10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Ja inderdaad, als het zoals vandaag is zou het super zijn, al mag het voor mij wel iets minder klef zijn hahaha.

Eet smakelijk!

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi meiden.
    Zo net weer thuis van me route, had 6 clienten met kleine dingetjes, dus dat viel mee. Varkenshaasje en de worteltjes zitten in de pan.
    Vandaag alweer rundvleesssalade want dat moet op, anders kan ik het ( zoals wel vaker) weggooien.

@HvJ: Thanks meid, ik hoop ook dat de eisprong komend weekend is, anders word het niet wat. Ga me vriend niet nareizen in duitsland daarvoor hahaha:D

@Butterfly: Gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe gaat het in je nieuwe huis? Vordert het allemaal een beetje? Kan esmee een beetje slapen/wennen daar?

@Melany: Haha dat doe je goed, vriendlief doet dat ook? Mijn vriend doet het wel als ik het hem vraag, maar is er dan niet errug blij mee.
    Heb er doordeweeks genoeg tijd voor, dus vind dat hij dat niet hoeft te doen, hij werkt 70-80 uur in de week..

@Mamarianne: Veel plezier bij babyzwemmen.

@slechte weer: Vanmiddag paar druppels gehad, tot nu toe nog verder niks. Wel is de lucht nu wat donker en denk dat er nu wel wat aankomt.
    Is hier buiten nog 23 graden, heerlijk.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    hij heeft dat maar te doen. We werken allebei fullfime. Alleen hij werkt dagen van 8 uur, en ik dagen van 9 uur, waardoor ik 1 dag in de week vrij ben. Dat wil dan nog niet zeggen dat heel het huishouden op mij neer moet komen. En als hij het niet doet, ga ik staken :p

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Had ik maar eens dagen dat ik niet vooruit te branden ben. Wordt soms moe van mezelf.. En die shop dag klinkt leuk!! Een bepaald doel voor ogen? En lekker lunchen natuurlijk.:D Inmiddels je avondeten op? Klinkt echt lekker..

Kaatje.. Ook al lekker aan het poetsen geweest.. Daar heb ik nu de uurtjes voor die Esmee naar de peuterspeelzaal heen gaat. Wel prettig. En je aantal calorieen voor vandaag zijn prima.. :)

HVJ.. Wat moppie zei is i.d. wel lekker. De chili dan in een ovenschaal en gratineren in de oven met geraspte kaas ( 25+ slankie) Balen van je hoofdpijn.. Misschien helpt een frisse neus halen!;)

Renieta.. jij ook eetsmakelijk voor straks.. En je route al weer klaar. Ik duim dat je eitje van het weekend springt en dat er een mooi klein babytje uit ontstaat!

Hier alles weer schoon en fris.. Heerlijk gegeten. 2 stronkjes witlof, 3 minuutjes gekookt.. Doormidden gesneden ( bittere gedeelte er uit) daarna in een ovenschaal 2 plakken 30+ kaas er over en een laagje ovenpuree.. Oh om te smullen en erg laag in calorieen ( 291)..

Nu lekker relaxen.. Ik mag vanavond nog een schaaltje meloen en 50 gram gewone chips.Zit dan nog maar op 1212.. netjes voor een balansdagje voor mij!:D

Morgen de calorieen weer iets opvoeren..

5. MamavEsmee

@ weer.. Het begint hier ook behoorlijk te betrekken..:$

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow eten weer op, begint hier nu net te regenen.

Mijn menu:
    O: schaaltje magere yoghurt met kellogs
    T: Ontbijtkoek + 1 liter water.
    L: 4 crackers met filet american, jam light en kaas.
    Glas tomaat Opkikkker.
    T: kiwi en banaan + afslankthee en 350 ml water.
    A: Varkenshaas met 3 opscheplepels worteltjes en 3 eetlepels rundvleessalade.
    2 eetlepels appelmoes.
    Schaaltje magere yoghurt
    T: Thee en water.
    Totaal kcal: rond de 1050 denk ik.

Beweging: 40 min slim belly (crosstrainer & loopband).

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Shopdagje gaat helemaal goed komen. Ik heb niks echt nodig. (is ook maar goed, want dan kan ik toch niks vinden) Maar ik wil wel kijken, voor een rok en (niet helemaal lange) zomerbroek (heb alleen maar jeans momenteel) en shirtjes heb ik nooit genoeg. Dus alles wat ik tegenkomen eigelijk hahaha… Avondeten is inmiddels op. Het was heerlijk. :D Morgen weer! (is een schotel voor 4 pers) Jou avondeten lijkt me ook erg lekker. Heb het opgeschreven voor volgende week (heb nog nooit witlof gegeten, ben benieuwd wat ik ervan vind) Eet je er dan geen vlees bij?

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanavond toch een schep pindasaus bij mijn nasi genomen, maar neem dan vanavond geen koffie. compenseerd wel weer

mamavanEsmee,daar is de psz idd handig voor,maar duurt nog een paar maandjes voor Levi zo ver is

9. MamavEsmee

Gericht shoppen werkt voor mij ook niet..

En nee, ik had er geen vlees bij. Je kunt ook doen:

Witlof, plakken achterham/beenham dan de kaas en dan de puree.. Of er evt een tartaartje bij bakken of chipolataworstjes. Maar he vult zo al erg goed.. Maar ik neem dan ook 2 stronken witlof per persoon.. Ben er gek op..

Veel mensen lusten geen witlof. Vinden ze bitter. Maar als je het " hart" er uit snijd is het heerlijk!

10. MamavEsmee

Kaatje.. Ik had me voorgenomen om in de uurtjes dat is mee aan het spelen is op de peuterspeelzaal te gaan sporten of in iedergeval iets leuks voor mezelf te gaan doen. Maar het is zo makkelijk.. Poetsen zonder kindje in de buurt. Levi moet nog 2 worden he? En pindasaus is lekker.. Gaat het je man ook goed af?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ik vind witlof ook altijd erg lekker. Helaas hubbie niet zo.

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Oke, die ham, had ik zelf ook al aan zitten denken. Mijn moeder maakte vroegen altijd witlofsalade. Dat heb ik ooit (lang geleden) 1 keer geproeft en dat vond ik niet lekker. Maarja... toen vond ik geen enkele groente lekker. Denk dat ik het volgende week maar eens ga maken (vriendlief vind het heerlijk, maar we hebben het dus nog nooit gegeten (in 4,5 jaar :))) Ik ben alleen niet zo weg van aardappelpurree, maarja...

13. MamavEsmee

Erwin ook niet maar maak het dan alleen voor Esmee en mij.. Erwin at vandaag de restjes van gisteren.. Moet het maar niet zo'n kieskauwer zijn!:D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Juist ;) Ach zo aten we vandaag Nasi wat hij weer heel lekker vind en ik niet zo.

15. MamavEsmee

Melanie.. Je kunt er ook aardappelschijfjes op doen. Maar dat vind ik dan weer niet lekker.;) En bij witlof hoort puree ( vind ik :D)

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Oh... heerlijk pindasaus! Ben/was ik verslaafd aan...

17. MamavEsmee

Ik wil voor mezelf voor morgen een boerenomelet maken als warme maaltijd.. wat voor groenten is daar lekker in?

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik ga het gewoon met purree maken, mocht ik dan de witlof lekker vinden maar niet met purree, maak ik het de volgende keer wel met aardappelschijfjes... hahaha thnx voor het recept. Ik ben altijd zo inspiratieloos met koken! Ik verval elke keer in hetzelfde...

19. MamavEsmee

Knorr heeft zakjes die per sauslepel maar 34 calorieen bevatten. Heb ze nu standaard in huis..:D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ligt er denk een beetje aan waar je van houdt.
    Sommige gooien er roerbakgroenten in maar daar ben ik niet zo van. Doe dan liever simpel alleen ui en paprika. Misschien nog champignons erbij als je daar van houdt.

Deel Deze Pagina