Ja SUPER bedankt! lukte mij elke keer niet... Balen van je dipdag hier gaat het wel goed maar we gaan straks onverwachts uit eten maar ga gewoon uitkijken met wat ik neem.
http://www.hunkemoller.nl/media/catalog/product/cache/3/image/359x435/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/9/6/96112_a227a7D.png http://www.hunkemoller.nl/media/catalog/product/cache/3/image/359x435/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/9/6/96797_ff81adD.png Vanmorgen nog heerlijk gewinkeld met mijn man en deze 2 setjes gehad ze zitten echt super. Mijn borsten zijn niet kleiner geworden alleen de omtrek is wel veel kleiner geworden altijd leuk. Ik lag net heerlijk in de tuin op mijn ligstoel te lezen maar ben in slaap gevallen heb denk ik een uurtje liggen slapen en toen belde mijn beste vriendin heb echt mega duf zitten doen wordt nu eindelijk weer een beetje helder haha
Leuke setjes ! Heb hier ook een paar nieuwe setjes nodig want alles wat er in mijn la ligt is te klein.
@Beschuitje welkom leuk dat je mee komt kletsen. Ik tel zelf calorieen en ben daar nu 24kilo mee afgevallen. Wat ga jij doen? @kaatje bij hunkemoller is het nu de 2de bh 10 euro.
Hey zustertje, ik wacht nog op HET ideale dieet dus als je een idee hebt ? Ik heb sonja b gedaan maar op termijn vind ik dat echt gaan vervelen. Elke keer lezen wat je mag eten en al die bakjes mee naar je werk...Heb ook een tijd geteld met de calorienchecker op internet. Dat werkte ook wel. Weet je wat ik al eerder schreef, het werkt allemaal wel alleen zoek ik DE motivatie om het nu eens echt langer dan 8 weken vol te houden. Ik kom meestal niet verder dan tien kilo lichter. Vervolgens is het er na een tijdje allemaal weer aangegeten... Wie oh wie heeft een super manier om het vol te houden ? Wie weet werkt dit forum wel, elke keer als ik het zwaar heb even hier rondneuzen. Misschien ook het feit dat ik aan de kids wil beginnen, is een leuke motivatie toch ?
Zustertje, dat is niet duur,maar hoop rond mijn omvang ook nog af te vallen dus vind het zonde om nu toch weer nieuwe bh's te kopen. dan nog maar even een tijdje voedingsbh's Beschuitje, sorry heb nog niet echt tips voor je. Ben zelf ook pas sinds vorige week maandag bezig
@Beschuitje de meeste meiden doen hier calorieen tellen en dat gaat erg goed meestal komt iedereen elke kletsen en zet zijn dagmenu hier neer kun je elkaar helpen met een beter menu of er juist weer iets van opsteken. De meeste eten 1200/1400 calorieen per dag en vallen erg goed af. Melanie is al meer dan 30 kilo kwijt vanaf januari! dus dat zegt wel iets. Hopelijk gaat het jou ook lukken als de wil er is kan iedereen het. Wij willen zelf ook graag kinderen ik woog 124kg en nu 99.9kg een heel verschil hoef je alleen maar minder mee te slepen als je zwanger raakt en is ook gezonder ook. Stel zoveel vragen als je wilt! Hoeveel kg wil je afvallen?
Hoi Hoi meiden. Jemig wat hebben jullie weer veel gekletst zeg haha. Vanmorgen gewerkt tot 14 uur, toen even bij schoonzus en zwager langsgeweest en daarna ff met me vriend geshopt, hij moest nodig nieuwe kleren erbij. ( hij groeit haha) Nu ff relaxen op de bank en straks eten maken. Mijn menu voor vandaag: O: magere yoghurt met kellogs. T: 1 koffie, water en italiaanse bol ham/30+kaas L: kopje thee en saucijzebroodje ( kreeg ik bij een client, speciaal voor me gekocht) T: schaaltje aardbeien en ontbijtkoek A: 200 gr wokgroenten en stukje kipfilet kcal: 1157, wel een beetje veel vind ik.. vanavond maar niks meer nemen.
Hier zit ik dit keer ook hoog met de calorieën ( tegen de 1400 ) komt door de ovenfrites. Neem dus vanavond maar geen toastjes met filet.
Nee ik vind dat ik hoog zit als je vergelijkt met de afgelopen dagen dat ik rond de 900 zat.. Vind het eerlijk gezegd wel eng om nu weer hoger in de kcal te zitten...
Goedenmiddag allemaal! @ patriesja, ja de kilo's vliegen eraf maar weet ook dat er een periode komt dat het minder snel gaat! @ butterfly, Gefeliciteerd met Esmee! @ zustertje, wou, onder de 100, gefeliciteerd! echt super, (ben nieuwsgierig hoe lang je al bezig bent ) sjieke setjes trouwens!! @ Hvj, een hele dikke knuffel!! ik denk dat je ook wel knetter zal worden van alle spanningen? kan ik me zo voorstellen. @ moppie, heel veel plezier vandaag!! ziet er echt heel leuk (en lekker) uit. @ beschuitje, Welkom in de groep (mag ik wel zeggen...) Ik denk dat we hier bijna allemaal met hetzelfde doel zijn, afvallen en een kleine krijgen. Ik ben ook aan het Sonja Bakkeren. nog niet zo lang bezig (2 weken) en merk hier een hele leuke club vriendinnen te hebben. Heel veel succes! ( en trouwens hier is ook de motivatie om kinderen te krijgen, heb op diot moment een lange cyclus van 52 dagen... misschien wordt dat ook wel minder en mijn knieen en enkels willen ook af en toe echt niet meer..) @ kaatje, lekker hoor, uit eten! geniet ervan! @ Renieta, jeetje, rond de 900 kcal... volgens mij is dat echt weinig... @ hier, een heerlijk dagje samen mij mijn ventje. Gisteren kwam mijn zwager zijn pup nog even laten zien, uiteindelijk was hij pas om 00.30 uur weer weg, was wel even gezellig. De mannen aan het bier en ik water en cola light (en het viel gewoon nog mee ook!) Vandaag plantjes gekocht voor in de plantenbak en nog wat andere dingen voor in de tuin. Straks lekker patatjes eten, ik verheug me er nu al op!!! wellicht tot vanavond, dan is er weer voetbal...
hoi beschuitje welkom en ik tel ook calorieen .. daarnaast gebruik ik alli .. dat komt op tv reclame .. ik val erg moeilijk af en ben nu in combi met deze twee al 15 kilo kwijt ! helmaal blij mee en zelfs al meer afgevallen dan ik eigenlijk hoopte.. !
Renieta, ja idd, kom hier de afgelopen twee weken ook niet boven de 1000 calorieën, en dan nu opeens 400 meer. Hoop iig wel dat ik morgen een kilo kwijt ben (van de afgelopen week) Annemie, je leest denk verkeerd,want ik ga niet uit eten
zoo dan... beetje scheel aan het worden.. zusterje, veel plezier bij het uit eten gaan... (@ kaatje, krijg je ervan he? alles vluchtig willen doorlezen... sorry!)
HVJ.. Misschien dan maar even niet naar de weegschaal kijken meid.. Gewoon sporten en gezond eten. Je weet immers waar je het voor doet.. Dikke knuf meid! Emma.. Haha, na 3 glazen teut.. herkenbaar. Ik kan qua drank ook weinig hebben nu. Wanneer van de week wordt Tim geopereerd? Beschuitje welkom! Hoeveel wil je in totaal afvallen? Een streven van eerst 10 kilo is misschien wel goed en zeker haalbaar. Ik zelf zit momenteel op mijn streef gewicht en ben 17 kilo afgevallen door het tellen van calorieen.. Ik at 2 " brood maaltijden" 2x fruit en een warme maaltijd met weinig aardappels/pasta/rijst en veel groenten en mager vlees/vis. S'avonds nam ik vaak nog wat lekkers ( handje chips/ toastje..Zat dan rond de 1100 calorieen. En viel zo'n kilo per week af! Belangrijk is om te varieen in je voeding. Niet standaard s'morgens en s'middags brood maar ook eens yoghurt of kwark met fruit of muesli, een knackebrood en cracottes met mager beleg. Wens je in iedergeval veel succes, maar dat komt vast goed!! Als je hulp wilt met dagmenu's zijn er hier genoeg meiden die je willen helpen.. Moet je maar gillen. Zustertje.. geniet van je etentje vanavond.. Wat is het geworden? Mooie setjes heb je gekocht! Hier ook nieuwe bh's moeten kopen. Hele sexy vleeskleurige ( heb veel witte shirtjes/hemdje , straks in het najaar maar wat sexy's! Renieta.. Je vriend groeit en jij valt af?! Je menu is prima voor het weekend hoor. Af en toe wat hoger uit komen is helemaal niet erg.. Annemie.. Je tuin lekker opgefleurd zo te lezen, leuk zeg! Genoten van je frietjes? Kaatje.. Jij had ook lekker frietjes he? Doet je man nog steeds met je mee? Duim morgen voor minimaal -1 kg meid. **** Vanmiddag lekker op de fiets weggeweest, bij mijn zusje koffie gedronken, en wat choconootjes gehad.. Thuis friet met een kaassouflé.. Na een week streng is " vet" eten best heftig pfff.. Voor vanavond een mooie thriller gehuurd, gezellig op de bank! Ga even mijn menu voor morgen in elkaar " zetten"
mamavEsmee. haha nee die is er gister alweer mee gestopt. Maar hij had er ook echt te weinig aan. Hij heeft de ziekte van Crohn, dus zijn darmen nemen sowieso minder voedingstoffen op. Hij mag dan bv van Sonja 2 boterhammen,maar dan heeft hij er 4 op en heeft daar dan eigenlijk nog te weinig aan. Nu is hij ook niet echt te dik hoor,maar hij zei vanavond wel. "alweer sla? " haha ja alweer sla ja ow lekker choconootjes en een kaassouflé. Welke film heb je gehuurd?
Wist je dat een kaassouflé helemaal zo slecht niet is, zeker als je hem in de oven bereid! 134 callorieen. Choconootjes is wat minder.. ( ben daar echt zo verslaafd aan) Ga even kijken wat voor film.
Hey meiden, ik kom ook graag meekletsen met jullie. Het lukte me eindelijk vorige week om de knop om te zetten om de zwangerschapskilos er weer af te krijgen. Ben maandag begonnen met Sonja en wil over een paar weken overstappen naar Mathijs. Afgelopen week ging super!! Ben zeer tevreden dat het me weer gelukt is mijn draai te vinden. Aankomende week wordt een lastige met woensdag donderdag en vrijdag een etentje. Die drie dagen ga ik gewoon genieten en een beetje opletten. Ik ben begonnen met 75 kg en wil terug naar 65 kg van voor de zwangerschap.