Hihi pokon... Zit ffies vanaf mobiel te lezen. Verslavend hoor! Nu ff nog tot 10u werken... Fijne avond allemaal!!
hey meiden ik ben spontaan ff langs vrienden gereden met tim mijn man was daar helpen in de tuin leuk leuk tim is altijd al een moeilijke eter geweest ... vanaf 4 mnd wilde hij geen fles meer ... we hebben er echt veel mee afgezien ! en buiten dat hij met periode;s niet wil eten want dat zijn we gewend is het ook vaak gooien met eten en dat pik ik niet ... nouja ! hij is dik twee geweest en weegt 10 kilo is dus ook echt heel erg mager ! want is ook nog lekker lang ! maarja verder is hij goed gezond dus wat doe je er aan .. vaak krijgt hij idd niks anders dan maar niet maar nu hij ziek is geweest is hij weer zo mager ... had ik dat maar haha... ga nu ff kastje leeg halen en spullen in dozen doen voor de verbouwing en dan plof ik eens op de bank heb daarstraks trouwens met het scheren mijn halve enkel open gehaald AAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUwWWWWWWWWWW wat doet dat pijn zeg en het blijft ook maar bloeden ... liep gewoon een bloedspoor door het bad volgensmij heb ik mijn dag niet zo !
Pffff wat gaat het hard hier!!! Hoop bijgelezen sorry als ik iemand vergeet. Nicole kun je niet thuis wat doen, misschien een stepapparaat kopen? Lekker 's avonds voor de tv steppen . Heb er hier ook ergens eentje staan haha. Toch spannend Renieta een andere baan! En MamavanEsmee hoe is het gegaan op de verjaardag? Oh lekker genoten lees ik maar heeel netjes met de calorieen zeg! Jongmoedertje hoe was het bij het cb? Oh lees het nu, hoe oud is je meisje? Hier ook 2 lichtgewichtjes, lengte wel gemiddeld maar gewicht net boven de onderste lijn. Oh lees nu dat ze 1,5 is haha. Inderdaad kleine dame, maar die moeten er ook zijn hoor . En je doet lekker lang met alle kleertjes, ook best fijn haha. MissSporty ***schop***! Kleintje is fruit zo goedkoop op de markt joh?? Kom er ook nooit maar misschien toch maar eens doen, vind fruit altijd zo duur. Mama Rianne mooi je tattoo! Leuke foto's! Emma vervelend een kindje wat niet wil eten. Echt de leeftijd he, hier is het (nog) niet begonnen gelukkig. Knap hoor Melanie maar 2 paaseitjes! Zou ik het nooit bij kunnen laten! Hier vandaag nog geen 1000 cal :S, komt omdat ik alleen ben vanavond en dus maar brood heb gegeten. Nou ja, ga maar een wijntje pakken dan haha.
Emma lees nu net je laatste berichtje, wat lastig zeg zo'n moeilijke eter! Lijkt me heel frustrerend. Kun je via het cb of de ha niet wat hulp krijgen?
emma mijn kinderen zijn ook moeilijke eters hoor! De oudste wil zijn bordje nog wel eens leegeten, maar de middelste hou maar op, die eet alleen maar vlees en komkommer haha. Meer wil ie niet en af en toe macaroni. Wil ie niet eten prima krijgt ie van mij brood en vla. Ik ga er geen drama meer van maken, werkt alleen maar averechts helaas. Ik had ook liever gezien dat ie meer zou eten maar goed het zij zo komt vanzelf wel (hoop ik)! En ons meisje is net zo zij wil op dit moment echt niet warm eten, dus zij krijgt ook brood volle melk en vla. Ben allang blij dat ze dat wil hebben anders had ik echt een probleem gehad! Ik snap dus dat je het moeilijk vind. Ons meisje eet altijd al niet veel, flessen vond ze ook niks mocht ook blij zijn als er wat naar binnen ging. Echt heel wat strijd met haar gehad, vond het heel moeilijk, maar ik heb me er nu bij neergelegd het is niet anders.... Succes meis geef niet op het komt vanzelf!
Lastig hoor al die moeilijke eters. Ben er zelf ook 1. Altijd al geweest! Het word wel steeds beter, ook omdat ik nu van mezelf gewoon bepaalde dingen MOET eten. Het word nog wel eens wat met mij. hahaha... Vriendlief is net naar boven gegaan om tv te kijken... heb m maar een pak koeken meegegeven om bij mij weg te houden. Ik dacht als hij naar boven gaat. Ga ik snaaien. Alles wat er te snaaien valt heeft hij nu meer naar boven hahaha... Tis toch erg eigelijk!
@ lastige eters.. Ik wil niet betweterig zijn hoor, maar.. Kinderen hebben op een gegeven moment door.. Oh.. als ik zeg dat ik niet wil eten ( mijn bord weg schuif) krijg ik die lekkere boterham en dat schaaltje vla.. Emma.. Nee, niet je dag vandaag.. dikke knuf! Moppie.. hup aan het werk! Isabella.. Geniet van je wijntje! Melanie.. Slim opgelost! Pak anders nog een stukje fruit! **** Net nog even snel boodschappen gehaald.. Had op aardbeien en bananen na, geen fruit meer in huis.. Dus de fruitschaal is gevuld en in de koelkast ligt een grote galiameloen! Net al een stukje gehad.. Morgenvroeg een drukke planning en als er dan geen fruit is ga ik ongezond snaaien. Dat is niet de bedoeling he?
Emma: balen zeg zo'n moeilijke eter En auuuwww je been open halen ja dat doet zeer :O daarom ben ik van de scheermesjes afgestapt ik deed dat namelijk standaard bij iedere scheerbeurt! Isabella: ik wist dat idd ook niet dat het Fruit op de markt zo goedkoop was! Maar zag bij verschillende stands staan b.v: Jonagold appels 3 kg 2,50, Conference peren 3 kg 2,50 etc! Niet dat ik 3 kg nodig heb dat eet ik, als enigste fruit eter, want vriendlief pakt alleen bananen of ik moet het voor hem klaar maken als een soort van fruitsalade, niet op.... Dus denk dat ik voortaan toch maar vaker naar de markt ga en dan zal ik ook eens van me afbijten en meteen iemand erop wijzen als ze (want gek genoeg zijn het toch bijna alleen maar vrouwen die daar rondlopen?) weer voordringen of tussendoor dingen vragen terwijl ik geholpen wordt!
tja het blijft moeilijk hoor .... maar tim is er erg extreem in we hebben al langs alle kanten hulp gehad en hebben ons er bij neergelegd dat kinderen van de lucht kunnen leven ... maar er zijn van die dagen .... dat zou je toch .... maar dat doen we dus maar niet idd kinderen hebben het zo door ! en hij heeft de strijd ook echt gewonnen ... zelf het CB en de Arts hebben dat al aangeraden hier net lekker een bakje aardbeien op .. maar 10 aarbeien is ook nog 50c !! best veel eigenlijk !
groente en fruit ! haal ik meestal ook op de markt ! is idd echt zoooo veel goedkoper !! en vaak ook verser omdat het zo snel verkoopt daar !
Heej heej, Nou, net mn oma gesproken. Gevraagd of ze niet te veel geschrokken is nadat ze mn pa aan de tel had in de echo praktijk. Nadat ze te horen gekregen had dat er niet 1 maar 2 achterkleinkids aan zitten te komen. Blijkt alleen nu dat 2lingen WEL bij ons in de familie zitten. Alleen de laatste familielid die member was van een 2ling was de opa van mijn opa. Tja... dat wist ik niet haha. Oma die was dat gister ook even vergeten te melden !
oh nee zo is hij niet. Hij eet wel, en als ik zeg eten anders krijg je niks dan neemt ie ook wel een paar happen. Het is niet zo dat hij zomaar brood krijgt en vla. Dat duurt wel even en daar gaan ook wel probeersel vooraf, maar strijden nee dat doe ik niet meer. En het CB zei dat het ook niet slim is want kinderen dagen je dan alleen maar meer uit, en eten word dan echt een strijd! En ja ik moet eerlijk toegeven dat ze het wl van mij zullen hebben want ik ben ook altijd een moeilijke eter geweest maar dat komt door het eeuwige strijd met het eten en gewicht. Ik probeer al zoveel mogelijk het goede voorbeeld te geven door aardappels groente en vlees te eten, en 9 van de 10 keer werkt het, maar nu zit ie weer even in een fase dat ie niet alles wil. Hij eet dus veel komkommer en vlees, aardappeltjes soms. En vind ik dat hij te weinig eet dan krijgt hij van mij brood en vla omdat ik wel wil dat ie genoeg binnenkrijgt!
Hoi Hoi Meiden, even snel hier, ben moe van me late dienst. Vriend is ook ff thuis voor de verandering haha, die gaat morgen weer naar duitsland. Heb weinig calorien vandaag. Zit vandaag op 1117 kcal O: 2 koffie met ontbijtkoek L: 200 ml magere yoghurt met 50 gr cruesli T: Mueslireep A: 3 br brood light jam, 48+kaas en plakje casselrib,15 gr melk hagelslag. 1 wit broodje met casselrib 1 slankthee T: 1 koffie met 2 mariabiscuitjes.
Kom even snel * zwaaien* vanaf mijn werk. Heb slaapdienst, dus zo lekker mijn bed opzoeken. Even in het kort. @Mamarianne, leuk om foto's te zien. Heb je een beeld bij iemand? Wie durft nog meer???? , ik zal morgen ook wel een foto plaatsen. Vind het wel leuk om te weten met wie ik hier zo leuk zit te kwebbelen. @Vakantieplannen, wij gaan verhuizen, en we bekijken het even. Helaas niet beide samen lang vakantie omdat ik mijn vakantie in juli had gepland voor de verhuizing wat nou een maand eerder wordt. Misschien paar daagjes weg, volgend jaar weer hoor. @Hyves, hebben jullie allemaal hyves? ik ben te vinden onder Miranda Hoekstra. Ben dan de enige als het goed is. @Fruit op de markt, is dat zoveel goedkoper dan? In de supermarkt betaal je een vermogen. @Meeten, ben er nog steeds voor. We kunnen zoals mama rianne zegt ook een zaterdagavond doen. Dan kan mijn mannetje mooi oppassen en kan ik weg . Maar goed, wat is centraal? Verder geen zin om te reageren . Ben doodop, wil graag naar bed. Kom morgen weer kletsen. Oh, en een goede dag gehad hier. Niet gesnaaid, tot nu toe!!!!! Maar moet de ontmoetingsruimte nog in . Heb ijs gezien in de vriezer . slaap lekker
MeisjeV : Geweldig nieuws! Leek mij ook altijd leuk tweeling, vind ik zo schattig om te zien Ik heb een lijstje gemaakt, O: 4 broodjes 1 plak ham, 1 plak kaas T: rijstwafel M: 2 broodjes 1 plak ham, appel T: rijstwafel A: 5 lepels verse boontjes met wat spekjes, 3 lepels aardappelen. Ik zal even proberen bij te lezen, het gaat zo snel
@Emma: AAAAAAAAAAUUUUUUUWWWWWWWWWW Daarom scheer ik niet meer, dan maar lekker harige benen whahaha Nee hoor, hoewel het er in de "lange broek periode" wel vaak bij in schiet... Straks met de zomer komt mn epileer apparaatje weer tevoorschijn. Heerlijk, geen stoppels een paar weken lang! Wel lastig qua eten met Tim! Hem alleen maar dingen geven die hij WEL eet lijkt me ook niet de goede oplossing @Isabella: ook een goede manier natuurlijk, onder de 1000 blijven en dan alsnog ff een wijntje pakken om je kcal wat op te krikken hahaha... moet ik ook eens proberen! (dat onder de 1000 blijven dan he!) @Melanie: ik was dat vroeger ook. lustte niet veel, en toen ik op mezelf ging wonen was het wel heel makkelijk: alleen broccoli zo ongeveer (qua groente dan) Maar sinds ik samenwoon heb ik echt alles leren eten. Mijn vriend is heel erg van de hollandse pot. Veel spruiten, bloemkool, en vooral veel aardappelen, vlees, groente menuutjes. Bij mij was het vroeger vaak pasta of rijst en 1x per maand kookte ik aardappelen. Vlees? Bluuhhhh... alleen gehakt of kip! Betrap me er nu ook nog vaak op dat we "hetzelfde" eten. Vooral tartaartjes, rundervinken of saucijzen, maar het is in ieder geval al wat gevarieerder. Varkensvlees weiger ik trouwens... Vind ik echt NIET lekker. Moet echt LEREN eten... Weet dat vriendlief rollade en wokvlees en karbonaadjes heerlijk vind. Misschien net als met de spruitjes "neus dicht en doorslikken" Pfffttt... lastig hoor, die lastige eters @MvE: vroeger bij ons was het zo: eerst minimaal 5 spruiten!!! En dan pas appelmoes // Bord niet leeg? Dan kwam er een heeeeeerlijk toetje op tafel (normaal gewoon magere yoghurt met scheut ranja) wat eigenlijk voor het weekend bedoeld was. Dan zit je als klein meisje toch wel even een paar traantjes weg te pinken omdat jij het niet krijgt... Maar heb zo wel heel veel spul gegeten wat ik echt niet lustte (en nu wel trouwens!) 1 ding eet ik echt nog steeds niet: stampot rauwe andijvie. BAH BAH BAH... Ow, en bleekselderij... Uhm... nee nu ga ik te veel nadenken over wat ik nog steeds niet lust whahaha.............. @MeisjeV: Zie je wel! kon niet anders. twee eiige tweelingen is in 99% van de gevallen erfelijk! Gokje: opa's opa > opa's vader > opa > jouw vader > jij als eerste dame die het gen voor twee eiige tweelingen draagt ? Kan overigens ook zo zijn dat er een dame tussen heeft gezeten die bij toeval een eenling heeft gekregen hoor Zo vaak heeft een vrouw nou ook weer niet een dubbele eisprong.. Al met al, blijft een wonder =) Ben je al een beetje van de schok bekomen? @Butterfly: wou bijna zeggen: kijk op hyves, maar heb daar geen foto's meer op staan geloof ik... Er zijn veel Miranda's op hyves vrees ik, ik kan je niet vinden. mij kan je vinden met nickname cathelijne1981 (punt hyves punt nl) @mijn dagje is nog wel redelijk gegaan! op de lunch (bapao + broodje satesaus) na, maar anders had ik 3 boterhammen gepakt dus valt allemaal best mee! avondeten heb ik maar een halve portie gehad. had echt ineens geen trek meer toen ik een paar happen op had... tijdens het werk keurig 2 koppen thee zoals gewoonlijk, en net een schaalte straciatella halfvolle kwark gepakt (250gr) zit er over na te denken om de andere helft van het bakje ook nog te pakken... morgen vroeg op, moet nog 2 dagen op kantoor werken Truste !
@ Emma29 Thanks! Ik merk nu al dat het erg verslavend is inderdaad hahaha. @ MamavEsmee Dat ben ik inderdaad @ Sweetroosje Gelukkig is het vandaag erg goed gegaan! Voordat ik op mijn werk aankwam had ik al een flesje leeg van 75 cl. Uiteindelijk heb ik er 4 leeg weten te krijgen, dus het is super gegaan vandaag! @Isabella81 Thanks!! @ Zustertje Dank je wel! Ik ben er nu bijna 5 kwijt, maar wil er toch nog zeker wel 20 kwijt wil ik op een gezond gewicht zitten .ik heb dus nog wel een hele weg te gaan! @Mama Rianne hele mooie tattoo hoor!! En mooie kindjes heb je! @Mel, haha dat zou wat zijn he als we de rest van de familie ook zover kunnen krijgen Ik vind dat je het goed hebt gedaan met 2 paaseitjes! Ik ben helaas veel verder buiten mijn boekje gegaan, en baal nu ontzettend. Vooral omdat het zo super goed ging eigenlijk overdag. Jullie kletsen allemaal zo snel dat ik het niet meer bij kan houden! Hahaha O: 1 glas optimel en 2 volkoren vitalu crackers met kipfilet. T: Een banaan. L: 3 volkoren vitalu crackers met slankie naturel. T: 2 snack a jacks caramel & een zakje kellogs (van de reclame) A: Anderhalf wit pistoletje met eiersalade. Een schaaltje magere yoghurt. En nu komt het erge: Een ijsje gaan halen met een vriendin, en daarna ook nog een frikadel met mayonaise. En ik baal nu als een stekker dat ik me mee heb laten gaan. Gelukkig wel super veel water gedronken vandaag, dus ik hoop dat het niet al te ernstig wordt morgen op de weegschaal Totaal: 1536 kcal
En nu ben ik nog bozer op mezelf, nu ik het totaal resultaat zie! En ik voel me zo ontzettend vol zitten, bah. Morgen extra goed opletten, want dit wil ik echt niet meer!
Zolang je er maar van hebt genoten hihi... Dat baal gevoel zal je nog wel even blijven achtervolgen, maar dat is alleen maar goed voor de volgende keer dat je in de snackbar staat