Maar vanmorgen wel? Dan is er toch een kans hoor.. Misschien gisteren je ei gesprongen.. En zo niet doe je er ook niets aan. Was de druk te groot voor je vriend?
Suzanne.. Wat fijn dat de weegschaal weer lief was.. En je hebt i.d. lekker gegeten zeg! Zie in je onderschrift dat je medicatie gaat gebruiken? Zustertje.. I.d. doet caloriechecker het nog niet.. Erg iritant! Genoten van je boterhammen? Wat leuk dat je gaat volleyballen. Heb het een tijd erg fanatiek gedaan. Helaas een knieblessure gekregen en het duiken nooit meer goed kunnen doen. kaatje.. Ok, geen J'us dus.. Was even een tip. Ook al lekker aan het bewegen geweest. **** Hier het warm eten op, de keuken schoon.. Vanmiddag na de voetbal gaat Erwin de bovenkastjes er af halen, dan over 2 weken de stucadoor er in.. Schiet het mooi op! Wat een heerlijk weertje weer vandaag! Morgenavond gaan we naar Guido Weijers in het Theater in Enschede.. Erg veel zin in. Esmee blijft dan logeren bij mijn ouders..
Hoi dames, @All, zwaai. @Moppie, leuke reactie's en een pakje gekregen zie ik mooi! En heb zekers genoten van mijn avondeten gisteren. @MvE, tuurlijk mag je dat vragen. Het eten was ook heerlijk (niet volgens het boekje maar heb iig wel genoten) en vandaag met volle moed er tegenaan. Soms is de mijne ook om achter het behang te plakken, maar ja het is niks anders. @Hier, vanochtend wezen sporten, boodschappen doen, geluncht en zometeen ff langs de bank en daarna door naar het cb voor de prikjes. Vandaag: O: kom mm met 40gr kellogs, peer T: banaan, 1l water L: 3x bb met kipfilet, kop groene thee T: 225gr magere yoghurt, appel A: 150gr kipfilet, 200gr bloemkool, 250 aardappelen, salade T: 200gr magere kwark, appel, 1l water B: 45min bbb, 45min xco,15min bmw, 30min gelopen Zo ben er nu weg van, laters dames!
MamavEsmee, thanx voor de tip. Wat ik dan wel weer raar vind. Als er in Jus, eierkoek ect veel calorieën zitten,waarom gebruikt Sonja het dan in haar menu Eten jullie tussen de middag altijd warm ? Leuk ! Guido Weijers. Hou niet zo van cabaret,maar met oud en nieuw heb ik echt in een deuk gelegen om hen.
@MvE: Ja denk dat de druk te groot was inderdaad, echt het moeten van werd hem teveel. Gelukkig vanmorgen wel gelukt en tja.. die andere 2x is er ook wel vocht geweest.. dus laten we hopen. Al ga ik ervanuit straks met ronde 16 te moeten beginnen. Mijn menu tot nu toe: O: yoghurt met kellogs glas optimel drank. T: 2 koffie en glas water en plak indische cake. L: Zilvervliesrijst met kip in zoetzuursaus. T: Denk thee met meloen. A: nog geen idee..
hoi meiden Ben ik ook weer eens even. Niet zoveel soeps te vertellen. het gaat iniedergeval niet zo lekker met me. Ik snaai enorm en dat heb ik dus in gewicht ook echt moeten bekopen. Woog vanmorgen 78.8!!!!!!!!!!!! heb er echt even flink van moeten balen en ik wil het er ook heel hard weer af hebben, en elke dag neem ik mezelf voor dat ik ga lijnen maar steeds komt er wel weer wat tussen, dan weer verjaardag dan weer visite pff word zo moe van mezelf. Waar het begin dit jaar zo makkelijk ging om in 6 weken 8 kilo af te vallen weet ik nou niet waar ik het zoeken moet. Heb vandaag nog niks verkeerds aangeraakt en hoop dat het ook zo blijft. Eerst die 3,8 er maar weer af en dan de rest hopelijk nog. Heb gelukkig 2 sonja boeken achter de hand moet alleen mezelf er echt even toezetten. hoop dat ik eerst met 1100 calorieeen op een dag wat kwijt raak en dan nog maar even sonja bakkeren. Zit nu voor voetbal haha, eens kijken wat nederland er van bakt! meiden fijne dag nog!!
HVJ.. Wat doet hij dan? Je hebt een drukke dag vandaag zeg.. Renieta.. Duimen draaien hier hoor! Prima menu meid! Kaatje.. We eten nooit warm tussen de middag.. maar vanavond kan ik waarschijnlijk niet koken omdat Erwin met de keuken bezig gaat. Vandaag vanmiddag warm ( erwin is vrij ivm voetbal) en vanavond broodjes met knakworst. Vind het ook raar dat Sonja dus wel calorierijke producten gebruikt.. Een eierkoek ( groot) is al gauw 200 callorieen.. Kun je 4 stukken fruit voor eten. Ontbijt koek etc idem.. Ik neem dan liever een knackebrod met rookvlees/smeerkaas oid. Maar ik geef ook niet zo veel om koek.. Ben meer van de chocolade!
sorry voor me domheid maar kan je serieus zwanger raken van voorvocht? ik heb van de week in een dwale bui sex gehad met me mannetje en hij is een paar keer in me geweest maar niet klaargekomen ofzo. Dacht dat dat niet zo erg was haha....
Jongmoedertje.. Balen van je dip.. Ja, van voorvocht kun je i.d. zwanger worden, mocht je een 4e nog niet willen dan uitkijken.. Hvj.. Thanx voor je pb. *** Net even een fietscomputer besteld voor Erwin ( vaderdag).. Esmee is aan het spoken in bed, denk dat ik haar er maar uithaal en lekker ga lopen met de honden.. Straks ook nog even naar het dorp voor luiers.. Zijn ook bijna op. *** Wordt kriebelig omdat caloriechecker het niet doet ***
ja ik baal ook zwaar van me dip. Zat eindelijk eens onder de 75 nu zit ik er weer dik boven!! Ben wel blij dat ik de weegschaal nu weer heb gepakt anders was het vast nog meer geworden. Maar goed nu moet het er weer af. Lijk wel zo jojo bah!!! Ben me hele leven al aan het strijden met eten wou dat ik er eens vanaf kwam!!!!! Haha ik dacht dat het alleen kon als de man klaar kwam dat er geen zaadcellen in voorvocht zat. Maar dus wel. Na ja is het zo dan is het zo, en anders de volgende keer nog even wat beter uitkijken. Ik wil toch eerst een andere auto hebben anders komen we nergens meer, en ík wil zowiezo die 3.8 eraf hebben en het liefst 8.8 kilo.....
Jongmoedertje, een behoorlijke dip dus hoop dat je snel de motivatie weer hebt om te lijnen Er kunnen idd wel levende zaadjes in voorvocht zitten. Maar dan zou dat wel precies op je eisprong moeten zijn. Kans is vrij klein vergeleken met een echte zaadlozing,maar de kans zit er natuurlijk altijd in als je onveilig vrijd. Mamavesmee. ow op die manier. Dan kan je nu idd maar vast je warme maaltijd binnen hebben. Eierkoek is idd iets van over de 80 calorieën. Snijkoek geloof ik 59 uit mijn hoofd. Calorie checker ligt er nog uit.
@kaatje een normalen eierkoek weegt 50 gram is 150 calorieen Een dun plakje ontbijtkoek is ook zo 70 calorieen...
@Beschuitje: Welkom, en veel succes met afvallen! @MamavEsmee: De weekenden zijn inderdaad drama hier. Zolang ik niet wegga is er geen probleem, maar meestal ga ik naar vriendinnen en dan gaat het fout. Ik had de schade eigenlijk erger verwacht dus het valt me nog mee Enneh, de verassing krijg ik omdat ik altijd voor haar klaar sta, dus dat is super lief! Ben benieuwd wat we precies gaan doen! En lekker sportief bezig ben jij zeg, hartstikke goed!! Hey meiden, Hier alles oke. Gaat lekker vandaag, heb mijn 2 liter water al binnen. Kan alleen nog steeds niet naar de wc en daar baal ik van, voel me opgeblazen. Lekker gewerkt, al was het maar kort. Daarna nog even gewinkeld in Valkenswaard, nog een leuk hemdje/tuniekje gescoord. Zal eens foto's proberen te zoeken van mijn aankopen van Maastricht en vandaag. Heb op het werk ook nog een bult kleren liggen, erg! Fijne avond alvast!