Emma.. Veel plezier met de laatse dingetjes halen! Renieta.. Druk dagje morgen! Jongmoedertje.. wat sneu voor je zusje! Schildklier misschien?
@jongmoedertje: Dat is thee van zonnatura, helpt wel hoor @Kim: Mooi menu en jammie bami @Emma: Dank je wel
@ Emma29: Thanks! Hopelijk hebben we morgenvroeg weer resultaat op de weegschaal! @ Mel: De ijsjes zijn inderdaad niet te weerstaan!! Niet meer naartoe rijden dus haha. @ Renieta: Het was ook erg lekker!
nou ik zeg net dat de kids rustig slapen, hoor ik de middelste ineens hoesten en maar hoesten ik boven kijken, zou ie zich omdraaien ligt zijn hand ineens in een hele plas braaksel. Hij is helemaal niet heet of wat ook maar, komt zo ineens uit het niets weg vaag.....maar ff in de gaten houden. Hij is laatst net enorm ziek geweest dat wil ik niet weer meemaken! Misschien een vieze vraag maar wat voor kleur heeft braaksel eigenlijk. Mijn zoontje heeft normaal een donker laken dus dan valt het niet zo op, nu heeft ie een witte en viel het me echt op dat het bruin is. Maar hij heeft niks bruins gehad vandaar haha, is het altijd standaard die kleur toevallig?
Morgen frietdag, eenmalig een keer op vrijdag. Zaterdag gaan we naar vrienden, en blijven daar ook eten. Zelfgemaakte pizza eten we dan. Even kijken hoe we dat gaan doen met de calorieen. Ik gok dat ze ook wel iets van salade erbij maakt dus dan gewoon weinig pizza en veel salade. Heb er wel zin in Morgen dus lekker frietjes. mmm! Wat een verwennerij!
Jongmoedertje.. meestal is braaksel bruin/geel! Melanie.. Wij eten morgen ook friet! Oma frieten.. Oh..zaterdag lekker zelf gemaakte pizza..lekkerrr.. Of voorstellen dat jullie voor een lekkere salade zorgen?
@MamavEsmee: Kees is een super lekkere ijssalon hier in Brabant, heerlijk!! @Mel: Geniet van de lekkere frietjes morgen, en natuurlijk van de pizza, jummie!
@ MamavEsmee: Dat is wel een idee ja. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het gezond en lekker is... ik zal dr morgen even bellen om het af te spreken.
Hier moet ik je toch even aanvullen kim... Een awardwinning ijssalon!!! mmm my favorite: after eight ijs mmm!
Oke bedankt! Schrok me al een hoedje ik denk wat is dit nou ineens? Zo uit het niets overgeven en zo bruin. Het is nog niet lang geleden dat ze hebben overgegeven maar die dekbedden waren altijd donker dus ja die kleur zie je niet. Niet dat ik er op let, maar nu viel ht gewoon op dat ht bruin was vandaar dat ik ht even vroeg!
Kim.. Ok.. net zoiets als de ijssalon hier 50 meter verderop.. Italiaans ijs.. O.a. tiramisu, butterscotch.. ohhh lekkerrrr.. Melanie.. Doe ik heel vaak als we ergens blijven eten. Zorg ik voor een lekkere salade of fruitsalade.. Weet ik in iedergeval dat ik wat verantwoords binnen krijg. Zit nu aan mijn bakje Lays Baked paprika.. Al dippend in tzatziki.
Oeh lekker tzatziki! Lekker stinken naar knoflook! hahaha Ik heb gewoon al bijna 3 en een halve maand geen chips gehad. Ik ben echt verslaafd aan chips, maar ik weet dat als ik 1 chippie pak, ik de hele zak leeg eet, dus kan er maar beter niet aan beginnen!
Melanie..Hier ligt een heerlijke zak bolognaise chips van Erwin op tafel.. Heb wel 1tje geproefd maar kan er prima vanaf blijven!
Hoi meiden, Mijn schoonmoeder en schoonzusje kwamen net nog even wat drinken was wel gezellig. Ik ga mijn man zijn boterhammen smeren en dan lekker in bed lezen. Morgen ochtend ga ik om 08.15 al mijn zusje ophalen en dan naar Breda morgen avond moet ik werken. Misschien tot morgen middag! Liefs