zo net even een bord macaroni naar binnen gebracht hmmm!! Voel me nog steeds brak kwa keel en neus, als ik hoest doet het soms gewoon op de borst zeer. Hoop niet dat ik een keelontsteking of longontsteking aan het ontwikkelen ben want dan ben ik verder van huis!! Lijkt me leuk om jullie eens te ontmoeten!! Wat zou een centrale plek zijn om eens af te spreken? misschien kunnen we eens een hightea doen (ja 1x keertje mag! haha) of een samen lunchen ofzo?? Liefst wel in het weekend haha want ik heb 3 kids waar ik geen oppas voor heb door de weeks helaas, tenzij het eens op een vrijdag is dat me mannetje vrij is dan is ht ook mogelijk haha! Zo met de kleine meid naar het CB ben zoooooo benieuwd wat ze weegt en lengte is want ze is echt een kleintje altijd al geweest. En hoe ze op de prikken gaat reageren! Meiden fijne zonnige dag!! ff offtopic wie zou laatst met haar vriend naar cambuur toe? Ik wil er vrijdag ook heen, alleen me zusje is geblesseerd loopt op krukken dus die komt de trappen niet op. dacht misschien ga je vrijdag ook, kunne we elkaar ontmoeten haha
Hoi dames, Ben ik ff weer, was bezig met opruimen en toen kreeg ik onverwachts bezoek die net een uurtje geleden weg is gegaan. Net pas kunnen ontbijten (uhum eigenlijk lunchtijd), mijn kleine slaapt. Over een uurtje moet ze boterham hebbenmaar die is op hier pfff, dus dan maar aanleggen en naar buiten met de kleine om dan ook meteen brood te halen. Kreeg ook nog eens een *** telefoontje, dus voel me echt niet tiptop op dit moment! Maar goed ik ga verder opruimen voordat de kleine wakker wordt, het weer hier is ook niet echt vrolijk. De zon komt en gaat, het is ook fris buiten brrr heb de balkondeur dicht gedaan! Pfff voel me ook nog eens kotsmisselijk blehhhhhhhhhhhhh. Kom later op iedereen reageren, dus niet teveel kletsen he!
Kan iemand mij even een schop onder de kont geven? Ik begin steeds met goede moed, maar dan doorzetten he? @all: Alweer het 3e deel. Het gaat echt supersnel!!!!
Ik ga waarschijnlijk zoals het nu staat vrijdag mee met mijn vriend naar Cambuur. Maar jij hebt een kaart voor Noord toch?! Dus dan kom jij denk ik al ergens anders binnen dan dat wij binnen komen????
zo hier terug van de boodschappen !! ben stout geweest lekker 2 pistoletjes gekocht dat is het probleem niet maar lekker beetje sathesaus gemaakt en ze ering gesopt haha mmmm echt lekker ! tja die rot ongi pfff nouja vanavond maar luchtig eten dan he komt goed tim ligt net op bedje we gaan volgende week lekker een weekje naar centerparks naar de eperheide !! leuk leuk super zin in en als wij meeten van de ZWP meiden doen we dat richting urtecht dat ligt meest centraal heb ik begrepen ...
Moppie,je mag mijn kids wel plat knuffelen hoor Of we zouden het gewoon op een zaterdag kunnen plannen dan kan ik ook zonder kids op stap Meiden vrijdag krijg ik mijn tattoo,begin het nu wel spannend te vinden hoor hihi maar gaat vast goed komen. Zustertje,met Jurre gaat alles wel goed hoor zijn hoektandje onder komt eraan,en gister baby zwemmen gedaan en hij heeft de hele nacht geslapen maar zal maar niet te vroeg juichen normaal is hij wel een paar keer wakker maar ja kan ook van het tandje komen en misschien de rest die eraan komt. Ik tel even geen calorieen op het moment ik probeer er zelf om te denken en probeer 4 flesjes water te drinken en dan nog met de thee die ik drink moet het goed komen,ik weet niet wanneer ik weer ga calorieen tellen. 10 Mei moet ik weer naar de dietiste hoop dat ik het daarvoor nog even heb kunnen oppakken. Ik zat vanmorgen op 102 precies terwijl er vorige week een dag was dat de 103 er stond teveel verkeerde dingen gegeten denk ik. Ik zie het allemaal wel en anders misschien weer eens Sonja proberen ofzo en even afwachten of ik misschien Herbalife ga doen,daar heb ik volgende week dinsdag een gesprek mee,even de prijs enzo ook afwachten. En ja dan moet je je er echt aan houden dan kan je geen chocola eten of andere dingen snoepies of koekjes enz enz,we will see
Renieta.. was even vergeten dat je moest werken! Sorry.. Moppie.. wat een mooi menuutje.. Je er nu nog aan houden he? Jongmoedertje.. Misschien toch even laten luisteren bij de dokter? Succes bij het CB! Sweetroosje.. Dan heb je i.d. laat ontbeten.. Wel gezellige visite hoop ik? Balen van het telefoontje.. Straks maar lekker er even uit.. Hopenlijk doet het je goed. Misssporty.. heeee.. je was er nog wel! Ja, deel 3 al weer.. Gaat snel he? Komt ie hoor! * KICK* Emma.. lekker genoten van je broodjes.. Gisteren nog saté gehad over de nasi.. heerlijk vind ik dat! Je ongi inmiddels doorgezet begrijp ik? Lekker een weekje er uit.. Vind dat altijd heerlijk. **** Mijn boterhammetjes zijn op.. En mijn maag trekt nog! Ik heb nog een kopje heldere cup a soep staan.. * nee ik denk niet aan dat geopende pak gevulde koeken in de kast*
@Emma29: Leuk naar Centerparcs! Lekker met Tim naar het zwembad. Hoop dat t mooi weer is. Erperheide is toch in Belgie? @Sweetroosje:Hier ziet t weer er wel lekker uit. Geen id of dat ook zo is. Vanmorgen toen ik naar werk ging was t nog koud.
Oh ja weer een nieuweling zag ik snel tijden het terug lezen. WELKOM!!!!!!!!! Ik wens je heel veel succes!!!
Lekker hoor naar CP altijd fijn om er dan even uit te zijn! Ja idd Emma Utrecht ligt het meest centraal voor als je iedereen wil uitnodigen Wie van jullie heeft nog zomervakantie plannen?? Ik zal onze link even opzoeken en in welke accomodatie wij zitten
Sunparks Ardennen | Het vakantiepark in de Ardennen Vakantie nemen in eerste klasse. Dit is genieten van luxe en topcomfort, met z'n tweetjes of met het hele gezin. Hier gaan wij heen in Aug
Jullie gaan veel te snel :O Dus even globaal: Mamavanesmee: Mooi lijstje Als is kwarktaart niet zo super gezond natuurlijk maar ach een keer verwennen mag Moppie: mooi lijstje Misssporty: Schop voor jou Ontlasting: ik ben een moeilijke qua ontlasting (zeker nu ik ook nog eens staaltabletten gebruik) heb eigenlijk altijd al gehad dat ik soms meerdere keren op een dag en soms gewoon 4 - 5 dagen niet kon... Was "normaal" zei mijn oude huisarts........ Al voelde dat voor mij niet zo :O Ben net met de kleine na de markt geweest, kom er anders nooit en ben er achter dat dat ook dus niks voor mij is Ging fruit halen nou nou nou wat zijn andere mensen die daar ook komen kopen soms opdringerig... voorkruipen of als jij aan de beurt bent gewoon asociaal tussendoor dingen vragen aan de verkoopster! Wacht dan gewoon op je beurt.... Maar goed wel wat appels, peren, bananen en druiven voor maar 5 euro gekocht mijn lijstje gaat er vandaag zo uitzien denk ik: O: conrnflakes met melk, glas jus d'orange L: Donker bruin broodje gezond met ei, kaas, ham, sla en komkommer T: Zelfgemaakte fruitsalade van appel, banaan en druiven A: Waarschijnlijk wordt het pizza, niet gezond, wel lekker, maar dan sport ik maar even wat extra op de wii en pak ik vanavond maar niks meer.....
Dank je mamavesmee! Dat had ik even nodig. @MamaRianne: Een tattoo wat stoer!!!!! Wat wordt t, want dat heb ik gemist denk ik. @ All: Ik wilde even mijn 'gezicht' weer laten zien (en de schop onder mijn kont inacsseren ). Morgen zal ik even uitgebreid reageren en ga ik ook mijn goede voornemens voortzetten en hier spammen. Heb vandaag al bijna een liter water op. Goed he?
je menu voor vandaag ziet er netjes uit! En jij hebt heerlijk uitgeslapen geniet er maar van ik slaap eigenlijk nooit uit lukt me nooit. @Jongmoedertje lekker joh een bord macaroni ik ga vrijdag pasta maken in elk geval voor mijn man en een bevriend stel die komen eten. Ik moet werken s avonds. Suc6 bij CB met je kindje... @sweetroosje gezellig onverwachts visite (of niet natuurlijk haha) Telefoontje is minder... @MissSporty76 komop niet opgeven hoor!! @Emma29 klinkt lekker je lunch! Ik ben ook ongi maar heb geen trek in (slechte) dingen anders had ik het altijd voordat ik ongi werd maar nu helemaal niks gelukkig. @MamaRianne Lekker dat Jurre een hele nacht geslapen heeft! Gezond eten is altijd goed en water drinken ook super! Komt best goed met jou.... @mamavEsmee eet anders lekker nog een boterham vult beter dan soep. Ik ga denk ik nog even een rondje fietsen en even naar de bieb wat boeken en tijdschriften lenen tot straks!
Kleintje.. kwarktaart is i.d. niet heel gezond.. Maar houd er de rest van de dag daarom rekening mee.. Oh.. pizzaaaa.. lekkerrrr.. Ja, de markt is soms echt asociaal.. We komen er alleen voor vis. Missporty.. ligt het lijnen een beetje stil?
Ja komt ook vast wel goed met mij alleen nu ff niet op de manier die ik het liefste wil De Tattoo staat niet op de computer zal kijken of het anders lukt. We hebben een nieuwe computer en de Tattoo staat op de oude comp nog.
Bekijk bijlage 65416 Dit is hem De L van Lukas en de J van Jurre mijn zoontjes De vlinder staat voor de MK die ik heb gehad met 7 weken en 5 dagen voordat Lukas werd geboren.
Bekijk bijlage 65421 Dit ben ik met Jurre,hier was Jurre jarig en ging samen met hem kado uitpakken Ik zal ook nog ff foto zoeken van Lukas