10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Het is ook lekker met gerookte zalm en spinazie..:)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamavesmee, eet vandaag de broccoli want die lag te verkleuren. morgen kook ik het gewoon

Ga even mijn duits biefstukje bakken :D

3. MamavEsmee

Kaatje.. Eetze voor straks! Ok, morgen dus witlof.. lekker!:)

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Kaatje: eetze

MvE: ben geen viseter, maar komt denk ik ook omdat ik het nooit eet, ben er niet mee groot geworden zeg maar.
    Veel plezier vanavond en leuk dat het rokje is goedgekeurd :D Dat doet je toch altijd weer goed dacht ik.

ik ben nog in twijfel of ik ga sporten, ga de komende dagen al sporten, maar vind eigenlijk dat ik echt moet sporten vanavond, alleen heb ik ook wel zin in een avondje op de bank, ff tijd voor mezelf.

5. MamavEsmee

Renieta.. Ga je toch een halfuurtje?;)

Ga afsluiten meiden! Tot morgen!!

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gerookte zalm... zucht... *huilt* boehoehoe...........
    Daar had ik voor mn nod al zo lang zin in, en niet gegeten want dacht, ahhh dat kan straks nog wel! had niet verwacht dat t nu raak zou zijn, en nu moet ik nog 7 maanden wachten op mn heerlijke zalmrolletjes met boursin erin! Of mn stukkie toast met gerookte zalm..... oehhhhh.........

Ik heb zin in vis, maar vriendlief houdt er niet van...

Ow, en de chocola ligt nog in de koelkast. ben misselijk van de dropsleutels :p
    Eerst maar eens handschoenen zoeken en spul buiten opruimen...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Renieta, anders ga je het toch proberen. als je er echt geen zin meer in hebt ga je gewoon weer naar huis.

Moppie, het is voor een goed doel.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ben niet echt een voetbal fanatiekeling hoor.
    Maar als Nederland moet voetballen kijken we met mijn hele familie en iedereen is in het oranje. Het is ook meer de sfeer er om heen en niet zo zeer het voetballen hoor. Dat boeit mij niet zo eigenlijk.

@Mamametzoon, welkom meid. En ook met niet sporten val je af hoor. Lekker veel wandelen en fietsen doet al wonderen. Je hoeft niet perse naar de sportschool om te sporten. Wees er lekker creatief in voor jezelf en dan kom je al een heel eind meid.
    Ik vind het goed van je dat je zelf beseft dat het zo niet langer kan.
    Dat voel je zelf ook het beste aan. Soms heb je een periode een dip en dan ga je juist veel en lekker eten, nadeel is dat wij vrouwen er zo snel van aankomen ;). Stap 1 is gezet, het gaat wel goed komen meid. 10 kilo kan je er zo af hebben.

@Renieta, ik herken je probleem, wel of niet sporten 8). Maar denk aan de voldoending die je voelt als je weer thuis bent. Maar aan de andere kant, je mag ook vrije tijd hebben voor jezelf, sporten moet niet een verplichting zijn meid. En dat zijden tuniekje waar je het over had...... wil er wel een foto van zien. Hij klinkt namelijk erg leuk ;).

@Moppie, dikke snoepkous :p. Geniet er maar van. En werkse nog eventjes.

@Recept van Moppie was erg lekker. Ik heb genoten maar tsjeeee, manlief komt ook klagen over een vreemd voelende buik hahahaha, ha tsja, mijn darmen gaan ook werken. Ik heb het met prei gemaakt, maar andere groenten is ook wel erg lekker. Denk dat je i.p.v ham ook wel kip kunt gebruiken. en vis..... ook lekker :).
    Schrijf het recept zeker in mijn recepten verzamel boekje.
    Heerlijk lekker crea in de keuken.

Ik ga even naar de bibliotheek, mijn boeken zijn al een week te laat :$. Komt door de verhuizing. Dus moet nu echt heen en een boete betalen ;). Tsja, niets aan te doen toch?

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Zustertje: Hier hetzelfde. Ik hoef ook geen maatje 36. Zal er leuk uit zien met mijn 1.90 m Ik wil inderdaad net als jij maat 40-42. Mijn moeder doet af en toe net of ik niks eet… Wat had jij weer voor engs vannacht. Fijn dat je je nu weer goed voelt. En die weegschaal was wel heel erg lief :D GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig nieuws zeg! Geniet ervan meid!

@ Moppie: Ahhh… wat schattig!

@ Patriesja: Gefeliciteerd met celano!!!

@ MamavEsmee: Veel plezier bij Guido! Wat voor medicatie heb je gekregen voor je hooikoorts? Wat een lieve foto! Maarre buik… welke buik? Heb je mijn buik nog nooit gezien (en ik ben niet eens zwanger geweest) :p

@ Annemie: Fijn dat je gesprek zo goed ging. Hoop dat je aangenomen word meid. Ik duim voor je. Jeetje… dat is schrikken van je buurjongen. Hopen dat ie snel weer dr bovenop is, en er niks aan overhoud! Kan me voorstellen dat je met een rotgevoel het gesprek in ging.

@ Butterfly: Je hebt toch foto’s geplaatst?! Of ben ik zo van de wap?

@ Emma: Fijn dat je hebt genoten bij Guus! Sterkte morgen!

@ Mamametzoon: Welkom en succes met afvallen!

Hier alles goed. Vanmorgen op de weegschaal 2 ons zwaarder dan gisteren. Hoop die er morgen weer af te hebben.

Mijn menu vandaag;

O: 1 reuze krentenbol
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    1 kiwi

L: 1 bruine pistolet met;
    Filet americain en;
    Uitjes
    1 cup a soup tomaat

T: 1 chocoladeslagroomsoesje (baas trakteerde)

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (chicken tonightsaus/kipfilet/groenten)

Totaal van 1182 kcal.

Ik ga oppassen op de dochter van mijn zus. Zus er zwager zijn 3 jaar getrouwd en gaan uit eten! Kom vanavond nog wel even kijken hier!

Liefs

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja die klopt nu weer die banner! Heb daarna niet meer op de weegschaal gestaan! Zal zien of ik morgen tijd heb en anders donderdag! Maar blijf er toch bij dat ik mijn cm's belangrijker vind :p

Nog even is er weer een nieuw deel die geopend kan worden :p

11. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

zonet op de weegschaal gestaan
    na het eten en met kleding aan weliswaar

het viel me nog enigszinz mee verwachtte boven de 80
    mijn gewicht nu net
    78,9 kilo
    en BMI (geeft de weegschaal van mij ook aan hahah) 35.6

oke idd te zwaar dus hahahaha
    heb vanmiddag 2 boterhammen op
    tussendoor niets; alleen thee en water. had het te druk met werk
    en nu net avond gegeten bij mijn ouders cousocus met groente en vegetarisch vlees
    (ik eet vegetarisch namelijk)

het gaat bij mij er idd om dat ik niet zo veel moet snaaien en snoepen vooral laat in de avond als ik alleen ben en zoontje op bed ligt etc.
    verder moet ik echt buikspieroefeningen gaan doen... die buik pffff ;)

ik ga dus maar even bekijken welke methode bij mij past
    misschien is die online calorieteller of zo wel iets voor mij
    hoeveel calorieen eten jullie per dag om af te vallen?

o mag ik ook op de lijst dan trouwens met startgewicht van 78.9 kilo
    en streefgewicht beginnend van 67
    (eigenlijk zou ik naar de 60-65 willen maar met mijn schildklierprobleem is dat vrijwel niet te halen dus nu eerst maar die 67 en dan kijken wat er verder nog wil lukken)

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Mamametzoon: Ik eet tussen de 1100 en 1200 kcal per dag om af te vallen. (max 1300 kcal). De lijst houdt Humbly bij, maar die is de laatste tijd weinig online...

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamametzoon, ik zit rond de 1000 calorieën per dag

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, jah, ik heb eerder foto's geplaats van het kale huis. Maar de woonkamer is klaar en ik zou dit laten zien. Vorige week al :), maar ik heb het onwijs druk. Dus het schiet er ook steeds bij in.
    Vervelend dat iedereen zo denkt dat je door slaat. Ik heb dat ook vaak aangehoord toen ik met Sonja zo ben afgevallen. Goed bedoelde adviezen kunnen heel irritant zijn.

@Mamametzoon, het scheelt weer dat het toch wat mee valt :). Wat betreft het aantal kcal, toen ik streng op dieet was at ik rond de 1300/1400 kcal. Maar toen raakte ik zwanger dus streng gaat nu even niet en eet ik tussen de 1600 en 2000 en daarmee bleef ik heel lang stabiel. Het is maar net waar jij goed mee af kunt vallen. De een heeft toch wat meer kcal nodig om af te vallen. Wat voor werk doe je? Ik werk in de zorg en heb onregelmatige diensten. Ik kijk ook naar mijn diensten en eten, want als ik werken moet heb ik gewoon iets meer nodig. Je moet er dus even een weg in zien te vinden voor jezelf. Wat voor de een werkt, werkt voor een ander niet.

-----******-------******-------******------******----

Zo, de boeken zijn verlengd en de boete betaald :).
    Heb ik nooit, maar tsja! Nu wel.

Zal koffie zetten...!!!

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Butterfly en andere meiden:
    Dit heb ik in de aanbieding:

- wit spijkerrokje maat 42-44
    - Donker spijkerrokje 42, valt als een 44.
    - Wit blousje maat 42
    Ook heb ik eventueel grijs en zwart rokje van spijkerstof van b-young maat 44.

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Het jurkje kun je onderaan en onder de borsten wat vast snoeren.. weet niet hoe ik het anders moet uitleggen haha.

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

Ook ik zou hier graag mee willen praten. Vorig jaar febr. was ik begonnen aan sonja B. ben hiermee flink afgevallen, 22 kg in totaal... helaas zit 10 kg hiervan er weer aan! Ik weeg nu 92 kilo en moet van mezelf gewoon afvallen! Als deze maandde clomid niet aanslaat ga ik zker weer flink aan de lijn! ( ik walg weer van mezelf in de spiegel :( )

Ik heb wel gemekrt dat door sonja bakker , ik nu sneller aankom, als ik boven de 1000 kcal ( geen typfout) eet dan kom ik aan :( jullie tips?

18. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ik werk als pedagoog op een sociaal medisch kinderdagverblijf ;)
    werk is nogal wisselend dus maar ontzettend leuk en uitdagend. ik adviseer zowel ouders al pedagogisch medewerkers en tevens doe ik observaties, verslaglegging, overleggen en nog veel meer.

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Bedankt voor alle felicitaties!!! :D
    Celeno heeft een leuke dag gehad, hij vond het allemaal prachtig, ballonnen, kadootjes, taart, zingen ;)
    En hij is al erg verwend en dan hebben we zaterdag pas het echte feestje :D
    Qua lijnen een minder dagje ;) want heb wel een lekker stukje taart genomen, maar dat mag ook wel als je kind 2 jaar wordt he :p

@zustertje, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!! jeetje wat leuk!! :D:D:D

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Wendyenrichard Welkom! Super joh dat je 22kg kwijt bent geraakt maar wel balen van die 10 eraan :( wat wil je nu voor ''dieet'' gaan doen?

@mamametzoon Welkom! en heel veel suc6 en het gaat je zeker lukken.

@Hier erg gaar vannacht niet echt denderend geslapen ga zo lekker languit op de bank lezen in mijn boek grote kans dat ik in slaap val manlief is naar Goes toe een vriend heeft een pand gehuurd voor zijn bedrijfje en gingen nu de pc's allemaal instaleren enz...
    Morgen komt mijn vriendin weer hier langs omdat ik mijn gsm in haar luiertas heb laten liggen hoezo blond haha.
    Wel gezellig dat we elkaar bijna elke dag wel even zien:D

@Renieta hopelijk raak je je kleding kwijt is ook zonde om te laten hangen. Ik heb vanmorgen alle te grote kleding naar een 2dehands zaakje gebracht ik krijg dan 40% van de omzet is wel leuk op marktplaats zetten is ook zo een gedoe.

@Melanie dankjewel maar ik kan het zelf echt niet bevatten en geloof het eigenlijk ook niet... Haha
    Ik zie jou ook niet in maat 36 maar sommige mensen denken gelijk dat je heel streng lijnt enz maar je weet zelf wel beter je doet het SUPER!!

@Mamavesmee geniet van je avondje uit!

@Patriesja van harte gefeliciteerd met je kleine man!

Rest weet ik even niet meer uit mijn hoofd

Deel Deze Pagina