Heey dames Met zijn neus valt het best mee, hij heeft er amper om gehuild (maar dat doet hij zoiezo niet snel) maar als je zegt; heb je pijn aan je neus? dan wijst hij er gelijk met een pruillip naar Ja misschien is het dinsdag weg, nu loop hij met een rode neus rond! hihi
nou het zijn geen aardbeien geworden, waren verrot.. vrijdag gekocht :S Nu alleen aan een banaan en vanavond bij het eten neem ik wel schaaltje meloen erbij. Vriend heeft net een pot thee voor me gezet, heerlijk
Sliep Esmee maar zo lang . Nou, ik moet wel zeggen dat ze de laatste weken wat langer slaapt dan anders. Vaak na 1.5 uur al wakker, maar momenteel zo 2.5 uur en dat is best wel lekker trouwens hahaha. Hier alweer een drukke dag! De oude woning moet nu helemaal leeg en schoon want dinsdag sleutel inleveren. Ben er niet meer geweest nadat de meubels zijn opgehaald dus het was best een vieze bende nog. Wat erg.... en ben altijd zo schoon en netjes in het huishouden. Maar als dan je huis leeg is........ wow!!! Toch wel mega veel stof hoor. En er lagen nog redelijk wat spullen. Harrold is er nu heen om wat klusjes te doen en gaten dicht te maken, deur verfen. Vanavond ga ik met mijn moeder de boel daar schoonmaken. En tsja, ook hier nog een en ander te doen. Mega veel was , weer veel strijkwerk en dat wil ik nu graag weg gaan werken. De wasmachine staat al voor de 2e keer aan en moet ook nog wel 2 keer . En dozen uitpakken , ook al zo leuk. - Melanie. Wow, mooie foto meid. Je lijkt echt slank zo. Leuke kleding ook. Fijn dat je mannetje het heeft goed gekeurd. Is wel altijd fijn he. -Zustertje, dat je rokje te groot is, is aan de ene kant fijn maar snap ook wel dat je baalt. Je hebt het net nieuw en dan past het niet meer omdat het te groot is. Ik zou hem in elk geval proberen te verkopen. Kleding op marktplaats, ik deed het ook nooit maar heb dit jaar een paar keer kleding voor Esmee op marktplaats gekocht en het was super mooi spul. Heb zelf ook veel verkocht. Tsja, spannend is het wel. Hoor ook wel vaak dat er mensen zijn die niet zo eerlijk zijn en dat is dan weer jammer. Ik ga aan de slag meiden!!!
Hoi kletstantes, Ben weer thuis, vanochtend manlief op het vliegveld afgezet en daarna een bakkie thee gedaan met vriendin. De kleine slaapt nu en ik ga zo eten, heb honger. Morgenochtend lekker sporten, dus aan de slag! Nu met de benen omhoog tv kijken en internetten, ben benieuwd hoe de 1e nacht zonder hubby weer zal zijn.
Vandaag (m'n laatste zondigdag): O: koffiebroodje, cappuchino T: banaan, kop thee, 0.5l water L: 2 plakjes kaas met cracottes, kop thee T: aardbei/ananas smoothie, 0.5l water A: veggi pizza (met tonijn en garnalen), salade, 1l water T: pot rooibosthee, 4 mini hot chococakes B: 2 uurtjes gelopen, 100x springtouwen, 15min buikspieroef.
@zustertje; eet jij altijd 's middags warm ? Ik werk full time dus voor mij is dat geen optie. Denk wel dat je dan minder snel trek krijgt na een warme maaltijd. @Melanie; waarom zit jij hier bij dit forum ? Als ik je foto zie ben ik stik jaloers op je mooie figuur. Jij hoeft toch niet zoveel af te vallen meer zou ik zo zeggen.... @Kaatje; is je zoontje al wat minder vervelend ? @Renieta ik had laatst ook al verrotte aardbeien gekocht, stom hè dat zie je dan pas als je thuis bent. Balen want aardbeien eet ik zo graag als ik lijn. De strijk hier is af en heb ook lekker gezondigd op de verjaardag, stukje taart en lekkere hapjes hmmm.... Nog even kijken waar ik vanavond zin in heb met eten hihi... Leuk man al die Esprit broeken, ik wil ze ook zo graag aan maar ze passen mij nog niet - snik- Zou met liefde dat rokje overnemen maat 44 maar ik vind echt dat ik veel te dikke benen heb. Mijn knieen zijn zo dik aan de zijkant, kan me niet heugen wanneer ik een rokje aan gehad heb. Zou het wel heel erg graag willen. Reden te meer om hard aan de slag te gaan.
Ik ga zo ff bij vriendlief kijken die zit voor de tv. Even eten en dan ben ik na het eten nog wel even terug om te kletsen8)
@ Zustertje: Het weer hier: bewolkt, geen zon en frisjes wel droog. @ MamavEsmee: Dankje voor het compliment. Fijn dat de weegschaal bij jou ook relatief lief was. Werkze! @ Kaatje: Fijn dat je van de bonbons genoten hebt. @ Butterfly: Dankje voor het compliment. Poets ze vanavond! Fijn als je straks de sleutels ingeleverd heb. 1 huis waar je in bezig moet ipv 2. Ik was bij onze laatste verhuizing ook blij dat de sleutel ingeleverd was. Ik heb trek. Vanmiddag geen tussendoortje gehad. Dus vanavond nog een appel. Nu eerst even eten (vroeger als normaal), vriendlief heeft honger. Liefs
@beschuitje op zondag eten we altijd tussen de middag warm vinden we lekkerder (waarom geen idee haha) En als ik avonddienst heb eet ik ook tussen de middag warm en mijn man 's avonds. Geniet van je avondeten wordt het iets gezonds of niet? Ik draag veel rokjes (als ik vrij ben) als ik werk (in de thuiszorg) heb ik altijd een broek aan en in de winter als het heel koud is ook. Maar vindt een rokje met legging/dikke panty altijd erg leuk staan. @Melanie is je vriend nog aan het afvallen of zit hij nu op een goed gewicht? Ik ga zo ook maar eens een paar boterhammen smeren heb ook trek. Hier is het nu ook bewolkt maar absoluut niet koud. Vanmiddag nog heerlijk 30min gefietst met mijn lieverd en vanavond gaan we nog een eind lopen.
Ik heb op de housewarming toch een ministroopwafel op,want moest wat eten. Avondeten is een bruine boterham met 1 gebakken eitje erop en een bakje sla met een nectarine geworden. Beetje vroeg gegeten al,dus even kijken hoe ik met mijn calorieën zit, anders neem ik vanavond nog wat. Edit; Zit nu op 1076 calorieën Patriesja, hij wordt in september 2. Hij heeft altijd zo heerlijk lang geslapen Butterfly, ja verhuizen neemt altijd een hoop ( vervelend ) werk met zich mee Hvj, wat gaat je man doen ? Voor zijn werk weg ofzo ? Beschuitje haha nee heb er de hele dag mijn handen aan vol gehad. Hou mezelf maar voor dat het fases zijn Ik heb nu 1 spijkerrokje gekocht,en draag daar van die capri leggings onder, lijken je knieen net even minder dik
@Kaatje, heerlijk stroopwafel hier gisteren ook op. Ja hij is weg voor zijn werk 2 weken. Hier ook vroeg gegeten, voordeel van alleen zijn anders was het wachten op mijn man en pas om 20u eten. @Hier, de pizza en hot chococakes zitten achter de kiezen en nu uitbuiken haha.
@ Zustertje: Mijn vriend is (op zijn manier) aan het opbouwen. Hij wil er het liefst nog een kilo af hebben. Misschien is die er al wel af. Hij weegt maar eens per week (op maandag) dus we zullen het zien morgen. Hij neemt nu wel vaker iets lekkers, maar doet dan op het werk zodat ik er geen "last" van heb...
Het was in het begin wennen en heel moeilijk toen ik nog geen kleine had maar vooral toen ik hoogzwanger was en hij weer voor 2 weken weg moest (bang om te bevallen zonder hem, mam was op vakantie toen) en ook toen ze geboren was moest hij toen ze 3 maanden was voor 3 weken weg en toen had ik het ff zwaar maar gelukkig was mam er om me te helpen. Nu is het alleen de 1e nacht ff de knop omdraaien dat ie er niet is en daarna vind ik het wel ff lekker, zo mis je elkaar en brengt dat je dichterbij elkaar vind ik.
Hvj, daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, dat je wel weer dicht naar elkaar komt als hij weg is geweest,maar als ik af en toe zo'n slopende dag als vandaag met Levi heb ben ik toch blij als ik hem daarna aan Ferry kan overlaten Net nog even een blok om gewandeld met man, kind en hond. en 2x kort stukje gefietst vandaag. geen topbeweging,maar iig iets
Ik begrijp je wel hoor, en dat is zekers fijn maar goed soms kan het niet anders. Alle beetjes helpen he, dus goed zo!
Hey Kaatje wat is een capri legging ? Nooit van gehoord. Dacht toch dat ik wel vrij hip was haha.. Zustertje het eten is nu op, het is iets HEEL ongezonds geworden, namelijk pannenkoeken !!!!!! De knop gaat nu om dus ben er klaar voor, kom maar op met die weegschaal.Weet nog niet of ik morgenochtend gelijk durf te wegen na die pannenkoeken en taartjes van vandaag. Misschien dinsdag maar doen. Hebben we met elkaar een vaste weegdag hier of doet ieder het voor zich ? Ik wil eigenlijk eens per week een weegdag houden, anders sta ik er echt elke dag op. Weet niet of ik het vol ga houden om maar eens per week te wegen, maar lijkt me wel beter. Hoe doen jullie dat ?
Ik weet wel elke dag. Ik had me ook voorgenomen om maar eens per week te wegen. Dit heb ik niet eens een week volgehouden. Ik vind het ook wel prima zo. Heb ik beter de controle... Ik heb wel eens per week een officiele weegdag. Vrijdag in mijn geval. Iedereen heeft hier een andere weegdag. Meid... heel veel succes vanaf morgen. Hoop dat je nog lekker hebt genoten van de pannekoeken...