10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hoop dat je buikpijn snel over is.
    Ga hier vanmiddag de inloopkast ( kleding ) opruimen.

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

vandaag heb ik op de weegschaal gestaan
    en is er 2,8 kilo af dus van 98,9 naar 96,1

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Netjes !

4. noukie89

hoeveel ben jij kwijt kaatje?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ging zondag op de weegschaal en toen was ik 2 kg kwijt ( in 1 week )

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Annemie: Veel plezier in de sauna! Lekker relaxen, en de nodige kilo’s eraf zweten! ;)

@ Kim: Oke, dan is het goed. Ik rijd wel, geen probleem! Succes met opruimen. En met je buikpijn!

@ Patriesja: Succes en plezier met de verdere voorbereidingen voor de verjaardag van je kleine man!

@ Moppie: Super meid! Die foto!

@ Zustertje: Er is gewoon een kilo af sinds gisteren! :D En vergeten te wegen? Hahaha gok niet dat mij dat gaat overkomen. Wegen is het eerste waar ik aan denk als ik wakker word hahaha…

@ HVJ: Succes met sporten, en met je hoofdpijn!

@ MamavEsmee: Nee, ik hoef niet te werken vandaag. Ik ben op Dinsdag altijd vrij. (die collega trouwens ook… hahaha) Ik maakte de stamppot altijd al op deze manier, alleen normaal gingen er nog uitgebakken spekjes doorheen hahaha… Super zeg, 1,1 kg eraf. Hier ook een kilo! Gaat snel bij je zus… alweer 36 weken. Lijkt nog niet zo lang geleden dat je zei dat ze 20 weken was.

@ Renieta: Super zeg. Bij jou ook al zo veel eraf! Lang leven de balansdagen! Wat een supervooruitzicht, dat je straks van de medicatie af zal zijn!

@ Ons kleintje: Jammer van die kilo. Maar gewoon weer lekker doorgaan, en dan ben je die zo weer kwijt meid!

@ Fruitje: Haha… ik ben vrij vandaag! (altijd op Dinsdag). Ik kan je niet helpen met je vraag over ongi. Ik kom nooit aan bij ongi! Ehm… makkelijk en verantwoorde maaltijd: zilvervliesrijst, met roerbakgroenten en kipfilet?

@ Kaatje: Succes met opruimen!

De weegschaal was vanmorgen erg lief voor me! Mijn balansdag heeft dus geholpen! :D:D:D Ik was vanmorgen 1 kg lichter dan gisteren. En dus 2 ons lichter dan Zaterdag. Nu proberen om voor Vrijdag nog wat meer af te vallen, zodat niet deze week ook verloren is.

Ik moet dadelijk even naar de supermarkt en het postkantoor. Wilde ik eigelijk met de fiets doen, maar het regent. Denk dat ik dus toch maar met de auto ga. Daarna even op het stadskantoor mijn paspoort ophalen, en daarna nog even een broek weg brengen ter reparatie naar de stomerij. Vanmiddag poetsen (is hard nodig)…

Gisterenavond hier alle ramen en deuren open gehad. Was het uiteindelijk afgekoeld van 26 graden naar 22 graden. Kom is net beneden, is het weer 24,5. Pfff… Voor niks kou zitten lijden gisterenavond.

Mijn ontbijt vanmorgen had yoghurt met een peer moeten zijn. Maar vriendlief heeft de laatste peer mee naar zijn werk genomen.

Mijn menu voor vandaag:
    O: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 1 bruine pistolet met;
    25 gram kip-kerriesalade
    1 cup a soup tomaat
    1 beker thee

T: 200 gram meloen
    1 nectarine

A: pastagratin met spinazie en salami (ah)

Totaal van 957 kcal. Ik gooi er nog maar een keer een balansdag tegenaan. Morgen weer normaal!

Ik ga maar eens wat doen…

Liefs

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Noukie: Mooi resultaat hoor! Ga zo door!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    wegen jullie jezelf nu iedere dag?

9. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

Dec 11, 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    Hallo dames

Ik lap mijn dieet vandaag is lekker aan me laars want ik ben vandaag jarig :D

Hoera vanmiddag als lunch een lekkere bananenbol
    en vanavond lekker thais eten

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    #4190 Renieta, Jun 8, 2010
    Last edited by a moderator: Jun 8, 2010
    Hoi Hoi Meiden.
    Zo even flink gesport, 20 min op de crosstrainer en 20 min op de loopband ( heuvels lopen). Dus mijn beweging wel weer gehad.
    Alweer 1 liter water gehad alweer.

@Kaatje: ja er is in maart 2007 bij mij PCOS vastgesteld. Heel wat meegemaakt en verschillende doseringen gehad, helaas ook 3 miskramen binnen 1 jaar.
    Jemig 2 kg kwijt in 1 week, dat doe je goed :p
    Ja ik weeg me elke dag, doe ik dat niet dan gaat het niet goed hier.. tuurlijk schommelt me gewicht wel qua vocht en of k naar wc kan..maar is voor mij alleen maar een stimulans om door te gaan.
    Wat zou een goede weegdag zijn? Maandags niet haha, want dat komt niet goed.

@Kimmetje: Jij ook een fijne dag meid, doe lekker kalm aan, hoop dat de buikpijn gauw wat beter is.

@MvE: Ja super he, ik moet het alleen eerst nog zien voordat ik het geloof.. heb na alle ellende niet zoveel vertrouwen in me functioneren van me lichaam, maar we zullen zien.
    Heerlijk een vaatwasser, hebben wij wel, ideaal gewoon :D

@Noukie89: Super meid, ga zo door!!

@Melany: Ja is echt heel erg fijn.. achteraf had ik misschien veel eerder moeten gaan afvallen en had het me misschien veel ellende en verdriet bespaard. Maar goed dat is achteraf praat en daar heb je niks aan.
    Ben ok erg benieuwd wat er vrijdag te zien is, ik weet niet hoe ik zal reageren als deze poging weer afgebroken moet worden, misschien dat ik dan zelf de touwtjes wel in handen neem en gewoon een gokje waag ;)
    Bij jou de balansdag dus ook al geholpen, ik hou vandaag ook een balansdag, ben errug benieuwd wat de weegschaal morgen zegt.
    Moet zeggen dat ik nu ook weer meer water drink.. dus dat is ook wel goed.
    Die 2 ons gaat wel goedkomen met je meid!!!!!:D

@Lotjebobje: Gefeliciteerd met je verjaardag:D. Al leuke dingen gekregen? Lekker van genieten meid, tis maar 1x per jaar je verjaardag:p. Hele fijne dag meid.

11. noukie89

gefeciliteerd lotjebobje:D

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Kaatje: Ik weeg inderdaad iedere dag. Ik kan het niet laten! En ik heb graag controle!

@ Lotjebobje: Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet maar lekker van het heerlijke eten! Nu mag het!

Zo, ik ben ook weer terug van mijn race door de stad. Achteraf gezien had ik best op de fiets gekund. 5 minuten nadat ik vertrok was het droog. Maarja...

Gisteren op het werk uit mn broek gescheurd. Niet dat ie zo stak zat (helemaal niet eigelijk) maar hij was ontzettend dun geworden tussen de benen van het vele dragen en het fietsen. Dus toen ik op mijn werk aankwam en van de fiets stapte... krak! Wel balen, want dat was de fijnste spijkerbroek die ik had. Ik heb dezelfde ook nog in het donker (dit was een lichte) maar daar was de rits van kapot. Die heb ik dus net maar even ter reparatie naar de stomerij gebracht. Ik kan m morgen alweer ophalen! :D

Nu dadelijk eerst even lunchen, en dan maar eens in huis aan de gang. Er moet nodig gepoetst worden.

Liefs

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Lotjebobje: Gefeliciteerd!! Veel plezier vandaag.
    @Mel: Fijn dat je wil rijden! En balen van je broek. Dat heb ik nou ook altijd dat ie dan dun wordt als je 'm veel draagt.
    Gelukkig is je andere morgen alweer klaar :D

Hier net even alles opgeruimd. Heb 1 kast vol met uitzet spullen, is nu weer gesorteerd en heb even opgeschreven in een schrift wat ik allemaal heb, want de helft was ik alweer vergeten. :)

Nu even lekker niks, straks even zonnebanken denk ik...

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zo ben weer thuis, vanochtend 2 uur gesport daarna langs de winkel boodschappen gedaan en toen bij de apotheek Puregon opgehaald en net geluncht. Ga nu het huis opruimen en koken, en kom straks ff bijlezen/reageren.

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

@Hvj tel jij ook nog calorieen of niet?

@Mamavesmee super dat er 1.1kg af is!! Druk dagje voor jou geniet ervan!

@Renieta goed nieuws joh vanuit het ziekenhuis hopelijk hoeven jullie niet weer een ronde over te slaan. Jij bent ook al sportief bezig geweest vandaag

@Ons kleintje nu weer vol goede moed verder gaan

@Kaatje jammer dat het niet echt lekker weer is hier in Zeeland is het behoorlijk zonnig en in de schaduw is het 25 graden...

@fruitje je zou een maaltijd salade kunnen maken? Hoeveel kindje heb je en hou oud zijn ze (volgens mij heb ik dat gemist)

@Kimmetje balen dat je aangekomen bent en dat je last van je buik hebt...

@Noukie89 super 2 kilo kwijt!!!!!

@melanie geniet van je vrije dag altijd lekker en super dat je een kilo lichter bent dan gisteren... Ik was het vergeten doordat ik eerst de was buiten ging hangen en daarna ben ik gelijk gaan ontbijten haha als ik moet werken is dat ook het eerste wat ik doe wegen! Balen van je lievelingsbroek

@Lotjebobje GEFELICITEERD met je verjaardag geniet er van vandaag!

Ik heb net mijn lunch op ga zo op de fiets naar mijn vriendin toe (12km ongeveer) Mijn mannetje komt me waarschijnlijk ophalen ligt aan het weer en of ik zin heb om terug te fietsen haha...
    Mijn keuken is weer helemaal schoon en alle kastjes uitgezocht heerlijk!!

Mijn menu voor vandaag

Ontbijt
    2 volkoren beschuiten
    14 gram leverpastei

tussendoor
    200 gram aardbeien

lunch
    3 volkoren boterhammen
    2 met filet
    1 met verse geitenkaas

tussendoor
    nog geen idee

avondeten
    150 gram verse pasta
    prutje van tomaten,knoflook,olijven,ansjovis en een klein beetje rundgehakt

zit ik rond de 1000 calorieen

tot vanavond meiden!~

17. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Menu gister:
    O: 2 activia yoghurtjes
    T: cracottes, banaan
    L: beetje spaghetti
    T: beetje spaghetti
    T: paar crackertjes
    A: frietje (kfc) en flesje cola
    T: kop thee
    T: banaan

Menu vandaag:
    O: kom vanilleyoghurt
    T: cracotte
    L: omelet met ham, kaas, paprika, ui, prei en wat kaas, glas melk
    T: crackers
    A: ... ?

weet nog niet wat het vanavond gaat worden. zometeen een paar crackertjes mee en dan naar t ziekenhuis want moet nog bloed laten prikken voor onderzoek.

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Lotjebobje: Gefeliciteerd!

Vond het lekker even Slim Belly ;)
    Hoeveel betaal jij voor 4 weken Renieta?

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    ik betaal 25euro voor de slim belly per maand ( ga dan 2x in de week) en 29,95 voor onbeperkt sporten in de maand.

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Noukie.. mooi resultaat zeg! Motiveerd he?:D

Melanie.. Ok, lekker vrij vandaag! En bij jou er ook een kilo af.. :D Super! Mijn zusje is morgen 35 weken, had me een weekje vergist.. :) Ja, hier ook spek door de stampot.. Doe het nu altijd apart er bij. Kan Erwin het wel pakken. Lekker menu meid! Succes met poetsen vanmiddag! Fijn dat de rits gemaakt kan worden..

Kaatje. Ik weeg als geen slaapdienst heb me elke dag. Of ik moet het straal vergeten maar dat komt zelden voor.;)

LOtjebobje.. Hieperdepiep! Geniet van het lekkers meid!:D

Renieta..Je lekker even laten zweten in de sportschool.. Goedzo! :p haha.. Over 6 weken zit de nieuwe keuken er in dus dan mag ik ook gaan genieten van het niet afwassen! Kan me voorstellen dat je niet meer geloofd in het functioneren van je lichaam maar de prognose is goed toch?;)

HVJ. er al een drukke ochtend opzitten. En lekker gesport? Jullie beiden weer iets beter te pas?

Zustertje.. De keuken is weer geordend en schoon zo te lezen! Mooi menu vandaag zeg.. Veel plezier bij je vriendinnetje.

Moppie.. Succes in het ziekenhuis, vind bloedprikken altijd erg naar.

Rianne.. Ook flink aan het zweten geweest?

Een super gezellige ochtend gehad.. Lekker bijgekletst met mijn zusje. En natuurlijk gezwommen en in het bubbelbad gezeten. Morgenvroeg gaan Esmee en ik kijken in het nieuwe huis.. Ze slapen er vanavond voor het eerst. Vanmiddag even een foto uit laten printen en een mooie fotolijst zoeken. Daarbij denk ik een kookboek oid. ;)

Ook mijn bestelde bikini's gekregen, ze zitten beiden niet mooi... Vanmiddag maar even retour doen.:(

Mijn lunch is iets veranderd.. 2 boterhammen met light salami en een klein kopje champignonnen soep. Mijn zusje bleef lunchen..

Zit nu op 1133.. Straks lekker een schaal meloen en nogmaals een flesje water..

Share This Page