Hey meiden, @ Kim: ik heb er ook zin in! vanavond vroeg naar bed We hebben mooi weer in ieder geval! kunnen we rond 10 uur, half 11 meteen op een terrasje neervallen voor wat drinken en een stuk limburgse vlaai @ Butterfly: Alvast gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Esmee! Veel plezier morgen! Fijn dat het goed gaat met jullie huisje En ach geld moet rollen! @ Zustertje: JOEPIE! Ook onder de 100! Super meid! Heerlijk gevoel he? @ MamavEsmee: De weegschaal was het vanmorgen met zichzelf eens voor de verandering. 98,4 kg. Deze week dus een kilo afgevallen. Valt niet tegen! @ Renieta: Goed nieuws! Fijn meid! Veel plezier van het weekend Hoop dat het deze maand raak gaat zijn meid! @ Noukie: Super zeg! Ga zo door! @ Renieta: Ik drink altijd optimel drink bij het ontbijt, en als ik vrij ben, meestal ook bij de lunch! Lekker en calorie-arm @ Moppie: Veel plezier morgen met vertellen! Ben benieuwd naar de reacties! Ziet er leuk uit, je oranjekoek! Geniet meid! Ik ben ook weer terug van het werk. De hele dag eng rustig geweest. Tot 4 uur! Pfff wat een ellende. Ben blij dat het weekend is! Morgen lekker winkelen! Ik heb er zin in!!! Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. Gelukkig was de weegschaal het vandaag wel met zichzelf eens. 98,4 kg is het resultaat. Dat wil zeggen dat ik deze week een kilo afgevallen ben! Ik ben er blij mee! Zo lekker pizza eten (een halve) Hij zit in de oven! Ik heb er zin in! Mijn menu vandaag: O: 2 knäckebröd volkoren met; Slankie smeerkaas 1 beker optimel drink T: 200 gram meloen 1 appel L: 1 mega krentenbol 200 gram optimel vanille yoghurt T: ½ snelle jelle ontbijtkoek minder suiker A: ½ big americains suprême pizza Ik kom op een totaal van 1195 kcal! Liefs
mmmmmm moppie ziet er TE leuk en lekker uit ! veel plezier met vertellen hier weer gewerkt en ga nu ff in bad we hebben nog een feestje vanavond ! en dan morgen hoop ik wat uit te kunnen slapen weegschaal was hetzelfde en ben nog steeds mega ongi da's dus niet slecht !
Zow weer thuis van het sporten, flink gezweet op de crosstrainer en aan het hardlopen geweest. Ben kapot haha. Wel een voldaan gevoel. @Moppie: Hmm jammie hoor die oranjekoeken. Ziet er goed uit. @Melany: Super weer een kilo eraf!! @afvallen: Ik ben ook een kilo afgevallen deze week, vorige week vrijdag was ik 76.1 en vanmorgen 75.1
@Mel: Hahaha lijkt me heel vies! Maar euh, wat voor schoenen doe jij aan?? Slippers of laarzen? Ik weet het echt niet hoor! Tot morgen, gezelliggggggggggg!
Spannend Moppie, eindelijk het grote nieuws met je familie delen. En de taart ziet er heerlijk uit meid. En wat een straf..... er twee van keer van mee moeten eten . Ik ga morgen ook lekker aan het taart . En er is vast genoeg over om er zondag weer van te eten hahaha. Tenslotte ook hier een feestje, en was zelf dinsdag ook jarig. Dus vind dat het best dubbel op mag hahaha.
Ha lekker butterfly Lekker van genieten. Ik heb mijn stapel "te kleine" kleren eens uitgezocht en heb een spijkerrokje, broek, spijker capri in maat 38 die me passen. Whoei. Wie wat bewaart heeft nog eens wat
@ Renieta: Super meid, Dat je kleren weer passen! @ Kim: Goede vraag... heb ik eigelijk nog niet over nagedacht. Laarzen in ieder geval niet. (veel te mooi weer voor)... Maar slippers zijn misschien ook een beetje overdreven... ik weet t niet. Succes met de keuze! Tot morgen! Doe je tena maar vast aan! Meiden, ik ga douchen en naar mijn bed. Morgen om kwart voor 9 mijn zus ophalen en dan verzamelen bij mijn ouders. Lekker de hele dag stadten... Ik kom morgenavond wel verslag uitbrengen! Liefs
even snel een berichtje ik heb vandaag 1 uur en 40 minuten gefietst Zou de terugweg met de auto gaan maar heb besloten om te fietsen in totaal 35 km vandaag was echt lekker... Ik kom morgen weer kletsen slaap lekker allemaal!
Pffft dat was me het avondje wel weer... Ben helemaal doof volgens mij O.a. Syb vd Ploeg gezien, hmz, tsjah... 15 jaar geleden was t leuk maar wordt nu toch wel een beetje achterhaald hoor... Vriendlief moest tegen elke collega zeggen dat ie vader wordt (bier... bier... bier...) en dan sta je daar met je glaasje spa... Hij ligt nu dus ook al lang op 1 oor, terwijl ik nog even hier kom spieken... Trusten allemaal! @Zustertje: wat een eind fietsen!!!
@Mel: Hier worden het toch slippers, op de rest kan ik niet lang lopen haha. En ik heb geen tena's in huis
@ Buuterfly: Hartelijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Esmee! Maak er maar een mooie dag van! @ Moppie: Heel veel plezier met vertellen! Geniet er maar lekker van. En niet TE veel snoepen van de oranjekoek he @ Kim: Ik weet het nog steeds niet... ik kan op slippers niet rijden!
@Butterfly Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Geniet ervan vandaag... @Kimmetje ze geven volgens mij vandaag nog regen af hoor is misschien niet zo lekker op je slippers Geniet van jullie dagje uit! @Melanie Een hele fijne dag gewenst! Geniet ervan @Moppie jij ook een hele leuke dag maar dat zal wel lukken @Kaatje weer een lekker menu voor vandaag? Ik was al weer vroeg uit bed 07.30 de zon schijnt zo lekker en dan kan ik echt niet blijven liggen haha ik ga nu eerst een wasje aanzetten en straks heerlijk winkelen met mijn man daar is donderdag niks meer van gekomen.
Vanochtend toch op de weegschaal gaan staan. 3 ons afgevallen sinds donderdag. Menu van vandaag is Zaterdag Ontbijt: 2 volkoren crackers met halvarine, 1x 30+ kaas en 1x filet américain Tussendoor: 250 gram magere yoghurt Lunch: 1 meergranen pistolet met halvarine en ham/kaas gezond Tussendoor: 1 versierde eierkoek (zie recept pagina 74) Diner: 175 gram ovenfrites, 200 gram sla 's Avonds: 1 glas rode wijn of 1glas jus d'orange met 3 toastjes met filet américain of 20+smeerkaas