Ik ben der ook weer @Melanie wat een vage weegschaal! Al ga ik 10 keer op mijn weegschaal staan achter elkaar hij geeft gewoon hezelfde aan. Hopelijk geeft hij morgen duidelijkheid maar dat zal wel na een grote boodschap @Mamavesmee heb je nog ruimte in je menu vanavond of mag je niks lekkers meer? @Renieta suc6 met je auto en ook morgen in het ziekenhuis! Je diner klinkt wel erg lekker... @Kaatje kun je het nog goed volhouden sonja? Ik ben na het eten nog een stuk gaan fietsen 14km was lekker maar erg warm net nog even mijn auto op gaan halen en 364 euro lichter Nu heerlijk op de bank niks doen en lekker relaxen.
Renieta.. Spannende ronde dus! En het is i.d. warm. Je hebt je huis weer lekker schoon, fijn is dat. Zustertje.. Wat een geld he? Ik zie er de meerwaarde ook niet van in.. Maar het moet wel gebeuren he? Ja, heb nog wel wat speling. De incl chocomix en kwark van net zit ik op 1400 ( chips voor vanavond zit er bij in).. Heb mijn lunch aangepast op de chocmix die ik op heb gegeten..
@Zustertje: Het was ook erg lekker. Ziekenhuis zal wel lukken @chocola: Ik heb nog een reep met hazelnoot liggen... tot nu toe nog dicht en dat al een week lang haha....
Verse spinazie heerlijk en snel klaar aardbeien betaal ik 1,5kilo 6.00 en 500 gram 2,50 maar dat zijn geen supermarkt aardbeien maar zo vers aan de kant van de weg zijn nog veel lekkerder. Morgenmiddag ga ik op de fiets naar mijn ouders toe (16km) de ouders van mijn ma komen een hele dag en 's avonds gaan we met heel het gezin (pa,ma,broer,schoonzus,zusje,vriend,broertje,opa,oma,man en ik ) asperges eten heb er echt zin in is zo lekker.
Renieta.. Verse spinazie is wel lekker.. Eitje en krieltjes erbij! Zustertje.. leuke dag voor de boeg. Lijkt me gezellig.. GEzamelijke uitjes. Heb niet zo'n familie-familie.
@Mel: Join the club! Hier ook net eindelijk naar de wc geweest. En ook megaaaaaaaaaaaaa zin in chocolade. Vandaag wel lekker gewerkt, dag ging snel voorbij. Morgen nog een dagje werken met mijn liefste collega, en dan eindelijk weer eens weekend!!! Lang geleden dat ik een zaterdag & zondag vrij was, dus genieten!
oehh wie geeft me even een schop onder me kont.. heb 4 kleine blokjes chocola gehad en ben er beroerd van haha. Zijn krieltjes wel goed mve? k krijg weer de tik dat k bang ben om weer aan te komen, helemaal nu ik in de 75 zit.
Sonja is zeker zuinig. Maar als ik het idee heb dat het te weinig is neem ik iets extra's / anders maar valt me op zich reuze mee. hou het er beter op uit als ik van te voren dacht
Renieta.. Verse kriel? Nee, is niet slecht, neem je er een stuk of 6-8 prima toch? Kaatje.. Goed dat je waar nodig zelf aanvuld. Fijn dat je er wel goed op doet.> De weegschaal is dus lief!
Meiden ik ga afsluiten ga met mijn man nog even een rondje lopen en daarna lekker naar bed heb nog een mooi boek te lezen... Hopelijk zit ik morgen op 99kg ben zo benieuwd! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
hey meiden hier weer een TE lange dag moeten werken .. en morgen weer werken .. ben gesloopt nu pas klaar met opruimen ook ! heb vandaag een baaldag was 5 dagen overtijd en nu dus mega ongi .. heb vandaag ook gegeten wat ik wilde .. jammer dan maar een keer hoor morgen weer streng dikke knuf ! hoop morgen nog ff langs te kunnen komen
mamavEsmee. idd een lieve weegschaal weeg me 2x in de week ofzo. Zondag was hij 82.5, en vanochtend 81.7 . Hoop iedere week minimaal een kilo af te vallen. Tot morgen truste
Goedemorgen. Nou iedere dag wegen is niets voor mij hoor. Woog vanochtend hetzelfde als gister. Dus ga nu pas zondag weer wegen. Menu van vandaag: ( heb een extra beschuitje in de ochtend genomen met 30+ kaas ) Vrijdag Ontbijt: 1glas jus d'orange en 1beschuitje met halvarine en halvajam Tussendoor: 1 plak ontbijtkoek Lunch:.2 geroosterde boterhammen met halvarine, 1x gekookt eitje en 1x Linera paté Tussendoor:1 speculaasje Diner:125 gram gekookte aardappelen, 200 gram sperziebonen, 1scheplepel magere jus, vleesvervanger, bakje rauwkost met yoghurtdressing 's Avonds:250 gram magere yoghurt