@Rianne, hoe was het babyzwemmen? Zijn het alleen de moeders of ook vaders? @Renieta, nee geloof ik best alhoewel duitsland niet ver is van Friesland toch? @MvE, het werd geen chili in de oven (andere keer maar). @Melanie, hier een recept Ingrediënten runder gehakt 3 tomaten 1 blikje tomaten puree 400 gr rode bonen (uitgelekt) blik bruine bonen/kapucijners 1 medium ui, gehakt 4 selderij stengels, gehakt 3 paprika's soeppakket 1 gr. Spaanse peper 2 el chilipoeder 1 tl komijnpoeder 2 tl knoflookpoeder 1 tl zout 1/2 tl van elk: zwarte peper, oregano en suiker(natrena natuurlijk) 1/8 tl cayenne peper Bereidingswijze Bak het gehakt rul, en giet het vet af. bak ui knoflook even mee. Voeg kruiden toe. Daarna de tomaten effe meebakken. De rest van de groenten toevoegen en omscheppen en als laatst de bonen.Laat het geheel 40 min. stoven op een laag pitje. Als het een te dikke prut wordt kun je er wat water bijvoegen. Ook kun je er rijst bij maken.
Lekker recept maar zitten erg veel calorieen in komt door het rundergehakt en de bruine bonen je kunt het veel beter met stukjes ham doen.
Heey meiden Jullie hebben weer gezellig gekletst vandaag Thx met de voorbereidingen gaat het goed, hebben bijna alles rond, kado is vandaag geleverd Super taart (hihi slecht ) Het thema wordt voetbal @lotjebobje, gefeliciteerd meid, hopelijk heb je een leuke dag gehad! @butterfly, jij ook gefeliciteerd!! Ook een fijne dag gehad? @fruitje, we geven een houten loopfiets van diego
Vandaag een omelet gemaakt met: - 3 eieren, opgeklopt met scheutje melk, peper en zout - 2 plakken ham in reepjes gesneden - 1/4 ui, 1/4 paprika, 1/3 prei - kaas - mediterranse kruiden Was nog best goed te eten, of mijn smaak laat het nu al afweten Vriendlief zegt in ieder geval altijd dat het lekker is, dus dat scheelt recept maispannekoekjes: normaal recept voor pannekoeken, maar zonder suiker! half blikje mais, pureren met staafmixer en door het beslag kleine pannekoekjes/flensjes er van bakken vullen met spinazie en kerstomaatjes, evt. wat feta kaas heerlijk! Krijg hier ook ineens zin in chili Morgen!!! maar dan wel met (extra mager) rundergehakt ipv hamblokjes...
Menu vandaag: O: kom vanilleyoghurt T: cracotte L: omelet met ham, kaas, paprika, ui, prei en wat kaas, glas melk T: crackers T: sinaasappel, appel A: bapao T: 2 thee, glas ranja T: kommetje honing walnoot yohurt Heb nu zin in brood met satesaus!
Hallo iedereen! Net terug van een heerlijk dagje sauna samen met een goede vriendin! even lekker kletsen en totaal ontspannen. We zijn bij Elysium geweest. Was wel grappig, kwamen we uit een sauna vandaan om af te koelen, stonden we toch middenin een stortbui! zo een natuurlijke douche heb ik nog nooit gehad... hihi Als afsluiting een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Toen ik thuis kwam had mijn ventje zelfs de afwas gedaan en het huis een beetje opgeruimd... een wereld vent... (misschien straks hem eens even verwennen??? ) Morgen ochtend weer eens baantjes zwemmen dus dan zal ik ook rond het middaguur weer paraat zijn ! fijne avond meiden!
Hoi meiden, vanavond bij me buurvrouw en tevens vriendin 2 deuren verderop geweest. Die is nu sinds kort met oriflame bezig en ging me even maskertje enzo doen. Nooit verkeerd natuurlijk Lig nu lekker in bed met de laptop. Morgen een dagje vrij. Hoop dat me weegschaal morgen lief is voor me na de 2e balansdag. Meiden weltrusten en tot morgen.
Hey meiden, Hoe is het? Hier was de weegschaal weer lief. Zit weer bijna terug op mijn laagste gewicht. Vandaag t/m vrijdag werken. Weet echt niet wat ik aan moet met dit weer, regen en nog steeds warm. Heb net waldkorn brood op met een plakje kipfilet, was erg lekker, en het vult super goed. Ga me maar eens omkleden en opmaken. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Hier net een bakje yoghurt met een lepel halvajam er door. Dit is mijn schema voor vandaag: Woensdag Ontbijt: 250 gram magere yoghurt met 1lepel halvajam Tussendoor: 1 plak ontbijtkoek - Lunch: 3 volkoren crackers met halvarine en 1 x Linera paté en 2 x kaas 30+, 1 glas halfvolle melk Tussendoor: 1 banaan Diner: 150 gram gekookte aardappelen, 200 prei, 100 gram scholfilet, 1 scheplepel magere jus 's Avonds: streng!
Meiden willen jullie niet zoveel lullen Ja babyzwemmen is ook savonds erg blij mee zo kan je altijd er heen Tis voor Vaders en Moeders dus heel leuk of Vader en Moeder samen met hun kindje!! Vanmiddag weer Slim Belly om 17 uur!
Hoi dames, Hier een brakke zombie, wou gaan sporten maar geen fut dus morgen maar dan. Vandaag wordt het een rustig-aan-dagje. Ow ja meiden even ter info (kreeg ik per mail): Activiteit-Aantal kcal per uur Behangen-293 Dweilen-244 Onkruid wieden-287 Ramen lappen-215 Stofzuigen-215 Boodschappen doen-150 Ga zo ff ontbijten, de kleine is tv aan het kijken.
Goedemorgen meiden, Ben helemaal happy!!!!!!!!!!!!!!!!! de weegschaal gaf vanmorgen 100.9 aan als het goed is zit ik maandag op de 99kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iedereen lekker geslapen? Ik wel hoor heerlijk @Kaatje mooi menu! @MamaRianne je hebt dus weer heerlijk genoten van het babyzwemmen! En vanmiddag weer lekker sporten super! @Kimmetje lekker he dat de weegschaal lief is kun je echt van genieten Werkse vandaag....
HVj.. je recept klinkt heerlijk maar i.d. vrij calorierijk door de gehakt.. Ook al is het rundergehakt,. Het is en blijft " vet" Vandaag een lekker hangdagje, ook lekker! Zustertje.. Leuke plannen voor vandaag? Melanie.. Werkse! Kimmetje.. Jij ook werkse! Rianne.. De weegschaal inmiddels weer lief? Renieta.. Je lekker laten verwennen gisteren , heerlijk! Annemie. Helemaal ontspannen door het dagje weg.. *** Vanmorgen natuurlijk weer gewogen, 74,1 zit op 100 gram na weer op mijn streef.. Gelukkig! Had meer kunnen zijn als ik van de zoute pinda's af had kunnen blijven. Mijn menu vandaag: O: 1 krentenbol en een schaaltje kwark ( citroen optimel) en koffie T: appeltje L: 3 boterhammen 1 met rookvlees en 1 met light salami en de 3e er tegenaan. T: meloen. A; omelet van 3 eieren, 1 paprika, 6 grote champignons, een uitje, 1 plak 30+ kaas en 20 gram light salami. T: Zoute pepsels.