@Annemie: gecondoleerd... @Butterfly: ziet er prachtig uit! @Beschuitje: gefeli met de eerste kilo! @Zustertje: nogmaals GEFELICITEERD!!! en nou hup, een zwanger banner aanmaken @Butterfly: wat goed dat je nog maar zo weinig bent aangekomen! Ik zit geloof ik (sta er niet meer elke dag op) rond de 63 op dit moment dus valt me ook nog heel erg mee... @Kimmetje: gelukkig is er al weer wat af! === @Hier: helaas... ook ik moet er aan geloven... moet nog zeker 4-5 trommels was wegwerken O: vanilleyoghurt met cruesli, halve doos aardbeien T: mini magnum *schaam* Lunch, uhm... ga denk ik tosti's maken want... Vanavond komen mn schoonouders + schoonzus + kleine op bezoek en dan gaan we chinees halen... Straks dus de was doen, stofzuigen, stoffen, schoonmaken, opruimen... zucht... Ik heb er echt geen zin in vandaag! Nu eerst even wat snaaien (hormonaal, huilbui gehad) en heb nog wat turks brood en kruidenboter liggen...
dat dacht ik ook. ik ga het alleen voor 1 persoon maken, mijn vriend is niet zo weg van maaltijdsalades... dus voor hem nog wat anders verzinnen. Ben wel blij dat ik het ritme te pakken heb om ook alleen voor mijzelf te koken.. sta je toch een stuk steviger in je schoenen denk!
ik hoefde eigenlijk geen broccoli maar ik moet het wel eten... vind ik zelf... pizza waty trouwens heerlijk gisteren, en toch nog wat gewicht kwijt raken... hahah. komt echt door het bewegen denk!
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/214468-10-kilo-afvallen-wie-doet-mee-deel-4-a.html#post7569075