@Renieta, de tuniek is erg mooi!!! Welke maat is het ook alweer? De rokjes, klinken erg leuk, maar met een zwangere buik......!! Hm, dat gaat vast niet lukken hahaha. @Mamametzoon, je baan klinkt erg leuk. Ben je ook wel bij in beweging. Daar doelde ik meer op, stel je hebt een kantoor baan, dan is het voedingspatroon weer makkelijker. @Wendyenrichard, welkom meid. En please, walg nooit van jezelf. Je bent nu misschien minder tevreden over jezelf, maar daar ga je nu wat aan doen, dus dat is positief. Hoe ben je gaan eten na Sonja Bakker? Kijk, met haar dieet mag je heel weinig eten, als je na het dieet ineens weer veel meer gaat eten kom je ook aan. Dat moet je voor jezelf wel weer opbouwen. Hoeveel kcal jij moet eten om af te vallen moet je voor jezelf uitzoeken. Wat ik eerder tegen mamametzoon zei zeg ik nu dus weer. De ene heeft gewoon meer kcal nodig om af te vallen dan een ander. Ik zou als ik jou was met 1300 kcal beginnen en kijken wat je lichaam doet. Daarnaast heel gevarieerd eten. Sux6 in elk geval! *********---------------*************------------- Ik was lekker in de tuin bezig, tsjeeee, vorige bewoners waren nou niet echt tuinierders, dus de planten groeien tegen de muren omhoog, het onkruid komt overal tussen vandaan. De tuin op orde..... vind ik belangrijk. Er is nog zoveel te doen...............! Ik heb vandaag een TO DO boekje gekocht bij de Hema. Voor mijn werk moet ik nog wat dingen doen, hier in huis nog van alles! Weet gewoon niet waar ik mee moet beginnen en vergeet gewoon de helft . Ideaal boekje. Maka voor morgen meteen een planning hahahaha!! ( voor de nieuwe mensen, ik ben net verhuisd, dus vandaar )
Hoi meiden, Ik ben er ook weer ! Zustrertje wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd, lijkt me ook gek om te geloven hoor hihi Welkom aan alle nieuwe leden. Ik ben ook net pas lid en sinds gister officieel begonnen met lijnen. Na al tig lijnpogingen hoor haha... Ik heb meerdere keren Sonja Bakker gevolgd en ook meerdere keren alles er weer aangegeten. Ik ben nu begonnen met de caloriechecker en dan wel ook de pincipes van Sonja in de gaten houden. Weet je wel, de tussendoortjes enzo. Mijn menu van vandaag O: een groot bruin beschuit met vruchtenhagel ( eigenlijk elke dag mijn ontbijt ) T: een kiwi en wat aardbeien L: twee bruine boterhammen met kipfilet tuinkruiden T: Mini eierkoekje A: Een paar gebakken aardappeltjes, kipfilet al la minuut lapje, wortelen en beetje sla Lijkt me wel weer ok toch ? Even een vraag, wat doen jullie voor dressing of iets door de sla? Ik doe meestal een lepel yofresh net als Sonja aangaf maar voor leuke tips sta ik open. Ben nogal gek op sla !
Beschuitje: Ik doe altijd natureldressing.. ook altijd lekker. Butterfly: tuniek is maat XL Mijn menu voor vandaag: O: magere yoghurt met kellogs glas optimel drank T: 2 koffie L: 4 crackers, 2 met osseworst, 1 jam light en 1 kaas met komkommer. glas optimel drank en glas opkikker tomaat. T: 1 koffie, flesje water en plak indische cake. A: 100 gr taggiatelli met champignons, 2 dessertlepels boursin, 50 gr hamblokjes en 3 opscheplepels sperziebonen. T: 1,5 liter water B: 20 min crosstrainer, buikspieroefeningen, 20 min loopband lopen/hardlopen.
Beschuitje dat heb ik bij de lidl vandaan, zit in een fles, weet zo niet hoe het heet. staat wel bij de dressings voor sla enzo.
ok, ik heb nu ook mijn ticker aangepast.... extra stimulans mijn zusje gaat me de dvd van zumba opsturen. zij doet er niets mee. ik heb voorheen altijd veel aan dansen gedaan dus bedacht me dat dit dan wel iets voor me kan zijn, kan het iig gaan uitproberen en dan ga ik hier thuis wel aan de buikspieroefeningen hahaha @ zustertje idd gefeliciteerd @ allen: bedankt voor al het welkom en tips alvast
@Melanie, weeg jij je rijst altijd helemaal netjes af ? Omdat je het aantal gram erbij zet ? @Mammametzoon jij extra veel sterkte want het zal niet mee vallen om te lijnen als je het niet altijd makkelijk hebt. Ik weet uit ervaring helaas heb ook een scheiding meegemaakt. :S Grappig van jouw gewicht is echt mijn streefgewicht ! Ik zou zo blij zijn als ik weer rond de 78 kilo weeg. Wat een leuke ticker trouwens ik ga ook eens even bij weegclub kijken. @wendyenrichard; wat zonde he dat je zo snel weer aan komt van het SB dieet. Ik merk het ook hoor, hoef maar iets af te wijken van haar boek en ik ben weer de klos. Ik heb besloten het niet meer te volgen. @Mammavanesmee heel gezellige avond gewenst !
Hoi meiden... Nou mezelf toch maar op kunnen peppen om mee te gaan collecteren. Uiteindelijk zijn we om 19.00 uur begonnen en kwamen we om 20.45 uur weer aan. Dus mijn beweging zit er nu wel op. heb wel gemerkt dat mijn broek al losser zit... das wel lekker. om de dag compleet te maken kregen we nog even te horen dat een hele goeie kennis is overleden.. klote kanker!! (sorry dat ik het even zo zeg maar het zit me echt effe hoog) ga nu lekker even uitjanken bij mijn ventje... (en een blikje cola light nemen... )
@Mamametzoon, Zumba is heel leuk. Ik heb de set ook en was van plan die van de week op te zoeken. Wil er ook weer mee bezig, maar even in mindere mate gezien ik zwanger ben. Maar dat is toch een hele goede sport om thuis te doen en in je eigen tijd, ideaal! @Mamarianne, ach, we kunnen nog even hoor . Maar dan gaan we toch weer richting deel 4, wat leuk!!! @Annemie, tsjee meid, wat een rare vervelende dag voor jou/jullie. Soms komt alles in 1 keer. Ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven. Goed van je dat je toch wat afleiding hebt gezocht. Het is een rot ziekte . Ik begrijp heel goed dat je dit wilde zeggen meid. Het is niet eerlijk. @Renieta, ideaal, XL!! Heb er wel belangstelling voor. Volgens mij past de tuniek mooi over de buik. ******************************************** Ben best een beetje happy! Was druk bezig en mijn mannetje zat al steeds te kijken. Op gegeven moment zegt hij: je lijkt veel dunner te worden Miranda, je bouw wordt heel anders. Hij vond mijn benen ook veel slanker . En dat terwijl ik zwanger ben hahaha. Vond het wel heel lief! Mijn moeder zei gisteren ook al, wat krijg je slanke armen! Ben dan ook amper aangekomen trouwens, en ben heel bewust bezig met eten. Dat werkt dus toch wel. Ben er best blij mee.
Zustertje van harte gefeliciteerd meid ! wat geweldig na zo lang wachten .. was bij ons met tim ook .. na ruim 2 jaar ineens .. streep ! geniet van je roze wolk patriesja van harte met de verjaardag van je zoontje !! leuke dag gehad zag ik Mve sjeeeeeeeeee slanke den pffff wat nou buik ! waar ... ik zag alleen een hollands next top model ! en veel broeken whahaha nou meiden allemaal super bedankt voor jullie steun jullie zijn kanjers dikke knuf vanuit hier en ik duik mijn bedje maar in ik schaam me ik heb net zitten vreten van de zenuwen pff waarom doe ik dat nu weer ...
annemie dikke knuf ! het is idd een rot ziekte en pff wat een dag heb jij achter de rug zeg ! duik maar snel in de armen van je mannetje oh en moppie mooie foto van je poesjes !! wat een schatjes
Bij 500 een nieuw topic he. Mijn berichten staan vast anders ingesteld Ik ga zo naar bed en zal wel weer een raar nachtje worden! Jurre krijgt 4 kiezen tegelijk en volgens mij krijgt hij daar nu aardig last van. Koorts en jengelig!!