hey meiden hier ook weer thuis ben aan het koken lekker rijst heb nu vakantie ! woehoeeeee ben vandaag wel super ongi geworden helaas .. maar goed dus toch een lekker wijntje op vakantie ! wat een geweldige foto's meiden wat zijn jullie allemaal knapperds !
--->> nicole; een klein vrouwtje, donkere haar kleur, bril of lenzen wel allemaal positief hoor --->> mamavesmee; ja ik heb er echt wat aan,, ik ben rustiger naar Liam toe, hij is nu niet echt meer mijn af reageer pilaar,, hier zijn we heel druk mee aan het werk haha daar oowk de kwark welke smaak? --->> butterfly; hmm lekker zelfgemaakte soep --->> Renieta; netjes toch ? wauw je gezicht kun je echt goed zien!! ga zow door! ************************************* zoo vandaag weer een boel gejankt bij de maatschappelijk werk maar het lucht weer op,, een paar goede tips meegekregen verder gaat ze mij inschrijven voor een jongemoeder groep waardoor ik ook sneller een huis kan krijgen en natuurlijk dat ik met leeftijdsgenoten MET kinderen in aanraking kom en daar misschien wel goede vriendschappen op kan bouwen,, nu eerst eten Liefsz
@Emma: Leuke foto @Humbley: Ja kun je wel zien he.. k heb echt geen 1 broek meer die me normaal zit...
--->> Renieta; ja irritant is dat he? natuurlijk super goed haha maar ook irritant want ja als je nu een nieuwe broek koopt kun je over nog 5 kg weer,, Liefsz
Nou me menu is wat aangepast, aardappels waren niet goed meer, dus heb een varkenshaasje met gemengde groente, zit o.a wortels, doperwten, mais, uitjes,champignons en paprika doorheen. Errug lekker Vandaag dus geen aardappelen, is ook nie erg, want zat al hoog in me kcal.
hier ook al een wijziging, er was nog maar 73 gr witte kool en geen jus dus even opnieuw berekend kom ik op; 1131,, zucht weer te weinig lol,, vanaaf maar een muslireep nemen dan kom ik op 1228 kcal Liefsz
Nou ik kom nog uit op 1339, komt ook door die kokosmakroon en chocolademouse, moet straks sporten, dan is het er hopelijk vanaf.
ik heb geen vaste weegdag eigenlijk haha, ik weeg me elke dag, zo verslavend is het Maar heb sinds gister afslankthee ofzo van zonnatura, dat helpt wel hoor. Ga nu keuken opruimen en richting de sportschool Dan heb ik alweer 3x gesport deze week, maybe dat ik morgenaaf nog wel ga
helpt dat echt jah? waar kun je dat halen dan? misschien moet ik het ook eens proberen hoe vaak neem je die per dag dan? elke dag wegen kan ik niet,, als er maar iets bij op is ben ik al in paniek dat het niet werkt Liefsz
zo hier lekker rijst op ... 300gr is 333 c ! was goed te doen was eerst van plan 350 te nemen maar toch maar niet gedaan dit was genoeg ! lekker hoor ... zit ook best vol ook bedankt voor het compliment meiden ! shirt dat ik aan heb is nog xxl zit nu in l dus was erg groot ! ik vind dat wij ALLEMAAL super knappe meiden zijn !
Humbly.. Over die jonge moeder groepen hoor ja goede dingen. Je ziet een stukje herkenning .. Er zijn meer meiden in jou situatie! @ Afslankthee.. krijg er enorme darmkrampen van.. hier geef favo! Emma.. jij bent ook een knapperd! En wat is Tim een mooi ventje zeg.. Balen van de ongi! Geniet van je wijntjes.. Ga je morgen weg? Renieta..sportze! *** Zo.. het eten is op.. Kleine wijziging ( we zijn wel aan het wijzigen met zijn allen! ).. 100 gram tuinbonen en een schaaltje rauwkost met een eetlepel tzatziki er door en 2 augurkjes. Jummie! Esmee ligt er in, gewassen en gestreken, de keuken is aan kant en net nog even met een natte doek over de tafels etc geweest! Wij kunnen bankhangen..
--->> emma; kan het niet beter zeggen --->> mve; ja daarom, misschien is het ook wel wat voor mij waar kun je die afslankthee halen dan? gewoon in de supermarkt of? ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ hier net mijn muslie reep op heerlijk cranberry variant Liam ligt er hier ook net 5 min in nu maar hopen dat hij vannacht niet gaat spoken,, morgen vroeg moet hij namelijk weer naar de osteopaat heen 08.50 uur al,, lekker vroeg dus Liefsz 8)