10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

wat een mooie foto van jou en je meisie! Je komt me bekend voor eigenlijk, ik kan alleen even niet zo plaatsen waarvan????

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Humbly.. de thee is van zonnatura ( die ik heb) en kun je bij de gezondheidsmiddelen afdeling halen in de supermarkt.. Morgen weer naar de osteopaat. Het helpt hem goed?
    Ik heb mueslirepen met appel/krenten gekocht. Esmee vond hem we lekker vanmorgen!:D

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

zooooo ik heb mezelf vandaag een sasdag gegegeven haha. Vanmorgen moest ik bloed prikken was pas 10uur aan de beurt!! lekker met een lege maag NOT DUS!! ik moest daarna echt eten want ik voelde me echt misselijk.....Dus stout geweest en een kroketbroodje samen met me man genomen. Toen heb ik dus maar besloten dat dit een dag word wat makkelijk eten word haha. Ik heb een italiaanse bol met file american gegeten tussen de middag en vanavond een pistolet met file american hmmm ze kenne mij midden in nacht wakker maken voor file american haha. Heb bij de action een lekkere zak koekjes gehaald en ga er straks lekker van smullen haha. Morgen maar weer netjes eten hoor haha........

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> mve; ja helpt heel goed! hij heeft 1 behandeling gehad en die werkte al, hij krijgt er ongeveer 2 a 3 ;)

--->> jongmoedertje;
    gelijk heb je ;) dan kun je net zo goed de hele dag slecht doen :p en lekker genieten ;) bloedprikken heb ik een hekel aan! val ik altijd flauw, al met 1 buisje :$

Liefsz

5. MamavEsmee

Fijn dat het zo goed aanslaat bij Liam!

Jongmoedertje.. Geniet van je zak koekjes!

Ik heb echt zo'n stemmetje in mijn hoofd vandaag! Die roept de hele dag om koek en snoep.. zo iritant!:x

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> mve; klinkt heel bekend,, nou niet vandaag maar die heb ik ook wel eens in mijn hoofd,, en dan vooral als ik in de winkel langs alle lekkere dingen loop,, zucht,,

Liefsz 8)

7. MamavEsmee

En het stomme is..Er staat nog steeds de aangebroken chocolade paashaas van Esmee in de kast en dat pak gevulde koeken wat open is.. is maar goed dat Erwin thuis is nu.. En het is helemaal niet zo dat ik trek heb ofzo.. Maar die drang naar suiker.:)

8. MamavEsmee

Net even op wij vallen af mijn callorieverbranding berekend.. 420 met fietsen.. 40 minuten stevig door fietsen en 20 minuten stevig wandelen 105 calloirieen.. Dat is toch weer 525 callorieen die ik verbrand heb!

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ---> mve; stom he,, ik heb dat altijd als ik wat gekocht heb heb ik er ook ineens geen zin meer in,, heel vaag

waar kun je dat berekenen dan??

Liefsz 8)

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    10 min wandelen; 210 kcal
    10 min huishouden; 80 kcal
    10 min fietsen; 124 kcal

totaal dus toch nog 414 verbrand ;) ( klopt dat ding wel ? )

Liefsz

11. MamavEsmee

Humbly.. ik hoop het! :D

Met dingen kopen en er geen zin in hebben is herkenbaar.. Heb 2 pakken snack a jacks in de kast staan!;)

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haha ik ook!! en nog niet eens aangebroken lol heb er gewoon geen zin meer in,,
    mijn zusjes maar vragen of die ze willen,, :p

Liefsz 8)

13. MamavEsmee

Ik probeer ze af en toe te slijten aan Esmee.. Maar die wil ze ook niet meer eten!:D

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    whaha zo moeder zo dochter ;)

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: En? Nog van het ijs af kunnen blijven gisteren? Leuke foto’s hoor! Wat een schattig dochtertje heb je! En leuk om te zien wat voor gezicht butterfly heeft!

@ Moppie: Spruitjes bah! Die eet ik dus echt niet. Alleen die geur al. Vriendlief vind ze wel lekker. Hij mag ze van mij gerust eten, maar ik echt niet! En wat jij zegt, zo wat het bij ons ook. Ik kreeg een bordje opgeschept en ik kreeg pas de lekkere dingen (bijvoorbeeld appelmoes) als ik minimaal een paar happen had gegeten.

@ Kim: Dat snel kletsen kan niemand bijhouden hahaha… maar het went wel hoor! Enne… toch geen ijs van kees he??? Kom op meid, laat staan die vette hap!

@ Humbly: Als ik het zie, waarschuw ik je meteen meid. Flauwvallen is ook niet goed he! Mooi menu weer hoor! Super dat je je oude broek weer past! Fijn, die jongemoedergroep. Fijn dat je daar in ieder geval je ei kwijt kan.

@ Zustertje: Mooi resultaat joh. Leuk is dat he, als je ziet dan je ‘s avonds lichter bent dan ‘s ochtends haha… is altijd een leuke voorbode voor de volgende ochtend. Heb ik ook wel ooit (helaas niet zo vaak!) Fijn dat je arts meteen actie onderneemt. Benieuwd naar de uitslag! En veel plezier morgen met winkelen!

@ Isabella: Goed bezig!

@ MamavEsmee: Zie je… alles komt goed! Weer goed afgevallen! Goed idee die meloen. Moet ik onthouden! Wat een leuke foto. Ik had me jou echt heel anders voorgesteld :D En dat stemmetje, heb ik ook in mijn hoofd. Hij roept bij mij al de hele dag: “Hallo daar zou je niet eens wat gaan eten? Ik heb honger” Ook heel irritant!

@ Renieta: Fijn dat je zo blij werd van de weegschaal vanmorgen! Mooie foto’s hoor! Je ziet goed aan je gezicht dat je afgevallen bent. Ook jou had ik me heel anders voorgesteld. Kan alleen niet uitleggen hoe dan… hahaha

@ Nicole: Ah, wat zielig voor je hond. Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van word. En leuke foto hoor. (ik kende hem al van hyves)… ik zou niet zeggen dat je daar zwaar bent hoor. Is aan je gezicht in ieder geval echt niet te zien.

@ Emma: Leuke foto!!! Ook jou had ik me heel anders voorgesteld! (voor de verandering ;))

@ Jongmoedertje: Hoop dat je lekker geniet van je sasdag!

Zo, ben ik weer!!! Vandaag gelukkig weer van de paaseitjes af kunnen blijven. En eindelijk zijn ze bijna op! Nog 1 dagje volhouden hahaha (dan zullen ze wel helemaal op zijn)

Heb vandaag de hele dag honger gehad. Ik snap niet waar het vandaan kwam, ik heb toch niks minder gegeten dan anders…. Nu ik mijn avondeten op heb, heb ik geen honger meer gelukkig.

Ik hoop dat de weegschaal lief voor me is morgen. Hij gaat al de hele week met grote sprongen op en af. Heel irritant. 5 ons eraf, 3 ons erbij, 7 ons eraf, 5 ons erbij… pfff!

Ik kom vandaag op een totaal van 1166 kcal.

Mijn menu:
    O: 200 gram optimel yoghurt met;
    30 gram muesli
    1 beker optimel drink

T: 1 peer
    1 appel

L: 2 krentenbollen
    1 cup a soup tomaat

T: Veel water

A: 150 gram zilvervliesrijst
    100 gram (ongeveer, denk ik) Kipfilet
    150 gram chicken tonight saus
    (geen groente, heel slecht, i know)

Ik zal zo eens een foto zoeken van mezelf!

Liefs

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mooie dag melanie !!! ik duim mee dat er morgen weer wat af is

humbley en MvE nou dat zou geweldig zijn binnen 10 min 210c eraf doe ik op de sportschool een stuk langer over en erg intens doorlopen ook nog !
    haha maar hoop het met jullie mee !!

hier ligt tim op bed heb zo'n buikpijn bah bah zelfs geen honger meer door ...
    morgen lekker naar de kapper en shoppen maar voel mezelf altijd zo'n ballon als ik ongi ben

oh en ik heb ook de afslankthee van de reform maar ow ow ik kak mezelf helemaal los door dat spul ! er staat op 3x per dag drinken maar dan ga ik ook wel 3x per dag naar de wc ... ik ga maar eens wat minderen !

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Foto voor:

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Foto na:

19. MamavEsmee

Ik moest 20 minuten wandelen om 105 callorieen te verbranden..:D Jij het dubbele terwijl je de helft minder hebt gedaan. Denk dat je hoog tempo wandelen hebt aangeklikt ;)

Melanie.. hoe had je mij verwacht dan?;)

20. MamavEsmee

Melanie.. wat een verschil!:$

Deel Deze Pagina