Melanie, de pannenkoeken waren heerlijk ! Ik ga denk ik maandag als officiele weegdag houden en grote kans dat ik de rest van de week ook wel stiekem spiek.
Ja is meestal erg stil in het weekend. Mijn menu voor vandaag: O: schaaltje magere yoghurt met kellogs Beker optimel drank T: 2 koffie en 1 thee met ontbijtkoek L: flesje water en thee en italiaanse bol met ham & kaas. T: 3 thee en banaan A: schaaltje ijsbergsla met komkommer en tomaat, 1 opscheplepel geb.aard en filetlapje. T: Thee en glas optimel drank ( werd gammel) Kcal: 1038
Renieta jij hebt je netjes aan je dieet gehouden zeg super. Hoop dat jullie door de weeks niet al te veel kletsen want ik ben er meer in de weekeinden, nou ja de avonden kan ook wel hoor. Overdag red ik in ieder geval niet.
Beschuitje: Ja viel me wel mee vandaag. Hopelijk gaat het morgen net zo. Denk dat ik morgen iets van kip met rijst ga maken, en dan tussen de middag warm eten ipv s'avonds, want moet om 17 uur weer aan het werk.
Heb bijgelezen, morgen kom ik reageren.. Fijne dienst gewerkt, lekker veel kunnen doen vanavond! **** Net een klein puntje pizza ( at manlief) en wat chipjes gehad.. Jummie!
Hey meiden, Hier ben ik dan weer! Hier even een k*tdag gehad. Was blijven slapen bij een vriendin vannacht, vanmorgen pistoletje gegeten met ei, en 's avonds gegourmet. Ook niet verstandig dus. Wel heel veel water gedronken vandaag. Maar gister met ons dagje maastricht dus ook al frietjes met sate gehad. WEL ergggggg lekker! Morgen dus weer hard er tegenaan. Heb ook ontzettende buikpijn, hoop dat ik morgen naar de wc kan.... Maar goed, wel goed geslaagd in Maastricht! Super mooie broek gekocht van EDC (heb ik heeeeeeel lang niet ingekunnen). Mooie slippertjes, en een leuk shirtje voor het voetbal. @Mel: Wat een mooie BH's trouwens! Heb ik even gemist geloof ik, vooral die zwart/witte wauw!!
Hahaha, je bent niet de enige die wat gemist heeft. Ik heb jou shirtje ook niet gezien geloof ik. Ons mam die had ook een aantal dingen gekocht die ik gemist heb. C had ook 6 tassen had ze het over, terwijl ik me er maar 3 kan herinneren hahaha... Nog gewogen vanmorgen? Ik was 6 ons aangekomen. Viel niet tegen, na die bult sate!
@Mel: Nee vanmorgen niet gewogen, dus ben benieuwd morgen! Geloof niet dat ik het wil weten eigenlijk haha. Ik heb van jullie mam volgens mij ook de helft niet gezien dan! En van C ook niet trouwens hahaha
Goede morgen meiden, Vanmorgen gewogen en ben 1 kg aangekomen van mijn weekend. Had eigenlijk meer verwacht, maar baal er toch van. Vandaag dus maar rustig aan doen. Ik moet werken van 9 tot 1 (rotdienst, ben liever de hele dag aan het werk dan, maargoed). Heb morgen een verassing van een vriendin, en blijf daar vanavond al slapen, dus ik ben benieuwd! Ik kom vanmiddag nog even meekletsen! Fijne dag allemaal.
Hoi Kimmetje , volgens mij ken ik jou nog niet Ik ga vandaag van start met lijnen. Woog vanmorgen 109,6 schaam schaam... jaren terug woog ik 78 dat is echt mijn allerliefste wens haha maar voorlopig hoop ik snel onder de 100 te komen want daar schaam ik me echt voor. ( heb nogal een rottijd achter de rug alhoewel dat geen excuus is natuurlijk, emo eter hmm..) Veel mensen geven mij niet zovee,l maar ja dat komt omdat ik lang ben dan valt het niet zo op Ik heb vanmorgen een bruin beschuitje gegeten en neem lekker twee bruine boterhammen en aardbeitjes mee voor vandaag. Vanavond kom ik vertellen hoe het gegaan is. Gaat er vanmiddag nog oranje kijken ? Wij kijken met de kinderen op school, wel grappig al ben ik geen voetbalfan. Nou, voor de mensen die moeten werken, werk ze en voor de anderen klets ze hier en allemaal doe je best weer ! ( haha hoor mij ik ben nog vers en fris begonnen...nu kan ik nog wel)
Goedemorgen meiden. Wat een leuke kleren zijn er gekocht!! Hier vandaag een lieve wegschaal. Zo was ik vorige week 1.4 aangekomen, deze week 2.1 afgevallen Nu weer verder met een strenger weekje
Goedemorgen Me vanochtend toch laten verleiden door de weekschaal. Ben in 1 dag 4 ons afgevallen. Eind van de maand ga ik een midweek op vakantie maar ga daar wel proberen zo gezond mogelijk te eten. Mijn menu voor vandaag Maandag Ontbijt: 1volkoren boterham met halvarine met 1plak 30 + kaas, 1glas jus d'orange Tussendoor: 1appel Lunch: 3 crackers met halvarine, 1X filet américain, 1x kipfilet, 1 tomaat of komkommer,1 glas halfvolle melk Tussendoor: 1 Liga Evergreen Diner: 225 gram Spaghetti á la Bolognese (zie recept) 's Avonds:1 plakje ontbijtkoek Kimmetje, een sas weekend dus. vandaag gewoon weer met frisse moed verder. Beschuitje, succes met je eerste lijndag ! Hier geen voetbalfan, ga dus ook niet kijken Fruitje, netjes 2.1 eraf !
Goedemorgen meiden.... Gisteren avond niet meer komen kletsen rond 20.00 kwamen mijn broer en schoonzus wat drinken en ze gingen rond 23.45 weg was erg gezellig Ik heb net 2 wassen gevouwen en lig nu nog even terug in bed lekker te internetten. Ben erg benieuwd wat de weegschaal straks aangeeft denk wel goed omdat ik gisterenavond maar 700 gram zwaarder was dan gisterenmorgen. Straks lekker een wasje buiten hangen en nog wat strijk doen. Voor de rest huishouden wat bijwerken en misschien de tuin onkruid vrij maken als ik er zin in heb. @Beschuitje heel veel sterkte je eerste dag maar het gaat je lukken! Maar je moet wel wat meer als ontbijt nemen hoor 1 beschuit is erg weinig.... @Kimmetje balen van die kilo maar die heb je er zo weer af hoor. Werkse vandaag en kom je je nieuwe kleding ook nog showen @Kaatje mooi menu weer en toch wat afgevallen SUPER! @Fruitje 2,1kg kwijt is echt geweldig goed!
Hai dames, ik ben er weer! Even bijlezen vanaf bl. 453 === @MvE: Ik ben een schijterd, was zelfs bang om het aan mn eigen moeder te vertellen, maar dan meer vanwege de reactie en niet omdat ze het door lullen. Wel heb ik het eerst aan mn broer en zus verteld, omdat mams misschien direct met hun aan de telefoon zou hangen @Hvj: Knuff, ik leef met je mee meis... Hoop echt dat je snel van de hormonen af bent! Nog gefeli met je dochter! 1 jaar al weer... Tijd gaat snel he! >> Pizza en hot chococakes! YUM! Heb je er van genoten? @Beschuitje / Bramtim: welkom! en succes met afvallen @Butterfly: Nog gefeliciteerd met Esmee! Wat leuk dat ze zoveel kadootjes heeft gekregen!!! Bevalt het nieuwe huisje? @Melanie: Lekker wezen shoppen!!! Wow... @MamaRianne: Wat gaaf dat Jurre al kan lopen!! @Zustertje: Da's toch een goed teken, dat je rokje van je kont af zakt? Jammer van het leuke rokje inderdaad, maar misschien hebben ze in de winkel nog dezelfde in een maat kleiner? @Patriesja: wat vervelend dat Celeno is gevallen. Is de schaafplek al weer wat bijgetrokken? Hopelijk is het morgen weg! @Kimmetje: ook lekker aan het shoppen geweest Wil ik ook!!! Maar ik ga overal toch uit groeien, geen goed idee Jammer dat je een kilo aan bent gekomen, maar die is er vast snel weer van af @Voetbal: alles wat oranje is mijd ik! @Fruitje: Lekker afgevallen deze week!!!! Hehe, eindelijk bijgelezen === Zaterdag ochtend naar mn ouders gereden om het blijde nieuws te vertellen. We hadden mokken met "opa" en "oma" erop gekocht Mams reactie was "Nee he!" en "Het is toch niet waar???" en toen schrok ik want ze klonk echt niet blij... Maar toen begon ze te lachen, gelukkig!! En toen te huilen haha... Was best een shock! Paps bleef stil, dat is hij niet vaak hihi... Meteen boven ook moeten kijken naar MIJN wiegje en ledikantje enzo hahahahaha geweldig Schoonouders: Schoonzus was er met de kleine (7wk) , dus eerst die bewonderd, toen de mokken gegeven. "Ah dank je wat leuk! Ja, we zijn opa en oma he!" Toen de echo foto maar gegeven, waarop het even stil werd... Maar ook super leuk daar! Merk wel dat ik last krijg van mn hormoontjes, schiet een beetje snel vol We hebben aan beide kanten duidelijk gemaakt dat we het nog niet aan de rest van de familie willen vertellen tot na de volgende echo... We zijn bij mijn schoonouders blijven slapen omdat we de gister een familie feestje hadden. Heb echt 100x aan moeten horen "wanneer is het jullie tijd?" omdat schoonzus er dus met de kleine zat enzo... En een oom ging even roken, ik maak de opmerking dat ik al 5 maand gestopt ben, zegt ie "Ow, maar dan kan je buik nu ook gaan groeien, want daarom stoppen vrouwen met roken he!" Al met al een geslaagd weekend! En de oranjekoek met muisjes is ook erg goed bevallen! Kreeg van schoonzus het schattigste pakje ooit, haar kleine groeit zo snel dat hij het nooit heeft kunnen dragen. Zal zometeen even een fotootje maken
Zwaai.. kom tijd te kort.. Zo eerst Esmee naar de PSZ, daarna boodschappen en met de honden uit... Benedenverdieping poetsen en dan kom ik kletsen.. Als er nog tijd is! Vanmorgen zei de weegschaal 74,2.. Netjes dus na het weekend!