meiden ik ga naar bed, heb me toch ineens een partij last van me oor, ben zelfs al halfdoof!! weltrusten!!
Hoi dames, Hier een teken van leven, druk druk maar wel leuk! Vandaag heel wat gezondigd, frietje speciaal, 4 hotwings, bullit sugarfree MAAR wel 10km gelopen! Wat hebben jullie veel gekletst zeg, kan het momenteel niet terug lezen allemaal. Morgen naar mams met de kleine voor een weekendje, dus ook niet echt tijd om op zwf te komen (sorry dames, mis jullie wel eerlijk gezegd). Lees wat over hyves en een eigen groepje, leuk joh! Nou ga verder bank hangen hier en film kijken met de rest, zonder lekkers erbij!!! Lieve dames, trusten! Tot snel weer! Liefs SR
Een hele goed morgen!! Iedereen lekker geslapen? Ik wel hoor! Net op de weegschaal gestaan en mijn dag is weer goed... 108.8!!!!! Ben zo blij en mijn man is zo trots op me echt gaaf hij noemt me elke keer calorie chickie haha. Ik ga mijn ontbijt eten en dan mijn zusje ophalen ik probeer vanmiddag nog even te komen kletsen. Fijne dag!
meiden wat kletsen jullie veel!! heb me aangemeld voor de hyves haha verder kom ik straks even proberen te reageren,, eerst met Liam naar de osteopaat! Liefsz
Heb me ook aangemeld voor die hyves En meiden hoef pas vanmiddag om 16 uur de Tattoo te zetten dus ik kan nog van de kids genieten Die gaan vanmiddag uit logeren naar Opa en Oma en ja dus ook Jurre gaat voor de aller eerste keer uit logeren tis gelukt dat hij eerst naar mijn ouders mag Dus hoop op niet teveel pijn haha dan kan ik vanavond weer eens ouderwets gezellig mee naar Cambuur En morgen eens heerlijk uitslapen in hoeverre we dat nog kunnen En dan smiddags waarschijnlijk naar mijn Oma ik wil haar nog op de foto hebben met Jurre en misschien nog even generatie foto maken,maar weet niet of ik dat wat vindt met mijn plofkop *bloos* En dan savonds bij mijn ouders eten en dan de kids weer mee nemen naar huis Maar even zien wat we morgen ochtend en de halve begin van de middag nog even gaan doen haha Girls have een fun and happy day
Goedemorgen meiden! Voor mij iets minder.. Erwin heeft me gisteren eens even goed met de neus op de feiten gedrukt! Het lijnen begint een beetje een obsessie te worden.. Bij elke gram die ik aankom wordt ik panische en ga weer "streng" zijn voor mezelf.. Ik merkte dat ik weer minder ging eten en toch nog meer wil afvallen.. Ik denk dat het voor even goed is. Voordat ik echt doorschiet! Misschien dat ik met een aantal maanden nog even een maandje ga " tellen" zodat ik nog net die 2 kilo afval! Gisteren een beetje emo..Toen Erwin met de honden uitwas de kast ingedoken en een gevulde koek, pakje chocosticks opgevreten.. Ook nog extra chips gehad dus vanmorgen was de weegschaal niet zo lief.74,9.. Vanaf vandaag weer ophogen naar 1500 callorieen. Wou het toch even met jullie delen..
Whooo, ik had me echt voorgenomen om meer te posten hier, maar het is bijna niet te doen!!!!! Vanwege het vele geklets hier . Maar ook een btje omdat ik het erg druk gehad heb op m'n vrije dag. Mannetje heeft oorontsteking en was dus ook thuis. Meisje is ook niet helemaal lekker en was al om 5(!) uur wakker. Gelukkig wilde ze met de fles weer mee naar bed en heeft na het drinken een hele tijd naast me liggen spelen met haar knuffelkonijn. Qua eten gaat het erg goed. Heb nog niet op de weegschaal gestaan, want volgens mij moet ik ongi worden maar ben t nog niet maar houd wel veel vocht vast. Vanmorgen was het meisje weer helemaal vrolijk en ook haar neus lijkt weer aardig vrij. Sorry voor dit ego-berichtje en ga weer proberen wat te reageren op de rest. @Humbly: Mooie foto's. Je kunt echt zien dat je veel afgevallen bent. Enne hoe lang ben jij eigenlijk, want zo voor het zicht zie je er helemaal niet zwaar uit? @MamavEsmee: Ik moest gister heel hard lachen om jouw Pokon opmerking. Wij hebben ook zo'n groot meisje. Toen ik nog bv gaf zei altijd iedereen: Ja, die krijgt slagroom van d'r moeder! Voor de dames die naar het voetballen gaan: Veel plezier! @jongmoedertje: Beterschap! @Zustertje: Goed bezig meis.
Mijn menu voor vandaag: O: 200 gram optimel kwark perzik en 1 boterham met light jam T: appel. L: 2 boterhammen met ham en gekookt ei. T: schaaltje meloen en aarbei en een mueslireep. A: 250 gram omafriet,1 kaassoeflee en een schaaltje rauwkost met dressing. T: 50 gram lays baked.
Missporty.. Esmee groeide ook enorm op de BV.. Maar dronk ook elke 2 uur! Ze is geboren met een gewicht van 3470 en woog met 4 maanden ruim 7 kilo! super toch dat dat op BV kan!!
Hoi Meiden Ben er even snel, weinig tijd. Heb de boodschappen binnen, vanavond alleen nog ff wat kleine dingetjes halen, 2e wasmachine is bijna klaar en die wil k nog even snel ophangen. Zo me ff omkleden en dan richting me werk. Mijn menu voor vandaag: O: 2 tarwebrood met plakje 20+ kaas. T: 1 koffie met mueslireep L: 3 tarwebrood met 20+ kaas en filet american Kopje slank thee. T: Thee met ontbijtkoek. A: 1 opscheplepel krieltjes, varkenslapje en spinazie. T: nog geen idee Zit nu op 1081 kcal, dus er kan nog wat bij dacht ik zo Tot vanavond meiden.
@Renieta: Mooi lijstje! Ik ben vanmorgen na het plassen natuurlijk meteen op de weegschaal gaan staan, en was weer een halve kilo afgevallen. Net als ontbijt 2 bananen op (moesten echt op voordat ik ze weg kon gooien) en een glas optimel. Zit nu bomvol!
Goeiemorgen! Vandaag was weegdag en net als gister stond ie op 88,1! Ga zo ff bijlezen, moet nog 10 pagina's :S. Als ik niet meer reageer komt het omdat er hier 2 behoorlijk druk en aanwezig zijn haha.
Goeiemorgen meiden , Zie dat er weer aardig wat geschreven en gekletst is hier , gezellie hoor Vanmorgen niet gewogen want ik ben voor de verandering weer ongi :x Voor mij nooit meer een implanon als deze eruit is , wat een rampenplan !! @ moppie , heb me ook aangemeld voor je hyves , thanks voor het veranderen van de naam , de mensen in mijn lijst zijn gewoon echt te nieuwschierig gewoon ... @ mamarianne , wat een druk dagje vandaag voor jou , heel veel succes met je tattoo en plezier bij de voetbalwedstrijd !! @ mamavesmee , jeetje als je doorschiet kun je beter even een stop erop zetten en gewoon eten , als je toch zorgt dat je niet aankomt maar stil blijft staan zullen die 2 kilo toch heus ook wel een keertje komen en wie weet gebeurd het vanzelf ... en die weegschaal word heus wel weer lief voor je hoor , als je gewoon goed oplet met wat je eet en niet ineens weer vervalt in oude eetgewoontes ... @ misssporty , fijn dat het weer wat beter gaat met je meisje ! Vanmiddag nog geen plannen , boodschappen heb ik al binnen , huisje is schoon dus denk gewoon lekker ergens op visite of even de eendjes voeren ... denk dat ik straks ook de wii nog aan zet ... en ik moet de auto ook nog van buiten wassen dus dat kan ik ook nog ff doen ...
Vera woog met de geboorte al 4 kilo, maar was ook redelijk lang 53 cm. Ze dronk niet eens zo vaak hoor. Al vanaf bijna het begin geen nachtvoeding! Nu weegt ze 8 kilo, met volgens het CB 69 cm. Wat eten betreft. O: Weightcare chocolade met halvolle melk+ beker thee T: 2 boterhammen met rosbief, veel water en thee L: Risotto met kip, champignons en courgette T: Banaan en kiwi, veel water en thee D: ????? Heb geen id wat het aantal calo's is. Mijn volgende projectje is de calo's opzoeken, maar eerst maar eens regelmatig hier posten. Heb ook al 1/2 liter suikervrije limonade op, dus ben qua vocht al lekker bezig.
Jongmoedertje.. jeetje het is wel kwakkeltijd bij jullie zeg! Beterschap meid! Rianne..spannend EN een tattoo zetten EN je kleine vent voor het eerst uit logeren! Veel plezier vanavond samen.. Misssporty.. Hoe oud is je kindje? En ik zie 2 dagen overtijd, al getest? Enne.. wat is Weightcare chocolade? Kinkt wel lekkerr.. Nicole.. ik ga niet ineens "gewoon" eten want dan sla ik ook weer door.. Ga langzaam aan ophogen.. Maar vind het zo moeilijk wat ik dan moet gaan eten! En wat " zwaarder" broodbeleg. Jij hoeft je niet te vervelen vandaag! Autowassen is ook goed voor de callorieverbranding, tenzij je langs het tankstation gaat en de wasstraat in rijd! Heb ook zitten denken aan een implanon maar dat is dus niet wat? Gebruik nu de Nuvaring.. spiraal durf ik niet. Issabella.. mooi resultaat na 1 week toch? Humbly.. hoe was het bij de osteopaat? **** Vanmorgen al lekker een halfuur wezen wandelen.. even bij de basisschool gekeken ( was pauze) Esmee vind dat geweldig! Straks even naar de action lopen, even snuffelen en bij de super een doos aarbeien halen!
Goedemorgen.... @Mamavesmee, ik snap dat je even emo voelde. Het is wel goed geweest dat Erwin je even met de neus op de feiten heeft gedrukt. Al is het alleen maar even om je weer bij de les te roepen. En als je vriend dat moet doen is dat natuurlijk niet leuk, maar wel goed. Soms heb je het even nodig om je even vol te vreten. Je bent ook wel mega streng voor jezelf en nu je aan het stabiliseren bent moet je je soms wat lekkers gunnen. En dat doe je ook wel, maar ondanks dat.... ben je soms nog wel streng meid. En ik begrijp wel waarom. Maar blijf ook realistisch, en wie kan je dat beter op je neus drukken dan je vriend . Wel lief van hem. Pas gewoon goed op jezelf. Afvallen moet wel leuk blijven..... en wanneer het een obsessie wordt is het niet goed. Hier rare dag. Niet qua eten hoor. Ik ga al weken uit van een late dienst vandaag. Belt mijn collega net: "jij bent vergeten dat je moest werken vandaag?". Hmm, nee, want begin 14.30 uur. Had om 09.00 moeten werken tot 16.00 uur. Dat is buiten mijn weten om veranderd. Ik wist dit niet. Maar de slaapdienst had zich zich ziek gemeld. Nu draai ik die dienst, wat wel heel fijn is. Anders had ik vandaag laat/of dag en dan morgen weer van 09.00 tot 17.00 uur. Nu moggen 09.00 uur vrij . En de hele zaterdag voor mezelf.... en Esmee natuurlijk. Manlief moet zijn broer helpen op de bouw. Net de woningbouw gehad, kwam de woning inspecteren. En wat kleine punten die we moeten behandelen om goedkeuring te krijgen. Viel allemael reuze mee, plakplastic eraf, en een gat in de deur repareren, en op een deur hebben we schoolbordverf gedaan, dat moet gewit. Verder niets O: Drie meergranen boterhammen ( heel donker brood, jammie ) Met 1 plak kaas, 2 plakes gril/sate worst en een plakje kipfilet. T: glas jus, en een time out krokant graanreep ( 110 kcal ). Dus gaat super eigenlijk. Hier ook gewogen, en ben 87.3 kilo. Gehele zwangerschap tot nu toe 1.3 kilo aangekomen. Valt mij na al het eten echt reuze mee. Ben er zelfs super happy mee nog. Ben bij Esmee ook maar zo'n 6 a 7 kilo aangekomen. dus op hoop van zegen
Kim.. Aardbeien zijn i.d. erg lekker in bij de super de boer in de aanbieding! En er zitten weinig callorieen in! Geen suike en slagroom doe he? Ben je nu aan het werk? *** Ons portie fruit ( aardbei en meloen) hebben we op.. we gaan er vandoor.. doei doei!