Zustertje.. Ja, kan nog wel een broodje nemen maar doe het niet! Straks ook verjaardag. Neem denk ik nog een beker yoghurt met wat aardbeien.. ook erg mager! Mamarianne.. Leuk om eens een foto te zien! Emma.. toch spannend of niet? **** Ga toch nog een schaaltje yoghurt pakken..
Rianne.. ja ik bedoel jou! Ja, heb wel eens op je hyves gekeken.. Maar mag het toch nog wel eens zeggen! Het is een sinasappeltje geworden.. ook lekkerrrr..
@Mama Rianne Leuke foto's!!! Pfff ik heb net ''even'''gefietst 40 min flink door moeten trappen door de polder waaide wel erg hard haha. En 5 mooie boeken gevonden in de bieb. @Mamavesmee goed idee yoghurt met aardbeien ik had nog geen idee voor mijn tussendoortje.
Uhm... lunch is wat aangepast. tijdens de speurtocht in de diepvries, op zoek naar kipfilet, vond ik bapao broodjes. YUM! en aangezien die ong. net zoveel kcal hebben als 2 boterhammen met beleg... keuze was snel gemaakt dus Daarna alvast gaan koken voor vanavond. rijst in de rijstkoker (wat een uitvinding!) en kipfilet in de pan ondertussen salade gemaakt van witlof, komkommer en sinaasappel. Toen ik het eten over 2 bakjes had verdeeld bleef er SATESAUS in de pan zitten. Dat plus een boterham was toch wel aantrekkelijk Maar goed, zo erg is het nog niet! O: kom met yoghurt, beetje vanillevla & appel L: bapao broodje + bh satesaus A: rijst, kip, satehsaus, veeeeeeel salade T: 2 thee A: zuivel! (miste nog in mn menu bedacht ik me net)
Nog even snel: Ik moet idd maar iedere dag even komen buurten hier. Werkt vast beter. MamavEsmee: Ik sta idd even stil. Denk dat t te maken heeft met naderende ongi, tenzij ik dat niet wordt dan ligt t aan iets anders...haha. O ja en Moppie1981: Volgens mij heb ik je net een pb gestuurd over lihl bonnen toch? Je komt me ineens bekend voor!
Mama Rianne: mooie foto's Leuke kinderen! Zustertje: Goed zeg 40 minuten gefietst Hier: lekker gewii't en 180 kcl verbrand woehooeee Alles beter dan niks
@Mama Rianne: Echter super chique! Zoiets zou ik ook wel willen. Vaak vind ik een tattoo zo hard en dan al snel ordinair, maar deze is heel luchtig en chique. Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Moppie1981: Oeps ja, nu zie ik het. Jij woont in Friesland en die andere Mop woont in t zuiden van t land. Ik vond t al zo toevallig. MamavEsmee ken ik van een 'jurkjesmaak'draadje, en dat klopt wel! Nu kom ik echt pas morgen weer terug.8)
Hoi dames, Ben ik weer, net binnen. Heerlijk frisse neus gehaald, boodschappen gedaan met mijn kleine. Het gaat weer ietjes beter, maar zit nog steeds met die telefoontje in mijn maag bah. Zometeen koken, heb nog groentensoep, ga er moussaka bij maken en een garnalensalade hmm jummie. Mijn broer komt een paar dagen gezellig logeren bij me, hardstikke leuk en heb er zin in! Het zonnetje schijnt hier heerlijk door de woonkamer, net de balkondeur open gedaan. Was opgehangen, wat de zon allemaal kan doen met een mens zeg! Tot zo dames, sorry voor de ego tussendoor!
Hoi meiden.... Ik heb een poosje liggen lezen op de bank echt heerlijk. Net nog even gezellig met mijn schoonzusje gebeld. Ik ga zo mijn boterhammen smeren voor vanavond lekker meergranen boterhammen met rauwe ham. ik zit met avondeten op 1187calorieen netjes dus Morgenochtend samen met mijn man naar de HA ben benieuwd wat hij allemaal te zeggen heeft. Liefs en tot morgen!
Hee meis, wat voor naar telefoontje heb je gehad dan? Gezellig dat je broer bij je komt logeren! Hier schijnt de zon ook volop, maar helaas zit ik binnen met de laptop op schoot. Lig achter met mn freelance werk, en moet vanaaf nog weg om les te gaan geven. Wou dat ik heerlijk buiten kon zitten!!! Maar dan heb ik een verlengsnoer nodig want mn laptop kan niet zonder stroom... (accu kaduuk)