10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. jammer. Je hoopt toch dat er een dikke + verschijnt! Leuke dingen in het verschiet. Dikke knuf.

Sweetroosje.. Zolang het bij 1 plak is gebleven..;)

Butterfly.. volgens mij ben je echt creatief! Ik ben nu alweer 6 dagen vrij, heb maandag slaap en dan zaterdag weer.. Zit dan al weer bijna aan mijn uren. :D Werkse van de week meid.. Als je eenmaal in de rit zit .. je kunt wel lekker veel doen op het werk!

Jongmoedertje.. WOEHOEEEE..:D

Moppie.. Lekker veel chocolade!!;)

@ ontlasting.. hier heel wisselend..;)

Kim.. welkom meid! Het vriendinnetje van gisteren begrijp ik?

Patriesja.. Arme oma!:D

Vanmorgen kon ik het niet laten om te wegen.. En 74,8 zei de weegschaal.. Ga er nu wel 3x op staan om zeker te weten dat het geen vals resultaat is.. Ben weer een stuk opgeluchter.:)

Ik ga even stofzuigen en dan met de honden uit.. Vriendinnetje zal dan ook wel met een halfuurtje hier zijn.

Tot vanmiddag!

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nou dan duimen we ervoor, een 2ling voor Moppie en een 2ling voor mij :D

Pff jij ook niemand in je woonstad die je kent, hier the same na 4jr nog niet ;). Zoals je zegt zo makkelijk gat dat niet om vrienden te maken, maar een cursus/hobby is idd een goeie alleen is mijn probleem mijn kleine die ik nergens kwijt kan (zelfs niet tijdens sporten wat ik heel graag wil :().

Ik heb idd al een tijdje lopen denken om een hometrainer te kopen en dan in de woonkamer te zetten, zit vaak s'avonds voor de buis dan maar op de hometrainer toch dan doe ik wat nuttigs 8)

Ow Aldi een crosstrainer voor 100 :$, watvoor 1 en hoe is die?

Je hebt lekker gesnaaid gisteren, allemaal lekkere dingen. Maar ja nieuwe dag nieuwe kansen :)

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Anders gaan we elke week wat afspreken met elkaar ofzo ;) hahahahaha,ergens op een centrale plek voor iedereen en dan een bakkie thee drinken ofzo?!
    Alleen tja dan moet ik mijn kids al mee slepen en Butterfly haar meisje en vast nog wel iemand,dus dat werkt ook niet sorry :(

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zie dat je het al gelezen hebt dat ik niet uit Friesland kom, zou wel leuk zijn geweest met zulke gezellige meiden als jullie! Ik kom uit Rotterdam.
    Ja vond een plakje (ondanks dat het beter niet had gehoeven) toch wel netjes, heb er nog van genoten ook nog!

Wandel ze en wat goed dta je o.5kg bent afgevallen ondanks al dat lekkers!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Rianne, ik zie het idd voor me drukke boel zal het zijn maar uiteraard gezellig!

Kimmetje, welkom. Werk ze en water doet idd wonderen, blijven vullen die fles!

MvE, veel plezier met je vriendinnetje.

JM, wat goed zeg 300gr lichter! Skeeleren heeft wat werk gedaan zie ik!

Emma, balen van je test maar geen bloed geeft moed. Iig succes met de leuke dingen op komst!

Zo hier een heerlijke douche genomen, zometeen ontbijten en opruimen voordat mijn kleine wakker wordt voor haar fruithapje. Straks met de kleine aan de wandel als het lekker zonnig blijft, moet nog naar de bank en boodschappen doen. Nog geen idee wat het avondeten hier wordt, heb nog wel groentensoep over van gisteren.

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier een meisje wat erg moe is :(, alleen vertikt ze het te slapen.
    Heb haar naar bed gebracht maar ze is het er niet mee eens.
    Laat haar lekker even huilen, valt ze hopelijk zo wel in slaap.
    Hier al een druk ochtendje gehad inmiddels.
    Boven schoongemaakt, gezogen en gedweild.
    Net mijn peer op, de dag is weer goed begonnen:
    O: twee boterhammen met slankie smeerkaas met een glas melk.
    T: een peer en drink zo een glas jus.

@Mamavesmee, dat is waar, ik kan heel wat dingen plannen komende dagen en dat is ook wel lekker. Ligt nog wel het een en ander te doen ja. En met oog op mijn zwangerschapverlof, wat dan nog wel niet zover is, maar kan al wat voorbereidend werk doen voor de invaller voor mij. Alleen weet al wie me gaat overnemen, en dat is een stagiare die net klaar met is de studie spw :(. Ben er iets minder happy mee eigenlijk, want ze heeft nooit pb taken gedaan. Dus snap het ook niet helemaal waarom zij mij gaat vervangen:(. Dus mag alles wel in details voor haar op papier zetten en hopen dat ik tot de 7e maand kan werken:$. Lag er met de vorige zwangerschap eerder uit i.v.m astma.
    En wb creaticiteit, ben inderdaad nogal crea, alleen als ik er tijd en zin voor heb. Met alle drukte momenteel ontbreekt het er nog wel eens aan.

@Sweetroosje, rotterdam is wat verder uit de buurt jah.
    Lastig is het wel meid, je woont er ook nog niet zo lang he.
    Waar kom je dan oorspronkelijk vandaan? Heb je een heel nieuw leventje moeten opbouwen van verre? Of valt dat ook weer mee.

---------------------------------

Ze slaapt nog steeds niets :(, alhoewel, er vallen steeds meer stiltes dus haar huilen ;). Zou fijn zijn als ze een uurtje slaapt.
    Kan ik alle regeldingen even gauw doen en na de lunch erop uit.
    Was de bedoeling op die manier.

7. Isabella81

13 apr 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterfly de pasta pesto was ook heerlijk haha. Heel simpel eigenlijk; 1 teentje knoflook, 30 gram basilicum, 2 eetlepels geroosterde pijnboompitten, 50 gram parmezaanse kaas, dit in de keukenmachine of iets dergelijks goed fijn malen vervolgens steeds wat olijfolie (totaal 75 ml extra vierge olijfolie) erbij doen en weer mengen. Ik had in totaal 158 gram pesto en heb zelf 50 gram genomen (283 cal) en had 200 gram gekookte spaghetti (258 cal) erbij. Viel me nog erg mee in calorieen. En het is zoooo lekker haha.

Kimmetje23 welkom! Goed bezig al!

Oeh lekker SweetRoosje chococake! Als je maar genoten hebt!

Moppie ik ga op het moment dagelijks voor een grote boodschap, soms 1 dagje niet. Maar poosje terug was het misschien 3 a 4x in de week. Ben heel benieuwd hoe het zometeen gaat als ik wat verder ben met afvallen.

Butterfly en SweetRoosje zie dat onze dochtertjes allemaal beetje de zelfde leeftijd hebben, leuk!

Jongmoedertje fijn zo'n lieve weegschaal! Oh vervelend is dat dat je stil stond. Moeilijk dan he om door te zetten. Succes met de prikken vanmiddag!

Emma wat vervelend dat je ongesteld wordt :(. Hoop dat het snel raak is! Wanneer ga je op vakantie?

Net lekker 1 boterham met filet americain op. Straks nog maar een banaantje en mijn fles met water staat naast me haha. Vanochtend toch weer ff gewogen haha, kan het niet helpen. Maar hij was weer erg lief: 88,9. Dus vrijdag misschien wel al 2 kilo kwijt :D.

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden ,

Zo ben weer helemaal bijgekomen van gisteren :) Druk dagje gehad , vandaag huisje bijwerken en de strijk doen ;) Vanmorgen gewogen maar zit nog steeds op 74.8 , geloof dat het calorieen tellen niet echt meer goed z'n werk doet dus toch wat anders uit gaan proberen ...

@ alle nieuwe meiden , welkom en succes met afvallen !!
    @ butterfly , zooo al een productief ochtendje gehad geloof ik he :D
    @ sweetroosje , hier nog geen zon te zien hoor :(
    @ mamavesmee , nou heerlijk resultaat toch , we staan weer gelijk :D;)
    @ emma , waar ga je op vakantie ?
    @ jongmoedertje , goed dat je nu wel weer afvalt , dus blijven bewegen ...

Bij nader inzien denk ik dat ik ook te weinig beweeg maar het is gewoon zo moeilijk te combineren met de kleine :( Dan moet ik al zoveel regelen en doen voordat ik eens kan beginnen dan heb ik er al geen zin meer in ;) S'avonds kan sowieso niet aangezien ik alleenstaand ben ... en aangezien de kleine dame hier niet zo'n heel grote afstanden loopt nog maar ook niet in meer in de wil zitten word dat ook al moeilijk ....

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, intussen kraamhulp en 20 weken echo geregeld.
    Wat voor het werk getypt, mevrouwtje slaapt inmiddels al een dik drie kwartier ;). Heerlijk eventjes.

@Nicole, is Zumba niet wat voor je?
    Kun je in je eigen tijd thuis doen.
    via marktplaats kun je voor 30 of 40 euro het pakket soms al kopen.

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden
    Wat een heerlijk weertje he:D
    Lekker uitgeslapen vanmorgen tot half 11, pff was er wel ff aan toe, ben erg moe momenteel, denk dat het toch wel beetje druk is veel werken en s'avonds sporten..
    Maar ja ik blijf gewoon door gaan haha.
    Vanmiddag late dienst van 16.00-21.00, eet vandaag geen warm eten, i know is slecht, maar heb geen vlees eruit gehaald.. en de magnetron doet nogal vaag haha.
    Morgen lekker een dagje vrij, wel ff aan toe, vrijdag weer werken en dan zaterdag de laatste werkdag op me oude werk.
    A.s maandag moet ik dan bij de thuiszorg beginnen

Mijn menu:
    O: Koffie met ontbijtkoek ( half 11 pas wakker)
    L: Magere yoghurt met cruesli
    T: Thee en appel en/of banaan
    A: 3 volk.brood met nog geen idee wat voor beleg haha
    Kopje thee
    T: Koffie met ontbijtkoek

Me internet is langzaam, word er gek van, zo maar ff de stekkers eruit halen

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Sweetroosje gehaktballen zijn zo lekker!!! haha en andijvie stamppot kun je me wakker voor maken gaat het goed met afvallen? Plak chocolade cake heerlijk!

@Butterfly ik moet wel even wennen aan je plaatje was net die andere gewend :p
    Je had een mooi menu gisteren erg lekker in elk geval en dan een halve kilo eraf heb je goed gedaan!
    Leuk dat je zo een boekje bij houd over de zwangerschap.

@Patriesja Hoe is het met je kleine man? Ben jij nog aan het afvallen of was je nu op je streef?

@Kimmetje23 Van harte welkom!! Gezellig dat je mee komt kletsen hoe meer zielen hoe meer vreugd :-D
    Hoeveel wil je af gaan vallen of heb je nog geen idee?

@Moppie Je menu van gisteren is er echt weer een van jou haha geweldig 4 eierkoeken hoe krijg je het voor elkaar :-D
    Ik eet bijna geen eierkoeken meer vindt er teveel calorieen in zitten ik woog mijn eierkoek en toen bleken er 150 calorieen in te zitten dan de 90 die caloriechecker aangeeft

@Kimmetje23@Butterfly ik drink ook altijd water uit een fles van 750ml uit een glas water drinken vindt ik helemaal niks!

@Jongmoedertje super dat je weer afgevallen bent je gaat goed!

@Emma29 balen dat de test niks aangaf maar er is nog hoop als je nog niet ongesteld bent!
    Fijne vakantie

@MamavEsmee super dat je weer wat minder weeg! Fijne dag met je vriendinnenbezoek en verjaardag wij hebben vanavond een verjaardag ga ik na mijn werk gelijk heen mijn man is daar al die gaat daar al eten.

@Mama Rianne Hoe is het met jou ben je nog aan het calorieen tellen? Hoe is het met je zoontje?

@isabella81 Je pasta klinkt echt super lekker! En zou super zijn als je vrijdag 2 kilo kwijt bent dat geeft zoveel motivatie!

@Nicole26 Balen dat je blijf hangen misschien moet je een weekje wat meer eten zodat je verbranding weer even goed op gang komt?

@Renieta Zo jij hebt lekker uitgeslapen heerlijk! Leuk dat je ook in de thuiszorg gaat werken doe ik ook en het is zo geweldig leuk! Je komt echt van alles tegen super kleine huisjes en ook villa echt heel leuk al die verschillen.
    Een dagje brood eten kan ook geen kwaad hoor :p
    Irri he als internet niet helemaal werkt zoals je wilt.

Ik heb er al een ochtendje werken op zitten ik heb mijn kip al op het vuur staan ga lekker gekookte kip eten in kruiden en gekookte aardappels en slamix.
    Rond 18.00 moet ik weer werken manlief eet bij vrienden want want die is jarig vandaag en dan ga ik er na mijn werk ook heen

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Zustertje: Ja thuiszorg is erg leuk, ga bij me oude werkgever werken haha, ging daar toen weg omdat de vorige baas dus boel had bedondert en dus failliet ging.
    Nu ik dus weg moest uit verzorgingshuis wegens bezuinigingen, re-organisatie vanwege de ZZP, heb ik hun weer benadert, zit een hele nieuwe organisatie op en het scheelt me 50 min totaal reistijd..( heen en terug dan)

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik heb voorheen een gewone hometrainer gehad van de Aldi, prima ding! Nu staan er al een paar weken nog een paar crosstrainers voor maar 100 euro. Het kriebelt! Maar ik kan m echt niet kwijt...
    Hij is van hetzelfde merk als die hometrainer die ik eerder had, dus voldoet prima lijkt me?
    Als je er 1 wil, moet je ff deze kant op komen dus hahaha... Meteen ff bakkie thee doen hier, gezellig ;)

14. steenbokje

jaaaaaaaaa!
    Tuurlijk werkt dat wel, alleen ben ik dan ws. de enige die geen uk mee neemt ofzo :x
    Maar lijkt me wel gezellig haha...

15. steenbokje

hahaha ja ok da's een beetje ver rijden om elke week een bakkie thee te doen ;)

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sweetroosje.. Kan je meisje niet 2 dagdelen naar een kdv? Of misschien vriendinnetjes zoeken via het forum? Geniet van je wandeling. Het weer is in ieder gval heerlijk!

Butterfly.. soms moet je ook tijd maken voor leuke dingen he? Wat balen dat je weet dat een oud stagair je taken over gaat nemen! Dat wordt puinruimen na je verlof.. ;) an me voorstellen dat je het hier niet geheel mee eens bent. Het is toch best verantwoordelijk werk. Je bent de dag i.d. goed begonnen!

Isabella.. Jij gaat ook als een speer.. Hopenlijk is de weegschaal vrijdag lief voor je.. :)

Nicole.. toch wel erg vermoeiend 2 kiddies? Heb je ee WII? Misschien hiermee gaan sporten? Heb echt spierpijn van gisteren! We staan i.d. weer gelijk!:D

Renieta.. Lekker bijgeslapen dus.. En toch spannend dat je maandag bij je nieuwe werkgever gaat beginnen.En dicht bij huis zo te lezen? In het zelfde dorp/stadt? Misschien kun je bij je brood s'avonds een gevulde soep eten?;)

Zustertje.. Voor jou dus ook een druk dagje! Wel lekker om dan tussen de middag warm te eten! Vind ik altijd erg lekker.. Veel plezier op de verjaardag vanavond..

Drukke ochtend maar wel gezellig. Bij de thee lekker aardbeitjes gegeten.

Mijn menu voor vandaag:

O: 2 knackebrodjes, 1 met achterham en 1 met light jam en een kopje melk.

T: schaaltje aardbeien.

L: 2 meergranen boterhammen met smeerkaas..

T: puntje kwarktaart, koffie, en 3 hapjes( á ong 50 callorieen stuk.)

A: 2 meergranen boterhammen met smeerkaas en een kop tomatengroenten soep zonder ballen.

A: zoute pepsels.

Zit dan op 1265.. Mocht ik me niet kunnen beheersen dan kan ik evt nog wat extra's op de verjaardag nemen..

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hmm een gevulde soep? kan wel een cup a soep meenemen...

18. steenbokje

Uhm, hoe ik dat voor elkaar krijg? Zak met nog 4 eierkoeken op tafel, tv aan, laptop op schoot en ongemerkt 4 achter elkaar op eten (had trek blijkbaar)

Jij bent ook al weer lekker druk bezig! Ik kom net uit bed rollen (erg he)
    Heb soms het idee dat ik nu nog even moet genieten, straks kan het niet meer als er een uk is ;) Werk nu ook maar 2 dagen per week, en de rest van de dagen alleen in de avonduren...

Gefeliciteerd met je man!!!

19. steenbokje

@grote boodschap: hier soms elke dag, maar soms ook 3 dagen niet, soms 3x per dag. Geen peil op te trekken vreemd genoeg.

20. steenbokje

Zow, ff geen zin gehad om notepad te openen en te copy-pasten :p

Mijn dagplanning:
    O: kom met yoghurt, beetje vanillevla & appel

straks:
    L: 2 of 3 boterhammen
    A: grote kom rauwkost, rijst, kip, chicken tonight sate
    werk: 2 thee
    laat: sinaasappeltje

En nu maar hopen dat ik me aan mn planning kan houden ;)

Deel Deze Pagina