@Mamametzoon, heftig verhaal meid! Lijkt me ook erg zwaar om alles alleen te moeten doen. Je hebt een moeilijke periode achter de rug zo te lezen. Maar die heb je deels overwonnen denk ik, respect meid. Sux6 op de cursus en je eerste dagje lijnen. Oh, en ik heb geen papa in de omgeving in de aanbieding voor je Esmee is hier intussen ook weer wakker. Ze is alweer druk aan het spelen en in de weer. Zal zo een boterhammetje voor haar maken. Ga even een doekje door de badkamer halen en was ophangen en weer de wasmachine aan zetten... . Daarna even met Esmee fietsen, moet even wat kleine boodschappen halen. Wilde daarna even met Esmee door het park wandelen, en zij op de fiets . En dan is de ochtend ook wel weer aan het einde denk ik 8).
Sorry dat ik niet op jullie allemaal reageer maar jullie gaan zo snel dat ik het allemaal niet kan bijhouden Misschien straks in het nieuwe deel Want ja die komt er ook aan he!! En Zustertje je bent toch echt zwanger hoor meid!!!
Beschuitje, top dat de de eerste kilo er af is meid! JOEHOE!! Kaatje.. Best een mooi dagje vandaag.. De menu's van Sonja zijn heel wisselend he? Zustertje.. WOW.. De CB ook een dikke vette positief. Geloof je het nu! VInd het zo mooi voor jullie. Een spannende maar ook leuke tijd ga je tegemoed! Veel plezier met je vriendinnetje. Butterfly.. Mooi verhaal over jullie huwelijksreis! En de ochtend is i.d. altijd zo weer op! Mamametzoon.. Succes met je eerste lijn dagje meid! Komt vast helemaal goed. En hier wel een leuke papa maar niet in de aanbieding. *** Was eventjes wat uit mijn hoofd.. Jullie hebben zo veel gekletst gisteren. Gisteren een onwijs leuke avond gehad.. Wat is Guido Weijers goed zeg! Vanmorgen was de weegschaal zoals hij hoord te zijn .. lief! Gisteravond nog best wat chipjes naar binnen gewerkt.. 74,2 blijf netjes rond de 74 hangen. Vanmorgen boven alle was opgeruimd, wasje aangezet, beneden opgeruimd, schoongemaakt. Al eten gekookt voor Esmee en Erwin ( heb slaap vanavond) Ga zo eerst de honden uitlaten en dan Esmee ophalen bij mijn ouders. Vanmiddag past mijn zusje op.. Wat en gesleep af en toe.. Deze week is vrij onrustig.. Daarna 2 weken rust en nog 2 weekjes werken en dan vakantie!8) Mijn menu: O: 250 gram optimel kwark met 2 eetlepels muesli en een kopje koffie. T: appeltje. L: 3 boterhammen.. 1 met 30+ kaas en de ander er tegen aan. En 1 met jam. T: peertje. A: nasi ( op het werk dus hou ruim aan). T: neem wat zoute pepsels mee.. *** Zit dan op 1277.. Komt vast wel weer iets bij! Mijn menu voor vandaag:
Zustertje.. En nu? Wat ga je doen met " lijnen" en ik mis nog een mooie zwanger banner! *** Ik ga met de honden uit en Esmee ophalen. Tot vanmiddag!
Ik ga mezelf een schop onder de kont geven en de berg was wat hier ligt opruimen enz enz grrrrr ik haat die was!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha Mamavesmee, hier ook zo! Wel een leuk papa.. maar niet in de aanbieding. Leuke avond gehad? En dat gesleep herken ik wel hoor. Dat is hier ook zo. Ikl heb vandaag ook een late dienst en Esmee gaat naar mijn moeder. Maar nu ik aan de andere kant van het dorp woon moet ik dus ook nog verder en omrijden. Hier kan ik zo de snelweg op naar mijn werk. Ik ben met kinderopvang bezig, heb een pakket gekregen en een inschrijfformulier. Kinderopvang zit hier een paar minuten lopend vandaan. Veel handiger en als ik drie dagdelen ga aanhouden, heb ik ook meer tijd voor mezelf en het huis. En Esmee gata het super leuk vinden hoop ik. Hier deze week nog wat werken, zondag slaap, dinsdag laatste cursus dag van geef me de 5, en dan donderdag een BBQ op het werk en dan een maand vakantie. Dan nog even 3 weken werken en dan vanaf dan tot mijn verlof ga ik 50%werken. Idee van mijn leidinggevende. En dan vanaf 1 oktober verlof . En dan in Januari ergens weer aan de slag met mijn 28 uur. Relaxed jaartje dus .
Hier ligt nu al van een paar dagen,maar heb nooit zin om alles naar boven te sjouwen! De kasten van beide jongens moeten nodig aangepakt worden en uitgezocht wat nog word gedragen en wat weg kan! Maar mijn mams had al gezegd dat ik dat maar na de bruiloft moest doen Dus alles ligt op een dikke bult in hun kasten!
@Zustertje: Wat goed!! Super goed nieuws! Gefeliciteerd meid! Hier vanmorgen gewogen en de schade viel gelukkig mee. Ik was van zaterdag zoiezo al een kilo aangekomen, en van die kilo ben ik weer 3 ons kwijt. Dus nog maar 7 ons en ik zit weer op mijn laagste gewicht, moet goed komen! Fijne dag allemaal!!
Herkenbaar! Nu we verhuisd zijn en niet alle meubels staan boven, en Esmee haar kast ook nog naar haar kamer moet ligt hier ook alles door elkaar. Moet elke ochtend zoeken naar rompers e.d! Maar het laminaat in haar kamertje wordt gelegd en als het goed is dat vanavond klaar. Dus morgen kan ik eindelijk haar kamer in gaan richten en kan ze eindelijk daar ook slapen. We hebben een extra kledingkast die naar zolder gaat, want zelf ik..... heb ZOVEEL kleding. Het is te erg gewoon. Er staan dozen en dozen kleding van mij. Deels allemaal te klein . Maar wil het nog niet weg gooien. Heb na de bevalling toch iets van: ik wil 20 kilo kwijt. En dan past alles weer. Dus pas dan ga ik dat uitzoeken en eventueel weg doen. Van Esmee ook de wereld kleding wat niet meer past. Zit ook allemaal in dozen. Doe ik ook nog niet weg, misschien krijgen we weer een meisje , dan is het ideaal. En krijgen we een jongetje, dan ga ik die spullen van Esmee verkopen.
@Mamavesmee ja lijnen dat kan nu niet meer maar vervelende is ik heb helemaal geen trek Vanmorgen een boterham op en ga zo maar aan meloen en aardbeien moet toch wat eten.. Ga proberen rond de 1800 calorieen zitten maar heb het idee dat ik een hele dag door moet eten haha. Banner ga ik nog niet doen misschien over een poosje zie wel even Super dat je zo genoten hebt van je avondje uit! Mijn vriendin is weer naar huis toe ze was zo benieuwd en vloog in mijn armen haha echt leuk! Gelijk even der man gebeld en die was ook erg blij! Over 6 weekjes (als alles goed mag gaan) vertellen we het onze ouders,broers en zussen.
Leuk he dat mensen zo leuk en enthousiast kunnen reageren!! Geeft jezelf dan ook een heerlijk gevoel!
Goeiemorgen meiden Vanmorgen gewogen, nog netjes 74.6 kg. Jemig wat word er veel gekletst, kan het amper bijhouden haha. Vandaag nog lekker vrij, vanmiddag om 15 uur slim belly... Verder nog geen idee.. ben net sinds 10 uur wakker. @Zustertje: Die test is toch duidelijk he, gefeliciteerd Lekker van gaan genieten he. Al een idee hoe je het gaat vertellen? @Kimmetje: Die 7 ons komt er ook wel af Je gaat al zo goed!!! @MvE: Al heel wat gedaan zie ik, wel een drukte zeg. Heb altijd bewondering voor jullie, hoe jullie alles draaiende houden. @Beschuitje: Werkse meid en tot vanmiddag. De 1e kg eraf, super, zet hem op!!!! Zo doorgaan he. @Kaatje: Lekker menutje hoor.
Ronde de 1800 is goed te doen hoor. Ik zit ook vaak rond de 1800 kcal. Gisteren zat ik op 1850. Vele blijven bewegen en het aankomen valt reuze mee.
Ik ga om 17 uur slim belly doen Renieta ook toevallig En dan vanavond om half 8 mijn nagels laten doen voor de BIG DAY ben benieuwd hoe het gaat worden!! Wou dat ik tot 10 uur had liggen slapen En mooi dat je gewicht een beetje gelijk blijft!
ben blij dat ik niet de enige ben die de was haat... Blij dat de dag van gisteren voorbij is... wat ik vandaag ga eten: Ontbijt: 1 boterham met vruchtenhagel, glas jus 'd orange en 1 glas water. tussendoor: 1 appel, 1 glas water lunch: 2 volkoren botenhammen (1 met smeerkaas en komkommerplakker en 1 met achterham), 1 glas optimel drink en 1 glas water tussendoor: 1 evergreen (das echt een tijd geleden...) 2 glazen water Diner: Fusilisalade met paprika en broccoli, 1 glas water 's avonds: 1 glas water... Beweging: straks helpen behangen bij mijn broer... de was en afwas doen.. en vanavond ong 45 min lopen naar de repetitie van mijn mannetje.. (dan kan hij heen met de auto en ik terug!!! )
trouwens voor degene die het leuk/lekker vinden recept voor de salade: Frusillisalade met paprika en broccoli (voor 4 pers.) ingredienten: 1 rode en 1 gele paprika, 200 gr fusilli 250 gr broccoli 150 gr zachte geitenkaas 100 gr achterham in dikke plakken voor dressing: 1 sinaasappel (of was jus 'd orange) zout en peper 1 eetleper azijn 4 eetlepels olie 1 teen knoflook 15 gr verse basilicum Paprika's in zijn geheel 20 minuten in de oven zacht laten worden (225 graden), na 10 minuten keren. Uit de over halen, afdekken en laten koelen. Ondertussen de fusilli koken, afgieten en laten koelen. Broccoli in kleine roosjes 4 minuten koken. Afgieten en laten afkoelen. Maak een inkeping in de paprika's en vang het vocht op, verwijder het vel en de zaadlijsten. Vruchtvlees in reepjes snijden. Verwijder de korsten van de geitenkaas en snijd de kaas en ham in blokjes. Dressing: Pers de sinaasappel uit en meng het sap met het vocht van de paprika's Knoflook erboven uitknijpen. Basilicum erboven fijnknippen en olie en azijn toevoegen. Goed mengen, eventueel met staafmixer, Fusilli, paprikareepjes, ham, geitenkaas, broccoli mengen met saus. Maak evt op smaak met wat zout en peper. Goed doorschappen en koud serveren met vers brood en boter!!! bevat per portie circa 396 kcal