10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat is het rustig hier hoe is het weer eigenlijk bij iedereen?
    Hier droog en af en toe een beetje zon...
    Net lekker gegeten.
    200 gram gekookte nieuwe frieslanders (aardappels)
    200 gram rauwe wortels
    90 gram rundersaucijs
    Zit echt propvol en relatief weinig calorieen.

Hopelijk gaat mijn mannetje straks mee fietsen :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Op zondag is het sowieso rustig op het forum. Mannetjes vaak thuis he. Hier is het weer bewokt,maar wel droog.
    Levi heb ik vroeg op bed geknikkerd want die is een partij dwars. Om gek van te worden. Ben nu 4 draaien was aan het opvouwen.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kleintje.. Ik viel zo'n 4-5 kilo per maand af en heb echt geen flubberbuik overgehouden hoor! :)

Kaatje.. 0,8 kg is hardstikke netjes meid! Mager Diner vanavond.. Rauwkost er bij? Oh wat herkenbaar.. Esmee gaat altijd zitten poepen op de momenten dat je het niet kunt gebruiken. ;)Veel plezier bij de housewarming vanmiddag! Waren de bonbons wel lekker? Succes met de was.. Pfff.. 4 wasmachines. Hier probeer ik wat droog is direct te vouwen.. En weg te pakken ( vind ik het minst leuke):)

Beschuitje.. Geniet van je laatste dagje meid. Morgen er vol tegen aan! Succes met de strijk.. Zit er ook al een paar dagen tegen aan te hikken en de berg groeit maar.

Zustertje.. 2 ons na een avondje uit. Lekker toch? Van der Valk kun je i.d. best goed eten, ligt er wel aan welke vestiging. Hier in de buurt zit er 1 en die is echt super! Jammer van de kleding zeg.. Ik heb nog wel een spijkerbroek en pantalon maat 44 van Esprit liggen ( zelf maar 2-3 weken aangehad) Als je belang hebt hoor ik het wel.

Melanie.. Mooie setjes hoor en wat zie je er onwijs goed uit zeg! WOW!! 8) En fijn dat je weegschaal redelijk lief was na een dagje lekker eten. Prima menu meid!

@ lekkers.. hier ook altijd wel wat lekker koekjes, snoepjes en chipjes in huis.. Kan er redelijk goed afblijven. Chocolade moet ik niet kopen dan is het mis.:)

Patriesja.. Celeno verder geen last van zijn neus? En die paar chipjes moeten mogen hoor! ;)

Annemie.. OEf.. een brakke nacht dus. Aha.. Ze hebben je gestrikt voor de kindernevendienst.. Normaliter geen fanatieke kerkganger?;)

Vanmorgen een lekker stuk gewandeld en even bij mijn schoonouders geweest.. Nu even op de bank, Esmee ligt in bed. Om 16.00 begint mijn dienst. Dus heb nog eventjes.

Mijn menu voor vandaag:

O: 2 knackebrodjes, 1 met jam en 1 met rookvlees.
    T: appeltje, blikje fanta light en water.
    L: 2 knackebrodjes met rookvlees en 1 boterham met heel dun pindakaas en een glas karnemelk.
    T: neem straks een schaal meloen.
    A: geen idee, eet op het werk.
    T: fruit en wat chipjes..

Zit zonder avondmaaltijd op 689.. Dus ruime speling met de avondmaaltijd.

De weegschaal was na een dag met friet, blokjes kaas en chipjes best lief.. 74,4.. Die 400 gram is morgen wel weer af!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mamavesmee. Ja heb nog wat sla in de koelkast dus eet dat er nog wel bij.
    Hier wassen we bijna alles in het weekend weg, dus dan heb je het weekend er na al snel 4 draaien om op te vouwen.
    Gelukkig ook beddengoed dus dan is het zo klaar. En bonbons waren lekker hoor ;) heb er maar van genoten

5. MamavEsmee

Kaatje.. Weekend en nacht stroom? Hier was ik wanneer het nodig is, bijna elke dag wel..Probeer , zeker met dit weer de droger zo min mogelijk te gebruiken, maar dan duurt het drogen wel iets langer.. Hier hangt het beddengoed al 3 dagen, wil niet goed drogen..Wat voor bonbons waren het? Ach, 2 stuks doen het hem niet hoor.

6. zustertje

@mamavesmee heb je een plaatje van die spijkerbroek van esprit?
    was nog nooit bij van de valk geweest maar was echt zooooo lekker :$:D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Levi is alweer wakker. Nog geen 2 uur geslapen. Denk dat hij uiteindelijk wakker is geworden omdat ik boven ging stofzuigen.
    Hij roept nu "mama zak uit? " en "broodje pindakaasje"

Mamavesmee. Hier is het idd na 21.00 uur en de weekenden goedkope stroom. probeer altijd wel zoveel mogelijk in de goedkope stroom te wassen.
    Belgische bonbons van de Hema. Redden het lang niet bij verse bonbons van een melkerij ofzo,maar waren toch erg lekker.

8. MamavEsmee

Esprit

Lijkt heel veel op dit model, zit stretch in.. de broek ligt bij Esmee in de kast in een tas te grote kleding.. Maar ze ligt op bed. Zal er 1 deze dagen een foto van maken.;)

9. MamavEsmee

Zustertje.. zie dat de link de broek niet pakt, hier het plaatje dan maar..

10. MamavEsmee

Kaatje.. Hema bon bons zijn heerlijk!.. 2 uurtjes slapen is toch netjes? Of slaapt Levi normaal langer?

11. zustertje

@Mamavesmee is goed ik zie het wel verschijnen! Werkse voor straks...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Leuke broek ! Helaas is dat een model die ik waarschijnlijk nooit ga passen.

Levi slaapt normaal 3 tot 3 1/2 uur.

13. MamavEsmee

Kaatje.. Hoezo kun jij dat model nooit aan dan? Maakt je lang, een rechte pijp! En 3, 3,5 uur is wel lang ja, Sliep Esmee trouwens ook wel toen ze nog iets jonger was.. ( wat vergeet je dat snel :))

Zustertje.. Thanx!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nee het is een laag model. En kan alleen maar modellen aan die boven mijn heupen vallen ( heb hele brede heupen - familiekwaaltje :( )

15. MamavEsmee

Kaatje... Klopt, het is een bootcut model, krijg je een mooie slanke kont van!:D

Ga even een schaaltje meloen pakken.. lekker!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik wil ook een slanke kont ! Eerst maar eens die zwemband wegwerken.

17. MamavEsmee

Kaatje.. Ondanks dat ik al 17 kilo ben afgevallen heb ik nog steeds veel vet op mijn heupen hoor..

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Denk dat heupen sowieso een lastige plek is om het af te krijgen :(

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi Meiden.

Zo net weer een half uurtje thuis, heb een half uur langer gewerkt, kwam bij een client die in de war was en tja daar kun je dan niet zomaar weggaan, vind ik tenminste.
    Ben eigenlijk best wel moe, vanmorgen om 7 uur al begonnen.
    Was vanmorgen 0,4 aangekomen, maar ben ook al 2 dagen niet naar toilet geweest en heb gister laatste blokjes chocola gehad.

Mijn menu voor vandaag:
    O: schaaltje magere yoghurt met 30 gr kellogs
    Glas perzik optimel drank.
    T: 2 koffie en 1 thee met plak ontbijtkoek.
    L: Italiaanse bol ham & 30+ kaas en kopje thee.
    Flesje water ( 330 ml)
    T: schaaltje met banaan en aardbeien
    Kopje thee.
    A: Ijsbergsla met komkommer/tomaat/ei en naturel dressing.
    Varkensfiletlapje & rundvleessalade.
    T: Water

Hoeveel kcal is sla ongeveer?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Een schaaltje sla zonder dressing geeft hij bij mij aan op 3 calorieën.
    Nee zou idd ook niet zo weg gaan bij een cliente die in de war is.

Share This Page