Bramtim.. Welkom.. Zie ik goed dat je zoontje Jurre* is overleden? Wat vreselijk voor jullie. Knap dat je toch de motivatie en kracht hebt om af te vallen. Jij ben begonnen met Sonja, wat is Mathijs? Net zoiets?
Bramtin, welkom en succes Zie nu ook dat je zoontje is overleden. Wat heftig. Was het een uitgedragen zwangerschap? Als je er niet over wilt praten is het trouwens ook goed hoor. Edit: Heb je verhaal even opgezocht. Heftig zeg MamavEsmee, die kon ik nog niet. klinkt wel goed
hoi, ben wel nogsteeds die drie kilo kwijt, maar blijf er even op hangen zou wel graag nog 3 tot 6 kilo eraf willen, maar dan moet ik toch echt weer wat strenger zijn volgens mij. @beschuitje ik tel calorieen, meestal val ik af wanneer ik minder dan 1800 cal eet per dag. dit tel ik via de eetmeter van voedingscentrum.nl @bramtim succes ik heb bijna dezelfde zwangerschapskilos als jij! ben nu van 74 naar 71 gegaan in anderhalve maand. lijkt me wel lastig lijnen met 3 etentjes in 1 week, heb je dat wel vaker?(voor je werk ofzo)
Onskleintje.. Als je echt goed af wilt vallen denk ik dat je minder dan 1800 moet eten hoor.. Ik ben op streef en eet 1600 calorieen en kom niet aan. Beweeg je er ook veel bij? Kaatje.. Was nieuw in de videotheek, terwijl het een film is uit 2006..
MvE tim wordt woensdag geholpen .. gelukkig maar want het is de hele week weer drama geweest en hij is ook behoorlijk afgevallen ! ziet er ook slecht uit hoor bramtim welkom en wat super knap dat je de kracht weerhebt gevonden om te lijnen .. gaat het een beetje met je ? wat verschrikkelijk om je kindje te verliezen .. knuf nou wij krijgen zo visite ! man heeft gebak gekocht en ik ook .. dat wordt weer veel gebak in de koelkast .. gelukkig kan ik daar nog wel vanaf blijven of neem een ieniemieniemieniemienie stukje
ons kleintje ik zou ook minder calorieen doen ! ik zit op 1200 en op zaterdag en soms zondag op 1400 .. liefst nog wat lager zelfs
Hoi Hoi Nou heerlijk gegeten. Net even de woonkamer weer opgeruimd en stofgezogen, ff met doekje over de tafels, wc schoongemaakt en was gevouwd. Nu zo even koffie zetten en dan lekker op de bank. Ben best wel moe eigenlijk, vanmorgen vrije dukke route gehad. Morgenochtend om 7 uur alweer bij de 1e client wezen. Hmm weet niet of ik vanavond nog wat neem..
Emma.. Dubbel taart dus! Tim eet dus echt heel erg slecht? En dan klaag ik als Esmee weer eens geen avondeten eet.. ( de rest eet ze goed) Geniet van je stukje taart! Renieta.. Drukke dag gehad dus.. Morgen de zelfde route? Ik heb morgen een korte late dienst ( van 16.00-21.00) heerlijke dienst.. **** We zitten nu aan een kopje thee.. Net de hondjes even lekker geborsteld en bij geknipt. Zijn ze weer netjes!8)
Bedankt allemaal voor het warm welkom ! Ik wil zo rond de 25 kilo kwijt maar zou al blij zijn met 2 keer tien en 1 keer 5 Wat is het mathijs dieet ? Nooooooit van gehoord. Ik ga ook calorien tellen want sonja bakker ben ik een beetje op uitgekeken Ik ga morgen nog even los en dan maandag echt aan de gang. Wil niet te dik zwanger worden dus dat moet een goede motivatie zijn. Logisch dat we dat allemaal willen anders zaten we niet op dit forum. Mijn kwartje valt wat laat
@MvE: Ja heb ongeveer dezelfde route, alleen moet nu om 7 uur beginnen en tot 14 uur. wel pittig vind ik. Maar heb wel verschillende clienten, wel leuk Vandaag kreeg ik zelfs een rode roos van een client als dank. Is van plastic en kun je zelf in vorm buigen als ware, erg grappig.
Welkom beschuitje, had ik nog niet gezegd Dikke knuf voor jou en respect dat je de draad weer oppakt. de 1e 10 kg komt wel goed
Ben nogal een emo-eter geweest en af en toe nog wel. Vooral chocolaaaaaa, maar goed ik heb het er niet over anders maak ik jullie nog hongerig
Ik ben wel benieuwd hoe lang iedereen al bezig is en hoeveel afgevallen totaal....is er ook een lijstje of zo ?
ohhhhh nou ja dan komt het wel joh geen punt. Moet zeggen dat ik helemaal zin heb om te beginnen ( wie had dat gedacht ?!?! Whahaha.... ) Het MOET nu gewoon... Hoe lang ben jij al bezig Renieta?
Ik ben 24 februari begonnen met afvallen en doe ook aan slim belly, ben nu inmiddels 8 kg kwijt en van maat 44/XL naar M/38-40 gegaan.
Wat hebben wij een drukke chaotische en drukke middag gehad zeg. Esmee is flink verwend en papa en mama doodop . Ze heeft van alles gekregen, badspeelgoed, muziek en geluid speelgoed, een zandbak met zand en speelgoed ( een schelpvorm ), een ballentent, een pop met een buggy, een pinguin die beweegt en die ballen uit de bek schiet, geld. Het meisje wist niet wat haar overkwam. Had de filmcamera en foto camera klaar staan, maar we hadden het zo druk, vergat het gewoon. Heb alleen vanmorgen foto's gemaakt en vanmiddag even tussen alles door. Ik ga zo lekker van een warm bad genieten. Heb nog helemaal niet in bad gezeten hier en we hebben een mooi lekker bad.... dus vanavond genieten . Daarna lekker op de bank, we hebben ook 2 thrillers gehuurd . Whaaaaaaaa hahaha!! "Case 39" en "de last house on the left". Dat wordt griezelen met onze nieuwe grote tv . Meiden, fijne avond!!!!