@ Kim: Bonnen van esprit nog niet gehad. Tenminste niet via de post. Wel op de e-mail. Roland baalde al, die heeft net van de week een aantal shirts besteld hahaha... Via de post zullen ze van de week nog wel komen. Komt helemaal goed!
Er is er (nog) 1 jarig hoera hoera........... Butterfly!!!!! Zie net op hyves dat je jarig bent! Van harte!
Butterfly.. Gefeliciteerd met je verjaardag! Kaatje.. PVDA.. is i.d aardig neutraal.. Ik beslis vanavond wat het wordt. Antwoord betreft hyves heb je al gehad zie ik. HVj.. Ik zou er persoonlijk geen tonijn door doen. brrr.. Misschien ham? Melanie en Kim.. Jullie gaan shoppen begrijp ik? *** Zo.. weer flink wat centjes uitgegeven.. Een mooie foto laten uitprinten en geslaagd voor een lijst. Daarbij een leuk kookboek. Vanavond maar even mooi inpakken. Verder nog luiers gehaald en de bikini's zijn retour. WE zitten nu lekker in de tuin, laptopje erbij. Het betrekt hier dus ben bang dat er een bui aan komt. Net nog een 1/2 dubbellikker gehad.
Butterfly van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt gehad (tot nu toe).
Net mijn bakkie fruit achter mijn kiezen... lekker hoor. Ik heb weer zo'n dag dat ik niet vooruit te branden ben. Heb beneden gepoetst. Had eigelijk boven ook willen doen, maar ik heb er geen zin in. Kan vriendlief dat mooi zaterdag doen, als ik lekker aan het winkelen ben . Die mag ook wel eens iets doen.
Nee ook geen ham in huis (moeten nodig de grote boodschappen doen), dus het wordt een vegetarisch chili con carne met een slaatje erbij. Leuk dat je geslaagd bent met inkopen. Geniet lekker in de tuin, hier heeft het net keihard gegoten en nu schijnt het zonnetje weer volop (hoezo 4 seizoenen op 1 dag haha).
@Hvj: zou ook zeker tonijn en bonen niet gaan mixen... Bonen op zich zijn al een goede vleesvervanger, dus ik zou gewoon wat extra groenten erdoor doen. Ik gooi ook altijd geraspte kaas over mijn chili con carne, yum!
@ MamavEsmee: We gaan inderdaad shoppen. Met 8 "meiden"! Kim en ik (uiteraard), mijn moeder, haar moeder, mijn 3 zussen en de dochter van mijn oudste zus (8 jaar)... Komt helemaal goed! Is een jaarlijks uitstapje voor ons!
Komt hier echt met bakken uit de lucht vallen, incl. onweer. Net even de bovenverdieping gesopt en gestofzuigd. was hard nodig. Butterfly, gefeliciteerd met je verjaardag
Heb ik ook niet gedaan, wel extra groenten erbij gedaan. Hmm die kende ik nog niet, zal wel niet verantwoord zijn maar zeker te proberen waard. @Melanie, leuk joh zo een jaarlijkse uitstapje met de dames. Veel plezier! @Kaatje, heerlijk he als het weer aan kant is. Pff heb me toch een hoofdpijn...
Zit vandaag op 1163 calorieën ( met mijn avondeten erbij ). Vanavond dan maar 1x chrystal clear en verder alleen water Hvj, jep ! Helaas loop ik de laatste tijd wel achter met het huishouden. maar komt ook omdat mijn man 'sochtends en eind van de middag werkt, dus als Levi slaapt is hij thuis en kijken we serie ofzo. En als hij weg gaat wordt Levi wakker dus komt er van het huishouden ook niet veel meer. Al een para geprobeerd voor je hoofdpijn ?
Netjes 1163 cal! Het houdt ook nooit op het huishouden, word er zo gek van soms. Moet je eerlijk zeggen als ik er geen zin in heb doe ik dat ook niet. Ben niet zo van de pijnstillers, vaak slaan ze niet aan bij mij en paracetamol helpt al helemaal niet bij mij. Ibuprofen vaak wel maar dat mag ik niet hebben icm bv, dus drink me suf nu (vaak helpt het wel water drinken).
met bv wordt het idd een ander verhaal. super zeg dat je het al zo lang doet. Hier was het vanaf dag één drama ( ingetrokken tepels, spruw bij hem, toen bij mij, borstontsteking en op mijn werk op de wc golven. ) heb 3 maanden bv gegeven,waarvan 2 1/2 maand met pijn. hoop dat het de volgende keer beter gaat.
Dank je. In het begin was het ook geen makkie (was echt doorheen bijten) maar naar mate de tijd, werd het fijntjes gelukkig. Succes bij de 2e!
@Mel: Snap ik dat Roland baalt! Scheelt toch weer centjes. Heb er echt zin in! Hopelijk valt het weer een beetje mee....
@ Kim: Ik hoop ook dat het weer een beetje meevalt. Ze voorspellen veel regen aankomende week. Voor vandaag ook 90% maar het is op vanmorgen na, de hele dag droog geweest. En die bui van vanmorgen hadden we ook wel overleefd. Dus als het zo is, als vandaag hebben we niks te klagen denk ik. Eten staat in de oven (grill) Heb trek. Nog 5 minuutjes! Vriendlief komt net binnen. Wat een timing weer!