10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames!

hier alles goed, gisteren heerlijke macaroni gegeten klaargemaakt door vriendlief... (ik dacht dat het helemaal niet meer goed ging komen deze week dus dit kon er ook nog wel bij) ik vanmorgen toch nog maar op de weegschaal gestaan, en aangezien die niet erg lief voor mij was afgelopen week vreesde is het ergste..

:D maar dat viel echt mee, weer een kilo eraf! Nu dus in totaal 4,1 kilo kwijt in 2 weken... :D:D:D ik ben helemaal happy!!

mijn menu van vandaag 8) :

ontbijt: 1 cracker met halvarine en 30+ kaas en plakjes tomaat. 250 gr magere kwark
    tussendoor: 1 sinaasappel, 2 glazen water
    lunch: 2 volkoren crackers met halvarine, een gebakken ei en 30+ kaas en tomaatplakjes. 1 kop opkikker, 1 glas water
    tussendoor: gebakken appel maar dat ga ik vervangen voor iets wat ik nog niet weet...
    Diner: 150 gr overfrites met ketchup, 1 bakje rauwkost, 75 gr varkenshaasje met uien en champignons
    's avonds: 1 glas rose, 3 toastjes met filet american en 2 glazen water

2. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    misschien ga ik de gebakken appel wel vervanger voor een versierde eierkoek :D :D :D

haha, kaatje het diner en het eten voor 's avonds komt goed overeen zo samen !

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, netjes !
    haha ow ja ja sonja bakkert ook

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat een heerlijk weer vandaag! Het zonnetje schijnt hier heerlijk..

Ontbijt is inmiddels al op , 2 knackebrodjes 1, met jam en 1 met rookvlees en koffie..

WE gaan zo naar de mediamarkt voor een nieuwe laptop.. Neem voor in de auto meloen en aardbeitjes mee.. Lekker!:D

Gisteren lekker blokjeskaas en augurk met worst gemaakt. Ook nog wat chipjes/nootjes gehad. De weegschaal was redelijk lief. Slechts 200 gram erbij! Dus zit weer netjes op 74.0!

Kom vanmiddag als Esmee op bed ligt reageren.. Toedeloe!:D

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vandaag:

O: 3 craccotes met kiri, kop rooibosthee
    T: 3 craccotes met trio tapenade, kop rooibos
    L: bekertje vetarme ananas-manderijn yoghurt (235kcal)

Voor de rest weet ik het niet meer, heb zin in ongezonds en vets pfff.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamavesmee. Super een nieuwe laptop :)

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, goedemorgen!
    Nog geen bezoek..... we hadden uitnodigingen gemaakt en het feest is van 10.00 tot 12.00 en van 14.30 tot 18.00 uur.
    Maar had al begrepen dat de meesten vanmiddag komen.... en nu blijkt iedereen vanmiddag te komen. Zit je om 10.00 klaar om bezoek te ontvangen hahaha. We zijn wel met de taart begonnen.
    We hebben bij de Hema een Jip en Janneke taart besteld.
    Wilde zelf een ontwerpen, maar ja, pas weer internet sinds gisteren dus is het iets simpeler geworden. Maar Esmee heeft genoten van haar stukje. Had eerste de hele taart voor haar neus... maar deed al een flinke graai. Beetje zonde als de hele taart de filestijnen is :p.

Van ons heeft ze eem fietsje gekregen. Met papa is ze al even door het park gereden op de fiets. Er zit een stuur aan voor ons, ideaal :). Zie het als een soort kinderwagen idee ;). En een blokkendoos.
    Vanavond probeer ik wel wat foto's te plaatsen :).

Ga maar vast wat hapjes maken.

@Gewicht: Heb gewogen en was helemaal overdonderd. Heb schijnbaar zo hard gewerkt en bewogen....! Met kleding aan woog ik 86.1 kilo en dat was het gewicht toen ik zwanger raakte. Maar dan woog ik het zonder kleding. Ben dus niets aangekomen nog ;).
    Juist afgevallen door alle drukte. Hm, niet verkeerd. Heb niet altijd gezond gegeten.

@Moppie, hahaha ik ken het probleem. Donderdag een bruiloft gehad en wijn....wijn.....wijn en ik sta erbij met een glaasje rivella ;). Ach tsja, ik ben op de helft. Over 20 weken mag ik weer :D. Oh en file american..... dat mis ik zooooo. Toen ik bevallen ben van Esmee kreeg ik van mijn zusje een pakket met safari, wijn, toastjes en filet :). Heb genoten.... in het ziekenhuis nog hahahaha. Moest daar een paar dagen blijven.

@Mamavesmee, nieuwe laptop, leuk zeg. Moeten wij ook nog.
    Maar we hebben zoveel nieuwe grote aankopen gedaan, het is eventjes goed nu. De laptop komt er over een paar maanden wel.

Meiden, fijne dag allemaal!!!
    Tot vanavond, dan kom ik vast wel even weer.

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@zutertje, wat goed onder de 100!!
    Shopse vandaag!

@moppie, veel plezier met vertellen vandaag, wat zien de koeken er leuk uit zeg!! en lekker :D

@butterfly, gefeliciteerd met Esmee!!! 1 jaar!! bijzonder he die eerste verjaardag?
    oh leuk zo een fietsje, die ken ik wel, erg handig :)
    Wij hebben ook een taart bij de hema besteld (met foto) voor volgende week zaterdag :)

@kimmetje/melanie, veel plezier vandaag!

@kaatje, ziet er goed uit je menu vandaag! en weer wat afgevallen :)

@annemie, zo knap hoor 4.1 kilo in 2 weken! dat gaat er lekker snel af!

@mve, oh leuk een nieuwe laptop, handig zijn die dingen toch he? ik zit altijd op de laptop ;)

@hvj, vervelend he als je alleen maar trek in ongezonde dingen hebt, ik ken het ;)

@hier, afgelopen 3 dagen waren weer lekker druk op het werk, maar nu weekend! :D en volgende week hoef ik maar 2 dagen te werken, heerlijk zeg!
    Vandaag ziet het er naar uit dat het mooi weer is/blijft, eindelijk weer lekker naar buiten.
    Zo ff boodschappen enzo.
    Fijne dag iedereen!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, gefeliciteerd met je dochtertje !

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ik voel me ***, heb slaap, ben moe en heb zin in ALLES wat ongezonds is pff ~!@#$%^&*. De kleine ligt op bed en ik op de bank.

Net toch maar gezond gedaan ipv naar buiten gaan om als een gek stoute dingen in te slaan, een prutje van champignons/prei/boursin gemaakt met een tomatensalade.

Ben nog steeds niet verzadigd...

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ik kom straks weer kletsen hoor

Nu eerst even eten :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hvj, dipdagje dus :(

Zustertje, zie dat het gelukt is met de banner.

Hier vanochtend een loempia op, en anderhalve pistolet ipv 1

13. MamavEsmee

Zustertje.. Gisteren flink wat km gemaakt.. Goed zeg! Veel plezier vandaag met shoppen.

Moppie.. Ben je niet bang dat mensen het tegen je ouders/schoonouders gaan zeggen? Bij ons konden mensen de mond niet houden. Een aantal mensen die had ik het graag zelf willen vertellen ( onderandere mijn oma. ) Vond dat erg jammer.. veel plezier met vertellen vandaag.. LAat je even weten hoe het was?:)

Butterfly.. gefeliciteerd met je grote meid! Je hebt er wel mooi weer bij! De visite komt dus allemaal vanmiddag.. lekkere drukke boel. Leuke cadeaus heeft ze gekregen. De weegschaal was dus lief.. Mooi meid. :)

Kaatje... Lekker weekend menu heb je vandaag!

Annemie.. De weegschaal is jou ook goed gezind zeg! Jij ook al zo'n lekker menuutje.

HVJ.. Jeetje meid, gaat het verder wel goed? :(

@ Laptop.. We hebben en gewonen computer en 2 laptops. 1tje werkt niet fijn en de laptop die ik nu in gebruik heb gaat het beeld soms zomaar uit ( kabeltje zit denk ik niet goed).. We zijn opzoek naar en 10inch.. We mochten bij de mediamarkt niet naar binnen want we hadden een tas bij ons.. Nou ja!;)

Patriesja.. Hoe gaat het met afvallen? Wil die laatste paar kilootjes al verdwijnen? Lekker vooruitzicht, 2 daagjes werken!

Vanmorgen oppad geweest voor een laptop.. Helaas mochten we dus de mediamarkt niet in, kluisje was te klein voor de tas ( zat een cadeau voor mijn zusje in) dus werden we geweigerd. Nou ja! Alsof ik een plasma ga jatten!:D

Wel geslaagd voor een boxmobiel voor mijn zusje, Erwin heeft nog een nieuwe zonnebril gekocht..

Tot nu toe een prima menuutje vandaag:

O: 2 ronde knackebrodjes, 1 met jam en 1 met rookvlees.
    T: schaaltje meloen/aardbei
    L: kopje tomatensoep en 2 boterhammen met light salami en een knackebrodje met rookvlees.
    T: appel.
    D: friet met een kaassoeflee.
    T: chipjes..

14. MamavEsmee

Zit ik op 1341.. Nog een ruime speling dus!

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Pff die *** hormonen in die pillen, ze worden mijn weegschaal fataal joh maar gelukkig is morgen de laatste dag. Dan begint de echte ellende (elke dag hormonen spuiten), wat het afvallen zeker niet gaat bevorderen.

Ja zo gaat Mediamarkt te werk, maar ze hebben ook kluisjes waar je je tas in kan opbergen totdat je klaar bent met shoppen. Hmm frietjes en kaassouflee lekker, zou ik nu zo kunnen hebben. Fijn dat jullie iig wat hebben kunnen kopen.

Pff net een liga van mijn kleine gegeten en een blikje cola opgedronken en nog steeds wil ik meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, denk dat ik een opkikker ga nemen pff.

@Kaatje, ja denk het ook. Gelukkig morgen de laatste pilletjes slikken.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamavesmee. Ja stom is dat he bij de Media Markt. Hier een dorp verderop zit er ook één, en die heeft een hele rij kluisjes bij de ingang.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Butterfly van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter !!!

Hvj ff een dikke knuf voor jou ! wat een rot hormonenpillen ..

Mve jammer dat je niet binnen mocht maar da's ook hun pech want je kan je geld overal kwijt .. pff

moppie hoe is het gegaan met het vertellen !!
    veel tranen van geluk hoop ik !!

zo te lezen gaat het bij iedereen weer goed ! top zeg !
    ik blijf hetzelfde sta echt stil
    nouja ben nog ongi dus wacht het maar ff af en de verbouwing is ook maar een raar patroon met eten nu

gisteravond feestje gehad en na 3 glazen rose was ik ineens poeppie zat .. ik kan dat normaal wel hebben maar sinds ik afgevallen ben en nu met de verbouwing pffff ik was er goed ziek van !
    heb al wat gepoetst en tim slaapt nu lekker .. ga nog ff uurtje niks doen en dan is tim weer wakker

18. MamavEsmee

Hier ook wel kluisjes, maar de tas was te groot..

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Ik zou graag af en toe met jullie mee kletsen is dat ok ?
    Ben net lid geworden van ZP ( 32 jaar ) en heb de nodige voornemens....wil heel graag afvallen en deze zomer beginnen met proberen voor een eerste kleine.
    Nu las ik net dat jullie elkaar zo steunen in het afvalproces dus dat lijkt me ook wel wat.
    Ben al meerdere keren 10 kilo afgevallen, twee jaar terug zelfs 15 maar elke keer kom ik weer bij als ik het laat versloffen.
    Tja ik weet het , het is mijn eigen schuld. Stom:x !!
    Maandag begin ik weer dus ben nu dit weekeind de lekkere restjes aan het opmaken haha....;)

Hoe vallen jullie af ? Met sonja Bakker of op eigen dieet. Tips zijn natuurlijk van harte welkom.
    Weet je wat het is, ik kan het wel alleen ben ik te zwak om het op lange termijn vol te houden. Ik heb meerdere keren Sonja Bakker gedaan, maar ik merk dat ik dan toch meer zin krijg in dingen die niet in het boek staan, ook werd ik op een gegeven moment gek van al die verschillende bakjes die ik mee moest nemen naar mijn werk pfff...
    Ben inmiddels de 100 kilo overgegaan :):):) en voel me er absoluut niet lekker bij. (Ik ben wel lang maar toch....)
    Zeker nu we graag een kleine willen lijkt het me verstandig om af te vallen. Beginnen maar met de eerste tien kilo :D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beschuitje, welkom :)
    Ik ben aan het Sonja Bakkeren

Deel Deze Pagina