Goedemorgen meiden! Ik voel me weer een stuk beter gisteren bij het avondeten heb ik een halve rauwe paprika gegeten en daar ben ik toch beroerd van geweest ik had van gisteren 17.30 niets meer gegeten en volgens mij heb ik vannacht een hypo gehad op de wc werd soort van heel warm en ging overal giga zweten en werd misselijk en draaierig ben maar tegen de koude wc tegels gaan zitten en na 15min ongeveer opgestaan om mentosjes te eten Na een half uurtje ben ik weer op bed gaan liggen en is het over gegaan mijn man schrok wel even toen ik het zei vanmorgen (had hem niet wakker gemaakt) Wilde eerst mijn ma bellen vannacht (die is avond/nacht hoofdverpleegkundige en die was aan het werk maar heb het niet gedaan want die zou zich rot schrikken) Maar nu voel ik me weer kip lekker en ga geen paprika meer eten haha... De weegschaal was wel erg lief vanmorgen 99.0 700gram lichter dan gisterenmorgen. Ik ga zo rond 10 uur naar een 2dehands merkkleding winkeltje hier in de buurt al mijn te grote kleding brengen en kijken of ze misschien nog een spijkerrokje hebben voor mij. Ga straks reageren hoor
Goeiemorgen meiden @moppie, aaaaaaah kittens! zooo lief! @kaatje, je kan misschien even op caloriechecker kijken? @zustertje, jeetje meid, dat is niet fijn, gelukkig voel je je weer beter! doe rustig aan! @hier, hieperdepiep Celeno is vandaag 2 jaar!!! We hadden gisteravond het hele huis versierd met slingers en ballonnen, nou die keek wel even verbaasd toen hij zijn bed uit kwam dat vond hij wel heel erg leuk! Vandaag vieren we het heel klein en dan is zaterdag het echte feest!!
@Patriesja: GEFELICITEERD!!!! @Cchecker: www.valtaf.nl heeft ook een calorie tabel, en zo zijn er ook wel meer op internet.
@Zustertje: wat vervelend dat je zo beroerd bent geweest! Reageer je altijd op rauwe paprika? Sommige mensen kunnen er flink op reageren... Gelukkig voel je je al weer wat beter!!!
Goeiemorgen meiden. @Moppie: Joehoe gefeliciteerd met de kittens en wat een leuke foto. Zou zo 1 willen haha, maar dat gaat niet samen met mijn kat. @Patriesja: Gefeliciteerd met je kleine man @Kaatje: Mooi menu hoor, sluit me aan bij het advies van Moppie @Zustertje: Bah meid, dat is wel schrikken zeg!!! Klinkt wel als een hypo inderdaad... @All: Vanmorgen gewogen en woog 74.6, schrok er gewoon van haha. Zometeen komt de man van de verzekering om samen met mij nog een en ander te regelen, koffie staat al klaar. Daarna komt vanmiddag een man voor het raam in de bijkeuken, die komt hij opmeten en kijken wat ik ervoor wil hebben, is een draai-kiepraam, dus moet speciaal opgemeten worden. Verder nog geen idee... maar ff zien. Morgenmiddag en donderdag en vrijdagavond zoiezo slim belly. Dus misschien dat ik vandaag nog ga sporten.. of dat ik zelf eindje ga fietsen
Ik heb het jaren niet gegeten omdat ik als vakantie baantje in een paprikakas gewerkt heb haha zo vies die warme paprika lucht als je binnen kwam... Daarvoor at ik ze als appels en nu dacht ik neem lekker rauwe paprika maar lag niet lekker op mijn maag...
Hier was het een jaar geleden ook even wennen met Puk (nieuwe mams) en Mop (zie nickname) erbij, maar onze volwassen kat hebben we dusdanig veel aandacht gegeven de eerste weken, en bij ons op bed laten slapen terwijl de ukken in de keuken zaten, dat ze wel voelt dat zij nog steeds de belangrijkste is! Maar ze is wel een paar daagjes koppig geweest hoor, veel buiten enzo... Vorige week ook 5 dagen/nachten weg gebleven. Af en toe zag ik haar even voorbij lopen, zat veel bij de buren. Op een gegeven moment kwam de buurman met haar in zn armen aangelopen en hebben we haar maar weer een paar dagen binnen gehouden, maar ik denk dat ze voelde dat Pukkie snel zou gaan bevallen. Is ook allemaal vreemd! 74,6 is toch zeer netjes! Is alles al geregeld met de politie enzo? Is die jongen ook al gepakt voor het opgeven van valse naam en al die dingen? Neem aan dat jouw verzekering alles op hem gaat verhalen? Ramen, ja, moet zelf ook nog een draai kiep raam regelen voor in mn keuken. Zit een groot raam van 180cm breed in, verdeeld in 3 raampjes (2 boven elkaar, 1 grote ernaast). De twee aan de linkerkant wil ik als uitklap / openslaand raam hebben. Nu zijn het vaste ramen maar voor in een keuken is het wel handig als er een raam open kan Hihi... hoewel het wel meevalt met mijn kookkunsten hoor Je hebt nog een drukke dag voor de boeg lees ik al wel! Succes!! Als je nog op de fiets stapt: Gorredijk is niet zo ver whahhahaha
Moppie.. Gefeliciteerd met de kittens, bijzonder hoor! Haha.. boos op je man omdat hij chocolade wou! Zustertje.. Een hypo? Wat eng.. Heb je suiker? Heb de broek gepakt, zal straks even een foto maken. Kaatje.. De chocolade melk zou ik ook vervangen voor iets eetbaars. Wat is een kop chocomelk light? 150 callorieen? Patriesja.. Hieper de Piep voor Celeno! Renieta.. Veel regeldingetjes vandaag.. En de weegschaal was lief! *** Hier beroerd geslapen. Ik heb vrij heftig last van hooikoorts, bijna niets helpt echt goed.. Alles in mijn gezicht doet zeer, tranende en brandende ogen en een lek neus, keel doet pijn. Bah! Kan zelfs geen mascara op.. Voel me zo kaal nu! Mijn menu voor vandaag: O: 1 knackebrodje met rookvlees en 250 gram optimel kwark en koffie T: schaaltje meloen en water. L: 2 krentenbolletjes met iets boter en thee. T:Appel/kiwi. A: gebakken aardappeltjes, doperwtjes en een rundervinkje. T: Uit naar Guido Weijers.. Misschien wat lekkers in de pauze. En anders thuis nog wat chipjes oid. **** Oja, de weegschaal gaf precies 74,0 aan vanmorgen!
Straks even met de huisarts bellen over een sterker medicijn, wordt echt helemaal gek hier.. *** goed nieuws.. Caloriechecker doet het bij mij weer nomaal. Zit voor vandaag op 1261.. Mag dus nog wel iets bij.. Misschien een lekker toetje halen ofzo?
@Moppie: Aangifte is gedaan bij de politie en die maken nu procesverbaal op. Hopelijk krijg ik 1 deze dagen telefoon dat ik moet komen tekenen. De verzekering gaat het om hem verhalen, dus ben benieuwd hoe dat allemaal zal gaan. Hmm gorredijk en appelscha,dat is toch wel een eindje fietsen of niet? @MvE: Valt mee hoor, de verzekeringsman is alweer weg en om 13 uur komt die andere man even. Weet verder eigenlijk nog niet wat k ga doen... Ben wel blij dat de weegschaal eindelijk weer lief is voor me. Wie weet er een leuk recept met de volgende ingredienten: champignons, boursin light, hamblokjes...
@ moppie, leuk hoor al die kittens. onze minoes (de kat) wordt vrijdag 1 jaar. wij hebben haar ook vanaf kitten, echt geweldig! @ patriesja, van harte gefeliciteerd met celeno! @ zustertje, rustig aan he meid... @ hier, ga het even rustig aan doen... moet straks voor solli gesprek maar begin behoorlijk zenuwachtig te worden. Lekker rustig wat eten, effe douchen en dan keihard mijn best doen! spreek jullie vanmiddag.
@Annemie heel veel suc6 met je gesprek! Ik heb mijn ma even gebeld en die zei dat ik doordat ik aan de diarree was ineens een extreme bloeddruk daling gehad heb en dat lijkt op de symptomen van een hypo. Voel me voor de rest gewoon goed hoor. @Moppie wat leuk joh die katjes! Wij hebben er 2 en daar houden we het bij al in zo een klein beestje altijd leuk.
Hey meiden.... Esmee heeft uitgeslapen en dus mama ook . Wat heeeeeerlijk. Om 10.00 de sleutel ingeleverd van onze huurwoning. Toch was het wel een beetje raar. Gaf de sleutels af en hij keek me echt aan van: het is klaar, dus je kunt gaan. En ineens voel je gewoon dat het niet meer je huisje is en je gewoon op bezoek bent hahaha. Maar nu...... dit huis is veeeeeel mooier . Ik had foto's belooft , nooit gedaan . Wat erg!!!! @Moppie, leuk joh, kittens. Ik wil er heel graag een hebben..... omdat ze nu zo lief en klein zijn. Maar ik heb astma en dat is de reden waarom wij onze katten vorig jaar hebben weggedaan. Beetje lullig nu een kitten te nemen . Mijn schoonzus vroeg of we tijdelijk op hun katten wilden passen tot hun huis klaar was, maar ook geweigerd. Wij hadden twee kattenmeisjes die tegelijk zwanger waren. Dus zo'n 3 jaar geleden zaten we met 8 kittens!!!!! De hel brak los wahahahaha. @Patriesja, joehoeeee!! Gefeliciteerd met je mannetje. Alweer 2 jaar . Leuk he!!! Gaat ook wel snel hoor. @Mamavesmee, een sterker medicijn??? Want je wordt gek?? Wat is er? @Zustertje, zo, niet zo'n fijne nacht gehad dus. Dat paprika zo'n effect kan hebben joh, wist ik niet eens. Nou, gelukkig was het snel over meid. Kalm aan vandaag!! --------------------------------------------------------- Had ontbeten, en al kleding aan en schrok een beetje op de weegschaal. Het was +4..... aan de ene kant helemaal niet leuk . Maar wel logisch he. En nou had ik al gegeten en kleding aan, en lastige stoelgang, dus het zal wel wat mee vallen hahaha. Morgen maar op de oude vertrouwde manier wegen . Mijn dagje tot nu: O: 3 cracottes met dieet boter en belegd met 48+ kaas. ( de kaas was nog over van verjaardag, glas melk. T: Sultana volkoren, een heel pakje, glas bar le duc en yoghi. L: 3 boterhammen met.......... kaas en komkommer denk ik. T: Peer en een kiwi Ik hoop dat het tussendoortje gaat lukken vanmiddag. Net met mijn zusje afgesproken even naar Assen te gaan vanmiddag, als ik zeker wil weten dat ik het fruit eet kan ik het beter vast snijden en meenemen 8), anders weet ik wel weer hoe dat gaat. Nu eerst opruimen en was ophangen en vouwen.
hey meiden ik vliieg ff snel voorbij gister bij guus meeuwes geweest voetbal gekeken !dat was SUPER helaas een slechte dag voor de lijn de weegschaal is ook boos op me.. vandaag weer gezond verder morgen tim zijn amandelen er uit zie er erg tegenop ! komt wel goed maar ow ow als ze aan mijn manneke zitten toch moet het echt hij ziet er slecht uit en is ook erg sloom aan het worden merk ik ! moet nu gaan werken tot 20.00 dus zal vandaag ook niet meer langs kunnen komen vrees ik ! fijne dag all en moppie van harte met je kittens
@Butterfly: Weer een hoofdstuk afgesloten dus. Lijkt me inderdaad wel een apart gevoel. Heerlijk joh uitslapen, helaas kon ik niet uitslapen want om 10 uur kwam de man van de verzekering. Heerlijk joh ff shoppen, heb ik ook wel zin in. Maar durf eigenlijk geen kleding te kopen, aangezien ik nog zo afval en al zoveel kleren in de kast heb liggen die me te groot zijn. Denk dat ik er maar eens foto's van ga maken en kijken of ik het kan verkopen.
@Emma: Spannend morgen met Tim, kan me goed voorstellen dat je hier tegenop ziet, tis toch wel je kind Knuffel voor jou.