer afvalt?

Ja MamavEsmee ben zeker gemotiveerd, zie het weer helemaal zitten :D. Spannend stabiliseren, ook heel moeilijk hoor! En 's avonds moet je echt niet gaan wegen hoor, daar word je bijna depressief van haha.

Jongmoedertje wat heftig joh om zoiets na de bevalling te ontdekken :(, ervoor is misschien nog wel heftiger maar toch :(. En hier hetzelfde, neus dicht, keelpijn etc. Al 1,5 week nu :(. Heb ook ooit een voorhoofdholte en bijholte ontsteking gehad, vreselijk! Ik beval nog liever! Klinkt als een behoorlijke drukte bij jou!

Oh SweetRoosje hier ook altijd snaaidrang als ik alleen ben haha, maar dat komt zelden voor meer. Er is altijd wel een kind wakker haha.

Melanie lekker dat je computer het weer doet! Lastig een cadeautje voor kids met grotere broers/zussen. Heb ook ff getips! Zandbak of iets zal er vast ook al zijn.

Butterfly mooie echo!!!

Hier lekker pasta pesto op vanavond, was niet zoveel als anders haha maar wel heeeerlijk! Nou ff met lief voor de buis hangen :D. (met een wijntje :D)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Renieta.. trusten!

Isabella.. Ja.. je wordt i.d. depressief van s'avonds wegen! Geniet van je wijntje!

Sweetroosje.. Roobos honing is ook erg lekker!!

Morgen vroeg komt een vriendinnetje koffie drinken.. Morgenmiddag naar de verjaardag van schoonmams, dus geen verveel dagje!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Pfff wat hebben jullie veel gekletst!!!!!!

Het is zo een schattig kindje echt geweldig. Ze vonden de kleertjes echt super leuk.
    Ik heb echt geen puf meer om op iedereen te reageren heb net nog 5km geskeelerd:$:D
    Mijn zusje kwam eten en die vindt mijn gehaktballen zo lekker maar zitten zoveel calorieen in dat ik het deze maanden nog geen 1 keer gemaakt had maar vanavond hebben we ze gegeten vandaar ben ik na het eten gaan skeeleren ;)

Morgen middag kom ik weer gezellig meekletsen met jullie!

Liefs

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Isabella, ik bedoelde meer alleen zonder man. Zelfs al zou mijn kleine wakker zijn dan zou het het snaaien niet verminderen, het is meer de avond zonder man doorbrengen wat me er toe laat. Hang ze op de bank!

MvE, ja heerlijk. Drukke leuke dag morgen, succes!

Zustertje, fijn dat ze je cadeautje leuk vonden. Hmmm gehaktballen, eet ze vaak met andijviestampot en jus erbij heerlijk. Is het skeelermaand, jij ook al zoveel geskeelerd netjes hoor!

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Of het lijstje klopt, vraag ik me af.
    Client gelooft het ook niet en we hebben er samen ook dikke lol om gehad. Ze zou het ook eens navragen aan de dietiste.

@Mamavesmee, lekker dagje in de planning dus. Je bent weer een hele ruk vrij geweest of niet? Moet je van de week nog werken?
    Ik de hele week :(. Morgen een slaapdienst, vrijdag een late dienst en zaterdag en zondag beide dagen dagdienst en dan maandag weer een late dienst.......pfffff! Druk hoor, maar jah, ben ook veel vrij geweest dus nu mijn uren weer werken he. Ach, en die ossenworst, dat geeft niet hoor. Twijfelde er zelf eigenlijk al aan, want dacht dat het niet mocht. En mijn dagje niet slecht????

Dit was ie voor vandaag:
    O: 1 cracker met sandwichspread komkommer, glaasje melk.
    T: 2 meergranen boterhammen met ardenner boterhamworst, een glas vers geperste jus.
    L: panini broodje tuinkruiden, belegd met kipkerrie, en een kroketbroodje, 2 bekers yoghi.
    T: Sundea ijsje chocolade, glas Fanta.
    A: 200 gram aardappelen, 250 gram bloemkool, beetje light saus, karbonade, yoghurtkwark als toetje na.

En net twee crackers gegeten met smeerworst.
    En bij de koffie nog een koekje.
    De karbonade, het ijsje en het kroketbroodje waren de boosdoener vandaag. Merk wel dat ik dat gevreet de laatste weken heb als ik thuis ben. Als ik werk heb ik een heel ander ritme en snaai ik niet zo erg als thuis ;). Al ligt er op het werk ook wel kaas, worst, chips en lekkere koekjes :p.
    Dus de rest van de week werken kan in zijn voordeel werken :).

@Isabella, je pasta peste klinkt erg lekker. Hoe maak je dat?

-----------------------------

Ik ga nog even een verhaaltje voor het babyboek voor de kleine in mijn buik maken. Heb bij Esmee de hele zwangerschap in een album bij gehouden, erg mooi is het geworden. Ben het blijven doen toen ze is geboren. Elke maand leuke foto's af laten drukken en kort verhaaltje erbij. Nu doe ik het weer, is zo leuk alles bij houden.

En daarna naar bed denk ik.
    Ben erg moe!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Pff jullie hebben weer veel gekletst zeg :O Ik ga nu niet meer op iedereen reageren (sorry)

BUtterfly nog wel even op jou: mooie echo meid :)

En ik wilde even zeggen dat mijn peer is gewijzig in beschuit met muisjes... Slechter dan die peer natuurlijk maar goed daar tegenover staat dat ik net toch 110 kcl met de wii heb verbrand :p
    En nu ga ik nog even met de hond wandelen en dan naar bed! Hopelijk slaapt de kleine meid ook door, die heb ik een uur eerder eten gegeven omdat ze zo aan het jengelen was!

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Dan is het idd best lastig, dan moet je weten wat ze allemaal al hebben.. en idd voor kinderen is het leuker als er speelgoed inzit :p
    Anders kleding en nog een kleinigheidje erbij?

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja precies! En morgen moet ik werken en is hij bij oma ;)

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hoi hoi meiden!

Ik heb eventjes zitten lezen hier, en wat een gezelligheid!
    Door de tips van melanie, werd ik toch ook wel erg nieuwsgierig ;)

Hoop dat het nu allemaal wat sneller gaat met afvallen.
    Mel, door jou resultaat te zien, motiveert het mij weer!
    Dus we gaan weer van start ;)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Helaas is het niet bij thee gebleven, maar ook een plak chococake. Heb er wel van genoten, morgen weer gezond verder!

Trusten dames!

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Jaaaaa dat lijkt me echt super!!! Het is zo speciaal (vind ik) om een tweelingzus te hebben! Altijd een speelmaatje, altijd iemand om aan de haren te trekken haha... Maar ook echt een soulmate. Tenminste, zo was het bij ons. Ken ook wel tweelingen waar dat absoluut niet zo bij is hoor ;)

@Isabella: welkom!

@Butterfly: moest even 2x kijken, maar je hebt een ander plaatje haha.. Ik kijk altijd naar de plaatjes ipv de namen om te zien wie iets post ;)
    Jeeej goede echo!! Gelukkig meis! Kan niet wachten tot ik verder kan scrollen hahaha...

@Renieta: jemig wat ben jij fanatiek met sporten!

@Jongmoedertje: haha klinkt alsof je eigenlijk best een chaotisch leven (op een posi manier dan he) hebt als je er zo over vertelt! Maar lijkt me echt heerlijk om die kinderen om je heen te hebben!!!
    Beterschap ;)

@SweetRoosje: klinkt bekend... mijn ouders 100km, schoonouders 180km verderop. Drie jaar terug verhuisd naar Friesland en ken hier eigenlijk nog niemand :(
    Zit vaak te denken om maar een hobby op te gaan pikken (cursus ofzo) om onder de mensen te komen, misschien vrienden te maken, maar zo makkelijk is het niet helaas.
    >> Snaaien als je alleen bent: hometrainer kopen en voor de tv zetten op die eenzame avondjes... Werkte bij mij wel goed toen ik nog zo'n ding had!
    Bij de Aldi hier stonden nog 3 crosstrainers voor 100,-. Als ik de ruimte had, had ik m echt gekocht!

@MvE: je moet NOOIT je ochtend gewicht met je avondgewicht vergelijken!!!
    Als je niet naar het toilet kan, dan kan je ook binnen een paar dagen 2kg zwaarder zijn gek genoeg...
    Ik kan nooit de eerste 2 dagen van mn cyclus, pffffttt... voel me nu een ton lichter! kon vandaag eindelijk weer na 3 dagen.

Misschien een heel rare vraag, maar hoe vaak (per week) gaan jullie voor een grote boodschap naar het toilet? Wat is "normaal" ?

Raar trouwens dat je verplicht word om ook een middag af te nemen bij het kvd, waarom is dat zo?

@Butterfly: WOW! (foto)
    Maar zie ik nu aan je banner dat je 4 dagen terug bent gezet of heb ik het verkeerd gelezen gister?

LOL volgende post nu pas lezen :p Idd 4 dagen dus...

@Kcal verbranden met TV kijken: ga ik de heeeeeeeeele dag doen in het vervolg ;)

===

Mijn dag is als volgt geworden:
    O: yoghurt, vla, cornflakes
    L: 4 eierkoeken
    T: blikje cola light
    A: aardappel, veel bloemkool, tartaartje, paar asperges + saus

en toen...
    Autoritje: 2 reepjes kitkat, 1 hapje lion (vriendjes snaaimoment)
    Op visite: 2 koppen thee, 1 paaseitje
    Weer thuis: klein bakje chocoijs (mijn snaaimoment)
    Net: appel (toch nog gezond!!)

Morgen weer een dag ;)

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moppie, om vanmorgen fris te beginnen, antwoord op je vraag ;), voor een grote boodschap ga ik zowiezo wel 2 keer per dag naar de WC. Vaak s'morgens en s'avonds. :p Wil iemand details, vraag gerust whahahaha. Maar het scheelt echt, als ik ervoor weeg of erna, ervoor kan ik zo een halve kilo zwaarder zijn. Als mijn stoelgang slecht is weeg ik zo een kilo meer tijdelijk. En ja, ik varieer wel eens met een plaatje of banner hahaha.

@Sweetroosje, er komen hier trouwens een hoop uit Friesland. Waar kom je precies vandaan? Ach een plakje cake uit snaaifrustratie valt nog wel redelijk mee meid :p. En je hebt verder een prima dag meid. Oh, verkeerd gelezen, had de reactie van Moppie aan jou gelezen en die komt uit Friesland ;) hahaha, DOM.

@Kimmetje, welkom meid. Ik moet ook zeggen, dis is een heel gezellig groepje. Ik kom hier ook dagelijks om even mee te lezen en zelf mijn verhaal doen. Al mag ik niet eens afvallen nu. Maar gezond eten is voor mij nu van belang en om niet zo snel te snaaien motiveren de meiden me dat niet te doen. En de afvallers onder ons, gaan als een speer. Een paar hebben zelfs hun streef al bereikt. Gaat jou ook lukken.
    Trouwens, ben je dan de vriendin van Melanie? Ze vertelde dat ze een vriendin had die bij haar was geweest en ook wilde afvallen, en die ze tips had gegeven. En aangezien dit je eerste post is..... kon ik de link leggen :p;).

--------------------------------------------

Gewogen :), en ben na het kroketbroodje, ijsje, lekker koekje, toch weer 0.5 kilo afgevallen. Totaal dus nog maar 1 kilo aangekomen :D.
    Straks lekkere wandeling maken, we go for it. Ik loop die kilo er gewoon af en ga dan niet meer zo (VR)eten. Was wel happy, toch wel geschrokken want het komt door het eten.

Tot laterrrr

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @ Butterfly24: Dat ben ik inderdaad! Officieel zijn we nichtjes, Melanie is 13 dagen ouder dan ik, maar we zijn ook vriendinnetjes :D

Net een ontbijtje achter mijn kiezen: 1 glas Optimel Framboos, en 2 Vitalu crackers van Lu met kipfilet.

Nu maar eens gaan werken, hoop dat ik genoeg water kan drinken vandaag, merk toch dat dat een stuk sneller gaat.
    Dus we nemen het flesje weer mee ;)

Fijne dag allemaal!

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey Kimmetje, ik dacht al :D.
    En inderdaad, als je veel water tussen door drinkt gaat het sneller.
    Alleen ontbreekt het me daar soms aan.
    Moet vandaag maar eens een nieuwe spa blauw flesje halen.
    Heb geen flesje meer, en drink uit een flesje sneller dan uit een glas ;). Ja, vreemd!! Hahahaha en dan moet het eigenlijk gewoon een leuk spa blauw flesje zijn want anders pak ik het ook niet snel. Dan zit er zo'n vieze nasmaak van bijvoorbeeld cola in :p. Bleeh!!

sux6 meid!! Ontbijt klinkt goed!

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey Butterfly24,

Toevallig, dat heb ik dus precies hetzelfde! Uit een flesje gaat het inderdaad veel makkelijker!
    Ben nu bijna 5 kg kwijt, en wil er nu gewoon voor gaan. Doordat ik gisteren mijn nichtje zag dacht ik wow, dat wil ik ook!
    Dus dat was weer een grote motivatie voor mij om door te gaan.

Dus Mel, misschien hebben we over een paar maanden wel 2 van die afgetrainde lijven hahaha ;)

19. liebrando

liebrando Niet meer actief

goedenmorgen

ik was vanmorgen 75,3 alweer 300 gram lichter!!!! waar ht van komt weet ik niet maar dit ga ik wel volhouden elke dag bewegen. Volgens mij stond mijn stofwisseling stil en wou het daarom niet meer, want nu ik veel meer beweeg val ik af....Straks even een heerlijk blok om met de kleine meid, zou skeeleren maar vaders wil naar de vliegbasis naar de f-16's enz kijken dus dan maar even aan de wandel met de kleine meid, ook heerlijk en toch beweging! Vanmiddag moet ze de bmr en men c halen niet zoveel zin in maar goed het moet gebeuren!

Meiden geniet weer van deze prachtige zonnige dag!!

Oja het is hier idd hechtisch haha, maar wel heel gezellig. Mensen zeggen altijd dat is toch veel te druk 3 kinderen, ja het is druk, maar je krijgt er zoveel moois voor terug! Ik zou echt nooit zonder ze willen, als ik alles mocht overdoen zou ik er zo weer voor kiezen!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier al voor mijn doen vroeg en fris op
    moet vandaag ongi worden en zal het ook worden... heb testje gedaan maar helaas .. nouja we gaan op vakantie en hebben veel feestjes dus genieten we daar maar ff van
    plannen van vandaag zijn al veranderd dus ik ga op gemakje met tim boodschapjes doen vanmorgen

jongmoedertje goed dat er weer wat af is ! en leuk leuk naar de vliegtuigen kijken en succes met de prikken

kim welkom !! leuk dat je mee komt beppen ... het is hier erg gezellig en TE verslavend !
    leuk om het samen met je vriendin te doen is altijd dubbel makkelijk

butterfly vertel nog eens meer over je poep:D
    en alweeeeeer een nieuw plaatje !! pff ik kan daar niet tegen zo vroeg op de ochtend hoor

zo ik ga tim maar eens wakker maken
    slaapkop ligt nog te snurken

Deel Deze Pagina