Net toch een klein glaasje chocomelk light genomen. 80 calorieën maar voor de smaak zeker de moeite waard Straks broccoli ipv witlof want die begon al behoorlijk te verkleuren ( gisterochtend vroeg gekocht )
@ witlof.. De meiden die witlofschotel hadden gemaakt.. Hoe smaakte die? *** Esmee is bij oma.. Ik ben al lekker gedouched en het eten staat op. Erwin is er met een kwartiertje weer. Net zin in wat lekkers.. Een augurkje met een plakje worst genomen. Zit nog ruim in de calo's
Moppie.. lekker menuutje meid. Nog geen chocolade vandaag? *** Morgen slaapdienst, we eten nasi. Ga even mijn menuutje invullen.
Ben der ook weer............ Mijn vriendin stond er helemaal niet raar van te kijken ze had vorige week al gedacht zou ze zwanger zijn... En ze vertelde vanmorgen tegen der man wat ik vannacht gehad had en die zei gelijk zou ze zwanger zijn Bij de etos een cleurbleu gekocht en die ga ik morgenochtend doen ben zo benieuwd! Net nog zo een testje gedaan en die geeft ook een 2de streep al kan ik het nog steeds niet geloven. Mijn menu voor vandaag o 250ml magere yoghurt met perzik 1boterham met ene beetje vlokken tussendoor niks lunch 3 volkoren boterhammen met rosbief (waarschijnlijk laatste keer dat ik dat gegeten heb ) tussendoor half bakje kibbeling avondeten runderlapje gekookte aardappels verse spinazie vers fruit @Mamavesmee de witlof schotel was erg lekker!
Zustertje.. Grappig dat ze dachten dat je zwanger bent. De witlof dus lekker! Voor herhaling vatbaar? Hier donderdag witlof in de planning..
@Emma, veel succes morgen. dat is echt niet leuk als ze aan je manneke zitten! @ zustertje!! gefeliciteerd!!! helemaal top.. (is het de eerste?) @ mamavEsmee, welke buik?? moet je die van mij eens zien.. @ hier, Net terug van sollicitatiegesprek. Heb er een onwijs goed gevoel over. De persoon met wie ik evt ga samenwerken zat ook even bij het gesprek en we hadden allebei een goed gevoel, een goeie klik. Wel jammer dat die vrouw van P&O nog 3 mensen uiteindelijk gaat uitnodigen maar misschien is het voor de formaliteit. ik moet zeggen dat ik echt met een rot gevoel het gesprek in ging.. niet van de zenuwen maar kreeg een uur daarvoor te horen dan mijn oude buurjongen in het ziekenhuis op de ic ligt... bedrijfsongeval gehad... we hebben zaterdag nog gezellig met hem in de kroeg gezeten. Hij is van 4 meter hoog van een ladder gevallen, met zijn borstkas op een steiger terrecht gekomen en toen in het water gevallen. Nu 3 gekneusde ribben, gekneusde long en hart, hartritme stoornissen en een scheur in zijn lever... echt heftig allemaal. ongeveer 10 jaar geleden waren we heb ook al zowat kwijt omdat hij en mijn broer waren neergestoken... houdt het dan nooit op... ik heb echt even geen zin meer om eten te koken. heb een pizza gehaald (wel light....) maar ik heb echt even geen zin. Moet vanavond nog collecteren ook met de muziek. daar heb ik helemaal geen zin in ! raar he hoe zo'n dag allemaal kan lopen.
haha ja de slagroom heb ik netjes laten staan. Zustertje, al doe je nog 10 testen. streep is streep je bent gewoon hartstikke zwanger Annemie, jeetje wat een hefig nieuws van je oude buurjongen. hoop dat het allemaal goed komt. Wel fijn dat je solli zo goed ging ! En idd lekker die pizza naar binnen schuiven vanavond
Ook hier staat het eten op. Lekker het recept van Moppie met de boursin, en het ruikt erg goed. Ben benieuwd hoe het smaakt, Esmee eet het ook haha. Leuk middagje gehad, niet naar Assen geweest want Esmee was laat wakker. Dus even hier het centrum in geweest en bij de Hema lekker gegeten. Een meergranen bol gezond, en die was erg lekker trouwens. Met Esmee een flesje Fristi gedeeld, scheelt weer kcal . We hebben een oranje hawai set gekocht voor zaterdag . Zo'n hawaiaans rokje, met wat oranje bloemenspullen. Voetbal!!! En een hele toffe pruik, later vanavond foto's , echt waar hahahaha. We hebben dikke lol gehad vanmiddag. Nou, zo eten! Iedereen lekker eten. Mamavesmee, fijne avond meid!! En vind de foto van jou en Esmee in badje erg leuk. Meid, en over die buik niet inzitten, want ik zie niets hoor .
Hallo allemaal Het wordt tijd dat ik ook ga aanschuiven Eigenlijk was het al lang tijd, maar wil er nu toch ook echt wat mee gaan doen. Ook ik wil graag zeker 10 kilo kwijt. Mijn precieze gewicht weet ik nu even niet, zal me vanavond even wegen haha. maar laatst zat ik net boven de 80 en met een lengte van 1.60 is dat dus echt te veel. De reden zit hem met name in de stressperiode afgelopen ruim 1½ jaar. in zwangerschap alleen komen te staan en nu alleenstaand moeder van mijn zoontje ik werk 4dagen en heb geen tijd / geld om te sporten. na mijn werk kan ik niet meer weg aangezien ik nu geen opvang heb in de avonden. Verder heb ik ook een schildklierafwijking wat afvallen bemoeilijkt en daardoor raak ik steeds gedemotiveerd. maar dit gaat zo natuurlijk ook niet langer. Afijn hier meekletsen helpt me misschien te motiveren. Deze week zal ik me dus eens gaan verdiepen in menu's, me wegen en kijken wat ik wel kan gaan doen. Tips zijn welkom trouwens. Ik moet zeggen ik fiets wel dagelijks 45 minuten heen en terug naar de opvang en werk. nou ja 4 dagen per week dan. Is echter wel een hel voor me aangezien ik ook gewrichtsproblemen heb... ze vermoeden fybromialgie. Al met al niet de meest ideale situatie nu om af te vallen he - alleen zijn - schildklierproblemen en w.s. fybromialgie - geen mogelijkheden verder tot sporten maar niets doen kom im natuurlijk helemaal niet verder mee. ik hoop hier dus mee te kunnen doen, mag dat?
Mamametzoon. Welkom en succes. En ik sport er ook niet bij hoor. Als ik energie heb gebruik ik de wii shape, en verder ga ik meer fietsen en wandelen nu het beter weer wordt. iig al heel goed dat je iedere dag zoveel fietst ! En de tip die ik hier nu gebruik is op je calorieën letten. ik doe zelf aan Sonja bakker. Kan je eventueel wel een digitaal menu van Sonja sturen. En verder hou ik mijn calorieën bij op Voedingscentrum - Caloriechecker
Ja, 6 blokjes... melkchocola met hazelnoot... mmm... en nog meer dropsleutels... ben sjaggie... vriendlief wilde dat ik mee ging helpen in t nieuwe huisje en ik ben bekaf van het werk in de tuin en moet al het snoeiafval nog in de container gooien en de handschoenen zijn zoek Dus ik ga snaaien, maar bedankt voor het herinneren aan de chocola! ga de rest ook pakken 8) A: paar stukken turks brood met kruidenboter/roomkaas/tzatziki en een cup a soup T: dropsleutels, chocolaaaaaaaaaaaaaa :x
@mamametzoon: Welkom hier en kan me voorstellen dat het een heftige periode voor je was/is. Wat voor dieet wil je gaan doen? Sporten hoeft niet perse, goede voeding doet ook veel en je kan met je zoontje gaan wandelen toch? @Butterfly: Ik maak het recept van moppie ook met champignons, boursin light, sperziebonen, hamblokjes en taggiatella of hoe je het ook schrijft. Lijkt me erg lekker, zal mij benieuwen haha. @Annemie: Jemig meid, wat heftig.. Hopelijk gaat het gauw wat beter met hem. Wanneer hoor je het van je gesprek?
Nou ik heb me eten op... vondt het wel lekker, alleen had er te weinig boursin in en miste nog groente... Ook vond ik de hamblokjes die ik had niet lekker. Maar volgende keer veranderen we het gewoon
@ All.. Bedankt voor de lieve woorden over de foto. Misschien heb ik i.d. wel een beetje een vertekend beeld over mezelf. Is al een hele overwinning dat ik in bikini ben.. Kaatje.. Hoe heb je de witlof gemaakt? Vind het heerlijk, ik eet het donderdag weer!! Jummie! Rianne.. Fijn dat de broek maat 46 losser gaat zitten.. En ik ben net als moppie benieuwd naar de weegschaal! Annemie.. Laat zien die buik.. haha!! Fijn dat het gesprek goed ging. En wat een vervelend nieuws over de buurjongen. Hopenlijk hersteld hij goed. Dikke knuf en geniet van je pizza! Butterfly.. Het recept van Moppie is lekker he?! Maakt het zelf altijd zo.( champignons, hamblokjes ( spek kan ook) brocoliroosjes.. Het is ook lekker met stokbrood en dan dippen.. Jummie! Maar met macaronie/ tortelini oid is het ook erg lekker!! Helemaal los in de oranje versiering.. Fanatiek voetbal kijken? Vind er niet zo veel aan! Mamametzoon..Had al een aantal keren gezien dat je aan het meelezen was.. Leuk dat je je komt aanmelden. En als je hulp nodig hebt met menu's dan moet je maar gillen. Genoeg meiden die je dagmen's kunnen geven.. Sonja of gewoon zelf bedacht! Betreft sporten. Je fietst 4 dagen per week 45 minuten dat is hardstikke goed. Verder kun je misschien wandelen/fietsen met de kleine man. Heel veel meiden sporten niet maar vallen toch goed af. Mocht je hulp nodig hebben dan hoor ik het wel. Komop meid,. Je bent het waard hoor!! Moppie.. Aha.. toch de chocolade gevonden! Geniet er van! En die dropsleutels zijn lekkerrrrr.. We houden van de zelfde dingen qua eten.. is me al vaker opgevallen! ***** Zo, het eten weer op.. Was lekker! Wel rustig zo zonder Esmee.. Net nog een schaaltje met optimel kwark op.. Zit nu op: 1402.. incl 50 gram chips voor vanavond! Of wat anders lekkers.. Ga zo maar eens mijn haren fohnen, met de styltang en mezelf opmaken.. Ohja, het rokje is goed gekeurd!8)