10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @ Moppie1981 Ik vrees het ook!

Ga nu maar eens slapen, voordat ik er morgenvroeg weer niet uit kan ;)

Slaap lekker meiden!

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    goedemorgen meiden!!

ik heb even mijn schema helemaal veranderd! ik at maar 1000-1100 per dag en hierdoor viel ik dus weer een paar keer flauw,, nu moet ik het maar ophogen tot 1200-1300 DUS ALS IK EEN MENU HEB ERONDER ZEG HET ME DAT GELIJK!! haha ik moet jullie hulp hier bij hebben want anders red ik het gewoon niet,,
    hopelijk val ik op deze manier ook nog af :)

ga niet reageren op iedereen sorry! vanaf nu ;)

--->> alle nieuwen welkom!!

Liefsz 8)

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Humbly89: Goed voor jezelf zorgen!! Verstandig dat je omhoog gaat, want flauwvallen is geen pretje!

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!;):D

Gisterenavond/vannacht waren we pas om 00.00 thuis :) gelukkig konden we alle twee wat langer blijven liggen want we moeten om 09.10 bij de Huisarts zijn.
    Gisterenmorgen woog ik 110.3 en gisteren voordat ik naar bed ging 110.0 :$ veel verbrand die dag...
    EN vanmorgen woog ik 109.3 dus de huisarts kan niet zeuren dat ik moet gaan afvallen want daar ben ik allang mee begonnen :D
    Ik ga mijn mannetje maar eens wakker maken als we terug zijn kom ik gezellig meekletsen hoor!

Liefs

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> kimmetje; nee idd, heb het al eerder gehad toen ben ik gestopt maar ik wil nog niet stoppen dus maar proberen of ophogen zin heeft ;)

--->> zustertje;
    ppft dat is inderdaad laat!
    netjuhs! haha ben je de huisarts mooi voor ;)

Liefsz 8)

ps mijn hulpsteuntje de banner is ook weer terug ;) vind het toch makkelijker met :p

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goed bezig zustertje!!

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    O;
    - 1 glas ( 200 ml ) goedemorgen drink
    - 1 banaan

T;
    - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje
    - 1 vitalinea yoghurt
    - 2 glazen water

L;
    - 2 krentenbollen met een half plakje ( dus totaal 1 plakje ) 20+ kaas
    - 1 glas water

T;
    - 1 sinaasappel
    - 2 glazen water

A;
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 1 sauslepel jus
    - groenten nog onbekend
    - vlees nog onbekend

( zonder groenten en vlees kom ik op 847 kcal )

8. Isabella81

13 apr 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    MeisjeV dus toch in de familie. Toch heel bijzonder hoor!

Tja lastig hoor die moeilijke eters. Ik weet wel dat ze zeggen dat je er geen gevecht van moet maken, hoe meer aandacht ze er mee krijgen hoe langer het doorgaat. Maar als ze zelfs met de flesjes al moeilijk waren, dan zit het er toch wel in lijkt me. Heel lastig.

Over hyves, wil lekker anoniem blijven dus die hou ik maar even voor mezelf haha.

Kimmetje balen dat het einde van de dag het toch een beetje mis ging. Maar vandaag is weer een nieuwe dag en ga je je lekker inhouden :D.

Oeh Humbly flauw vallen is geen goed teken. Dan eet je echt te weinig. Het is niet de bedoeling dat je je licht in je hoofd gaat voelen enzo hoor, dan moet je echt ff een rijstwafel ofzo pakken. Je bent wel al veel kwijt zeg!

Zo Zustertje dat doe je heel knap zeg 's avonds minder wegen dan 's ochtends. Goed bezig!

Het zijn gisteravond 2 wijntjes geworden maar toen zat ik nog maar op 1143 cal. haha. Hier vanochtend weer een lieve weegschaal, voor het douchen 88,1 en na het douchen (geen natte haren haha) 88,3. Snap het verschil niet maar goed ik vind het allebei helemaal goed!

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik koop gewoon een kaartje bij de kassa voor zuid :) en dan ga ik echt wel gewoon naast hem zitten hoor :p
    Je denkt toch niet dat ik ergens onderin ga zitten bij al die harlekeinen :)
    En ze kennen me daar ook wel dus komt vast wel goed ;)

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

MeisjeV.. dus toch 2lingen in de familie. Inmiddels een beetje aan het idee gewent?;)

Jongmoedertje.. Ik snap je frustratie best hoor. Maar ik ben heel hard in zulke dingen.. Esmee gaat soms wel 4 keer in de week met enkel een toetje en fruit ( als avondeten) op naar bed toe..:)

Renieta.. Mooi balans dagje.. Gezellig dat je vriend ook thuis is!

Butterfly.. Zal eens een leuke foto van Esmee en mij opzoeken! En ik ben voor een meeting! Gezellig. Inmiddels ben je weer vrij! Geniet van de rest van de dag!!

Aphrodite.. mooi menu meid!

Moppie.. die tactiek gaat hier ook nog gebeuren hoor :D.. maar daar is Esmee nu nog te klein voor. Ze snap het nog niet!;)

Kim.. Jammer van de frikandel.. Het ijsje is de boosdoener dan nog niet! Voor de rest een mooi menuutje hoor! Ik zou gaan voor volkoren/ tarwe brood/pistolets..;)

Humbly.. jeetje meid. Dat is niet goed. Ik zal er proberen op te letten! Hoe staat het met daten? Mooi menu meid!

Zustertje.. ENNnnn???

Issabella.. Mooi resultaat op de weegschaal.. En genoten van je 2 wijntjes?!:D

Vanmorgen was de weegschaal weer lief. Zit nu op 74,6.. * happy*:)

Straks eerst met de honden wandelen en dan op de fiets naar het hertenkamp.. Genoeg beweging dus.

Mijn menu:

O: 150 gram yoghurt met 100 gram aardbeien en 35 gram muesli..

T: appeltje

L: 2 boterhammen met 1 gebakken ei en een plakje achterham en ketchup.

T: 2 schijven meloen.

A: 200 gram tuinboontjes, 150 gram gebakken aardappels en een runderhamburger, chocomouse light na.

T: 50 gram zoute pepsels.

Zit dan op een totaal van 1314.. Heb gisteren lekkere mueslirepen gehaald dus mocht ik een zwak moment krijgen?!

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Wat een heerlijk weertje, ben blij even dagje vrij te zijn.
    Heb de wasmachine al draaien en ben al gedoucht en al, zo ff op de koffie bij goeie vriendin van me 2 straten verderop, ff weer met de kleine man knuffelen:D
    Ow heb trouwens ook dat afslankthee gekocht van zonnatura, merk wel dat het wat doet..
    De weegschaal was vanmorgen erg lief gesteld, 76.6 kg, schrok er zelf van haha.
    Aaaahh kan het wel uitschreeuwen, ben best trots op mezelf:D
    SOrry voor ego berichtje haha.
    Reageer niet op iedereen, want jullie hebben gisteravond weer zoveel gekletst,hou het amper bij ;)

@ ZUstertje: Wauw wat goed zeg:D
    @MvE: Ja mooi dagje he, me vriend is nu alweer weg richting duitsland,komt morgenavond weer thuis denk ik.

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> Isabella; neej daarom dat is inderdaad niet de bedoeling van lijnen ;)
    ja ben al een behoorlijk aantal kilo's kwijt :D haha nu de overige nog ;) gaat wel moeilijker dan de beginnende,,

---->> mamavesmee; thnx!! dan gaat het wel goed komen ;) anders zit ik namelijk weer heel laag en dat moet ook niet,, anders gaat het weer fout :(
    jij ook weer een super menuutje!

Liefsz 8)

lijst;

13. nicole26

nicole26 Niet meer actief

#533 nicole26, 15 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2010
    Hallo meiden ,

Vanmorgen was de weegschaal weer eindelijk eens lief voor mij , ik woog 74.4 dus nu op naar de 73 :D Hoop dat het nu een beetje blijft lopen tot de 68 ... Gisteren beetje een emo dagje gehad dus ook niet veel gegeten , hond van mijn moeder ( 2de hond dit jaar al ) is heel ziek en moet een spuitje , is vroeger nog van mij geweest dus ben wel een beetje verdrietig maar ja thats life ....

@ mamavesmee , heb wel een wii en ook een wii spel ( youre shape ) maar ik moet het toch maar weer eens op gaan pakken maar meestal moet ik het dus doen als hier een peuter rondloopt en dan gaat het ook niet heel handig , hihihihihihi ... moest laatst een move maken en toen sloeg ik haar per ongeluk :) Jij ook weer happy zie ik :D:D
    @ isabella , goed resultaat toch ? En verschil kan m zitten in het water wat toch op is genomen door je huid misschien ?
    @ humbley , misschien toch eens je huisarts vragen wat je ertegen kan doen misschien word je suiker of zo wel te laag ?
    @ zustertje , je gaat echt goed he !!!!! Super resultaat !

@ lastige eters ; mijn dochtertje is juist reuze makkelijk maar neigt naar overgewicht , ze is altijd al een fors lang kind geweest maar cb heeft aanbevolen om actie te ondernemen .. Zou niet weten wat ik moet veranderen want ze krijgt gewoon heel netjes 3 maaltijden en de tussendoortjes ( als ze die al krijgt ) zijn heel gezond ... denk gewoon dat het aanleg is want kindje krijgt hier echt geen gekke dingen binnen .... we gaan binnenkort ook prikken op diabetes en schildklier ....

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Foto van Esmee en mij! Schrik niet!:D

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ mamavesmee , wat een leuke foto van jou en je dochtertje !!!! Ze lijkt echt veel op jou zeg :$

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    #536 Humbly89, 15 apr 2010
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
    --->> nicole; ik probeer het eerst met ophogen en idd anders ga ik even lang de ha om te laten testen :)

--->> mamavesmee;
    AAAH WAT LIEF!! haha nou heb ik eindelijk een idee wie er achter de pc zit ;)
    nou en schrikken van die foto echt niet! hij is leuk! mooi meisje heb je hoor 8)

zo net even onder de douche geweest en ik vond ineens een broek terug! die een half jaar terug niet past,, kreeg hem niet over mijn benen heen en nu past hij en is hij zelfs iets te ruim!!! ik helemaal blij natuurlijk,, EN het is ook nog een maat kleiner namelijk 44!!!! daar heb ik sinds dat ik 14 was niet meer ingepast!!! haha geeft een mens weer goede moed ;)

verder net even Liam zijn kamer gepoetst en stofgezogen dus die is weer lekker fris ;)

heb ook even een foto gemaakt van nu en dan straks als ik klaar ben van dan ;)

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    #537 Humbly89, 15 apr 2010
    foto nu voor ( - 23 kg )( let niet op het truitje hij is te groot :p )

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    #538 Humbly89, 15 apr 2010
    foto's voorkant ;)

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    #539 Humbly89, 15 apr 2010
    haha nu zal ik jullie niet meer vervelen en mijn vitalinea opeten :p

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

We zijn eindelijk terug!!!!!!!!!!!!

We waren er om 09.05 hadden ze de afspraak op woensdag gezet in plaats van vandaag :$
    We hebben tot 10.30 moeten wachten toen waren we uiteindelijk aan de beurt. Was een super leuke arts ik ben elke 33 dagen ongesteld dus hij gaat er nu vanuit dat ik gewoon een eisprong heb ook op temp kaartje te zien.
    Manlief zijn sperma wordt nu onderzocht (hij is zijn buisje nu aan het vullen ik heb er elke keer de slappe lach om :):D:D)
    Dat brengt hij zo gelijk naar het ziekenhuis en dan volgende week gaan we terug naar de HA.
    En dan gaan we kijken hoe en wat.

Ik ga nu eerst de was ophangen en kom dan gezellig kletsen.

Deel Deze Pagina