Kaatje.. Je kunt best een plak ontbijt koek nemen maar voor die 77 calorieen kun je ook genoeg andere dingen eten. Kimmetje.. Koopziek noemen ze dat! Leuke hoor! **** Zo.. lekker veel gefietst vanmiddag, nog gras gemaaid.. Luiers, rauwkost van de groente boer ( lekkerrrrrr) gehaald.. Net de keuken alweer schoongemaakt.. De bovenkastjes zijn er af! Wat een zooi.. Pfff Ik denk dat we pas laat eten.. Heb ook nog niet echt trek.. Om half 3 een schaaltje meloen en om 16.00 een chocostick gehad, 110 callorieen.. Lekker zeg! Caloriechecker doet het nog steeds niet.. Hopenlijk zit ik nog goed..
Ja op die manier, maar hoe meer ik eet, hoe meer trek ik krijg. En nu red ik het met een ontbijtkoek als tussendoortje prima.
Hey meiden. Zo, wat een dag heb ik gehad zeg.... pffff! Heb een nieuwe client en daar blijkt nogal een en ander achter weg te komen waar we veel werk van hebben. Altijd fijn als je even wat minder werkt dan anders . Is dus wel een langere dag geworden dan ik had gedacht. Daarna snel naar mijn ouders gegaan met Esmee om voetbal te kijken. Nu net thuis, ben aan het koken. Ben doodop zeg, vanavond denk ik maar lekker rustig aan en weer lekker in bad , heerlijk!! Eerst nog wat spullen uitpakken. @Chantal, zwanger en dan zoveel afvallen . Dat kan toch nooit goed zijn? Ben wel benieuwd wat je dan eet op een dag, want veel zal het niet zijn??? Ik zou me absoluut niet prettig voelen als ik zoveel af zou vallen nu, wel mooi natuurlijk, maar je moet goed eten meid. Ik ga mijn menuutjes weer droppen . Nog geen kcal kunnen tellen vandaag, want die is nog altijd in ondehoud , jammer!!! O: 3 kleine witte bolletjes met kalkoenfilet, glas jus. T: niets, heb vroeg gelunched om 11.30 uur. L: 11.30 dus de lunch, 3 boterhammen waarvan 2 met boterhamworst en 1 met kalkoenfilet. T: kopje koffie met melk en een zoetje, een appel, klein spritskoekje. A: Oosterse Wraps ( kipfilet met oosterse groentemix, in een wrap met saus ). T: Weet ik nog niet!
Vind het ook erg jammer dat caloriechecker er nog uit ligt. Mijn menu tot vandaag O: 1 br. boterham met kaas T: halve appel en halve ontbijtkoek ( gedeeld met Levi ) L: 3 crackers met kipfilet, filet american en komkommer T: 1 liga evergreen. En dan straks als avondeten Spaghetti.
Goedemiddag meiden... Wat een weertje he ik heb heerlijk in de zon gelegen (half liggen slapen heerlijk) en daarna nog een minuut of 40 gefietst. Na het eten ga ik nog even een half uurtje fietsen en daarna gaan we naar de oma van mijn man daar zijn de oom en tante van mijn man zijn vrijdag vanuit Canada (daar wonen ze) naar Nederland gekomen gaan we even kletsen daarna nog even naar mijn vriendin om boeken op te halen (zij en haar man hebben echt MEGA veel boeken) dus ga ik er een paar uitzoeken om lekker te kunnen lezen @Kimmetje super leuke broek en die slippers helemaal mijn smaak. @mamavesmee lekker dat je keuken al weer wat verder klaar is. @Butterfly wat een drukte allemaal zijn de meeste dozen wel al uitgepakt of niet?
Zo thuis en uitgeteld, het eten staat op het vuur (heb me toch een honger). Straks met mijn kleine eten en dan mag ze op bed, ook zij is moe en hoop toch dat ze geen last van de prikjes gaat krijgen vanavond. Had ff een moeilijk moment in de winkel, kwam langs al het lekkers en had er zo een zin in maar toch niet gekocht. Tot nu toe heb ik me netjes aan mijn menu gehouden, nu vanavond nog doorkomen.
Oww dames ik heb gezondigd... 07:00 vanilleyoghurt met cruesli 09:00 2 bh met roomkaas en komkommer 11:00 flinke portie spaghetti (vroege lunch, had zo'n trek!) halve middag liggen slapen, tussendoor wel nog 2 waterijsjes (raket en bosvruchten) gehad 18:00 turks brood met roomkaas, tzatziki en schepje aardappelsalade, beetje komkommer drinken: 1,5 liter spa rood, ranja Heb daarnet even crackertjes gehaald voor in de auto, maar toen zag ik Wasa sandwich liggen, dus ook 2 pakjes mee... En de grootste Milka repen waren in de aanbieding, dus ook 2 mee genomen... oeh en de eerste is al aangebroken!! Geef me een trap onder mn kont!!!!!!!!!
Hahaha Moppie, ik ook!!! Maar wil nog even 5 maanden wachten en dan even zien wat ik weeg . En dan... ga ik los hahahaha!! Shoppen, dat doe ik de laatste tijd alleen voor Esmee . Ik heb nog voldoende zwangerschapskleding, en daar red ik de komende 5 maanden wel mee. Ga hier even de keuken opruimen, vaatwasser aanzetten, stofzuigen. Esmee heeft een zandbak gekregen en echt waar..... de vloer zit steeds onder het zand. En de kinderstoel onder de boerenkool stampot ( ze heeft zelf gegeten ). Best lekker die potjes olvarit stampot . Hoeveel kcal zal er in zitten hahaha . Heb paar hapjes meegesmikkeld.
Lijkt mij eigenlijk helemaal niks, die potjes Denk dat ik die alleen voor nood en op reis zou gebruiken, en voor de rest lekker met de pot mee Hoewel de fruitprakjes wel lekker zijn hoor ik overal
Butterfly.. prima menuutje meid! Moppie..Die repen met bischuit er in zijn lekker! En als je kindje niet met de pot mee wilt eten moet je wel.. Esmee krijgt heel af en toe nog een potje.. Kind is onmogelijk met warm eten!:x Kaatje.. Als jij de tussendoortjes prima vind is het toch goed.. Zustertje.. Jij ook lekker veel bewogen vandaag! Van wat voor boeken houd je? Ik heb net dit boek uit: bol.com | Valse salie, Roos Boum | Nederlandse boeken HVJ.. Knap dat je het lekkers hebt kunnen laten liggen. Vind het moeilijk om niet te snoepen als Erwin er niet is. Overdag heb ik dan wel afleiding maar s'avonds.. *** Hier heerlijk gegeten..kadetjes met knakworst en mosterd.. Daarbij een bakje rauwkost.. Ik zou vanavond zwemmen, heb ik maar afgebeld. Heb al zo veel van de week. Zou dan alleen donderdag maar vrij zijn. De rest moet ik werken, Woensdag - Zondag.. En er staat nog een leuke mand strijk te wachten. Die ga ik vanavond eerst weg strijken..
@Moppie, die zag ik vandaag ook bij Appie liggen die repen en ze riepen me maar negeerde ze meteen! Succes ermee. @MvE, het is ook niet makkelijk maar ga super mijn best doen! Zo hier ook ff opruimen om straks op de bank te hangen, de kleine ligt op bed en voelt een beetje warm aan.
Ik heb die met toffee en hele noten... heb al 2/3 van die reep op, bah en het zijn dus grote 300gr. repen! ben al wel een beetje misselijk
net nog even gefietst na het eten vind ik altijd wel prettig inplaats van een hele avond bankhangen of zo. Vandaag in totaal 1 uur en 4 minuten gefiets in totaal 20km (wat een wind staat er zeg) Ik zag die repen ook liggen bij de appie ben maar snel doorgelopen haha.. Tot straks meiden ga nu eerst kijken op cchecker vrees alleen het ergste dat hij het nog niet doet.
Hoi meiden, mijn eerste lijn dagje zit erop. Zal eens even melden wat ik heb gegeten. O: een beschuit met vruchtenhagel T: paar aardbeitjes en een plakje ontbijtkoek L: twee bruine boterhammen met kipfilet tuinkruiden T: Mini eierkoekje A: Groot bord sla ( ijsberg, komkommer, tomaat, paar klipfiletreepjes) en een kipburgertje van AH Geen aardappels had geen trek in, ik hou niet zo van 'gewone' wel gebakken haha... Vanavond neem ik niets meer, kan ik wel hebben. 's avonds gaat het me wel goed af na het werk, weekeinden zijn vader een probleem. Geen idee of ik zo een beetje aan de kalorietjes kom, maar ik zag het bij jullie ook al staan. De checker is under construction Jammer. Nou ik vind dat ik mijn eerste dag goed ben doorgekomen. * schouderklop*
Hey meiden, @ Beschuitje: Je moet je niet schamen voor je gewicht meid. Je gaat er nu toch iets aan doen?! Dat mensen niet aan je zien dat je zo zwaar ben omdat je lang bent is wel fijn. Heb ik ook! Fijn dat je de eerste dag goed bent doorgekomen meid. Het begin is gemaakt! @ Fruitje: Super dat je zo goed afgevallen bent meid! @ Zustertje: jij ook 2x per dag aan het wegen. Doe ik ook altijd. Ik was gisterenavond maar 1 ons zwaarder als gisterenochtend. Heb je alvast voorpret hahaha! @ Moppie: Super dag je ouders en schoonouders zo leuk reageerden. Leuk! En wat een ontzettend schattig pakje! Die repen van milka zijn zooo lekker! @ Butterfly: Zwangerschapsdementie? Fijn dat je er op tijd achter kwam dat de verkeerde vuilniszak in de container lag. @ Chantal: Leuk dat je even komt updaten. En super zeg. De eerste 10 kg zijn eraf! @ Zustertje: Super zeg. 1,7 kg in een week! En OFFICIEEL onder de 100! Gefeliciteerd! @ Patriesja: Super dat je weer 4 ons kwijt bent. Alle beetje helpen he @ Renieta: Spannend meid. Hoop voor je dat het raak is! @ MamavEsmee: 6 ons viel inderdaad reuze mee! En mijn balansdag heeft zijn wel gedaan. 1 kg eraf! @ Suzanne: Superresultaat! Ik ben ook weer terug. Wat was het heerlijk rustig op het werk door het voetbal. Vanmorgen op de weegschaal. Mijn balansdag heeft zijn werk goed gedaan. Ik was een kilo lichter dan gisteren (en dus 4 ons lichter dan Vrijdag ) Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram muesli 1 beker optimel drink T: 1 kiwi 1 appel L: 1 bruine pistolet met; Filet americain met uitjes 1 cup a soup tomaat T: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker A: 150 gram gekruide aardappelpartjes uit de oven 1 tartaartje 1 schaaltje sla met een beetje dressing, ananas en komkommer Totaal van 1170 kcal (ongeveer) Liefs