Renieta.. het klonk dus erger dan het is.. ( regeldingen).. Butterfly.. heb heel erg last van hooikoorts .. Mag vanmiddag na 3 uur medicatie ophalen, eindelijk na lang zeuren! Prima menu tot zover en alles klaar met de huurwoning, fijn, kun je verder! Zustertje.. Fijn, een mams met goede medische kennis.. Wat jij zegt heb ik ook eens gehad na het nemen van laxeermiddelen, zoveel diaree dat ik niet goed werd. Daarna nooit meer iets gebruikt om ontlasting te versoepelen.. ( behalve roosvicee laxo ).. Emma.. Leuk, Guus meeuwis..Mijn zusje zou ook gaan maar heeft de kaartjes verkocht ( 36 weken zwanger).. Succes voor morgen meid. Annemie. Good luck! *** Hier had ik in de planning om een flink stuk te fietsen, eenmaal buiten had ik in 5 minuten een pakje zakdoekjes opgesnoten dus naar de supermarkt. Mix voor koekjes gekocht en naar huis gegaan. De eerste lading koekjes zit in de oven.. Net samen met Esmee ene grote bak Meloen opgegeten.
Hmm jammie MvE, wat voor koekjes? Ja het klonk erger dan het was, viel wel mee. Ik ga zo me lunch maken... Weet jij ook nog een recept met die ingredienten die ik er vanmorgen heb neergezet?
@butterfly heerlijk uitslapen! Ik heb nu al bijna anderhalve week vakantie maar nog geen 1 dag uitgeslapen kan dat echt niet... Raar is dat ja als je je huis kwijt bent. Komen de foto's nog wel? @Mamavesmee ja is super een ma met veel medische kennis! Ze is 48 maar heeft sinds der 17de altijd gewerkt in ziekenhuizen en nu sinds 20 jaar in een verpleeg/verzorgingshuis. Lekker meloen ik heb er ook 2 liggen ga er straks 1 slachten. @Renieta geniet van je dag! Is jou man door de weeks altijd weg? Net een half uurtje met mijn vriendin gebeld en we gaan vanmiddag onverwachts nog even naar de stad toe haha... Ik zou aanstaande donderdag gaan proefoppassen maar ga nu gezellig naar mijn vriendin toe en Roosje in bad doen en blijf dan gezellig daar vonden we samen een beter idee veel gezelliger. Maar ga der wel een fles geven met borstvoeding heeft ze nog nooit van iemand anders gehad dan van der ouders ben benieuwd of ze het doet. Ik ga nu nog maar even huishouden doen komt er vanmiddag ook niet van Liefs
Gelukkig is alles geregeld met politie enzo. Nu dus maar afwachten hoe het afgehandeld gaat worden! Recept: champignons in blokjes, opbakken met hamblokjes, evt. een gesnipperd uitje of preiringetjes erdoor als je dat in huis hebt. Andere groente kan natuurlijk ook. Boursin erdoor roeren op het eind. Serveren met pasta!
@Moppie: hoeveel boursin doe je dan? heb wel sperziebonen in de groentela liggen, maar kan wel ff op fiets naar de winkel voor prei. Heb wel taggliatella liggen... @Zustertje: Ja me vriend is meestal hele week weg
Inderdaad hoofdstuk afgesloten. Ben nog wel benieuwd naar de fotootjes hoor!!! Enne, ik heb 2 jaar lang geniest enzo, maar gelukkig zijn mijn allergieen niet zo super sterk. Heb er nu alleen last van als ze op schoot liggen en met de staart in mn neus wrijven Maar het klopt, als ze zo klein zijn, en vooral straks met 6-7 weken, dan hebben ze je hart meteen gewonnen!!! Maarja... ze worden straks wel groot he Hier is Mop ook steeds flink krols, maar we laten haar absoluut niet naar buiten. Puk was een ongelukje, veel te snel is dat beest, en die kater die er met 10 sec. bovenop zat ook. Was niks meer aan te doen... Maar volgende keer dat Mop krols is breng ik haar naar een raskater toe. Dat worden langharige lapjes dus! Veel plezier in Assen zometeen!!!!
Mijn menu tot nu toe: O:schaaltje magere yoghurt met kellogs klein kopje optimel drank. T: 2 koffie met magere k.melk L: 4 crackers: 2 osseworst, 1 met light jam en 1 met 20+ kaas en plakjes komkommer. Glas opkikker tomaat en beker optimel drank. ( ga ik hopelijk vanmiddag niet snaaien... )
Heel veel succes morgen! Gewoon denken aan wat je er voor terug krijgt: een actief manneke! Voor de moeders is het nog het ergste volgens mij... Sterkte!!!
@Moppie, dat klinkt lekker, dat recept van jou . Zoek ook nog iets voor vanavond, en de kans is zeer groot dat jou recept vanavond op mijn bordje ligt . Klinkt echt lekker. @Renieta, weer een hoofdstuk afgesloten inderdaad. Wel een fijn gevoel, want je kunt nu verder en je hebt nu echt al je spullen hier. Ons nieuwe huis ligt helemaal aan de andere kant van het oude huis, dus we moesten steeds best een stukje rijden om even wat op te halen. Nu is dat voorbij. En dat shoppen.... voornamelijk voor Esmee en het huis hahaha. Kleding voor mezelf laat ik wachten, moet nog wel ene positie legging hebben trouwens. En op marktplaats kun je je kleding ook zetten, zonde he!!! Dat alles te groot wordt. Helemaal als je kleding nog nieuw zijn. Welke maten heb je zoal???? Kijk, als ik bevallen ben begin ik denk ik bij maat 44/46??? Misschien kan ik iets van je overnemen? @Mamavesmee, vervelend meid, hooikoorts. Daar is het nu echt het weer voor he. Bah... hoop dat de medicijnen snel zijn werk gaan doen en je je iets beter voelt.En wat je zegt klopt. We kunnen nu verder, een onderdeel is afgesloten al hebben we het hier nog wel heeeeeel druk hahaha. @Zustertje, foto's gaan komen hoor!!! Vandaag nog en anders.... bedenk maar een straf voor me . Ik zal zo ook lunchen...!!!
Heb geen flauw idee, ik maak het bijna nooit maar doe alles gewoon op gevoel. Je kan beginnen met een kwart bakje (als je het alleen voor jezelf maakt) en kijken hoe "sauzig" het wordt. Niet te veel erin in ieder geval, anders wordt het zo zwaar op de maag! Met sperziebonen: eerst even blancheren (5 min. in kokend water hooguit) en dan mee roerbakken dan blijven ze nog lekker knapperig maar zijn ze wel gaar!
meiden ik doe net een zwangerschaps test omdat ik vandaag ongesteld moet worden en het nog niet ben en er komt een 2de streep!!! Met middag urine en na best veel drinken........ Belde net mijn man en hij kreeg het er ook gelijk warm van
Grote kans dat ik het binnenkort ook weer ga maken, hoewel we echt te vaak pasta eten (pasta trek de hele tijd...) Vandaag eten wij: Runderchipolata, aardappeltjes en bloemkool met een kaassausje! YUM! Vriendlief is bloemkool gek
@Zustertje: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! GEFELICITEEEEEEEEEERRRRDDDD!!!! Geweldig nieuws meis!!! Super!!!!!!
Ik heb er nu 3 gedaan (had een heel set liggen al een jaar) maar op alle 3 een 2de streep maar ik kan het alleen niet geloven eigenlijk
Zustertje, wat geweldig voor jullie meid!!!! Gefeliciteerd.........! Kan me voorstellen dat het nog zo onwerkelijk is. Je bent gewoon zwanger...WHAAAAAAAAAAA!!!! Krijg er kippevel van hahaha, echt heel goed om te horen dit. Jullie wilden zoooooo graag! Geniet er van!
whhaaaaaa zustertje, jemig, wauwie, weet ff niks uit te brengen eigenlijk... GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @moppie: doe wel sperziebonen erdoor, en maak het inderdaad alleen voor mezelf. Vriend is weer in duitsland, dus weer home alone @Butterfly: Ik heb meen ik nog een linnenbroek in maat 44, amper aan gehad, heb nog een hele mooie satijnen tuniek/jurkje, die is zo mooi.. en is me echt te groot.. jammer genoeg. Ik zal vanmiddag wel eens foto's gaan maken...
Dankjewel meiden maar ik geloof het echt niet zo in de stad maar even zwangerschapstesten halen... Tegen mijn beste vriendin vertel ik het zo meteen. Toen hun positief testen wisten we het gelijk diezelfde dag.
Kan ik me voorstellen zustertje, maar ja die test is niet zomaar positief haha. Wat voor testen ga je nu halen? Shopse
ik denk een clearbleu en dan doe ik die morgen ochtend.... En misschien nog wat goedkopere en dan doe ik die straks nog