10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Misschien 1 aan een vriendinnetje, maar heb nog 8 weekjes om een nieuw baasje te vinden voor deze ukkies.
    Als ze opgedroogd zijn en de oogjes open hebben zal ik nieuwe foto's maken ;) Nu is moeders nogal beschermend. Ze liep daarnet even de nestdoos uit, dus kon toen wat fotootjes maken...
    Maar ook geen probleem als we ze niet kwijt raken, want we hebben straks een grote tuin :p

Zow, nu ff een nieuw verlengsnoer halen voor de grasmaaier, want er zit een kabelbreuk in grrrr... nee ik ben er niet zelf overheen gereden!!!
    Maar onze heg moet ook nog geknipt worden, ziet er nu niet uit! En ik kan daar dus niet tegen he.... Dus snoer halen, heg knippen, gras maaien aan de voorkant (achterkant is al bijna klaar, toen het snoer er mee op besloot te houden)...

Schoonouders, schoonzus + neefje komen morgen langs! Dan moet het er hier natuurlijk op en top uit zien he 8)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Super leuke foto mamavesmee!!!! Je buik valt echt mee hoor en dat heeft bijna iedereen als je zo voorover zit en wat nog je mooie prinsesje heeft daar in gezeten!!!:D
    Je mag er echt zijn hoor!

3. steenbokje

Leuke foto!!!! Maarre....

Welke buik??? 8)

4. zustertje

trouwens niks op mijn hyves zetten over mijn positieve testen he ;)

5. steenbokje

Lijkt me logisch, zolang jij dat ook niet bij mij doet :p :p

6. zustertje

:D;)

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. Ja, weet het iedereen heeft het maar dat ik dan weer zo op de foto moet staan..:) Ik zal niets op hyves zetten hoor! Al zenuwachtig om het te vertellen?

Moppie.. Ja, de kleintjes zijn natuurlijk nog maar 1 dagje oud. Eerst lekker zelf genieten he? Succes met de buiten boel!

Net lekker een koekje geproefd die Esmee en ik hebben gebakken.. Lekkerrrr!:)

Esmee heeft er al wel 4 op ofzo.. had dan ook niet zo'n zin in eten tussen de middag..

Vanavond lekker uit.. Heb ik echt zin in.. Als Esmee straks wakker is breng ik haar alvast naar mijn moeder toe, blijft ze ook slapen. Eerst zou Erwin ook snipperen s'middags maar dat kon achteraf toch niet. Ook prima, dan maar lekker thuis eten en dan weg!

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Leuke foto MvE, en ik weet niet waar jij een buikje ziet?

9. zustertje

@Moppie tuinierse! Het is er lekker weer voor...

@mamavesmee nee ben niet zenuwachtig maar ben wel heeel erg benieuwd hoe ze gaat reageren haha.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zustertje super gefeliciteerd!!!!

Sta jij wel in mijn hyves lijst???

11. zustertje

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heb je toegevoegd!!

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb je ook toegevoegd zustertje ;)

@Moppie: Hoeveel kcal is mijn avondeten?

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zojuist de fiets computer voor erwin binnen gekregen en een spijkerrokje voor mezelf! En hij past.. Leuk leuk!

Ga even kijken hoe het met een legging staat, zonder is te kort..;)

Dan Esmee maar eens wakker maken en naar mijn mams brengen.. Nu eerst mijn peertje opeten!

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Oehh leuk leuk :D
    Ik heb vanmoren nog een rokje en jeans aangehad.. is me volgende doel.. die wil ik aankunnen
    nou kan de knoop dicht.. maar daar is het mee gezegd..
    dat rokje en die broek vind ik zo mooi... die heb ik na 4 jaar dus niet weggedaan

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend met Ferry en Levi naar de Rijneke boulevard geweest en wat leuke dingetjes gekocht bij de Action.
    Daarna bij de trendhopper wat gegeten, heb het netjes op een bruine pistolet met eiersalade en een glas karnemelk gehouden

MamavEsmee, 153 calorieën idd.
    Denk dat ik hem wel neem. heb er wel trek in, en zit nu pas op de 445 calorieën en avondeten is ook vrij mager.
    Vervelend die hooikoorts, had er in mijn tienerjaren veel last van. gelukkig aardig over heen gegroeid.
    Mooi menu. Veel plezier vanavond
    Lieve foto van jou en Esmee !En niets te klagen hoor met die buik van jou ! Ik teken voor zo'n buik

caloriechecker doet het hier ook weer

Annemie, hoe ging je solli ?

Zustertje wat een super goed nieuws ! GEFELICITEERD

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oh ja trouwens me broek maat 46 begint me ook af te zakken!! Zou de slim belly en sporten helpen???

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Denk het wel mama rianne :D

19. steenbokje

Geen flauw idee, weet niet hoeveel jij van alles gebruikt :p

champignons 25kcal/100gr
    prei 27kcal/100gr
    sperzieboontjes 34kcal/100gr
    ui 32kcal/100gr
    tagliatelle (gekookt, bicolore) 150kcal/100gr
    boursin light 137kcal/100gr

20. steenbokje

O: helemaal vergeten te eten door alle opwinding van de kittens
    T: wasa sandwich tomaat
    L: aardappel, bloemkool, 2 runderchipolata worstjes, jus met ui, kaassaus (boter, bloem, melk papje met wat kaas erdoor)
    T: 4 dropsleutels
    T: mini magnum (die vond ik weer toen ik de worstjes uit de diepvries pakte...)
    T: flesje ranja, wasa sandwich
    A: ?

Zow... achterkant gras gemaaid, toen hield het snoer het voor gezien. nieuw snoer (en bakje met dropsleutels) gehaald, voorkant gemaaid :p Nu de heg aan de voorkant snoeien... Pffffftttt wat een pokkewerk!!!

Deel Deze Pagina