--->> melanie; WOW wat een verschil joh!! echt heel goed!! mooi dagje ook weer vandaag --->> emma; haha daar werkt het dus voor toch maar eens proberen misschien dat het werkt en anders jammer ^^^^ Ik vond ineens mijn oude ab-swing terug lol,, net maar even 50x gedaan misschien dat het werkt en anders verbrand ik toch nog wat extra kcal probeer er vanaf morgen 100 per dag te doen,, in de ochtend 50 en in de middag 50 Liefsz
de koekjes smaken heerlijk! normaal at ik zo zak leeg maar ik heb nu een aantal gehad en me maag zegt nou al ho maar!! Goed teken haha.....Maar ze hebben heerlijk gesmaakt!! Morgen druk en waarschijnlijk hectisch dagje als me mannetje echt tot 10uur moet werken, dan moet ik van alles omgooien en regelen pff hoop dat ie vanavond gewoon met nieuws komt dat hij vroege dienst heeft! Onze kleine meid heeft niet zo zin om te slapen geloof ik, ze is steeds aan de jengel! Heb haar al beneden gehad en wat laten drinken maar nu begint ze weer. Ze jengelt maar even als ze echt niet kan slapen haal ik haar wel op. Moet er ook niet teveel verwennen he!
Ik zit! Net nog even op de fiets naar mijn schoonzusje en zwager geweest en met een grote omweg naar de winkel. Thuis gekomen de afwas gedaan en alvast gekookt voor morgen en nog even een was opgehangen nu doe ik echt niks meer! Hier zit ik met calorieen op ongeveer 1100 weet niet of ik nog wat neem vanavond de laatste 2 weken doe ik dat eigenlijk helemaal niet meer en bevalt me goed. Voor manlief heb ik 4 kleine gevulde koeken van de appie meegenomen (vers gebakken) @mamavEsmee ik heb best wat kleding nodig maar ik ga alleen wat shirts/vestjes halen want ik kan het waarschijnlijk maar even aan gaat zo lekker met afvallen vindt ik het zonde om heel veel dingen te halen. Ik moet nog wel zomerschoenen maar zie weinig leuke jammer genoeg. @Melanie SUPER joh die foto''s jij bent echt goed bezig!! voor de rest heb ik niet alles onthouden
--->>> jongmoedertje; inderdaad een goed teken zeg! nee dat lijkt me ook niks dat hij tot zo laat moet werken,, zal voor je hopen dat hij goed nieuws heeft hier ook een kleine bent die er geen zin in heeft,, heb hem er ook al weer uit gehad, een beetje sap gegeven en weer erin gelegt,, 10 min laten huilen en nu gaat het nog redelijk,, hij zeurt af en toe maar is verder wel stil,, zal het in de lucht hangen?? Liefsz 8)
wow melanie wat een verschil !!!! soooooow dat zie je ook goed he !! knapperd !! JM lekker genieten van je koekkie;s ! heb ik nu ook hoor dat ik veeeeel meer wil maar het toch niet meer opkrijg Moppie .. tja een keer is leuk maar ow ow kramp en dan MOET je naar de wc ... als je veel thee neemt ben je idd zo slank volgensmij !!
@ emma , leuke foto !! Slik jij trouwens nog die alli pillen ? @ mamavesmee , thanks , jullie zijn ook een knap stel samen @ butterfly , klopt ik ben 1.77 ... ben nogal lang idd @ humbley , soms willen ze inderdaad gewoon niet slapen , denk dat het misschien idd in de lucht hangt vandaag @ zustertje , och een kleine gevulde koek zal toch niet zo'n ramp zijn , met een lekker kopje koffie erbij , jammie @ jongmoedertje , ook al een meisje dat niet wil slapen , volgens mij hangt het echt in de lucht succes ! Vanmiddag lekker gaan shoppen voor Sara en weer leuke dingen gekocht , volgende week nog een dagje naar eindhoven voor de laatste dingetjes voor de zomer voor haar en dan ben ik klaar en mag ik eindelijk eens een keertje voor mezelf gaan shoppen Heb er nu al zin in , heb echt helemaal niets meer qua broeken wat past en leuk zit en heb echt een jeans nodig ..
Hoi Hoi Meiden. Zow lekker op de bank met kopje thee. Heb weer ff 3 km flink gewandeld, heuvel geklommen. Weer lekker gesport Morgenochtend om half 9 ff naar de lidl boodschappies doen & om 11 uur moet ik werken tot 16 uur, ga alleen half uurtje eerder weg, want me nieuwe job heeft morgenmiddag de opening van hun nieuwe naam, dus ja daar wil ik eigenlijk wel ff heen. Net even een zalm kleurig basic shirt gekocht, normaal maat XL, nu gewoon maat L en zit niet eens super strak om me buik, joehoe ****************************************************************** @Humbley: Die thee is van zonnatura, en gewoon in supermarkt te verkrijgen. @Emma: Zeker we zijn allemaal knappe dames!!!! @Melany: Haha ja, wat kun je dan iemand anders verwachten he qua uiterlijk, maar dank je wel. Ben ook trots op mezelf. Mooi menutje hoor!! Wauw meid, wat een verschil zeg, je mag zeker trots op jezelf zijn.
nou het heeft even geduurd maar ze is nu volgens mij eindelijk in droomland. Zal zo ff om het hoekje loeren haha. Het zal wel in de lucht hangen er hebben meer kindjes last van als ik het zo lees haha..... ik was vanmorgen trouwens 75,2 dat zal morgen vast wel weer wat hoger zijn door de lekkere dingen maar goed, het weekend goed eten dan valt de schade denk ik (hoop ik) ook wel mee. Hoop echt volgende week eens onder de 75 te komen. Dat zou me pas echt motivatie geven!!!! Ik moet ook nog aan de shop voor de kids. De winterkleding kan er uit dus de kasten moeten weer gevuld worden haha. Nou is ons meisje tot 92 wel voorzien van kleding haha, maar zomerkleding kan je nooit teveel hebben!! De jongens hebben een hele nieuwe garderobe nodig want die hebben echt niks meer voor de zomer! Dus dat word nog een hele klus! Lekker he als je nieuwe kleren voor jezelf kan kopen. Me zusje mailde me gister dat ik maar even langs moet komen om haar kast leeg te halen, die koopt altijd vanalles maar passen ho maar. Ja als ze thuis is en dan past het niet stopt ze het maar in de kast, in plaats van dat ze terug gaat naar de winkel maar goed, dan moet ik het maar overnemen haha. Me zusje is een stuk zwaarder dan ik ben, vraag ons niet hoe dat komt, want ze eet zo gezond als wat en beweegt enorm veel maar toch klopt er iets niet daar. Wel sneu voor haar want ze voelt zich al zo dik ze wil zo graag wat kilo's kwijt voor de zomer, ze kwelt zich zelf helemaal. Dat doet me wel eens zeer om te zien hoor. Doe wel stoer, maar van binnen doet het me wel pijn om haar zo te zien. Vooral omdat ik zelf ook zo ben geweest dus ik weet hoe het voelt!
@jongmoedertje: Ik herken dat heel erg hoor, ik doe nu dat slim belly ( moet je maar ff google intoetsen) en ben daardoor nu dus 14,5 cm taille kwijt en nu 6,4 kg. Maar vriendin van me, komt alleen maar aan ipv dat ze afvalt, ze sport veel, eet gezond en regelmatig, maar niks helpt. Vind k erg sneu dan, want ja ben zelf natuurlijk erg blij voor mezelf, dus ja, dan vind k dat wel moeilijk om tegen haar te zeggen
dat heb ik dan ook. Dan vertel ik trots dat ik weer wat kwijt ben en dan probeerd ze blij te zijn voor mij maar dan komt ze later er zelf al mee dat zij alleen maar blijft aankomen. Niks past haar niks staat haar leuk (volgens haar dan) ze voelt zich echt vreselijk en kleren passen is al helemaal een hel voor haar, diep van binnen weet ze dat het toch niet past of staat maar toch moet ze het meenemen. Thuis proberen en dan walgt ze van haar zelf. Nu heeft ze ook nog een gekneusde kuitbeen, ze kon ineens niet meer lopen, fietsen enz hebbn ze nu fotos gemaakt, hebben ze gezien dat er een bult zit, Wat voor bult weten ze niet dat krijgt ze morgen pas te horen. Ik hoop niks ergs, ze is nog maar 20 en heeft nog een heel leven voor haar!
Bah meid, dat is niet fijn nee. Moeilijk is dat he, hoop dat je zusje morgen goed nieuwd krijgt en geen slecht nieuws.
meiden jullie hebben het steeds over thee om vanaf te vallen ofzo. Welke moet ik het beste hebben dan?? Want mijn ontlasting is ook altijd bagger. Mag blij zijn als ik 1x in de week een paar knikkertjes neerleg (echt letterlijk!!!), behalve de laatste 3 dagen is me ontlasting ineens super, zal jullie besparen wat er net uitkwam want dat was niet zo smakelijk maar goed dat zal wel komen omdat me lichaam teveel eten heeft gehad haha....Dus als er thee is omdat goed te stimuleren dan hou ik me aanbevolen! Meisje slaapt heerlijk nu, net als haar grote broers maar die waren al zo vertrokken die spelen de laatste dagen heerlijk buiten dus daar word je wel moe van haha!
dat hoop ik ook. Zelf is ze de eeuwige optimist (tenminste ze houd zich stoer tegenover ons maar van binnen is ze heel zacht hoor) maar goed hoor morgen hopelijk wel wat het is, hoop dat het iets simpels is wat zo weer weg kan of gaat.
@Isabella81: Thanks, het ging vandaag hartstikke goed gelukkig! @MamavEsmee: Gezellige foto!! @Zustertje: Ik heb zeker genoten van het ijsje. Gelukkig ben ik ondanks dat zelfs nog afgevallen. Enneh, je man niet zo pesten hoor @Nicole26 Hele leuke foto!! @Mel, ja het was inderdaad Kees! Ik kan die man niet weerstaan met zijn mokka ijs hahahaha. En op die fotos zie je het verschil echt super goed zeg!! O: Glas optimel Framboos, 2 vitalu crackers met een plakje kipfilet. T: Banaan L: 3 vitalu crackers met slankie smeerkaas naturel. T: 2 snack a jacks Caramel smaak. A: Halve portie bami met satésaus. (Jammer genoeg had mijn mams al eten gemaakt, dus vond het lullig om het niet op te eten). En heeeeel veel liters water vandaag! Totaal: 1132 calorieen.
patricia ik gebruik idd nog steeds de alli tabletten heb ook wel het idee dat het me helpt met afvallen !! en de bijwerkingne zijn eigenlijk niks omdat ik er ook zo gezond bij eet normaal val ik echt super sloom af en nu toch vrij goed ! ik heb giser dus nog maar een potje gekocht JM meis wat ellendig voor je zus ! bah dat is ook echt frustrerend ! en ik gebruik de afslankthee van de reformwinkel ... kost 2 euro voor 20 zakjes maar werkt mij iets TE goed op dit moment .. renieta wat een cijfers he over je afvallen ! echt super knap
@ Jongmoedertje: Ik heb ideaal gewicht thee van zonnatura, en die werkt goed voor de ontlasting, maar die thee is zoooo vies! bah!!! @ Kim: Ijs van kees is ook niet te weerstaan. Daarom ben ik ook zo blij dat ik niet meer in geldrop woon! En ik kan me er (gelukkig) niet toe zetten om speciaal voor een ijsje naar geldrop te rijden (hoe lekker ze ook zijn)!