Hoi Hoi meiden. Vanmorgen was de weegschaal erg lief voor me, 75.1 Om half tien in medisch centrum wezen en moest even wachten, liep allemaal uit. Afgelopen dinsdag had ik 3 eitjes, vanmorgen 2 die doorgroeien, dus gelukkig mag deze ronde doorgaan. Dit weekend het klusadvies gekregen en hopelijk heb ik zondag-maandag eisprong.. anders word het niks want is vriendlief weer weg. Komende maandagochtend weer heen voor echo, kijken of een eisprong is geweest, kunnen we globaal bekijken wanneer ik me eisprong heb gehad en wanneer ik dus weer ongesteld moet worden. Vindt het erg spannend Daarna even een bakkie koffie gedaan bij vriendin van me, die woont 2 straten verderop, ideaal. Zo maar eens even boodschappen doen en dan bedenken wat we vanavond gaan eten
Renieta.. Goed nieuws dus! Jullie hebben bedsport van het weekend! Veel plezier.. Succes met de boodschappen..
mamavesmee, ze waren zeker erg lekker.probleem is dat ik hier nu nog een half zakje heb liggen waar ik dus vanaf moet blijven Renieta, spannnd !
@Kaatje, dat is het vervelende he. Dan heb je het nog over en dat ligt bij jou natuurlijk. Dan weet je de hele tijd dat het er ligt.....!! Hm, gewoon van af blijven als dat lukt . @Mamavesmee, een late dienst is ook wel eens lekker. Je hebt ook wel vaak slaapdienst he. Ik ben erg veel vrij geweest. Heb volgende week 1 keer een late en dan zondags een slaapdienst, en dan nog de laatste dag cursus en VAKANTIE. Vier weken vrij . Maandag even naar het werk voor een nieuwe client. En de bank.... we wilden al een hele tijd een hoekbank. Maar met ook op de verhuizing hebben we dit steeds uitgesteld. De bank die we hadden hadden we toen we net samen woonden voor een prikje gekocht. Al is de bank nog heeeel mooi, maar mijn zwager krijgt hem dus we moesten wel een nieuwe hahaha . Kan ook niet wachten tot we hem hebben. Kon alleen geen plaatje vinden. Kon ik hem laten zien. Het is een hoekbank met een eiland, zo heet het hahah. Eleanor eiland. Meid, werkse in elk geval . @Renieta, meid, wat een fijn nieuws omn te horen. Wat mamavesmee ook zegt, dit weekeinde bedsport . Kan heeeel gezellig zijn hoor, sux6 in elk geval en geniet er maar van hahah. ---------------------------------------------------------- Hier ineens heel bewolkt. Mag de was wel vast binnen halen denk ik. Net het dorp in geweest voor billendoekjes en moest nog wat regel dingen doen. Als manlief zo thuis is weer het cenrum in voor een nieuw koffiezet apparaat. De oude was zo vies en heb ik op de kar gegooid die al naar de stort is . We MOETEN wel een nieuwe zei ik tegen Harrold. Als we dan toch grof geld aan het uit geven zijn , dan dit ook nog maar toch??? hahahahaha.
Ja soms zijn dingen gewoon aan vervanging toe hier regent het al de hele dag. ( loop nu zelf in een legging-rok en spaghetti truitje ) we maken de zomer zelf maar in Nederland.
Hier was het op zich de hele dag wel warm, dan wel zonder de zon, maar drukkend warm. Nu wordt het hier echt koud, waait ineens en er is al een buitje gevallen vanmiddag. Wilde met Esmee nog even wandeld het centrum in, maar goed, het is wel even lopen. Met een halfuur is manlief ook thuis en pak ik de auto wel even snel. En de zomer.... hm, die moeten we inderdaad zelf maken. En tsja, soms zijn dingen aan vervanging toe, hier op het moment bijna alles , soms best leuk hahahaha. Voor de bankrekening wat minder 8).
Hoi Hoi meiden. Vanmiddag even allerlei boodschapjes gedaan, allemaal weer gezonde dingen in huis gehaald. Heb ook 2 pakken optimel drink meegenomen? Kan wel bij de lunch of ontbijt toch? Vanavond staat er op het menu rundertartaartje en spinazie met eitje erbij, leggen jullie die erop of erdoor?
Gezonde dag vandaag, wat is dat? Ik ga maandag weer op mijn eten letten want merk dat de hormonen nogal de hand overnemen pff, en me er tegen verzetten werkt averechts merk ik. Dus de komende 2 dagen geen kcal tellen en daarna weer aan de slag, nieuwe week nieuwe kansen (manlief is er dan toch niet dus kan ik me strikt aan de schema houden (aangezien ik ook voor hem apart moest koken). De kleine ligt uitgeteld te slapen in bed en ik aan het bijkomen op de bank.
Renieta, optimel moet kunnen toch. Mag je bij sonja 1 a 2 keer per week. Gekookt ei gaat hier door de spinazie heen. Wij eten aardappelen, spercibonen en een vleesvervanger.
Zow mijn menu voor vandaag: O: magere yoghurt + kellogs. T: 3 kleine kopjes koffie met magere k.melk. Klein koekje L: 3 crackers met kaas-filet american- light jam. Glas opkikker tuinkruiden T:Water en banaan/kiwi A: Rundertartaartje, 3 opscheplepels verse spinazie en kleine aardappel en 2 eetlepels appelmoes. T: Water, water en maybe nog een kiwi.
Sorry dames, ga nu niet bijlezen want heb 2 dagen op kantoor gezeten. Gisteravond chocoladebolletjes gemaakt (1 jaar als kantoormiep morgen, dus moest trakteren whahaha stelletje zoetekauwen op t werk!) en daarnet heerlijk gegeten Chocoladebolletjes: 50gr margarine smelten of zacht laten worden 100gr suiker erdoor roeren, 3 el. cacao erdoor roeren 90gr. havermout erdoor roeren (evt. fijn malen met vijzel) + scheutje melk (1-1,5 el) Alles zeer goed mengen tot het een smeuige massa is Maak bolletjes van het deeg (vergeet niet om je ringen af te doen, je handen worden bruin van de cacao ) Rol de bolletjes door kokos of door parelsuiker en laat het opstijven in de koelkast. Te sterke cacao smaak? Gebruik chocolademelk poeder! === Daarnet weer eens me uitgesloofd in de keuken om wat lekkers te maken... Rode bietjes salade: 1 grote rode ui, fijn gesneden 3 rode bietjes, fijn gesneden theelepel kappertjes, fijn gesneden 50-75gr creme fraiche (op gevoel) 1,5 el. mayo (op gevoel) peper en zout naar smaak evt. wat mosterd als je het pittiger wilt maken alles goed mengen en yummm..... (en nou ben ik vergeten om er een zure appel door te doen, maar zonder was ie ook erg lekker!) Dus mijn dagje tot zo ver: thuis: 2 activia werk: 6 bh, pakje melk, flesje ranja, 3 chocobolletjes, 5-6 koppen thee, 3 mandarijntjes thuis: 1 aardappel, doperwtjes, bietjessalade, sla, komkommer, feta kaas, 5 gehaktballetjes met wat satesaus Vanaaf gaan we naar een personeelsfeestje van vriendliefs werk, allemaal friese bands / artiesten dus ben benieuwd! Owww... enne, ik maak zo ff een foto van de oranjekoek die we mee nemen naar (schoon) ouders morgen als we het blijde nieuws gaan vertellen hahaha
is ook erg lekker hahaha... maar je moet ze niet te lang buiten de koelkast bewaren want dan worden ze erg zacht
Sorry alle lijnende dames, maar dit is wat wij morgen gaan eten! Bekijk bijlage 77951 Op elk stukje oranjekoek zit een rij blauwe en een rij roze muisjes En het ergste is: ik moet 2x mee eten! Hihi... 1x bij mn ouders, 1x bij mn schoonouders!