Komop meiden niet zondigen he daar heb je straks spijt van! Ik heb vanavond frietjes gegeten en ga echt niks meer nemen. Manlief zit lekker aan een biertje en aan chips maar heb er echt geen zin in haha.
@ melanie , heb ook heel veel zin in de workshop , ben best creatief aangelegd dus ben benieuwd @ mamavesmee , heb ik ook aan zitten denken om werken-leren te combineren maar hier in venlo zijn er sowieso al weinig vacatures om te werken en te leren , ik heb over een paar weekjes weer een gesprek met mijn coach dus dan heb ik het er eens over ... komt goed @ honger , hier helemaal niet ben echt kotsmisselijk volgens mij was de friet niet alleen goor maar ook niet goed of zo
Hoi Hoi Jemig wat kletsen jullie enorm veel zeg, kan het allemaal niet meer bijhouden. Zit aan wat soepstengels, heb trek, geen plak ontbijtkoek gehad op me werk vanavond, vergeten.
@ chocolade.. lekkerrrr Meiden komop he? Niet snoepen.. Melanie.. neem dan fruit of evt een boterham! Net chippies op een zit nog achter een glas Sinas light..
Melanie, patat met mayo is ook verleidelijk haha. Ik heb ook honger en zit een kauwgom te kauwen, maar helpt niet echt pff. heb echt de neiging om te snaaien. Moppie, hmm lekker recept. Zal het eens proberen. Emma, hmm lekker m&m. Nu de zak weg doen he! Nicole, hoop dat je gauw wat vindt. Renieta, tjah vrouwen zijn eemaal kletstantes haha.
zooooo wat hebben jullie veel geschreven zeg haha.....ik zit nu lekker aan me m&m's! Leuke wedstrijd geweest helaas maar 1 doelpunt maar goed er zijn weer 3 punten binnen he! k weet niet meer wie ze vriend op zuid zit, ik zit op NOORD!!! Haha wel grappig zuid en noord zijn altijd de harde kerns! Noord meer maar goed zuid begint ook weer helemaal op te leven dus helemaal leuk zuid en noord samen!! Gaat je vriend ook naar de play offs? mmmmm lekker hoor die m&m's ahaha, morgen maar weer gewoon lijnen! ff vraagje over skeeleren. Iemand vertelde dat je er calorieeen mee verbrand?? maakt het lichaam ook strakker haha. Ik bedoel je benen en kont ofzo??
heb er echt maar 1 op !!! de zak is al weer weg is een kilozak dus ben trots want ze roepen me allemaal en nu lekker naar bed tot morgen meiden
@ MamavEsmee: Ik probeer het vol te houden om niks te nemen, maar inderdaad als ik het echt niet meer volhoud pak ik wel een appel ofzo! Maar ik zit al best hoog in mn calorieen vandaag (voor mijn doen)... komt goed. Die bak met chocola blijft dicht. Slot erop!!!
@ Nicole: Ik had op net op hyves even in jouw foto's zitten kijken! Wat heb jij een ontzettend schattig dochtertje! Mooi meisje!!!
Ow jee meiden... heb gezondigd.. geef me maar een schop onder de kont... k heb een bakje chocolademouse gehad.. 75 gram.. iets van 180 kcal:S Kom ik verdorie uit op 1300... ahhhhhhh
@ melanie , dankjewel voor je complimentje Heb er vanmiddag even wat nieuwe foto's opgezet van haar was al weer lang geleden hihihihihi ...
Hihihihihi gaat hier goed fout volgens mij bij sommigen , kom op meiden pak even een kopje thee of een kauwgom @ renieta , schop onder je kont ... ( was het wel lekker ? )
Melanie.. die appel of boterham doet het hem niet en daar krijg je geen spijt van meid! Jongmoedertje.. Komop he? Zo gaat de weegschaal niet naar beneden he? Emma.. Knap dat je maar 1tje hebt genomen zeg.. Zou ik niet kunnen.. *** Even een vraagje.. Vanaf maandag mag ik weer 100 callorieen per dag extra. Zit dan op 1500.. Of zouden jullie eerst nog een weekje 1400 doen. Vind mijn gewicht nu eigenlijk wel mooi. En zal waarschijnlijk nog wel iets afvallen. Maar merk nu dat ik ingevallen wangen ga krijgen.. Vind het best lastig..
Ja hij was heerlijk nicole, ben alleen nu beetje beroerd.. zoveel was het niet, maar ben die zoetigheid niet meer gewend.. blegh walg van mezelf. Morgen weer met frisse moed ertegenaan, maybe dat ik nog wel een eind ga wandelen of ff naar de sportschool.
JM mijn vriend zit op zuid. Ik zou vanavond ook heen maar de kids konden niet naar mijn ouders dus helaas. En naar mijn schoonmoeder wil ik Jurre nog niet hebben maar ja das een gevoel die ik als mama zijnde heb maar daar hebben we het al eens over gehad. Ja ik denk dat hij wel naar de play offs gaat!
Hier nog steeds honger en nog steeds op een kauwgom aan het kauwen, niks anders gepakt. Moeilijk zeg je bedwingen pff