--->> zustertje; ppft wat een wachten zeg! wel lullig dat ze jullie op de verkeerde dag hebben gepland,, spannend!! nu maar hopen dat alles goed is tot zow! Liefsz 8)
haha hebben wij ook hoor. Wij krijgen altijd kaartjs voor vak 14b op noord maar wij zitten altijd bij de harde kern in vak 13 achter de goal!! Lekker meezingen en meeschreeuwen!! Ik weet nog niet of het morgen wat word voor me mannetje vertelde doodleuk dat ie waarschijnlijk moet werken tot 22:00uur ik heb geen oppas dus dan kan ik niet, maar goed dat hoor ik vanaaf pas! Mocht ik wel gaan kunnen we misschien wel bij de kassa van zuid afspreken? lijkt me leuk om eens iemand te ontmoeten van dit gezellige clubje!
oh zo is het hier ook hoor. Als hij zijn brood ook niet wil dan heeft ie alleen maar vla op en gaat ie naar bed. Ik kan hem niet volstoppen. Als ie echt niet wil dan maar niet, dan maar geen eten, heeft ie smorgens weer extra honger!
--->> nicole; thnx!! vond alleen van de zijkant dat er niet zo veel verschil te zien is,, maar jah wat wil je ook met zwembandjes van de zwangerschap Liefsz
Jawel hoor zie ook wel verschil van de zijkant maar inderdaad meer van de voorkant , daar zie je echt goed dat je veel afgevallen bent !!! Super hoor !
--->> nicole; thnx haha krijg je gelijk weer genoeg motivatie om door te gaan ********************* zo denk nog even snel de ramen lappen voor, de zon staat er nu niet op ( is mijn moeder ook weer blij ) verder vanmiddag nog even naar het centrum lopen, heb een nieuwe riem nodig ( joepie weer 1 kleiner , ben begonnen met 110 cm , nu 105 cm, en vanmiddag 100 cm ) hebben jullie nog plannen voor vandaag? tot straks! Liefsz 8)
@Humbly je ziet het echt super goed hoor op de foto! Nog even en je zit op je streef! Je menu ziet er netjes uit! @Kimmetje Dankjewel! Ik las dat je gisteren een ijsje genomen hebt als je er maar van genoten hebt en vandaag weer volop verder gaat. @MeisjeV een TWEELING super joh!!!! @Isabella81 Kijk dat doe je goed met 2 wijntjes en dan nog netjes met je calorieen. Gisteren ben ik een hele dag bezig geweest dus veel verbrand is ook weleens lekker hoor haha. @Mamavesmee Super die foto!En je kan wel zien van wie dat kindje is haha Ik had je veel anders verwacht maar ik kan ook weer niet zeggen hoe heel vaag! Je menu ziet er netjes uit en lekker een gebakken ei bij je lunch @Renieta lekker een dag vrij en super weer he heerlijk! EN de weegschaal die erg lief voor je is dan kan de dag niet meer stuk he. Ik was ook zo blij toen ik vanmorgen op de weegschaal stond. @Nicole vervelend joh een beestje in laten slapen lijkt me zo erg... Wel super dat je weer afgevallen bent! Manlief is met zijn potje goud opweg naar het ziekenhuis :-D Hij laat zo even weten wanneer ze de uitslag hebben dan kunnen we volgende week terug naar de HA. De HA vroeg of we nog wilden wachten tot eind van het jaar met onderzoeken omdat ik nog jong ben maar hij kon het goed begrijpen als we het nu al wilden. Dus we gaan nu echt verder is wel erg prettig. Ik heb helemaal geen tussendoortje dus neem ik lekker een uitgebreide lunch met zelfgemaakte tonijnsalade. Rond 12.45 ga ik naar de carpool plek rijden (met de fiets) is denk heen en terug een km of 10 ik ga een uurtje met mijn zusje meerijden in de lesauto ze mag al bijna afrijden. Morgen ook een heerlijk dagje lekker winkelen met mijn zusje in Breda hoop echt dat ik allemaal leuke kleding kan vinden en vooral zomer schoenen
Humbly: ik zal mee proberen op te letten als je te weinig hebt gegeten zal ik ook een gil geven Mooi die foto's groot verschil Kim: Ach gisteren heb je je even laten gaan maar vandaag gewoon weer vol goede moed verder Mamavanesmee: Mooie foto Jullie zijn 2 leuke meiden Mooi lijstje ook Zustertje: balen zeg dat je zolang moest wachten En wat een muts zeg die die afspraak verkeerd heeft gepland :O Vandaag gaat mijn dag er denk ik zo uitzien: O: 2 beschuiten met muisjes en wat boter, glas melk T: Appel L: 2 boterhammen 1 met rookvlees 1 met kipfilet of 3 crackers 1 met rookvlees, 1 met kipfilet en 1 met sandwichspread, moet even kijken wat het wordt waar ik dadelijk zin in heb! T: Druiven A: Gekookte aardappelen, bloemkool of groente mix (met broccoli, wortel en bloemkool), saté snitzel Natuurlijk vandaag ook wii'en En nog met de kleine en de hond wandelen....
Hey meiden..... Super drukke ochtend gehad. Vanuit de slaapdienst eerst snel naar huis om te douchen, had zo'n zin in een douche en Esmee sliep nog bij beppe. Daarna Esmee ophalen omdat beppe weg moest 11.00. Wij hebben meteen boodschappen gedaan. Kunnen we vanmiddag lekker relaxen in de tuin. Ben namelijk niet van plan om ook nog maar iets te doen hahaha . Lekker met een boek naar buiten en Esmee kan lekker buiten spelen. @Mamavesmee, ik herken je nog helemaal. Wat leuk zeg. En je dochtertje lijkt echt op jou. Leuke actie foto hoor. Tsja, en hoe ik je verwachte, dat wist ik immers al hahaha . @Zustertje, kan me voorstellen dat het het voor je man erg genant moest zijn om dat buisje te vullen, ik zou ook dubbel hebben gelegen. Maar het is voor een goed doel meid en de eerste stappen zijn gezet. Spannend allemaal hoor. Ik ga ook even in mijn foto album neuzen. Nu moet ik wel he hahaha.
Humbly mag ik ook op de lijst? Nee idd de laatste gaan zeker niet zo makkelijk als dit eerste weekje haha. Het meeste zal ook vocht zijn, maar toch motiverend. Nicole wat vervelend van de hond , en al de tweede . Misschien is dat het idd, volgende keer maar alleen wegen voor het douchen dan haha. Leuk al die foto's! Spannend zustertje! En lekker handig zeg dat 1,5 uur moet wachten door hun fout :S. Ik zie ook allemaal mooie dag menutjes! Hier vanochtend 1 boterham met 1 plak kipfilet, tussendoor een banaan en net als lunch 2 boterhammen met 2 plakken kipfilet. Straks nog een rijstwafel ofzo en vanvaond 2 bruine pistoletjes met zelfgemaakte tonijnsalade. Dan zou ik op 1140 uitkomen.
---->> butterfly; geniet van deze mooi zonnige middag in de tuin --->> Isabella; ja tuurlijk mag dat! ik heb even je start datum nodig, hoeveel je al afgevallen bent en je streef dan zet ik je erbij op **************** zoo net even 3 kwartier gewandeld heerlijk met Liam,, ik heb bij de hema even een parasol gekocht (eindelijk was hij er ) gewoon een makkelijke zwarte voor het lopen,, Liam heeft een lichte huid dus ben zo bang hij snel verbrand, ( hij heeft ook een rode gloed over zijn haar ) verder geslaagd voor een riem toch maar een maatje groter genomen haha ben zo bang dat hij niet past en deze zit ook goed mijn dag vandaag; O; - 1 glas ( 200 ml ) goedemorgen drink - 1 banaan T; - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje - 1 vitalinea yoghurt - 2 glazen water L; - 2 krentenbollen met een half plakje ( dus totaal 1 plakje ) 20+ kaas - 1 glas water T; - 1 sinaasappel - 2 glazen water A; - 130 gr gekookte aardappelen - 1 sauslepel jus - 200 gr witte kool - 117 gr kipfilet totaal kcal vandaag; 1054 dus meiden verzin nog eens iets wat ik extra kan eten om bij de 1200 te komen Liefsz 8)
Hier weer een poging , alleen niet veel van esmee en mij samen hahaha. Ik maak alleen maar foto's van haar en papa. Nu zit dat scherm ervoor .
Hoi Hoi Meiden Ben net weer thuis van me vriendin Heb de kleine man de fles gegegeven, wat bijzonder is dat zeg Heb ervan genoten in iedergeval, erg leuke ochtend gehad. Heb een hele mooie foto meegekregen & ze noemt me zelfs tante Renieta Zo ff broodje eten, liggen nu in de zon te ontdooien. @MvE: Leuke foto zeg, je meissie lijkt echt op je @Humbley: Wauw wat een verschil meid, mag je zeker erg trots op zijn @Zustertje: Spannend meid. Mijn dag kan inderdaad niet meer stuk
--->> butterfly; leuke foto zeg!! Esmee is een mooie meid joh en dat mutsje!! helemaal geweldig! haha schuil maar achter het scherm ja --->> Renieta; mooi dat het een geslaagde ochtend is geweest en idd de fles geven blijft mooi! hoe oud ze ook worden Liefsz 8)
Renieta.. Je mag best trots zijn op je zelf hoor!! Lekker geknuffeld met de kleine man? Humbly.. mooie banner! Umh.. plannen? Vanmiddag even brood halen, was gisteravond tijdens het boodschappen halen allemaal op! Je ziet het verschil echt enorm goed zeg! En fijn dat je weer een broek aankan die je eerder niet eens over je benen kreeg.. Motiveerd he? Lief dat je je moeder de ramen hebt gelapt.. VInd dat zo'n rotklusje! Je zou vanavond nog iets van een mueslireep, boterham met beleg, 2 stuks fruit kunnen eten? Nicole.. Fijn dat de weegschaal weer omlaag gaat.. Weet je al wat wilt gaan doen qua dieet? Nee, je dochter een slag/schop verkopen omdat je aan het bewegen bent lijkt me niet handig nee! Maar s'avonds als ze op bed ligt kun je het ook doen? Esmee was als baby ook erg stevig.. Ze kreeg behalve s'morgens fruit, 2x 1 boterham en groente/aardappels en een soepstengel niets.. Sommige kindjes hebben i.d. gewoon aanleg. Net als mama! haha @ foto.. Esmee lijkt i.d. veel op mij! Toen ze een baby was nog meer hoor! Ze heeft de ogen van haar papa!8) Zustertje.. kan me voorstellen dat het voor je man even een ongemakkelijk moment was.. Heb je hem niet even een handje geholpen? haha.. Hopenlijk heb je snel uitslag! Je vormt je snel een beeld bij iemand he? Heb dat zelf ook altijd hoor. En dan zie ik een foto en dat klopt dan niet met mijn gevoel.. Veel plezier vanmiddag! Jongmoedertje.. Esmee heeft s'morgens ook vaak honger hoor.. Eet dan met gemak 2 boterhammen met beleg en 2 bekers melk of een bak yoghurt/vla met muesli op. Kleintje.. prima dagje vandaag meid! Je vind het WII -en echt leuk he? Butterfly. Vanmiddag dus lekker relaxen.. Hier is het s'middags achter thuis ook heerlijk..veel zon en uit de wind! **** Vanmorgen bijna een uur aan het fietsen geweest.. Ik had helemaal geen gevoel meer in mijn kont.. Daarna de afwas en stofgezogen.. De was hangt boven te drogen dus nu op mijn kont zitten!! pfff.. Vanmiddag nog even naar de winkel voor een paar kleine boodschapjes die ze gisteren niet meer hadden. *** Lunch ietsie aangepast.. 2 boterhammen met 10 gram kaas ( 2 kleine plakjes) , plakjes komkommer, plakje achterham en een gekookt eitje.. 1 boterham besmeerd met frites light saus en ketchup.. En het was lekkerrrrr!!
Deze wat duidelijker. En nu zal ik niet meer spammen hahaha. Hier een goede dag: Ontbijt: 3 boterhammen, 1 met anijshagel, en 3 plakjes lijn kipfilet ( 18 kcal ), en een kop melk. Tussendoor: 1 boterham met heel klein beetje pasta . En nog een klein glaasje cola. Lunch: 2 volkoren pistoletjes, 1 met 1 plak 30+kaas en achterham, en 1 met een klein beetje kip kerrie salade. Kopje brocoli creme soep ( cup a soup ). Glas jus. Ben tevreden