10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dan was het iemand anders Ons Kleintje ? Ik weet het niet meer er was iemand bang om te snel af te vallen...

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ow dacht al dat ik slaapdronken was en niet meer wist wat ik zei haha.

Nou trusten dames!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen. helaas niet de kilo gered, maar wel 0.8 kg. ach is iig wat af

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Dit is mijn schema ongeveer. Heb hem iets aangepast

Ontbijt: 2 beschuitje met halvarine 1 x filet american en 1x Linera pate
    Tussendoor: 1 Liga Evergreen
    Lunch: 2 bruine boterhammen, dieethalvarine, vruchtenhagel en appelstroop
    Tussendoor: 1 fruitsalade (1/2 appel, 1 mandarijn, 1 kiwi)
    Diner: Gebakken ei met1 bruine boterham.
    's Avonds: 1 glas jus d'orange

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Goedemorgen ! Mijn laaste dagje zondigen en morgen ga ik aan de bak...Ik zal niet opschrijven wat ik vandaag ga eten hahaha anders maak ik iedereen jaloers. Vandaag naar een verjaardag dus dat laatste stukje taart mag nog.
    Heb veel zin om morgen te beginnen met jullie steun moet het lukken.
    Goed hoor Kaatje toch 0.8 is bijna een kilo ! Zet 'm op allemaal weer vandaag.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Geniet van je taart :D

Heb vanmiddag een housewarming,maar ga van het eten afblijven.
    Wilde net een stuk gaan fietsen,kom ik er op de hoek achter dat Levi in zijn luier had gepoept. dus even snel naar de brievenbus ( wel een brievenbus verderop gepakt ) en weer terug naar huis.

7. zustertje

@Kaatje goed zeg er weer 800 gram vanaf! En wat een karig menu voor vandaag :( Je mag niet eens aardappels of zo is dat vaak?

@Beschuitje geniet van je dag haha.. En morgen willen we een mooi gezond menu zien:D;)

@Hier was de weegschaal eigenlijk best lief 2 ons eraan na een etentje waar je u tegen zegt ik weet niet eens meer wat ik allemaal genomen heb (maar geen friet of aardappels scheelt wel)
    Nu even een dagje streng en dan is de weegschaal morgen weer lief (offieele weegdag)

@Melanie hoe was jou weegschaal? Hopelijk valt het mee.

@Hier baal ik echt van mijn kleding 4 weken terug een super leuk spijkerrokje 46 gekocht en nu zakt hij letterlijk van mijn kont af een riem erop gaat wel maar staat niet netjes omdat er dan allemaal pooien in komen door het aantrekken. En natuurlijk nergens een leuk spijkerrokje in 44 kunnen vinden.
    Heeft misschien iemand van jullie nog een spijkerrokje maat 44 wat ik kan overnemen???
    Zit ook op marktplaats te kijken (nog nooit gedaan dus vind het wel een beetje eng :))

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    @Kaatje ik ga zeker van de taart genieten !

@Zustertje wat zonde van je rokje maar wat GEWELDIG, want dat geeft aan dat het heel goed gaat met afvallen.
    Ik heb eigenlijk nog nooit voor mezelf kleding via marktplaats gekocht. Wel voor kinderen hoor ik dat mensen dat regelmatig doen. Kan het rokje niet ingenomen worden door een handige moeder of zo:D ?

Ik kom straks nog even kijken en anders na de verjaardag, moet nu echt nodig strijken blehh..... stom:x
    Jullie een leuke dag allemaal.

9. zustertje

@Beschuitje het is ook zeker geweldig want ik zit nu al 2 maten kleiner :D maar dit is echt een super leuk spijkerrokje en dat kan echt niet ingenomen worden (heb het alk gevraagd aan iemand die heel goed kleding kan maken)
    Hier in de buurt zit een 2de hands winkeltje en die verkopen kleding voor je ik heb nog een hele lading broeken en rokken die ik niet meer pas gaan er allemaal heen. Misschien levert het nog iets op;)

Gisteren nog een flubber rokje (shirt stof) gekocht en XL was veel te groot L zat perfect :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zustertje, nee normaal mag je savonds gewoon aardappelen hoor. maar vanavond was het een spinazieomelet,maar lust geen spinazie.
    Sorry zit zelf nog in maatje 46

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Zustertje: Ik zal zo eens plaatjes zoeken van mijn nieuwe kleren ;) Mijn weegschaal viel niet tegen vanmorgen (ik had rekening gehouden met een kilo) +6 ons! Vandaag een balansdag! Ik heb gisteren bij esprit een leuk nieuw spijkerrokje gekocht. Mijn oude is ook 46, dus daar heb je niks aan.

@ Kaatje: 8 ons is heel mooi hoor! Goed gedaan!

@ Beschuitje: Geniet van je laatste dagje snaaien ;) Heb ik de laatste dag voor ik begon ook gedaan. Heb gewoon alles gegeten waar ik zin in had!

Hier vanmorgen uitgeslapen tot half 10. Weegschaal viel niet tegen. 6 ons erbij (ik had rekening gehouden met een kilo)… vandaag een balansdag, en dan hoop ik het er morgen (grotendeels) weer af te hebben.

Mijn menu voor vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 kiwi erdoor
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 1 mega krentenbol
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

A: 1 kop tomatensoep (400 gram)
    1 bruine pistolet met;
    25 gram kipkerriesalade

Totaal van 939 kcal. Misschien (als ik honger krijg) pak ik nog een plakje ontbijtkoek, dan kom ik op 1006 kcal…

Liefs

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Netjes !

Hier de laatste twee bonbons op ( man heeft gister de rest op ) dus kan ik ook niet meer in de verleiding komen.

13. zustertje

@Melanie super dat je maar 6 ons aangekomen bent dat heb je er zo weer af!
    En je nieuwe kleding super leuk allemaal!!! Goed geslaagd! Is Kimmetje ook goed geslaagd?

@Kaatje jij hebt heerlijk genoten van je bonbons :) Hier geen chocolade in huis al kan ik er meestal goed vanaf blijven.

Hier altijd best wat koek.snoep,chips in huis mijn man is echt een snaaier haha maar kan het goed weerstaan als hij aan de chips zit (neem gewoon chips mee die ik niet geweldig vindt zelfde met koek :D)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Melanie, je ziet er goed uit !

Zustertje, nee ik normaal ook niet maar kreeg vrijdagochtend vriendin op de koffie en die had een zakje meegenomen.

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen!

@butterfly, ja wat zijn verjaardagen eigenlijk vermoeiend he? je bent alleen maar bezig en hebt amper tijd om met iedereen gezellig te kletsen ;)
    Ben benieuwd zaterdag, hoe dat gaat in combi met het voetbal ;)

@melanie, zo klinkt goed, lekker geshopt dus! En een heerlijk menu! hihi :p
    Je ziet er goed uit hoor, zou echt nooit zeggen dat je nog te zwaar bent, hoeveel wil je er nog af?

@rianne, gefeliciteerd! wat goed van Jurre! Die van mij liep op dezelfde leeftijd :D

@beschuitje, welkom en succes met afvallen!
    Geniet nog van je laatste dagje zondigen :D

@annemie, gezellig geweest in de kroeg?

@bramtim, welkom en succes met afvallen!

@renieta, en nog op tijd naar bed gegaan?

@hvj, goed zo meid! knap hoor!

@zustertje, lekker gegeten dus, maar ook nog flink gelopen, dus dan mag het hoor ;)
    Oh 2 ons eraan, dat valt mee!
    Ja dat is wel het nadeel van afvallen he, zo zonde van je kleding weer, maar ook weer fijn als je dingen opeens weer past, die nog in de kast hingen :)

@kaatje, 0.8 is ook heel mooi!
    Handig is dat he, altijd als je net weg wilt(of bent) dan hebben ze ineens gepoept ofzo :p
    Hier ook altijd als ik haast heb, dan werkt hij totaal niet mee en duurt het juist een uur langer :p hihi

@hier, zo hier gaat alles goed, niet teveel ongezonde dingen gekocht met boodschappen gister en alleen wat chips gehad gisteravond.
    Met Celeno nog even buiten gespeeld(was heerlijk weer) en toen is hij nog even op zijn neus gevallen :( dus nu heeft hij een klein schaafwondje op zijn neus... leuk voor de foto's dinsdag ;) ach ja...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Misschien valt het mee en is dat schaafwondje dinsdag al zo goed als weg.

17. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    Moguh!!

@ beschuitje, Nou ik het er niet te veel op maar ook niet te weinig!! en ik ben echt helemaal niet sportief, zwem nu wel 1 keer in de week maar als ik weer ga werken denk ik dat dat ook niet meer door gaat...
    @ kaatje, dan heb ik de leiding van kindernevendienst... tijdens de preek lees je dan een verhaal voor in kindertaal! erg leuk. de tijd gaat voor mij dan ook een stuk sneller!
    @ patriesja, het was echt onwijs gezellig in de kroeg. Dat doen we niet vaak maar als we er eenmaal zijn... berg je dan maar...

Nou dames we zijn weer op de bewoonde wereld en ja ook ik stond na 3 biertjes dus redelijk op mijn kop.:) (en dan toch eigenwijs met de mannen meer blijven drinken 8) ) ik had er echt spijt van vannacht..... We waren om 3 uur thuis.... en toen heb ik denk nog een half uur onder de douche gezeten... Ik was echt niet lekker. Eindelijk kwam mijn lieve ventje met een emmer aanzetten onder het mom van :"voor de zekerheid schat" :x. maar goed hij had dus wel gelijk... ik ben zo ziek geweest.. en toen om 9 uur de wekker en naar de kerk. 8) Wat ben ik een bikkel.

Maar ook leuk nieuws. Bier is helemaal niet slecht. gisteren stond ik op 104,8 en vandaag op 104,1 :D:D:D:D:D:D:D:D:D Onbegrijpelijk.

maar goed, vandaag weer een feestje want mijn schoonzus is 40 en haar zoontje 4. Gezellig, maar voor mij geen drank of taart vandaag. Mijn maag trekt dat echt niet !

Fijne dag iedereen en wellicht tot vannavond...;)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ow op die manier. leuk ! ( kinderverhaal in kerk )
    Minder van je avondje uit en dan zo'n einde.
    Veel plezier straks bij szus en zoontje.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Patriesja: Ik wil het liefst nog 13,4 kg afvallen. Maar in ieder geval nog 8,4 (dan heb ik een gezonde BMI)

Share This Page