Butterfly, klopt niet om de hoek nee haha. Ja ben een hele nieuwe leven begonnen hier, dus ff wennen allemaal. Isabella, nou en of ik genoten heb. Als ik ergens aan verslaafd ben is het wel chocolade en alles wat er mee te maken heeft, dus genieten doe ik voor de volle 100% hihi. Netjes meid, het gaat de goede kant op met je weegschaal zo te lezen! Nicole, hier gelukkig wel zonnetje. Moeilijk he als je wil bewegen maar je door een kind niet kan, omdat je haar nergens kwijt kan. Misschien een apparatuur in huis halen? Butterfl, super 20 weken echo. Wat leuks om naar uit te kijken! Nu al kraamhulp regelen, dacht pas met 16 weken ofzo en met 30 weken komen ze langs? Renieta, uitslapen is idd heerlijk op z'n tijd. Succes op je nieuwe werk! Zustertje, pff vooral met jus hmm jummie. Ja het afvallen gaat nu beter nu ik het los heb gelaten, ga me maandag weer wegen dus ben benieuwd! Moppie, fijn dat het een goed apparaat was. Weet je de merk ervan nog? Hahaha dure grap ff naar friesland om een crosstrainer te kopen hihi. MvE, ik heb een sportschool gevonden mét kinderopvang. Maar wel een dure grap 45 euro per maand, voor een jaarcontract! Misschien een goedkopere vinden en mijn buuf vragen of zij op die dagen wil oppassen tegen een vergoeding? Vriendinnen via forum zoeken, misschien een idee? JM, leuk een meeting en dan high-teaen of lunchen. Denk dat Utrecht wel centraal is voor iedereen. Hoe was het bij het CB? MS76, hier een schop onder je kont! Geholpen haha. Emma, leuk naar CP. Geniet ervan! Rianne, een tattoo idd spannend. MvE, was mijn fout ik had eerst moeten ontbijten dan opruimen. Jawel gezellige bezoek daar niet van, alleen mijn maag knorde tussendoor haha. Zomervakantie, hier nog geen plannen. Maar wat er niet is kan nog komen he haha. Kleintje, hier gaan we ook alleen naar de markt voor verse vis, en fruit. Tegenwoordig alles te koop in de supermarkten, ppf die drukte alleen op de markt daarom ga ik ook altijd vroeg in de ochtend lekker rustig. Hmmm pizza en kwarktaart lekker. Rianne, leuk waar jullie heen gaan. En leuke foto's om weer te zien en die tattoo zo mooi. MS76, vaker komen hier helpt echt! Kleintje, hmmm lekker gewiit. Zustertje, spannend morgen naar de ha! Hoop voor jullie op goed nieuws. Moppie, gisteren ook op het balkon gezeten met lappie en verlengsnoer. Accu is hier ook kaduk, was al aan het kijken voor een andere lappie. Maar zo moeilijk om te weten welke goed is? Welke heb jij? Ondertussen aan het koken...
Pff zo ben weer bij, wat een kletstantes zijn jullie zeg en dat alleen 5 pagina's laat staan als ik vanavond pas kwam reageren hihi.
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH ik word ff gek van tim en zijn niet eten ggggggggggrrrrrrr knakworstjes weer wel dan he ! frustie frustie frustie ben wel lekker een uur met tim in bad geweest en daarna een uur met hem gaan wandelen...
Emma, balen dat ie niet wil eten. Anders laat je hem hetgeen eten wat ie wil, zolang die maar eet toch of is dit een gewoonte geworden? Hmmm heerlijk in bad, verlang ik hier ook vaak naar vooral toen ik zw was maar hier helaas geen bad.
Vandaag: Lunch: 2 sneetjes bb met gerookte zalm, 2 sneetjes bb met kaas 30+, glas melk en 2 koppen rooibosthee met honing Ts: kommetje aardbeisalade Avond: kommetje groentensoep, stuk moussaka, garnalen/tomaat/komkommer/krulsla salade Ts: kop koffie met een theeleutje, banaan Beweging: uurtje gelopen
Geen flauw idee welk merk het was, maar gewoon standaard spul wat er bij de Aldi verkocht wordt. Laptop: Dell Lattitude D830 hier. Ontzettend duur ding, maar accu's hebben een levensduur van max. 2 jaar. Vriendlief gaat een nieuwe accu bestellen want de laptop doet het verder prima. Eet smakelijk zometeen! Heb zelf net mn bakkie rijst/kip gehad maar heb maar de helft opgegeten. Had enorm veel trek, maar toch ook weer niet. De salade wacht maar lekker tot morgen denk ik
Lastig!!! Werkt het niet om te zeggen: "Als je dit eet, dan krijg je daarna een knakworstje" ??? Beetje omkopen enzo Sterkte!
Zustertje.. Ja, in de polder wil het best waaien! Goed voor je benen/billen! Spannend morgen! Moppie.. 1 broodje heeft 310 callorieen ( kippenvlees) rund/varkenvulling nog meer! Best veel.. Maar wel erg lekker. Missporty.. duim voor een mooie +.. Klopt ik ben van de jurkjes! Kleintje.. waarmee verbrand je dan 180 callorieen? Ik moet voor een halfuurtje zweten het doen met 60! Heb wel enorme spierpijn dus de oefeningen heb ik goed gedaan! haha Sweetroosje.. Was het zo'n vervelend telefoontje.. ( ben niet nieuwschierig hoor ).. Gezellig dat je broer een paar daagjes komt. Heb je even wat afleiding! Een beetje frisse lucht en de zon doet een mens zeker goed! En ego kletsen mag hoor! Sportschool is echt belachelijk duur he? @ meergranenbrood.. ik zat gisteren op het net te lezen en meergranenbrood is niets anders dan witbrood met granen er door en het brood is gekleurd met kleurstof zodat het donker wordt.. Morgen krijgen de hertjes meergranenbrood en ik koop weer lekker volkoren! @ zomervakantie.. We hebben een nieuwe keuken gekocht dus de centjes zijn even op! Als alles mee zit gaan we nog wel een weekendje naar zee hoor.. maar geen 2 weken Frankrijk voor ons dit jaar! Emma.. Eet Tim erg slecht? Esmee eet met fases slecht.. Groente, behalve sla , courgette en komkommer eet ze niet.. Aardappels alleen gebakken.. pasta/nasi niet.. Ze krijgt gewoon wat wij eten.. Wil ze niet dan heeft ze pech.. ( kook 2x per week een courgette prutje voor haar.. weet ik zeker dat ze wel eet).. Ze eet gelukkig wel goed fruit en redelijk brood.. Kinderen pakken wat ze nodig zijn.. Is Tim te licht voor zijn lengte/leeftijd? Oja.. Esmee krijgt altijd een toetje.. Maar noway dat ze toch brood of iets dergelijks eet terwijl ze geen warm eten wil. * streng he?* ***** We zijn weer terug van de verjaardag.. Genoten van de taart en een paar hapjes.. Thuis een tomatengroentensoepje gegeten en 2 boterhammen met ham.. Zit nu op 1309 callorieen.. Dus misschien straks nog een schaaltje yoghurt oid. Esmee ligt er inmiddels in.. En wij gaan lekker bankhangen, keuken is schoon en opgeruimd dus niets meer te doen vanavond!!
ik heb dit jaar geen seizoen kaart genomen, omdat me mannetje in rotdiensten zit de hele tijd, en er kan niemand anders eigenlijk op de seizoen kaart dus heb ik losse kaartjes dit jaar dus ik kan gaan zitten waar ik wil eigenlijk. Hebben jullie samen wel een seizoenkaart dan? want als jou vriend een seizoen kaart heeft en jij niet kunnen jullie ook niet in hetzelfde vak zitten?
Sweetroosje: klinkt lekker wat je hebt gemaakt Mousaka is dat niet zo'n grieks gerecht met aardappel? Mamavanesmee: Ik heb van alles door elkaar gedaan (kung fu, oefeningen, hardlopen, steppen, hula hoopen etc etc ) en hij gaf na een half uur aan 180 kcl verbrand ik weet het ook niet precies? Maar heb wel flink gezweet! Net weer een half uur getraind en nu gaf hij aan dat ik zo'n 280 kcl had verbrand voor vandaag (ja met die 180 erbij dan ) Maar het voelt wel goed dat wii'en, moet uitkijken dat ik niet verslaafd raak of in 1 x teveel wil gaan doen....
Hey meiden, @ Kim: Kom op he! Je kan het Enne, met die afgetrainde lijven gaat het goed komen hoor! Kijken of we de rest van de familie ook aan kunnen steken @ Moppie: Ontlasting: Wisselend! Kan er geen pijl op trekken! @ Jongmoedertje: Fijn meid, weer een beetje eraf! Komt helemaal goed! @ Emma: Balen van je negatieve test! Waar ga je naartoe op vakantie? @ MamavEsmee: Fijn dat er toch weer wat gewicht af is! Kan me voorstellen dat dat wel weer even een fijn gevoel is. En lekker taart gehad op de verjaardag! Fijn dat je ervan genoten hebt. @ Sweetroosje: Bah, misselijk. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! @ MissSporty: Schop! Heeft het geholpen? @ Kleintje: Ik heb ook een hekel aan de markt! Veel te druk. Heb daar allemaal geen geduld voor. Inderdaad wel goedkoop maarja ik heb het er toch echt niet voor over! Haha @ Mama Rianne: Wat een lieve kindjes heb jij. En mooie tatoo hoor! Zo, daar ben ik weer. Vandaag drukke dag erop zitten. Heb vanalles en nog niks gedaan. Pfff heb een hekel aan zon dagen. En ja hoor, ik ben vandaag gezwicht voor de paaseitjes op het werk heb er 2 op. Gelukkig zat ik vandaag laag in de calorieën, dus kan ik t hebben, maar ik baal er wel van. Mijn menu: O: 2 knäckebröd volkoren met; Slankie smeerkaas 1 beker optimel drink T: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker 1 appel 1 paaseitje L: 200 gram optimel yoghurt met; 1 banaan erdoor 2 meergranen boterhammen met; 20 gram ham T: 1 paaseitje A: 400 ml champignonnensoep 1 bruine pistolet 1 helft met: kip-kerriesalade (25 gram) 1 helft met: ham (20 gram) en 2 druppels curry Totaal: 1178 kcal Liefs
zo daar ben ik ook weer haha...... Met de kleine meid naar het cb geweest ze was 3cm gegroeid was nu 75,5 cm (ja ze is klein ik weet het) en ze was 40 gram afgevallen. Daar was ik al bang voor doordat ze zo ziek is geweest, maar goed ze loopt netjes met de lijnen mee dus ik hoef me helemaal geen zorgen te maken jippieeeeeeee!!! Straks even lekker een bakje met fruit weer eten, echt standaard de laatste dagen haha.....maar wel lekker en GEZOND!!! vanavond weer alleen, maar goed ga wel even lekker voor de buis hangen en dan lekker op tijd op bed want slapen wil echt niet de laatste dagen door me verkoudheid........heb het echt flink te pakken, als het te lang duurt maar ff langs de dokter!
Melanie.. lekker menuutje heb je! En gezwicht voor de paaseitjes.. Die zijn ook zooooo lekkerrrr.. Ja, was echt fijn om weer onder de 5 te zitten.. En nu zo houden he?! Jongmoedertje.. fijn dat het goed was bij het CB.. Is toch altijd weer een geruststelling.. Hopenlijk helpt het fruit ook tegen je verkoudheid! *** Ga eens even mijn menuutje plannen voor morgen!
Melanie: knap zeg dat je steeds maar 1 paaseitje per x pakt, ik zou er meteen 3 of 4 in 1 x pakken Mooi lijstje Jongmoedertje: fijn dat alles goed was met je meisje bij het CB, en idd zolang ze mooi op de lijn blijven is er niks aan de hand! En beterschap! Mamavanesmee: Ik doe idd wii fit, Wat is wii fitness dan eigenlijk? Ik wil binnenkort your shape ofzoiets voor de Wii aanschaffen met die 2d camera, daar zitten ook aerobic workouts enz in met springen e.d lijkt me ook wel wat
Zeker fijn dat ze het goed doet! Is toch weer een gerusstelling zat er wel mee dat ze zo klein en licht was, omdat vele om haar heen groot en zwaar al zijn. Maar goed ik hoef me geen zorgen te maken dus dat doe ik ook niet meer! nu nog hopen dat ze niet ziek word van de bmr en men c prik! dank jullie wel! ik hoop dat het snel over gaat want me neus kan ik ook echt niet meer snuiten doet zooooooo zeer!! Maar goed we gaan door haha!
Ik kan kiezen wat voor workout ik wil.. buik/ billen en benen workout.. En dan eerst een warming up en dan allerlei oefeningen..
Weet je wat het is.. het is nooit goed.. Als ze klein zijn niet, maar als ze groot zijn ook niet.. Esmee is altijd al een groot kindje geweest.. Ze was 3 weken te vroeg en woog al 3500 gram.. Ze is nu 2 jaar en 4 maanden en is 94 cm en 15 kilo! Ik krijg wel eens te horen.. Geef je haar Pokon? Zo veel eet ze echt niet..
vanmiddag was er ook een kindj 8maandjes oud 76cm en 10kilo!!!!!!! ik dacht echt ff wow die van mij is 1,5 jaar en weegt nog maar 8,7 kilo haha. Maar goed ze doet het goed met de lijn dus maak me er niet druk om. Ze doet alles is enorm pienter enz lekker zo laten groeien kan ze altijd nog haha.. Mijn jongens waren ook al dik 10 kilo op haar leeftijd maar goed dat zijn jongens dan weer. Die zijn altijd groter en zwaarder dan meisjes. Mijn meisje was op de datum geboren en woog 3660 net als haar broers haha. Maar goed ze is toen enorm afgevallen en duurde heeeeeel lang voor ze weer aankwam. Maar goed klein maar fijn heeft ook wel weer wat hoor, ze kan de echte kleine maatjes nog aan en dat is zeker leuk!! Als ze maar gezond zijn toch!