10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De woonkamer achter.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Woonkamer voor, moet nog afgewerkt.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Esmee haar ballentent hahaha.

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendyenrichard: Welkom en succes met afvallen! Geen tips sorry!

@ Patriesja: Dat stukkie taart heb je zeker verdient hoor. Je zoon word maar 1 keer 2 :p

@ Zustertje: Begint die zwangerschapsdementie nu al? :p

@ Butterfly: Kan me voorstellen dat het werk je boven het hoofd groeit. Maar meid, alles op zijn tijd. Je kunt niet alles ineens, hoe graag je dat ook wil! Super dat je zo veel leuke complimenten krijgt. Doet een mens goed! Wat een schatje is Esmee zeg! En mooie woonkamer hoor. Een heel verschil met de voor-foto’s! Jullie hebben hard gewerkt!

@ Beschuitje: Ik weeg alles af (na bereiden). Normaal ook broodbeleg, alleen vandaag niet omdat ik het op mijn werk gesmeerd heb en ik het een beetje te ver vond gaan om mijn keukenweegschaal mee te nemen.

@ Annemie: Gecondoleerd. Het zit je niet mee meid! Sterkte ermee!

Ik ben weer terug van het oppassen. Nog even mijn menu voor morgen inplannen en dan ga ik lekker onder de douche in mn bed in.

Truste!

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    En dikke lol gehad vanmiddag met mijn zusje!
    Ik ben de rechtse.

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, dat was het weer!
    Zat vandaag laag in kcal, dus zit nog lekker aan zoute pepsels.
    Ga zo douchen en lekker naar bed, nog even lezen!!!!

Tot morgen meiden!

7. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Wat zijn jullie goed bezig!
    Heb niet alles gelezen want ik kan jullie echt niet bijhouden, maar heb zo links en recht opgevangen dat het goed gaat met lijnen!

Hier vandaag een super leuke dag gehad. Vriendinnetje had een verassing voor me vandaag, en we zijn naar de efteling geweest met haar dochtertje en haar beste vriend. Was echt SUPER gezellig, maar wel weer wat slechte dingetjes gegeten.
    Gelukkig wel gezond ontbeten, en heeeeeeeeeeel veel gelopen natuurlijk. Maar ook wat ongezonde dingetjes gehad, en te weinig gedronken denk ik.
    Hoop dat de schade morgen meevalt. Dat is dus het nadeel van het uitje wat voor je georganiseerd wordt. Maar het was wel super leuk.
    Veel foto's gemaakt, en toen ik die net bekeek zie ik toch wel echt goed dat ik ben afgevallen. Het is toch best al wel een groot verschil.
    Vanaf morgen nu dus ECHT serieus weer beginnen, ben t/m vrijdag vrij kwam ik net achter, heb donderdag alleen even examen.
    Morgen even naar de autogarage. Heb een Toyota Aygo gekocht, en die komt waarschijnlijk volgende week binnen, maar wil er nog vanalles op en aan, dus ga morgen even informeren.
    's Middags komt de kapper, dus dat is ook fijn!

Fijne avond allemaal.

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    leuke foto's zeg, woonkamer is errug mooi geworden.

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Mooie foto's!! En die laatste foto met je zus is ook erg gezellig haha!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, leuke foto's !
    mooie inrichting zo

Calorieën. Zat vandaag op de 895. best laag maar ging prima.

Tot morgen

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goodmorning ! Hier helemaal blij, de eerste kilo is eraf !!!!!!!!
    Joehoeeee.....ben weer aan de gang.
    Zo naar het werk maar lekker half dagje, dan hoef ik niet zoveel bij te lezen vandaag lol

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Vanmiddag reageer ik op de rest hoor !!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Mijn menu voor vandaag

Woensdag
    Ontbijt: 2 crackers met halvarine en 2 x kipfilet
    Tussendoor: 1 Liga Evergreen
    Lunch: 2 bruine boterhammen met mager beleg
    Tussendoor: Fruit
    Diner: 125 gram gekookte aardappelen, 200 gram Witlof 75 gram rundvlees, 1scheplepel magere jus,
    's Avonds:1 glaschocolademelk light of 1glas Optimel drink neem vaak 'savonds alleen koffie en water

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!!!

@butterfly mooi jullie huiskamer ziet er al erg gezellig uit! En wat een schattig meisje hebben jullie:)

@Annemie wat een rot dag heb jij gisteren gehad zeg... Gecondoleerd met het verlies van een dierbare.

De rest ga ik straks wel even beantwoorden.

Vanmorgenvroeg in een potje geplast en mee naar mijn man genomen heb de cb digitaal er even in gehouden en hem daarna op het nachtkastje gelegd en onder de dekens gaan liggen haha durfde echt niet te kijken. Mijn man heeft na een kleine minuut gekeken en toen stond er.....;)

zwanger 2-3weken

Kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk maar mijn man zegt nu moet je het wel geloven!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super ! nu overtuigd ? haha of ga je nog 10 testen doen ;)
    Lekker genieten meis.

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, dat kun je ook gewoon doen hoor. En ik zou denk ik de chocolademelk dan nog weer wat later nemen, dus rond 21.30 uur?
    Heb je voor dan ook nog lekker wat. Of natuurlijk de optimel ;).
    Wat je liever hebt. Sux6 maar weer!

@Zustertje, het is moeilijk te geloven he, helemaal na 2 jaar wachten. Toen ik zwanger raakte van Esmee zijn we 1.5 jaar bezig geweest en had een miskraam tussendoor. Toen we op onze 2e huwelijksreisdag in Portugal waren merkten we dat ik over tijd was en al sinds de trouwdag niet zo lekker was. Dacht zelf de zenuwen voor de bruiloft omdat we alles zo groots hadden en het was zo spannend allemaal. We waren even niet met ons hoofd bij de kinderwens. De 2e dag in Portugal gingen de alarmbellen rinkelen. Nou ja.... alarm ;). Toevallig zat er een drogist naast, alsof alles zo moest zijn. En we zouden de test in het appartement doen, waar we nog lang niet waren. We zaten lekker aan een cocktail op een terasje. Maar de test brandde echt in mijn tas en ik kon niet meer wachten. In een gezellig kroegje is Harrold een biertje aan de bar gaan drinken en ik naar het toilet. Het 2e streepje verscheen meteen, en ik heb nog 10 min helemaal in een dwaas op het toilet gezeten. Kwam wat bij en ik MOEST gewoon inmiddels naar mijn mannetje. We waren echt helemaal in een roes. Ik was zo intens blij, maar durfde het gewoon niet te geloven. Ik was zo bang dat het weer mis zou gaan. Maar het voelde dit keer goed!! En bij de eerdere zwangerschap voelde ik dat het niet oke was. Heel apart was dat. We hebben die avond mijn ouders gebeld om te vertellen dat we met z'n drietjes weer naar Nederland kwamen. Mijn vader zei nog: Miranda, meid, dat hoop ik echt voor jullie. Moest een paar keer zeggen dat het ook echt zo was, dat ik zwanger was. Hij geloofde zijn oren niet. Zo vielen we van het ene moment in het andere. Eert de bruiloft, het vooruitzicht, de voorbereidingen, etc, en dan ineens ben je getrouwd en weet je meteen dat je zwanger bent. Toen Esmee is geboren hadden we deze verhuizing in de planning, en nu weer zwanger. Alles in ons leven loopt zo in elkaar over, zo bijzonder en mooi. De perfecte timing, vraag me wel eens af waar ik dit alles aan heb verdiend. We hopen na dit jaar een rustig jaartje te hebben, maar ja...!! Dan moeten we ons gezinnetje met nog een baby op poten krijgen en ga ik studeren ;). Ook niet rustig.

Meid.... je test is positief, en een tweede streepje is gewoon zwanger!!! Je moet je man nu gelijk geven, geloof het nou maar! Jullie krijgen een kindje! Jullie zullen over 9 maanden met z'n drietjes zijn. Geniet er van!! Voor je het weet zit je op de helft :p.

@Beschuitje.... JOEHOEEE!! Zie je wel, je kunt het!
    Het begin is er meid! En de rest krijg je er ook af.

Hier natuurlijk ook gewogen.
    Eerder van de week schrok ik van mijn gewicht, maar daar is de helft nu af. Stoelgang is beter, en nu gewogen op de oude vertrouwde manier. Ennnnn... ik ben happy!
    Begon voor de zwangerschap met 86.1 en zit nu op 88.2 kilo.
    Dus 2.1 kilo aangekomen in bijna 19 weken.
    Ik ben er echt happy mee. Hoop eigenlijk niet zo heel ver over de 90 te komen. Maar goed, als het wel zo is, is het zo!! Ben zwanger tenslotte. Het gaat er wel af na de bevalling hoop ik.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    2 kilo in 19 weken is idd super !

18. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hallo allemaal

@ zusterje.... gefeliciteerd, geloof je het nu wel? ;)
    Haha doet me denken aan 1 april 2008. toen kwam ik er achter zwanger te zijn. ja idd 1 APRIL dus. en ga dan maar vertellen dat je zwanger bent door de pil heen. whahahah
    ik was toen ook 1½ maand getrouwd en kinderen wilde we na ½ jaar eens gaan proberen maar liep dus anders.
    Helaas is het een half jaar later dus fout gegaan tussen mij en ex en zijn we sptember 2008 uit elkaar gegaan (6 mnd zwanger) en waren we 1½ maand later gescheiden.
    maar ben erg blij voor je hoor !! lekker genieten nu he :D

Beschuitje.. ook gefeliciteerd met je 1e verloren kilo

Hmmmm misschien moet ik ook maar weer zwanger worden hahaha. in mijn zwangerschap kwam ik maar 8 tot 9 kilo aan en een week na de bevaliing woog ik al weer 1 tot 2 kilo minder dan voor mijn zwangerschap hahahah.
    Zal ik wel eerst een leuke papa moeten vinden.... nog leuke papa's in de aanbieding?? hihi ;)

Ach ik hoop dat bij mij ook snel de eerste kilos zullen verdwijnen. Vandaag halve dag training voor mijn werk (en dat nog wel op mijn vrije dag) en vanmiddag met de kleine naar het consultatiebureau.
    ga vandaag gewoon gezond eten en veel aan het water en de thee.
    verder nog maar eens verdiepen in eventuele menu's

tot later en allemaal succes ook vandaag

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Kimmetje SUper dat je vriendin dat geregeld heeft en het was mooi weer voor de efteling!
    Hopelijk viel de schade op de weegschaal mee...Leuk dat je een auto gekocht hebt! is een leuk klein ding. En geniet van je kappersbezoek.

@Kaatje kun je het goed volhouden met zo weinig calorieen? Mooi menutje voor vandaag. Haha die testen overtuigen me ook niet echt dus heeft niet veel zin om nog testen te doen volgens mij.

@Beschuitje GEFELICITEERD met je eerste kilo. Echt geweldig doe je het. Lekker dat je maar een halve dag hoeft te werken je zit toch in het onderwijs?

@Butterfly pff jullie hebben het nodige meegemaakt. Hier kwam het ook erg onverwachts want ik zat zondag op de fiets nog met mijn man te kletsen van nou dan kunnen we in oktober weer gezellig op de koffie bij dokter kooij (is een erg leuke man) en dan zal er toch wel iets bij mij niet goed zijn want jij hebt super zaad en zo zaten we een beetje te dollen.
    En gisteren zag ik die testjes en toen dacht ik o ja volgens mij moest ik ongesteld worden (die 2 jaar zijn we er nooit heel gespannen mee bezig geweest gelukkig) EN ik zag een streepje echt mijn keel zat gelijk dicht en ik half jankend mijn man bellen uhm ja misschien ben ik wel zwanger haha....
    Maar mijn man zit gelijk in de startblokken want die gaat vanavond de keuken witten haha echt geweldig leuk. Hij zegt duurt nog maar 35 weken hoor als alles goed mag gaan :-D
    Super dat je nog maar 2 kilo aangekomen bent volhouden zo!

@Mamametzoon Balen he op je vrije dag naar je werk moeten.. Mijn vaste vrije dag was eerst op donderdag maar wij hebben dan om de 3 weken vergadering echt zo irri nu is mijn vaste vrije dag ook geen donderdag meer :-d
    Dankjewel voor de felicitatie maar echt doordringen doet het nog niet komt vanzelf wel.

Mijn beste vriendin komt zo nog omdat ik mijn gsm in haar luiertas heb laten liggen. En zei zou me pas feliciteren als cb digitaal zwanger aan zou geven :D:D
    Vreemdste vind ik nog altijd al dat zei vorige week dacht van ze is zwanger en dat haar man gisterenochtend zei van zou ze zwanger zijn.
    En afgelopen zaterdag zijn onze zwager nog tegen mijn man en heb je al raak geschoten ;) Maar mijn man heel eerlijk ik zou het niet weten :)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, ja valt me echt reuze mee. Maar goed nu doe ik behalve het huishouden ook niet zo veel op een dag dus dat scheelt ook wel weer.

Deel Deze Pagina