10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Ik heb een mbi van 24,2.. Op voedingswaarde tabel staat dat mijn ideale gewicht 66 kg is.. :)

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    op www.valtaf.nl staat dat mijn ideale gewicht 68 kg is! Dat vind ik toch echt te weinig hoor!

Trouwens BMI zegt ook niet alles. Het gaat erom dat je lekker in je vel zit, en dat je zelf tevreden bent. Ik wil nu eindelijk wel eens een gezond gewicht. Ik geloof niet dat ik dat al ooit gehad heb... Als mijn BMI onder de 25 zit (=90 kilo) gaat het dak eraf hier hahaha

3. MamavEsmee

66 kg voor mijn lijf is ook echt te weinig hoor.. Zou nog wel graag 4 kg af willen vallen maar Erwin is bang dat ik doorsla.. En voel me nu ook goed in mijn vel..Kleding staat weer leuk!:)

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dan is het toch goed. Mijn moeder zei zaterdag ook tegen mij dat ze bang was dat ik doorsla... maar ik weet heel zeker dat me dat niet gebeurd. Ze vind dat er niks meer af moet maar ik vind van wel. Heeft al vaker tot discussies geleid. Ik heb het er nu met haar maar zo min mogelijk over. Ik word er een beetje moedeloos van namelijk!

Altijd is het wel iets. Ben je te dik is het niet goed. Val je 32 kg af is het ook niet goed. Ik snap wel dat ze alleen maar bezorgd is... maar pfff...

5. MamavEsmee

Melanie.. En het stomme is, ze bedoelen het allemaal zo goed. En daarslaan kan ik niet.. Want ik ben veel te gek op eten!:) Maar je bent een volwassen vrouw en kan me voorstellen dat je minimaal een gezond gewicht hebt.. Speelde voor mij ook heel sterk mee.

6. MamavEsmee

Ik ga in bed nog even tv kijken, hier staat voetbal op.. Hoe kan het ook anders! Trusten en tot morgen!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier hetzelfde verhaal. Doorslaan gebeurd echt niet. Ik vind eten veel te lekker! (waarom ben ik anders ooit zo geworden???)

Hahaha... hier ook voetbal... Truste!

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden,

@Super melanie dat je weer een kilo kwijt bent!
    Ja nu gaan mensen ook tegen mij zeggen uitkijken dat je niet doorslaat he :x gelukkig ben ik daar zelf bij en ik wil geen maatje 36 staat mij niet eens...
    Ik wil liefst maat 40/42 goed passen en dan is het klaar mijn man wil ook geen graten pakhuis die zit nu al van wanneer ga je stoppen haha maar hij is wel super trots want hij houd zijn vrouwelijke collega's goed op de hoogte hoeveel ik afgevallen ben.:D

Mijn zusje zei pas ineens tegen me je krijgt toch geen anorexia he toen moest ik toch wel lachen hoor...

@Mamavesmee voel je je ook zo gehandicapt dat cchecker het niet doet haha ik wel hier doet hij het nog steeds niet echt jammer maar ja...

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zo gek is dat niet hoor zustertje, dat doorslaan als je eenmaal goed bezig bent. Gebeurt vaker dan je denkt. Anorexia is niet alleen voor dunne tienermeisjes!
    Soms is het lijnen zo'n gewoonte geworden dat het echt niet meer mogelijk is om weer in een normaal patroon te komen. Je hoeft daar geen BMI van 15 voor te hebben, maar dat kan ook met een BMI van 25!

Hoop natuurlijk dat het jullie allemaal gespaard blijft!

@Hier:
    Heb bijna zo'n hele milka reep (300gr) op en werd kwaad toen vriendlief een stuk pakte!! Kan alleen de laatste blokjes niet meer op, bah...
    Heb nog wel tussendoor 2 wasa sandwiches genomen (oei) en zit nu aan wat crackers met een glaasje melk om de misselijkheid te doen afzakken

Eigen schuld!!! whahahaha...

Ok, tot zo ver mijn rampdag. Morgen weer een gezonde dag hoop ik... Aardappeltjes, bloemkool en een stukje vlees als warm eten, en voor de rest brood!

10. steenbokje

Owja, hier komen de kittens er aan! Madam had zich heerlijk op mn schoot genesteld en werd compleet gewassen door haar pleegzusje...
    Ineens zag ik iets "raars" eruit komen dus snel naar een andere plek getild... Water gebroken denk ik...
    We wachten nu nog op de eerste, maar ze ligt nu heerlijk in haar kraamdoosje en vriendlief houdt de wacht...

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    hallo meiden, alle pagina's teruggelezen, maar ben te moe om te reageren. Stond vanmorgen om 5.45 al onder de douche, dus heb het wel gehad nu.. lange dag geweest.
    Morgen en woensdag lekker vrij gelukkig, wel fijn :D
    Meiden lekker slapen en tot morgen.

12. zustertje

Maar vaak zijn die mensen heel erg onzeker of hun lichaam enz en dat ben ik absoluut niet ;) Ben ook niet gaan afvallen omdat ik me niet lekker in mijnvel voelde maar omdat we naar de HA zouden gaan om zwanger te raken en dat zouden ze dan waarschijnlijk toch zeggen en ik wilde hem voor zijn :D
    Maar ik kan met 99.9% zekerheid zeggen dat mij dat echt niet gaat overkomen want dan zou ik me altijd netjes aan mijn calorieen houden en dat doe ik echt niet (je had me afgelopen zaterdag moeten zien wilde eigenlijk niet weg van het heerlijke warm/koude buffet haha)

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Oehhh spannend moppie :D

14. zustertje

suc6 met de bevalling! morgen foto's :D

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal !!
    Hoe is het met de kittens ? Zijn ze eral ;)?
    Ik ben vandaag aan mijn tweede dag begonnen. Gister is mij heel goed af gegaan. Meestal wel hoor als ik eenmaal de draad weer op pak. Ik heb steun nodig na een week of 6 dan wordt het voor mij zwaar:). Ik ben niet zo van het langer volhouden dan een paar weken. Maar goed dat terzijde...

Hier weer netjes de aardbeitjes klaar gemaakt voor vandaag ( ja moet wel weer aardbeitjes want ze zijn bijna zacht dus anders zijn ze niet lekker meer. ) Oh ja heb ook nog een kiwi bij me.
    Weer zin in vandaag, zal wel een drukke dag worden op het werk. Hoop dat de kids wat bij gekomen zijn na die gekke voetbalwedstrijd. Ze waren zo druk joh niet normaal meer.
    Nog maar drie weken en dan hebben we al zomervakantie wat gaat dat toch weer hard.
    Jammer dat er nog niemand is om te kletsen...alhoewel veel tijd heb ik ook niet meer. Nou luitjes werk ze of succes met alle andere nuttige dingen vandaag en tot vanavond.
    Groetttttttttt:D

16. steenbokje

Om 2u was er nog niks, dus ben gaan slapen. Daarnet 4 mooie kleintjes gespot, allemaal heel verschillend!! Als mams ze helemaal schoon heeft gelikt zal ik eens fotos maken. Lukt nu nog niet echt omdat mams ze onder haar poten houdt... Maar echt super mooi om te zien! En dat gepiep, aaawwwww...

Iemand nog een kitten? :p

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Mijn menu voor vandaag

Dinsdag
    Ontbijt: 250 gram magere yoghurt met 2 eetlepels müsli
    Tussendoor: 1 rijstcracker met halvajam kan iemand me vertellen wat hier ongeveer gelijk aan is in calorieën?
    Lunch: 2 beschuitjes met halvarine en 1x appelstroop en 1x vruchtenhagel met 1glas sinaasappelsap
    Tussendoor: 1 beker warme chocolademelk light
    Diner: 125 gram gekookte aardappelen, 200 gram gekookte witlof, 75 grambiefstuk, 1 scheplepel magere jus
    's Avonds:1 plakje ontbijtkoek als ik geen honger heb, neem ik deze niet

Moppie wat schattig !

18. steenbokje

1 rijstwafel staat volgens mij gelijk aan 1 cracotte, zo rond de 25kcal per stuk. incl. de jam, zou ik het liever vervangen door een appel (60kcal).

De beschuitjes van je lunch zou ik liever vervangen door volkoren boterhammen met mager beleg zoals kipfilet, dat vult veel beter!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx voor de tips.
    Heb nog een appel in huis dus zou kunnen. Even kijken want hou niet zo van appels.

Deel Deze Pagina