10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Renieta..de fles geven is ook bijzonder! Die geluidjes die ze dan maken, zo schattig! Esmee had altijd last van krampjes dus alleen Erwin en ik gaven haar de fles.. Anders slikte ze te veel lucht in.. Mensen vinden het blijkbaar leuk om constant een fles uit de mond van een baby te halen. Dus na 4-5x hebben we maar gezegt..Dit doen we niet meer!;)

Butterfly.. Leuke foto van je meisje.. Ik weet natuurlijk al hoe je er uit ziet !:)

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Esmee was daar alleen wat jonger, 8 maanden.
    En de verf ziet er boeiend uit hahahaha.

Ik ga was ophangen, en lekker buiten even zitten.

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> mamavesmee; jah? ik vind ramen lappen juist het leukste van het schoonmaken :p mijn moeder doet het hier ook niet,, de laatste keer dat het gedaan was was voor kerst :O alleen omdat mijn moeder er geen zin in heeft,, nou jah ik ergerde me dood aan,, vooral als de zon erop scheen dus laat ik het zelf maar doen,,

haha kan me voorstellen dat je geen gevoel meer had haha helemaal als je het niet gewend bent ;) :p

lekker lunch dus ;)

vanaaf neem ik nog wel wat yoghurt met fruit of zo :p of ik loop even naar de winkel en kijken wat er voor repen zijn ;) waar niet te veel kcal in zit :p

--->> butterfly;
    LEUKE FOTO! Esmee lijkt hier erg op jou!
    je hoeft jezelf echt niet achter een scherm te plaatsen hoor :p :D
    mooi dagje idd!

liefsz 8)

4. MamavEsmee

Humbly..Je kunt ook lekker een bak optimelkwark meenemen? Lekkerrrr..:D

5. Isabella81

13 apr 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Humbly leuk :D, startdatum 9-4-2010, morgen eerste officiele weegdag dus officieel nog niks afgevallen en streef is 72 voorlopig. En wat je calo's betreft vanavond na het eten op de bank nog een lekker tussendoortje? Glas wijn bijvoorbeeld haha, of klein bakje chips, of schaaltje fruit?

Butterfly leuke foto! Lekker verschuilen he haha. Ah ik zie nu ook de andere, wat een lieve foto!

Renieta wat leuk dat het zo leuk was bij je vriendin! Hier noemen we vrienden ook altijd oom en tante haha.

Net maar vast de tonijnsalade voor vanavond gemaakt en ff voorgeproefd natuurlijk. Hij is lekkerrrrr heb er zin in haha.

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Mijn menu:
    O: schaaltje magere yoghurt met 40 gr cruesli
    T: 2 koffie met kokosmakroon ( slecht slecht...)
    Glas dubbelfris light
    L: 2 tarwebrood met 20+ kaas en light jam
    beker magere melk
    T: Thee met een appel
    A: 2 gek.aard met verse spinazie en stukje varkenshaas
    T: 500 ml water ( sporten) en cherrytomaatjes

Totaal 1231 kcal.

7. MamavEsmee

Renieta.. mooi menuutje meid! Vandaag vrij?

Had zo'n snaaizin.. dus alvast mijn meloen gegeten. Had nog steeds zin dus een glas cola light genomen.. nog steeds.. dus mijn toetje maar alvast opgegeten.. Voel me nu een stuk beter!:D

Was anders bang dat het geopende pak gevulde koeken er aan zou gaan!:)

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja vandaag een dagje vrij, heb weinig zin om iets te ondernemen eigenlijk, blegh...

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    #569 Humbly89, 15 apr 2010
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
    --->> mamavesmee; ik heb een pak muslie repen mee genomen,, daar zit per reep 97 kcal ;) en een lekker bak optimel kwart appel-kaneel :p haha ik zag net pas dat hij dat ook had getypt :p

--->> Isabella; ik zal je erop zetten ;) moet je je gewicht maar even via en prive bericht naar me toe sturen anders kan ik het soms niet bijhouden hier :p
    Ik drink niet dus dat is helaas geen mogelijkheid ;) fruit is ook een goed idee ;) chips niet want dan eet ik zo een hele zak leeg in plaats van de officiële hoeveelheid :p

Liam ligt inmiddels heerlijk op bed ;) die was zo ongelooflijk moe na al dat gespook vannacht haha,,

De ramen achter zijn ook mooi schoon geworden ;) :D mijn moeder helemaal blij haha dus vandaag geen ruzie hier :p
    was ook de enige reden waarom ik ze schoon gemaakt heb haha ben wel slim :p

verder nog geen plannen hier,, denk dat ik zo een lekker bakje optimel kwark neem :D

dan kom ik vandaag tot nu toe op; 1134 kcal ;)
    mijn dag vandaag;

O;
    - 1 glas ( 200 ml ) goedemorgen drink
    - 1 banaan

T;
    - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje
    - 1 vitalinea yoghurt
    - 2 glazen water

L;
    - 2 krentenbollen met een half plakje ( dus totaal 1 plakje ) 20+ kaas
    - 1 glas water

T;
    - 1 sinaasappel
    - 200 gr optimel kwark ( appel-kaneel )
    - 2 glazen water

A;
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 1 sauslepel jus
    - 200 gr witte kool
    - 117 gr kipfilet
    - 1 glas halfvolle melk

totaal kcal vandaag; 1204 :D

( laatste keer mijn menuutje :p ) netjush op de 1200 uitgekomen :D

Liefsz 8)

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik ben weer thuis! heb in totaal 12 km gefietst 6 heerlijk windje mee en 6 wind tegen pffff.

@Mijn man moest er zelf ook erg om lachen maakt hem echt niks uit we zijn er erg nuchter onder.
    Alleen moest het buisje voor 10.00 in het ziekenhuis zijn (wisten wij niet) en mijn man had geen ponsplaatje (hij is nog nooit in het ziekenhuis geweest) dus was een heel gedoe hij was pas rond 12.30 op zijn werk haha.
    HA was ook erg blij dat we er niet geforceerd mee bezig zijn en dat zijn we zelf ook.

Leuke foto's Butterfly! Jullie lijken ook erg veel op elkaar :)

Ik ga een ananas slachten en lekker met aardbeien eten.

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    tadaaa de lijst :p

--->> zustertje; haha dat hadden ze ook wel even mogen zeggen of niet :p
    wel goed dat jullie ha zo achter jullie staat!

Liefsz

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ butterfly , leuke foto van jou en je dochtertje !

Leuk om de gezichten te zien achter de namen :D:D Zal ook ff een foto van mij en mijn dochtertje erbij zetten , is wel een foto toen ik 15 kilo zwaarder was ....

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> nicole; leuke foto zeg!! en wat heeft je dochtertje een leuke bril op :D vind het wel grappig om te zien of het beeld wat je bij iemand hebt klopt, en in dit geval klopte hij niet :p

ben naar de maatschappelijk werkster! tot vanaaf!!

ps heb geen foto van mij en Liam samen srry!! (ik sta er nooit met mijn gezicht op :p )

Liefsz

14. nicole26

Nou word ik wel nieuwschierig wat voor beeld je bij mij had :D:p

15. MamavEsmee

Nicole.. Ik heb die foto van jou al eens eerder gezien.Je komt helemaal niet zwaar over! Weet niet hoe ik het anders moet zeggen,,:D

Humbly.. succes bij het maatschappelijk werk. Heb je er ook wat aan? Liam aan het spoken s'nachts.. Vermoeiend zijn die nachten pfff..

Renieta.. Een nietsdoendagje is ook erg lekker!;)

Zustertje.. konden ze zijn zaad nog wel innemen dan? En lekker wezen fietsen.. leuk dat je morgen gaat shoppen! Moet je veel nieuwe kleding hebben?

Een lekker rondje met Esmee en de hondjes gewandeld en net naar de supermarkt geweest.. Brood en melk was er nu wel..;) Ook een bak optimel kwark en tzatziki meegenomen .. vind dat zo lekker bij gyros en door de salade.. Moet kunnen voor een keertje.

16. nicole26

@ mamavesmee , mijn hoofd is inderdaad nooit echt dik geweest maar ik had wel een dubbele kin , zeg maar :p

17. MamavEsmee

Ik had een 3 dubbele.. en een dikke kop!:D Jullie zijn een knap stel!

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Nicole, ik zag je foto en dacht meteen: "ik ken haar ergens van". Je hebt een heel bekend gezicht, maar wat mamavesmee zegt, misschien heb ik ook wel eerder hier je foto gezien hoor.
    Ik had een heel ander beeld bij jou. Je bent vrij lang of niet?
    Ik had je kleiner geschat met donker haar. Stom eigenlijk, je schetst zelf een beeld bij iemand, bij iemand die je alleen digitaal kent. En het blijkt nooit het echte beeld te zijn.

@Mamavesmee, nou, toch goed opgelost. Beter zo dan die gevulde koek dacht ik zo. Erg he, als je weet dat het pak open in de kast ligt. Dan is de verleiding veel groter dan wanneer het pak dicht zit. Heb voor vanavond roze koeken, komen twee collega's langs. We gaan bezig met een liedje voor een collega die gaat trouwen. Als hun een roze koek hebben, kan ik de verleiding niet weerstaan dus moet dan ook wel een koek haha. En manlief lust de koeken niet....dus is er nog 1 over. Die overleeft het weekeinde zowiezo niet. Maar langer dan morgen ook niet ben ik bang :).

@Zon, lekker in de zon gezeten. Esmee heeft lekker buiten gespeeld. Maar ze is gewoon vervelend. Steeds jammeren, weinig willen.
    Alles moet op haar manier. Maar heb even een uurtje in de zon gezeten en voel de zon gewoon branden nog.

----------------------------------

Heb al een soepje gemaakt, tomatensoepje met lekker veel groente.
    We eten soep met een stukje pizza.
    Niet zo super gezond, maar wel heel erg lekker en makkelijk :).

19. MamavEsmee

Butterfly.. die dagen zijn lastig he? Esmee heeft soms ook van die dagen.. Dan gilt ze alles bij elkaar.. het lijkt wel of ik haar levend vil!:$ Ze is nu heel lief aan het spelen! Meestal heb ik er niets mee te doen! Die gaat haar eigen gangetje.. Samen kleuren en kleien vind ze wel leuk maar voor de rest wil ze liever alleen spelen.. prima!:D

Lekker genoten van het zonnetje!

Veel plezier vanavond.. En die koeken zijn lekkerrrr.. Hadden we ook tijdens teambuilding bij de koffie.. En hier hadden we ze ook wekelijks in huis..:)

En tomatensoep met lekker veel groenten en een beetje pizza is toch prima? Beter als alleen maar pizza!;)

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow net me bakje chocolademouse op, zag net dat hij houdbaar was tot vandaag... tja...
    Die kokosmakroon neem ik nooit weer, die is gewoon 228 kcal, walg k van....
    Kom dus nu uit op 1349 kcal.
    Vanavond weer sporten

Deel Deze Pagina