10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.
    Weer bijgelezen, viel na gisteren wel mee hoor hahaha.
    Gisteravond onze oude woning schoongemaakt met mijn moeder en weer een auto vol spullen meegenomen. Er liggen nu nog een aantal dingen die ik vanmiddag even ophaal en dan is het klaar.
    Morgen de nacontrole en sleutel inleveren.
    Moet zeggen dat ik blij ben als we dat onderdeel af kunnen sluiten.
    Had zoiets stoms...... er stonden 2 vuilniszakken boven, 1 kon weg en de andere niet. In de ene zat oa een fotoboek die ik bewaren wilde en 1 boek wat leeg was en weg kon. De container stond al bij de weg en ik was weer ons nieuwe huisje. WAs met manlief wat aan het drinken tot ik ging denken. Ik bedacht me: het fotoboek wat ik bewaren wilde....... zat in de zak die in de container lag :$. CHIPSSSS!! Kon ik weer helemaal terug om de zakken te wisselen. Wat een geluk dat ik erachter kwam.

@Moppie, wat een leuke reacties meid.

@Beschuitje, veel sux6 vandaag, en je kunt het meid. Je begin klinkt zeker niet slecht.

-------------------------------------------------------------

@Hier, wil heel graag voetbal kijken, maar moet zo eerst even naar het werk om met een client naar therapie te gaan, en of ik het ga redden is maar de vraag, en daar komt bij dat we nog geen zenders kunnen ontvangen. We hebben interactieve tv, maar dat werkt nog niet helemaal dus zitten te wachten tot KPN belt. Zal de wedstrijd als ik het haal denk ik bij mijn ouders zien met Esmee. Die heeft haar oranje romper al aan :p.

Ook hier vandaag weer een frisse gezonde start :).
    Ontbeten met 3 witte bolletjes met kalkoenfilet. Had liever bruin ;), maar de witte bolletjes moesten nog even op. En een glas jus.
    Ik denk dat ik deze week eens weer even mijn kcal ga tellen.
    Gewoon om te kijken hoe ik het uit mezelf doe ;).
    Ben wel benieuwd, sinds ik zwanger ben eigenlijk niet meer geteld.
    Gewicht blijft nog altijd heel stabiel.

Zal zo een lunchpakket maken om mee te nemen naar het werk :D.

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Goedemorgen dames hier ff een stiekeme update ;)

Ben nu 10,5 kilo kwijt in 8 weken :D ...

Toen ik laatst ( twee weken terug ong ) bij Sonja moest wegen en de hele TV crew was er weer toen was ik 8 kilo afgevallen, super prestatie van een zwanger persoon zei ze :D ..

Denk laat het jullie ff stiekem weten hoor hhihihihi ;)

3. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

Kaatje, 4 ons.. netjes hoor :)
    Als je de hele week zo doorgaat ;)

Zustertje, nu al was gevouwen? Dat is flink!! 8)
    Lekker nog even in je bedje liggen.

Moppie1981, wat super dat ze zo reageerden zeg! Je hebt nu dus je familie op de hoogte gebracht :)
    Wat een leuk pakje zeg, uberschattig!!

MvE, Druk druk dus. Mooi resultaat op de weegschaal. Hoe lang ben jij?

Voetbal, hier kijk ik niet. Ga denk ik boodschappen doen.. lekker rustig :p

4. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

Super Chantal!!!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zo de boodschappen zijn al in huis.
    Straks als Ferry thuis is gaan we ff naar de rijneke boulevard. Even snuffelen bij de Action en Xenos

Moppie, wat schattig een kleine woezel

Butterfly, gelukkig kwam je er nog op tijd achter.

Chantal, super zeg 10 kilo al !

Fruitje, ja idd. Ga over 2 weken een klein feestje vieren als ik onder de 80 zit ;)

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

99.7kg gaf mijn weegschaal net aan deze week 1.7kg afgevallen!!! :D

Nu eerst even ontbijten en dan ga ik de ramen zemen kom straks weer gezellig kletsen

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Super !

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@kimmetje, fijn dat je geslaagd bent met shoppen, jammer van die kilo, maar idd nu maar weer wat rustiger aandoen.

@beschuitje, hier wel een voetbalfan ;) wij gaan met zijn allen kijken vanmiddag!!

@fruitje, mooi hoor!

@kaatje, gaat wel lekker he met afvallen? netjes je menu!
    Veel plezier met winkelen!

@zustertje, lekker druk bezig in het huis, het is wel mooi weer om de tuin te doen :)
    Goed hoor! weer lekker afgevallen!

@moppie, nee de schaafplek is nog niet bijgetrokken, dus geloof dat hij morgen maar met zijn mooie neus op de foto moet :p
    Leuk he om het nieuws te vertellen, die reacties altijd hahaha
    Leuk pakje, zooo lief altijd!

@mve, lekker druk vandaag, fijn dat je gewicht zo stabiel blijft :)

@butterfly, wat een geluk dat je op tijd bedacht de zakken te wisselen, zonde als het weg was geweest.

@chantal, goed hoor!

@hier, alles goed, ben 0.4 afgevallen, dus val teminste weer wat af :D ach en het hoeft ook niet zo snel, want hoef nog maar 1,5 kilo ;)
    Zometeen voetbal kijken met zijn allen bij mijn moeder!
    Hup Holland Hup :D

9. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames!!

hier een hectische dag denk... Straks het hele huis vol met voetbalfans... Maar ik ga doorzetten.

Gisteren BBQ gehad... GRR... ga niet op de weegschaal staan. schrik ik echt denk. Straks even boodschappen in huis halen voor de komende dagen.

@zustertje, Complimenten hoor, 1.7 kilo!!:D
    @moppie, echt helemaal top dat kleine pakje. (wou dat het bij ons zo ver was...:(
    de rest ga ik vanmiddag wel even bijlezen. Moet nu echt even wat eten.. hoop dat ik dan wat fitter word dan nu...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    helaas winkelen gaat niet door. gaan pas om 13.00 open

Patriesja, ja gaat er goed :)
    Veel plezier met voetbal

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden

@Patriesja: Voetbal kijkse ;) en inderdaad afvallen hoeft ook niet snel te gaan.

@Kaatje: Toch stiekem op de weegschaal:p Jammer he dat de winkels op maandagochtend dicht zijn... althans vind ik :p

@Butterfly: oefff gelukkig nog op tijd de vuilniszak omgewisseld. Wel fijn dat je na morgen weer een hoofdstuk kunt afsluiten.

@Chantal: Whoei super hoor:D

@Kimmetje: Ahh die 1 kilo komt er wel weer vanaf, je hebt tenslotte ook een geweldig weekend gehad toch, lekker van genieten.:D

@controle: Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor controle, heb me eisprong gehad, beide eitjes zijn weg, baarmoederslijmvlies was erg dik.
    Vanmorgen gemeenschap gehad, zaterdagavond en gisteravond ook.. maar toen kwam het niet tot het uiterste zeg maar.. is er dan wel een kans van slagen?
    Weekend van 26-27 juni moet ik weer ongesteld worden en mocht ik ongesteld worden, waar ik vanuit ga, dan mag ik weer een dosering hormonen lager nemen. Mocht ik wel zwanger zijn, dan moet ik een afspraak maken voor 7-8 weken echo.

12. zustertje

@Chantal super joh! Voel je je verder goed?

@Kaatje jammer he dat de winkels dicht zijn hier is alleen de supermarkt open op maandag morgen volgens mij.

@Renieta er is zeker een kans dat je zwanger bent! Ik hoop het zo voor jullie! Ik moet 1 deze dagen ongesteld worden of niet natuurlijk maar ik ga er nooit vanuit zie wel wat er komt.

@Annemie drukke dag voor jou veel plezier! BBQ is verleden tijd nu gewoon weer verder gaan hoor als je er maar genoten hebt is het goed.

@Fruitje ja het zal vanmiddag zeker rustig zijn in de supermarkt wel erg makkelijk shoppen zo.

@Patriesja super joh weer wat kwijt en het hoeft zeker niet snel te gaan plezierig met voetbal kijken.

@Hier al weer druk geweest en ondertussen gezellig gekletst met mijn beste vriendin aan de telefoon aanstaande maandag zit haar verlof erop en begint het werken weer ze gaat maar 16uur in de week werken is dus goed te doen.
    Donderdag morgen ga ik Rosahlynn ophalen en dan blijft ze tot een uurtje of 12.30 bij mij en dan breng ik ze weer terug vond wel erg lief dat ze zei dat ze meer vertrouwen in mij heeft met oppassen dan der schoonzus(die heeft 3 kindjes) maar die wil heel de tijd roos vasthouden ook als ze net lekker ligt te slapen.

Wilde net caloriechecker in gaan vullen maar er is onderhoud :x

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Ik zou graag op mijn heupen nog wel 2 kg er af willen maar het gaat er juist op andere plekken af.:( Ik ben nu goed in proportie..Gisteren toch een stroopwafeltje gepakt.. Lekker toch! :) En vanmorgen al weer 400 gram er af! Super zeg! Best een lekker dagje vandaag.. Sinasappelsap is vrij calorierijk en bevat veel suikers.. Ik zou thee nemen bij het ontbijt en een extra cracker met beleg..;) Jammer dat de winkels pas 13.00 open zijn, scheelt wel behoorlijk wat centjes.. :D

Renieta.. Wat vervelend voor de client dat hij/zij in de war was. Ik zou dan ook blijven hoor.. Mooi menu gisteren meid.Vandaag weer sporten? IK denk dat jullie het klussen optimaal hebben benut meid! Ik duim mee voor een mooie 2e streep over 3 weken.. :D

Patriesja..Ja, een val etc kunnen ze zich vaak goed herinneren incl pruillip. Wat goed dat je toch wat bent afgevallen.. Veel plezier voor vanmiddag!:)

Butterfly.. Nog een paar daagjes doorzetten en dan alleen nog het klus/ uitpak werk in jullie nieuwe huis!;) Balen dat je nog geen tv hebt.. Duurt altijd te lang he? ;)Wat een geluk met het fotoalbum * pfieww* En weer je menuutjes droppen? Altijd leuk! haha..:)

HVJ.. Wat voor werk doet je man ? Als ik zo nieuwschierig mag zijn. :) Jouw avondeten klonk jummie!:D * kwijl* Vind het knap dat je het allemaal alleen red met je kleine meid! Die van mij is af en toe om te wurgen :xhaha.. Leuke verjaardag gehad van de kleine meid?

Beschuitje.. Vandaag D- Day!.. Je begint goed.. Neem je geen tussendoortjes mee? Oh, verkeerd gelezen. ;)

Zustertje. Gisteren flink wat bewogen en de weegschaal was lief zeg! 1,7kg is super! Jij bent ook altijd lekker bezig in het huishouden he? IK kan niet wachten tot de keuken er in zit. Ga ik alles grondig uitsoppen, heeft nu niet zo heel veel zin!;)

Kimmetje.. De weekenden zijn erg lastig voor je he? Snap ik best, je woont natuurlijk nog thuis, gaat uit.. Als je gesetteld bent is dat toch anders. En goed geslaagd met shoppen zo te lezen.:). Wat leuk dat een vriendin een verrassing voor je heeft! Zomaar? Of ben je bijna jarig? Succes met het balans dagje, balen dat je voor een halve dag na het werk moet.;)

Melanie.. 600 gram aangekomen na zaterdag valt toch reuze mee, hoe lief was de weegschaal vanmorgen?

Fruitje.. Super dat je deze week zo goed bent afgevallen, nu doorzetten! IK ben 1.75 m.. en weeg 74 kilo..;) Er zou nog wel een kilo of 4 afmogen maar ik ben mooi in proportie & ik heb een gezond gewicht...En voel me hier goed bij. haha.. Dat is een goeie..:D Boodschappen doen tijdens de voetbal..:)

Moppie.. Vandaar dat je het eerst je broer/zus etc hebt verteld..;) Leuke reacties gekregen dus.. Nu is het echt echt he? Geniet er van meid!:)

Chantal.. Leuk dat je even komt updaten zeg! En wat een onwijs mooi resultaat.. Gaat het je goed af? Inmiddels al een echo gehad?

Annemie.. een gezellig boel bij jullie vanmiddag.. Vrienden? Oef.. een lastige dag gehad gisteren. Som heb je die he? Maar gewoon weer oppakken meid. Je kunt het!:)

Zo, ben weer helemaal bijgelezen en gereageerd.. Stelletje kletskousen!:$

Vanmorgen dus al druk geweest, kasten zijn weer gevuld en beneden is alles schoon, straks nog even een wasje ophangen en dan Esmee al weer ophalen. Tijd vliegt!!

Mijn menu voor vandaag:

O: 2 knackebrodjes met jam en 1/2 liter water.
    T: koffie, schaaltje optimel kwark en 1 kiwi.
    L: 175 gram aardappels, 175 gram rodekool met appeltjes en een stukje worst.
    T: meloen.
    A: 2 kadetjes, 4 knakworstjes.
    T: wat chipjes en evt fruit..

Vandaag al 20 minuten gewandeld, straks even een stuk fietsen en vanavond een uurtje zwemmen.

Zit dan op:( Onder de 1600 zowiezo. Caloriechecker is gesloten voor onderhoud.;)

@ Voetbal.. Erwin heeft gesnipperd om voetbal te kunnen kijken.. Haat voetbal!:x

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Zustertje & MvE: Ja maar me vriend is zaterdag en zondagavond niet klaargekomen zeg maar, dus dan is er toch geen kans op een zwangerschap in mijn ogen.... Pfff weet niet wat ik moet denken eigenlijk.

15. zustertje

Oke ja je weet het nooit er kan ook een zaadcel in voorvocht zitten... Balen he dat wachten :x

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja baal er echt van, voel me beetje teleurgesteld vreemd genoeg :S Merk gewoon dat me geduld weer op begint te raken...
    Wil nu zelf ook eindelijk eens geluk hebben.. heb wel gelezen op aantal forums ( via google gevonden) dat er meiden zwanger waren door voor het zingen de kerk uit te gaan.. dus ja...
    zit niks anders op als afwachten..

17. zustertje

Het is ook erg moeilijk maar het vervelende is gewoon dat je zolang moet wachten voor je weet of het raak is...
    Heel veel sterkt de komende 2 weken!

18. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

1,2 kilo kwijt ondanks een feestje waar ik 2 grote borden chinees,wat toastjes en een beetje boel wijn op heb.Vind het toch wel knap van mezelf :)

19. zustertje

@Mamavesmee jij komt ook wel aan je beweging vandaag! Ik ga vanaf deze week weer elke week op donderdagavond volleyballen van 19.45 tot 21.45 erg veel zin in mijn zwager organiseert dat en vroeg of ik er ook op wil en vind het een super leuk sport en nog lekker veel bewegen ook :D
    Voetbal vind ik ook niks aan en mijn man ook niet maar als Nederland moet voetballen vind ik het wel leuk en volg ik het tussen de bedrijven door.

@Suzanne super joh! diëten hoeft geen afzien te zijn je mag ook gerust genieten met mate.

Ga zo lekker eten heb 3 boterhammen dun besmeerd met verse geitenkaas (150 calo per 100 gram valt dus mee) en ga zo lekker tomaten bakken en die doe ik erop.
    Vind jammer dat caloriechecker het nog niet doet maar ja

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Net naar de bank en het postkantoor gewandeld.later nog een rondje gefietst door het dorp.

Renieta, als je man niet is klaar gekomen denk ik dat de kans erg klein is dat daar sterke levende zaadcellen in gezeten hebben,maar goed je hebt het daarvoor ook nog gedaan dus mijn duimen draaien voor je.

mamavEsmee, ik had geen sinaasappelsap in huis,dus heb het vanochtend ook niet op, maar een glas chrystal clear
    Lekker gewandeld dus.

Share This Page